Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #26 Skrevet 17. mai 2013 Hvorfor gidder du? Han er sjalu, kontrollerende og svært lite sjarmerende, du fortjener bedre. Og det tror jeg du vet selv. Anonym poster: 549eac6e95cf88d36c9e41446d6c13f2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #27 Skrevet 17. mai 2013 HI Jo, men han har gode sider også.. Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #29 Skrevet 17. mai 2013 HI Hvordan få han til å forstå at han selv gjør noe feil slik som han angriper meg? Det var min feil, og dårlig gjort, å avlyse an avtale vi hadde (feks), men rettferdiggjør det å kalle meg slike ting, og ramse opp en haug av gamle ting for å påpeke hvor mye feil det er meg!? Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23 Hvorfor bruke energi på å forklare ham noe som helst egentlig? Hadde du vært min venninne hadde jeg ikke gitt meg før du tok til vett og forlot den drittsekken.. Og til dere som er sammen kun for barnas skyld.. Jeg var det barnet. Jævligste oppveksten noen kunne hatt, stemningen i hjemmet var til å ta å føle på, og aldri turte jeg å åpne kjeften i frykt for at mamma og pappa skulle begynne å krangle. Jeg følte meg som en dritt, og fremdeles føler jeg meg helt mislykket til tider pga min mor skulle være så jævla stolt å bo med det dasset av en far jeg har. Når jeg flyttet hjemmefra flyttet jeg så langt unna jeg kunne komme. Anonym poster: 39719984c618ea12eee684d04a61c970
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #30 Skrevet 17. mai 2013 HI Jo, men han har gode sider også.. Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23 Og hvilke gode sider er det mener du, som gjør det verdt å leve som dette kanskje resten av livet? Hvis du velger å bli etter denne natta er det noe galt med deg, for dette er så langt fra normalt som det går an å komme. Anonym poster: 39719984c618ea12eee684d04a61c970
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #31 Skrevet 17. mai 2013 Om en av dine gode venninner, som du er glad i, hadde kommet til deg og vist frem de meldingene du fikk av mannen din i natt, hva hadde du rådet henne til å gjøre? Jeg hadde gått, denne mannen kommer aldri til å forandre seg og du må sitte i denne dritten så lenge du blir hos han... Du sier du blir den stygge ulven blant venner og kjente, den som forlater en så grei mann. Vel ikke synk ned på hans nivå, ikke begynn å forklare deg, prate dritt om han osv. Bare si så enkelt som mulig: Det må to til for å få et forhold til å fungere, og ting er ikke alltid sånn bak fasaden som omverdenen later til å tro. Da forstår folk at du hadde dine grunner for å gå, men at du er er for god til å smøre skinntøyvasken utover allmennheten. Lykke til! Anonym poster: 5a1abc6362df2f9b1c191782077e11f3
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #32 Skrevet 17. mai 2013 Hvilke gode sider er det han har, HI? Syns du at du er et godt forbilde for datteren din ved å være sammen med en sånn dritt? Jeg vedder på at du ALDRI kommer til å dra fra denne mannen. Og du drar datteren din ned i dritten sammen med deg. Klart hun merker hvordan stemningen er hos dere. Hva hadde du sagt om datteren din kom hjem og fortalte at kjæresten hennes oppførte seg på samme viset som han? Herregud, skaff deg noen baller og dra fra han. Han kommer ALDRI til å forandre seg. Men som sagt, sånne som deg tror vel de kan forandre mennene sine.. Dette er noe av det mest provoserende jeg leser her inne. Jeg håper du er et troll! Anonym poster: 1461d3e905c6150aaa2098eff72d8dbc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #34 Skrevet 17. mai 2013 Du må skjønne at dette hverken er normalt eller akseptabelt. Det finnes ingen gode sider som kan veie opp dette. Det finnes normale og snille menn der ute, så hvorfor stanne med ham når dere ikke har barn sammen? Jeg er helt sikker på at du finner en av de 'gode' etter hvert! Lykke til! Anonym poster: e0aeecf6b53c9fc0cdf9a55a5611d6f2
Elsker livet Skrevet 17. mai 2013 #35 Skrevet 17. mai 2013 Nå har jeg bare hørt den ene versjonen, så mulig jeg tar feil. Men denne mannen høres manipulerende ut og for meg virker det som det er mest destruktivt for deg å bli i et forhold med han. Er dere gift? Har dere barn? Viss ikke syns jeg du skal vurdere om han er verdt å satse på, enda mer om du ønsker å ha en slik far til barna dine.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #36 Skrevet 17. mai 2013 HI han har skrevet unnskyld et par ganger i dag, og at han elsker meg, ikke vet hva som gikk av han, og at han er en tosk.. Men likestilt med de stygge ordene han har sagt, så er jeg nesten like lei meg for at han dro på fest igår uten å si noe til meg, og i tillegg oppførte seg som om jeg var luft mens han festet. Og dette reagerer jeg sånn på fordi..ja, les det andre innlegget mitt om kjæresten som ikke vil at jeg eller han skal feste, at bytur kun er for single, osv. Så da han festet igår, og bar et slikt hat mot meg igår, flørtet han med noen da, var utro? Det jeg spør om nå, er gode tips til hva jeg kan svare han, hva skal jeg si? Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23
Elsker livet Skrevet 17. mai 2013 #37 Skrevet 17. mai 2013 Hadde dette vært første eller andre gangen han oppførte seg så dårlig kan man tilgi og godta en slik unnskyldning. Det beste hadde nok vært om du sa at nå er parterapi eneste alternativet om han vil holde på deg.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #38 Skrevet 17. mai 2013 Har dere ikke barn, så dropp han for all del! Tenk hva han kan finne på å kalle barna deres om han blir sint også?! Høres ikke ut som han har helt impulskontroll/ sinnekontroll. Har du barn på egen kant så for all del for deres begges del så kutt han ut. Har dere barn sammen, så ville jeg tvunget han til familieterapi eller en annen terapeut. Fått han til å innse (i situasjoner hvor han ikke er sint) til å forstå at dette er sårende, og at han må få kontroll på det. Hvis det er slik at han ser sin egen urimelighet når han ikke er sint da... gjør han ikke det så tror jeg ikke det er så mye håp desverre. Anonym poster: 257ceb333e38464cea40fea13e55fd72
N.N Skrevet 17. mai 2013 #39 Skrevet 17. mai 2013 Herregud hi! Få opp augo, les kva du skriv sjølv! Uansett om De har 10 ungar i lag, kom deg vekk! Asap! Han der er ikkje god i hovudet på ein flekk! Det der er psykisk terror, og ingen bør finne seg i slik oppførsel! Han seier han elskar deg? Drit å dra! Han der er ikkje i stand til å elska, veit ikkje kva det tyder eingong! Bedre å vera aleina, enn med ein slik egoistisk drittsekk! Positive sider my ass! Det finst ikkje så mange positive sider samla sett, som kan vege opp for den oppførselen der! Han skulle rett og slett hatt grisebank, for å behandla dama si slik! Blir så forbanna av slike menn, som setter heile rasen i så dårleg lys! Eg er flau på vegne av oss med utovertiss!!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #40 Skrevet 17. mai 2013 HI, det virker ikke som om du leser svarene du får her i det hele tatt. Du klarer jo ikke en gang å svare på hva de gode sidene hans er. Du er veldig glad i å klage, men du gjør ikke noe med problemet. Les gjennom hva du skriver og tenk nøye gjennom om dette er en mann du skal få barn med og bli gammel med. Han kommer nemlig aldri til å forandre seg og da må du leve et liv som innebærer å bli utskjelt hver eneste dag. Tenk på om det er et godt liv for barna dine. For å svare på spørsmålet du stilte sist: Du skal svare at forholdet er over og at han kan hente tingene sine hos deg. Alt skal være ute i løpet av helga. Og ikke tro på han når han skriver at han skal skjerpe seg og at han elsker deg. Det er ren og skjær løgn. Han vet jo at han kan oppføre seg som en drittsekk for du tar han tilbake og eller blir i forholdet. Jeg håper inderlig at du er et troll. Ingen kvinnfolk lar seg vel behandle på den måten? Det er jo helt horribelt! Anonym poster: 1461d3e905c6150aaa2098eff72d8dbc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #41 Skrevet 17. mai 2013 Mannen din må være psykopat eller lignende, minner om ex`en min. Jeg levde for de "snille og gode" øyeblikkene jeg også, måtte tåle masse drittslenging og høre på unnskyldninger etterpå. Jeg har i tillegg barn med fyren, var redd for å dra fra han siden han da måtte være med ungene våre uten at jeg var tilstede..men det har ordnet seg. Han er fortsatt den samme slu typen, superpopulær blandt folk flest som ikke ser innefor det ytre skallet. Kom det bort, det er mitt eneste råd! Anonym poster: eafbab06335a25555ae944da5ac5d59f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #42 Skrevet 17. mai 2013 HI Jeg har svart oppå hverandre på både denne tråden.. Ble litt rot av det, gitt. Hans gode sider er at han virker trygg, at han er her for meg. Han er snill med meg (når vi ikke krangler), han har samme humor som meg.. Tja, jeg kan ikke noe for at jeg elsker han, og at det er utrolig vanskelig å gå. Vet ikke hvordan jeg best kan beskrive det, hm. Kanskje som at jeg har hele verden på fingertuppene mine, de er nesten, NESTEN, i hånden.. Huff, ja jeg må gå Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23
N.N Skrevet 17. mai 2013 #43 Skrevet 17. mai 2013 Virker trygg? Verkar verkeleg ikkje slik! Er der for deg? Wtf? Seriøst? Snill med deg? Wtf? Da veit du verkeleg ikkje kva ordet snill tyder, og eg synest eigentleg berre synd i deg...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #44 Skrevet 17. mai 2013 Ja, han virker jo som en utrolig snill type. Det er jo veldig snilt gjort å kalle deg for så stygge ting. Veldig trygt med tanke på at han kontrollerer deg. Trygt for han kanskje. Du er jo med på å dyrke hans sjalusi og kontrollbehov. Du kommer til å føle deg mye bedre etter en stund om du drar. Jeg elsket også eksen min, men jeg kunne ikke være sammen med en mann som var notorisk utro og hadde pengeproblemer. Jeg fikk det mye bedre etter bruddet. Heldigvis har vi ikke barn sammen Anonym poster: 1461d3e905c6150aaa2098eff72d8dbc
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #45 Skrevet 17. mai 2013 HI Jeg unnskylder slettes ikke hans oppførsel når han kaller meg ting. Men dette er jo ikke han i hverdagen, dette er han når vi krangler, og det gjør vi ikke hver dag. men ja, må innrømme at jeg er litt dum da..Er jo faktisk min feil alt dette, fordi jeg er jo her enda av fri vilje. Og mine tidligere forhold er ikke noe å skryte av de heller. og det er ikke deres feil, men jeg som er så dum og tror at alle kan forandre seg! Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23
N.N Skrevet 17. mai 2013 #46 Skrevet 17. mai 2013 Alle kan endra seg, men kun dersom dei sjølve ynskjer det, og ikkje fordi du ynskjer det. Dei må villa det sjølve! Du har det bedre aleina enn saman med ein ustabil idiot.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2013 #47 Skrevet 17. mai 2013 HI Jeg unnskylder slettes ikke hans oppførsel når han kaller meg ting. Men dette er jo ikke han i hverdagen, dette er han når vi krangler, og det gjør vi ikke hver dag. men ja, må innrømme at jeg er litt dum da..Er jo faktisk min feil alt dette, fordi jeg er jo her enda av fri vilje. Og mine tidligere forhold er ikke noe å skryte av de heller. og det er ikke deres feil, men jeg som er så dum og tror at alle kan forandre seg! Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23 Trygg, hi? Føler du deg trygg med ham nå? Du skrev nettopp at du ikke engang vet om han har vært utro på festen. Og dette er så typisk, hi skriver et innlegg hvor man virkelig maler fanden på veggen. Men så fort noen råder hi til å gå fra mannen kommer alle unnskyldningene, all forsvaringen av det rævhølet man nettopp klaget over. Hi her kommer ikke til å gå ifra ham fordi hun kommer til å finne seg i det og avfeie det så fort han lyver og serverer et "unnskyld, jeg elsker deg jo".. Så hun vil ikke ha svar som "du svarer på smsen at det er slutt. Pakk sakene hans. Flytt. Det er slutt". Hun vil egentlig bare at noen skal fortelle henne hva hun kan argumentere med for at han skal bli blid igjen. Kanskje gi henne en punshline. Det normale ville vært å ende dette destruktive forholdet. Spart på alle meldingene fra ham, og om han spør om grunnen til at hun går så viser hun ham meldingene og spør "hva tror du er grunnen?" Anonym poster: 0d1e03d8ab42f238735c227addbdd04d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #48 Skrevet 18. mai 2013 Det er vanskelig å gå. Jeg har ei venninne som gikk etter mange år med det familiekontoret kalte "psykisk vold". Det er en prosess. Selv om HI ber om hjelp betyr det ikke at det er i dag hun sender den SMSen dere ber henne om å sende. HI: dette er ikke normalt. Hvis du skal gi ham en sjangse til så må dette involvere hjelp fra andre. Han klarer ikke å gjøre dette på egenhånd. Hvis han ikke forandrer seg så vær glad for at dere ikke har barn sammen. Du er IKKE dum som har vært sammen med ham så lenge. Dette er det mange kvinner som gjør: de blir og blir selv om de burde gå. Hvis du ofte blir sammen med menn som ikke er bra for deg så kan det være en ide å få hjelp av profesjonelle til å bryte mønsteret. Anonym poster: cf9edbcd22d8f001e80c690d3e746602
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #49 Skrevet 18. mai 2013 Jeg tror noen par rett og slett bringer frem det verste i hverandre, dessverre. Man kan elske hverandre høyt, men samtidig irritere hverandre grenseløst. Jeg hadde et forhold til en der vi hadde disse kranglene, som ødela for alt det andre vi hadde sammen... Det varte i 4-5 år, og så var det over pga. de stygge ordvekslingene Med mine andre kjærester har jeg aldri opplevd slike krangler - og det er så godt å få slippe. Jeg ville revurdert hele forholdet om jeg var deg, HI - evt. søkt hjelp. Anonym poster: 2d759edd4f1b5855e9bcfaabefdf0091
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2013 #50 Skrevet 18. mai 2013 HI Jeg har prøvd å avslutte forholdet med han nå, og har ikke svart på telefoner når han har ringt. Først skrev han en kort melding, hvor han bare skrev -beklager-. Var det alt liksom?! Jeg svarte ikke, og etter flere timer sendte han flere og flere meldinger, med større og større unnskyldninger. Så sendte jeg han en lang melding om at jeg hadde følt meg som luft, at han bare hadde lagt hele meg til siden og bare dratt på fest, og attpåtil sendt et tonn stygge meldinger til meg, og at det ikke er plass for han hos meg lenger når han er ferdig med å rase fra seg. Da skrev han at det var jo jeg som hadde dratt, altså til foreldrene mine, og at HAN hadde følt seg som luft...Og ti andre meldinger om at han elsket meg, beklaget, han hadde oppført seg veldig grusomt mot meg, osv.. Anonym poster: 6d2427b24bea0afc38e5e81080f02a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå