Gå til innhold

Vi har kåret "Månedens bruker" og Månedens innlegg"!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest meg mamma?

Å telle antall liker vil i hvert fall være å be om trøbbel. Har du lagt merke til at det er noen ganske sprø damer her? Synes jeg ser dem trykke liker som gale på et innlegg om Jarle eller noe annet interessant!

 

Anonym poster: 3e393e48191e38ca9e82818a811cfad6

 

Så vidt jeg har forstått det skal brukerne kunne nominere, ikke velge. Og alle kan kun trykke "liker" en gang pr innlegg, og SÅ mange sprø damer er der ikke.

 

OG samme hvilke tiltak som settes i gang her så vil der være en innkjøringsperiode der noen gjør opprør. Ikke gi opp like fort som brukermoderatorene gjorde!

 

 

Ikke gi opp like fort som brukermoderatorene gjorde? Nå var det jo Elin som avsluttet det med brukermoderatorene etter det som skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er premien virkelig så attraktiv da, at det er urettferdig at noen ikke kan nomineres? Hvis den er attraktiv, så kan man kanskje skrive med nick litt oftere?

 

Og hva er risikoen med dette? At noen er "falskt" hyggelige? At noen unnlater å skrive noe negativt? At flere signerer med nick?

 

"risikoen" (liker ikke å kalle det risiko, for det er egentlig ikke noe farlig...) er jo at de som ikke ønsker å bruke nick jo vet at de ikke har noen mulighet til å bli lagt merke til og hva er da vitsen med å være "grei"?

 

og ja, jeg synes falsk "hyggelighet" er temmelig håpløst. gi meg ærlighet og spydighet fremfor sukkersøt smisking for å få tak i en tittel og ei rettetang når som helst.

 

MEN ledelsen i dette forumet er jo ikke akkurat kjent for gjennomtenkte og godt planlagte tiltak....

 

og hvorfor denne desperasjonen etter at så mange som mulig skal bruke nick på ett anonym forum????

 

Du tenker at folk vil drive med smiger og sukkersøt smisking for å vinne ei rettetang??

 

Ja. Det og "tittelen"... vi så alle hva som skjedde når de prøvde å innføre moderatorer.

 

Poenget er at dersom målet med konkurransen er å bedre stemningen og seriøsiteten her inne bør anonyme innlegg inkluderes. Folk har egne grunner og så lenge anonym forumet eksisterer så har de jo fullt lov til det.

Ser poenget! Men hvordan skal en anonym kunne vinne? Vi vet jo ikke hvem der er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus, alt man greier å lage problemer av..

 

Life's unfair, deal with it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en gjeng dere er! Utakknemlige kranglekjerringer er dere!

 

 

Anonym poster: 21ea3460d44a6d8ebfc60bcbfafa20c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er i hvert fall tydelig at ingen her vet hvordan ett forum fungerer. likes telles automatisk. der ligger til og med statistikk tilgjengelig for oss brukere. og Elin kan se hvem som er bak anonym knappen.

og jo, brukermoderatorene trakk seg straks det ble klart at de ikke var anonyme lengre. men drit i meg da. jeg er bare en bruker som ignoreres av alle bortsett fra de som kverulerer. slutt å svare meg så lar jeg det hele ligge. unnskyld for å prøve å gjøre ting bedre her for alle. de som bruker anonym knappen inkludert. dersom anonym forum skal inkluderes burde hele anonym forum inkluderes. ellers er det jo og en mulighet å ta anonym forum ut av leken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira bjeffer!

det er i hvert fall tydelig at ingen her vet hvordan ett forum fungerer. likes telles automatisk. der ligger til og med statistikk tilgjengelig for oss brukere. og Elin kan se hvem som er bak anonym knappen.

og jo, brukermoderatorene trakk seg straks det ble klart at de ikke var anonyme lengre. men drit i meg da. jeg er bare en bruker som ignoreres av alle bortsett fra de som kverulerer. slutt å svare meg så lar jeg det hele ligge. unnskyld for å prøve å gjøre ting bedre her for alle. de som bruker anonym knappen inkludert. dersom anonym forum skal inkluderes burde hele anonym forum inkluderes. ellers er det jo og en mulighet å ta anonym forum ut av leken?

 

Det er helt greit å komme med konstruktiv kritikk eller tips om hvordan du tror ting kan gjøres bedre.

Denne gangen er reglene allerede satt, derfor er det liten vits i å kverulere videre. Hvis du ønsker å få ditt poeng frem, ville jeg heller fortsatt denne diskusjonen med en av de som bestemmer (f.eks Elin). Kanskje de er åpne for å gjøre noen forandringer på fremtidige konkurranser? Og hvis ikke, så har du ihvertfall fått sagt hva du synes om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler enkelt og greit om at vi har lyst til å trekke frem forummedlemmer som bidrar til at andre får gode og konstruktive tilbakemeldinger eller starter tråder eller skriver innlegg som har nytteverdi for andre smile.png

 

Post gjerne forslag her i tråden eller send meg en PM!

 

Hilsen

 

Anne Victoria

det er i hvert fall tydelig at ingen her vet hvordan ett forum fungerer. likes telles automatisk. der ligger til og med statistikk tilgjengelig for oss brukere. og Elin kan se hvem som er bak anonym knappen.

og jo, brukermoderatorene trakk seg straks det ble klart at de ikke var anonyme lengre. men drit i meg da. jeg er bare en bruker som ignoreres av alle bortsett fra de som kverulerer. slutt å svare meg så lar jeg det hele ligge. unnskyld for å prøve å gjøre ting bedre her for alle. de som bruker anonym knappen inkludert. dersom anonym forum skal inkluderes burde hele anonym forum inkluderes. ellers er det jo og en mulighet å ta anonym forum ut av leken?

 

Det er helt greit å komme med konstruktiv kritikk eller tips om hvordan du tror ting kan gjøres bedre.

Denne gangen er reglene allerede satt, derfor er det liten vits i å kverulere videre. Hvis du ønsker å få ditt poeng frem, ville jeg heller fortsatt denne diskusjonen med en av de som bestemmer (f.eks Elin). Kanskje de er åpne for å gjøre noen forandringer på fremtidige konkurranser? Og hvis ikke, så har du ihvertfall fått sagt hva du synes om saken.

 

seriøst? kunne du tenke deg til å lese tråden før du kritiserer? det ble bedt om tips i denne tråden. den eneste som ikke har svart meg er jo den som bad om tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler enkelt og greit om at vi har lyst til å trekke frem forummedlemmer som bidrar til at andre får gode og konstruktive tilbakemeldinger eller starter tråder eller skriver innlegg som har nytteverdi for andre smile.png

 

Post gjerne forslag her i tråden eller send meg en PM!

 

Hilsen

 

Anne Victoria

det er i hvert fall tydelig at ingen her vet hvordan ett forum fungerer. likes telles automatisk. der ligger til og med statistikk tilgjengelig for oss brukere. og Elin kan se hvem som er bak anonym knappen.

og jo, brukermoderatorene trakk seg straks det ble klart at de ikke var anonyme lengre. men drit i meg da. jeg er bare en bruker som ignoreres av alle bortsett fra de som kverulerer. slutt å svare meg så lar jeg det hele ligge. unnskyld for å prøve å gjøre ting bedre her for alle. de som bruker anonym knappen inkludert. dersom anonym forum skal inkluderes burde hele anonym forum inkluderes. ellers er det jo og en mulighet å ta anonym forum ut av leken?

 

Det er helt greit å komme med konstruktiv kritikk eller tips om hvordan du tror ting kan gjøres bedre.

Denne gangen er reglene allerede satt, derfor er det liten vits i å kverulere videre. Hvis du ønsker å få ditt poeng frem, ville jeg heller fortsatt denne diskusjonen med en av de som bestemmer (f.eks Elin). Kanskje de er åpne for å gjøre noen forandringer på fremtidige konkurranser? Og hvis ikke, så har du ihvertfall fått sagt hva du synes om saken.

 

seriøst? kunne du tenke deg til å lese tråden før du kritiserer? det ble bedt om tips i denne tråden. den eneste som ikke har svart meg er jo den som bad om tips...

 

Hvis du mener hi, ber hun om forslag til innlegg/brukere som skal nomineres, ikke tips om hvordan opplegget skal fungere. Just sayin'. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer!

 

Hvis du mener hi, ber hun om forslag til innlegg/brukere som skal nomineres, ikke tips om hvordan opplegget skal fungere. Just sayin'. :)

 

Haha, herlig "bunntekst" du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira bjeffer!

 

seriøst? kunne du tenke deg til å lese tråden før du kritiserer? det ble bedt om tips i denne tråden. den eneste som ikke har svart meg er jo den som bad om tips...

 

Tok du svaret mitt som kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Det handler ikke om at vi nødvendigvis skal hente ut brukeren/innlegget fra anonymforumet, men vi la tråden her, fordi det er veldig mye aktivitet her. På den måten ser alle brukerne tråden, og vi får forhåpentligvis mange gode forslag!! :)

 

Jeg flytter den nå til ris og ros, slik at det ikke blir flere misforståelser!

 

Hilsen

Anne Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi kåre forrige måneds innlegg (april) nå i mai? Eller venter vi til mai er over, og kårer det første i begynnelsen av juni?

 

Anonym poster: 731eaecf19f7c30b66bd1a45354a2b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

 

og jo, brukermoderatorene trakk seg straks det ble klart at de ikke var anonyme lengre.

Dumt å være påståelig når du ikke kjenner saksforhold.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gjøre det så enkelt at man i tillegg til denne nye ordningen utvider litt med også kunne nominere anonyme innlegg, men at i steden for at et anonymt vinnerinnlegg får premie, så fremmes som "månedens innlegg" og en begrunnelse gis for hvorfor det vant, evt, konstruktivt, fredsmekleren, empati, humor osv. Den anonyme som skrev det vil jo vite at flere mente det var bra, og det i seg selv kan jo være en belønning selv om man ikke nødvendigvis vinner noe.

 

Jeg synes det er en fint initiativ, la oss prøve det og se hvordan det går i steden for å synse om alle eventualiteter på forhånd, på dette som tross alt bare er et positivt innspill.

 

 

 

 

 

Anonym poster: 2bfaf6d36bf697b6ca584c8bfde9c92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg mamma?

det er i hvert fall tydelig at ingen her vet hvordan ett forum fungerer. likes telles automatisk. der ligger til og med statistikk tilgjengelig for oss brukere. og Elin kan se hvem som er bak anonym knappen.

og jo, brukermoderatorene trakk seg straks det ble klart at de ikke var anonyme lengre. men drit i meg da. jeg er bare en bruker som ignoreres av alle bortsett fra de som kverulerer. slutt å svare meg så lar jeg det hele ligge. unnskyld for å prøve å gjøre ting bedre her for alle. de som bruker anonym knappen inkludert. dersom anonym forum skal inkluderes burde hele anonym forum inkluderes. ellers er det jo og en mulighet å ta anonym forum ut av leken?

 

Når det gjelder brukermoderatorene og hvorfor det ble stoppet så har du ingen peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi kåre forrige måneds innlegg (april) nå i mai? Eller venter vi til mai er over, og kårer det første i begynnelsen av juni?

 

Anonym poster: 731eaecf19f7c30b66bd1a45354a2b88

Hei! Vi kårer for mai! Vinnerne blir offentliggjort 1.juni.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått flere forslag fra dere, og det setter jeg stor pris på :)

Holder på å sjekke dem ut!

 

Ha en super dag!

 

Anne Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er premien virkelig så attraktiv da, at det er urettferdig at noen ikke kan nomineres? Hvis den er attraktiv, så kan man kanskje skrive med nick litt oftere?

 

Og hva er risikoen med dette? At noen er "falskt" hyggelige? At noen unnlater å skrive noe negativt? At flere signerer med nick?

 

"risikoen" (liker ikke å kalle det risiko, for det er egentlig ikke noe farlig...) er jo at de som ikke ønsker å bruke nick jo vet at de ikke har noen mulighet til å bli lagt merke til og hva er da vitsen med å være "grei"?

 

og ja, jeg synes falsk "hyggelighet" er temmelig håpløst. gi meg ærlighet og spydighet fremfor sukkersøt smisking for å få tak i en tittel og ei rettetang når som helst.

 

MEN ledelsen i dette forumet er jo ikke akkurat kjent for gjennomtenkte og godt planlagte tiltak....

 

og hvorfor denne desperasjonen etter at så mange som mulig skal bruke nick på ett anonym forum????

 

Du tenker at folk vil drive med smiger og sukkersøt smisking for å vinne ei rettetang??

Innlegget ble postet der for at så mange som mulig skulle se det og eventuelt nominere andre.

 

Anne Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer til vinnerne!! Høres ut som det ble to verdige sådan :) jeg ble nesten litt rørt, mulig det er gravidhormonene hehe...uansett...

 

 

Gratulerer så mye til dere begge to! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...