Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #26 Skrevet 7. mai 2013 Hvis jeg spiser nonstop må jeg alltid spise dem i en bestemt rekkefølge. Fra mørkest til lysest..... Det vil si svart, brun, grønn, rød, oransje, gul.... Og en og en. Anonym poster: 2578a2a132850b7b03795d36385a8e58
Gilette Skrevet 7. mai 2013 #27 Skrevet 7. mai 2013 Jeg bretter alle klær på samme måten som de ligger i en butikk (syns det er mer oversiktlig) Må alltid kontrollere at jeg har nøkkelen på meg når jeg skal lukke ytterdøren (har autolås) Kontrollerer alltid at bilen er lås når jeg har trykket på låseknappen (min første bil hadde av og til noen dører som ikke auto låste seg når jeg trykket på knappen) Må alltid kontrollere ovner og komfyren før jeg legger meg.
Voilà Skrevet 7. mai 2013 #28 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er litt... besatt? av partall, og helst skal alt i livet være partall. Eks. summen av sifrene på mobilalarmen må alltid bli partall. Skal jeg opp kl. syv må jeg taste inn 07:01. (Helst 07:07) Spiser alltid partall av ting. To brødskiver, 10 Non Stop, deler epler opp i partallsbiter før jeg spiser dem - siden jeg ikke klarer to epler. Volumet på TV'en må selvfølgelig også stå på partall, og står som regel alltid på 44, 55 eller 66. Om jeg er på butikken kan jeg kun handle med mynter om summen blir partall - ellers må jeg bruke kort. Og til en viss grad gjør jeg alltid ting to ganger. Eks. trykker på mobilen to ganger om jeg skal sjekke klokken. Teller også veldig mye, bare for å sjekke/forsikre meg om at det er partall. Som trappetrinn, bøker i bokhyller, tomater i esker osv. Partall! <3 Du vet hva partall er? 55 er ikke en av de... Anonym poster: 517cfd004cfc44854169c02feade3eaf Jeg vet alt for godt hva partall er. 55 funker fordi det er TO femtall, og summen av de to tallene blir 10, som er et partall OG det første tallet med to siffer.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #29 Skrevet 7. mai 2013 Før måtte jeg alltid drikke 3 x 3 slurker vann av vannglass før jeg la meg. Også måtte jeg ha på lepomade og smøre hendene med håndkrem før jeg gikk til sengs. Tisse var også det siste jeg gjorde og fortsatt gjør før jeg legger meg. Selv om jeg nesten akkurat har vært på do, så går jeg en tur til ellers så ligger jeg bare å tenker på at jeg egentlig må litt på do. Det med 3 x 3 slurker vann har jeg lagt av meg, men jeg må ha glass med vann ved sengen uansett. Ellers hvis jeg står å makulerer en god del papirer på jobb så kan ikke makuleringsmaskinen stoppe mellom hver gang jeg putter en ny bunke papirer i den, gjør den det så tenker jeg at det kommer til å skje en ulykke. Anonym poster: 05db0c596ff1e35e6ff0e5d41cf731a6
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #30 Skrevet 7. mai 2013 Tusen takk for en HERLIG TRåD!!!! Nå føler jeg meg utrolig NORMAL hihi... har da noen skavanker jeg og.. men de er ikke som tvangstanker heldigvis!! Anonym poster: 0f98617bc1fcdfa715b69ea9aa0003d0
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #31 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er litt... besatt? av partall, og helst skal alt i livet være partall. Eks. summen av sifrene på mobilalarmen må alltid bli partall. Skal jeg opp kl. syv må jeg taste inn 07:01. (Helst 07:07) Spiser alltid partall av ting. To brødskiver, 10 Non Stop, deler epler opp i partallsbiter før jeg spiser dem - siden jeg ikke klarer to epler. Volumet på TV'en må selvfølgelig også stå på partall, og står som regel alltid på 44, 55 eller 66. Om jeg er på butikken kan jeg kun handle med mynter om summen blir partall - ellers må jeg bruke kort. Og til en viss grad gjør jeg alltid ting to ganger. Eks. trykker på mobilen to ganger om jeg skal sjekke klokken. Teller også veldig mye, bare for å sjekke/forsikre meg om at det er partall. Som trappetrinn, bøker i bokhyller, tomater i esker osv. Partall! <3 Du vet hva partall er? 55 er ikke en av de... Anonym poster: 517cfd004cfc44854169c02feade3eaf Jeg vet alt for godt hva partall er. 55 funker fordi det er TO femtall, og summen av de to tallene blir 10, som er et partall OG det første tallet med to siffer. Er likevel ett oddetall uansett hvordan du retferdiggjør å kalle det ett par tall. Anonym poster: 1c5f8e5265a717a7f1aecb810bfa0e20
Voilà Skrevet 7. mai 2013 #32 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er litt... besatt? av partall, og helst skal alt i livet være partall. Eks. summen av sifrene på mobilalarmen må alltid bli partall. Skal jeg opp kl. syv må jeg taste inn 07:01. (Helst 07:07) Spiser alltid partall av ting. To brødskiver, 10 Non Stop, deler epler opp i partallsbiter før jeg spiser dem - siden jeg ikke klarer to epler. Volumet på TV'en må selvfølgelig også stå på partall, og står som regel alltid på 44, 55 eller 66. Om jeg er på butikken kan jeg kun handle med mynter om summen blir partall - ellers må jeg bruke kort. Og til en viss grad gjør jeg alltid ting to ganger. Eks. trykker på mobilen to ganger om jeg skal sjekke klokken. Teller også veldig mye, bare for å sjekke/forsikre meg om at det er partall. Som trappetrinn, bøker i bokhyller, tomater i esker osv. Partall! <3 Du vet hva partall er? 55 er ikke en av de... Anonym poster: 517cfd004cfc44854169c02feade3eaf Jeg vet alt for godt hva partall er. 55 funker fordi det er TO femtall, og summen av de to tallene blir 10, som er et partall OG det første tallet med to siffer. Er likevel ett oddetall uansett hvordan du retferdiggjør å kalle det ett par tall. Anonym poster: 1c5f8e5265a717a7f1aecb810bfa0e20 Oh my God! Hvorfor kverulere på dette? I mine tvangshandlinger fungerer 5+5 som partall, av nevnte årsaker. Get over it.
Sølvpanter Skrevet 7. mai 2013 #33 Skrevet 7. mai 2013 Eneste jeg kommer på som kanskje kan være litt unormalt må være at middagsmaten min alltid må "gå opp". Dersom jeg f.eks har ris, kylling og salat på fatet må jeg mot slutten av måltidet avpasse mengden med hver slik at det skal bli litt av hver i hver munnfull, evt fylle på med det som snart går tomt. Og så smaker ikke tacoen like godt dersom fyllet kommer på i feil rekkefølge Jeg hadde mye mer rare vaner før, men med årene har de fleste forsvunnet av seg selv. Men, er det å børste håret om kvelden og gå på do rett før man legger seg rart da? Dette gjør jeg også og jeg trodde alle gjorde det jeg?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #34 Skrevet 7. mai 2013 Jeg later som om jeg er med i matlagningsprogram hver gang jeg lager mat. Viser, prater og forteller... Lager mine egne sanger hele tiden, mannen min har sagt at han kommer til å flytte hvis jeg ikke slutter med det. Synger de høyt, med dans og full innlevelse Men det aller aller sykeste jeg gjør er å late som at jeg trener! Jeg har hjemmekontor, og før jeg går i bhg for å hente tar jeg på meg sportsbh og treningsklær. Går sakte der ingen kan se meg, og småløper der jeg vet noen kan komme å ta meg på fersken. Heldigvis er jeg naturlig slank Elsker skrytet jeg får i bhg av ansatte og andre foreldre, de synes bare jeg er sååå sprek, og roser meg opp i skyene hver dag. Det er blitt en slags rus for meg:P Anonym poster: 228a733aec9420490ead49f9bd5ea612 Hahaha, så søt du er da! Søt som i gaaaaal:P ? haha Anonym poster: 228a733aec9420490ead49f9bd5ea612
Magia Skrevet 7. mai 2013 #35 Skrevet 7. mai 2013 Jeg later som om jeg er med i matlagningsprogram hver gang jeg lager mat. Viser, prater og forteller... Lager mine egne sanger hele tiden, mannen min har sagt at han kommer til å flytte hvis jeg ikke slutter med det. Synger de høyt, med dans og full innlevelse Men det aller aller sykeste jeg gjør er å late som at jeg trener! Jeg har hjemmekontor, og før jeg går i bhg for å hente tar jeg på meg sportsbh og treningsklær. Går sakte der ingen kan se meg, og småløper der jeg vet noen kan komme å ta meg på fersken. Heldigvis er jeg naturlig slank Elsker skrytet jeg får i bhg av ansatte og andre foreldre, de synes bare jeg er sååå sprek, og roser meg opp i skyene hver dag. Det er blitt en slags rus for meg:P Anonym poster: 228a733aec9420490ead49f9bd5ea612 Hahaha, så søt du er da! Søt som i gaaaaal:P ? haha Anonym poster: 228a733aec9420490ead49f9bd5ea612 Søt som i en fest å være sammen med! My kind'a crazy
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #36 Skrevet 7. mai 2013 Jeg napper alltid øyenbrynene mine i bilen. Anonym poster: 866101934770fb084cdfb202681304e0 Haha, min rareste? Når det er lørdag, jeg ikke har barnefri og pass, så pleier jeg å gå på badet, kle på meg min fineste kjole, krølle håret, høre på partymusikk og sminke meg for å late som jeg skal på fest. * Dåån* Litt flaut ;P Anonym poster: 80e5ff196de8817adafd9536dd312deb
Ennai Skrevet 7. mai 2013 #37 Skrevet 7. mai 2013 Jeg må rydde hele leiligheta for rot før jeg legger meg. Låser alle dører før jeg legger meg, innkldert til badet og boden:-p låser jeg ikke til stuen ser jeg for meg at noen bryter seg inn stuevinduene, går inn på rommet til sønnen og dreper han el:-p må også ofte opp å sjekke om døra til stua er låst eller ikke:-p Jeg må brette sammen teppene til hunden mange ganger om dagen selv om hun roter de opp igjen i løpet av 10minutter Hvis det f.eks klør på ene låret må jeg klø på andre låret og, på samme plass, ellers føler jeg meg "skjev" Her er det og bare en måte å brette klær på, min:-p Har garrantert flere særegenheter og:-p Auda... Dette med låsing av alle dører syns jeg nesten var litt skummelt, og nesten noe mer enn en særegenhet... Dette nærmer seg stygt tvangstanker. Skulle det skje noe i hjemmet ditt, som f.eks., Gud forby, en brann, så har du jo en ekstra utfordring med å komme deg ut siden alle dører, ja, de innvendige altså, også er låst! Den der ville jeg jobbet mye med å slutte med, var jeg deg. Anonym poster: a5ad629a8da0107f57f3b7292b3328c5 Vet du, det har jeg allerede tenkt på;-) men for å være på den sikre siden at du skjønner at jeg ikke er riv ruskende gal, så må jeg vel forklare. Vi har en lang gang på tvers av i hele leiligheten. Stue, kjøkken, bad og bod er helt innerst i gangen. Soverommene til oss voksne og til guttungen er helt ved ytterdøren. Hvis det da begynner å brenne( som du tok som eksempel) begynner det å brenne i stue, kjøkken, bad eller bod. Da vil dørene(låst eller ikke) funke som en brannhemmer og gir oss større tid til å komme oss ut. Og bare så det er sagt, vi bor i murbygg, ingen stikkontakter står i på rommet til guttungen og kun mob.lader på rommet vårt. Vet det er andre ting som kan brenne, men sjansen er liten for at vi brenner inn i et murbygg. Da er sjansen større for røykforgiftning, noe som da er sansynlig uansett låste dører. Vi bor også i et område der det har vært en del tyverier i det siste. Siden leiligheten ligger på bakkenivå i umiddelbar nerhet av sentrumen, føles det ekstra trygt å ha dørene inne og ute låst. Hvis en tyv bryter seg inn på stua, kjøkken eller bad kommer han seg ikke inn til oss. Hvis en tyv bryter seg inn til guttungen eller oss voksne vil bikkja vår vekke oss før tyven har kommet helt inn. Mer du lurer på?
Suretær Skrevet 7. mai 2013 #38 Skrevet 7. mai 2013 -Hvis jeg er alene hjemme ser jeg alltid tv uten lyd. Leser tekst eller ser bare på hvis det ikke er tekst. - fyller glasset med vann tre ganger og heller ut før jeg kan drikke der. - bretter håret opp bak øret så det sitter som en løkke på begge sider. ( bare alene) - tar sokkene halvveis av litt utpå kvelden. - må sjekke ørene på alle tre barn to til tre ganger om dagen og bruke q-tips hvis nødvendig. (Stakkars barn) - hvis jeg rister brøskivene må de stå på høykant mot hverandre og køle av før jeg tar pålegg på. - jeg måååå kysse barna mine lett på munnen når de har sovnet
Mamsemums Skrevet 7. mai 2013 #39 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er litt... besatt? av partall, og helst skal alt i livet være partall. Eks. summen av sifrene på mobilalarmen må alltid bli partall. Skal jeg opp kl. syv må jeg taste inn 07:01. (Helst 07:07) Spiser alltid partall av ting. To brødskiver, 10 Non Stop, deler epler opp i partallsbiter før jeg spiser dem - siden jeg ikke klarer to epler. Volumet på TV'en må selvfølgelig også stå på partall, og står som regel alltid på 44, 55 eller 66. Om jeg er på butikken kan jeg kun handle med mynter om summen blir partall - ellers må jeg bruke kort. Og til en viss grad gjør jeg alltid ting to ganger. Eks. trykker på mobilen to ganger om jeg skal sjekke klokken. Teller også veldig mye, bare for å sjekke/forsikre meg om at det er partall. Som trappetrinn, bøker i bokhyller, tomater i esker osv. Partall! <3 Oki,55 er ikke et partall!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #40 Skrevet 7. mai 2013 Jeg må rydde hele leiligheta for rot før jeg legger meg. Låser alle dører før jeg legger meg, innkldert til badet og boden:-p låser jeg ikke til stuen ser jeg for meg at noen bryter seg inn stuevinduene, går inn på rommet til sønnen og dreper han el:-p må også ofte opp å sjekke om døra til stua er låst eller ikke:-p Jeg må brette sammen teppene til hunden mange ganger om dagen selv om hun roter de opp igjen i løpet av 10minutter Hvis det f.eks klør på ene låret må jeg klø på andre låret og, på samme plass, ellers føler jeg meg "skjev" Her er det og bare en måte å brette klær på, min:-p Har garrantert flere særegenheter og:-p Auda... Dette med låsing av alle dører syns jeg nesten var litt skummelt, og nesten noe mer enn en særegenhet... Dette nærmer seg stygt tvangstanker. Skulle det skje noe i hjemmet ditt, som f.eks., Gud forby, en brann, så har du jo en ekstra utfordring med å komme deg ut siden alle dører, ja, de innvendige altså, også er låst! Den der ville jeg jobbet mye med å slutte med, var jeg deg. Anonym poster: a5ad629a8da0107f57f3b7292b3328c5 Vet du, det har jeg allerede tenkt på;-) men for å være på den sikre siden at du skjønner at jeg ikke er riv ruskende gal, så må jeg vel forklare. Vi har en lang gang på tvers av i hele leiligheten. Stue, kjøkken, bad og bod er helt innerst i gangen. Soverommene til oss voksne og til guttungen er helt ved ytterdøren. Hvis det da begynner å brenne( som du tok som eksempel) begynner det å brenne i stue, kjøkken, bad eller bod. Da vil dørene(låst eller ikke) funke som en brannhemmer og gir oss større tid til å komme oss ut. Og bare så det er sagt, vi bor i murbygg, ingen stikkontakter står i på rommet til guttungen og kun mob.lader på rommet vårt. Vet det er andre ting som kan brenne, men sjansen er liten for at vi brenner inn i et murbygg. Da er sjansen større for røykforgiftning, noe som da er sansynlig uansett låste dører. Vi bor også i et område der det har vært en del tyverier i det siste. Siden leiligheten ligger på bakkenivå i umiddelbar nerhet av sentrumen, føles det ekstra trygt å ha dørene inne og ute låst. Hvis en tyv bryter seg inn på stua, kjøkken eller bad kommer han seg ikke inn til oss. Hvis en tyv bryter seg inn til guttungen eller oss voksne vil bikkja vår vekke oss før tyven har kommet helt inn. Mer du lurer på? Du vet at mobilladere er av de tingene som oftest starter brann om natten? Anonym poster: 89e6a23a6b1427fcb549bb24e291d149
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. mai 2013 #41 Skrevet 7. mai 2013 Må alltid ta på middag på tallerkenen i en bestemt rekkefølge, hvis potetene må skrelles må jeg gjøre det aller først før jeg tar på noe annet Spiser ALDRI di to første skivene på gulosten Hater å gå med sokker, tar de av så fort jeg har mulighet, også når jeg er borte Teller trappetrinn i trapper første gang jeg går i de, på nye steder Må alltid gå på do etter jeg har pussa tenna
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #42 Skrevet 7. mai 2013 Jeg takler ikke sand, hundehår, støv osv på gulvet. Støvsuger og vasker mye. Blir småsliten av meg selv. Anonym poster: e4d8d12fb83460e1c7bb96bded5e4b26
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #43 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er vist veldig sær når det kommer til kveldsstellet sier han mannen min. Går alltid på do først, så av med klær (evt dusj, men sjeldent kveldstid igrunn) tannpuss, noen slurker med vann fra krana før jeg går på do igjen. Får jo ikke sove om jeg ikke gjør det engang til, da blir jeg liggende å lure på om jeg må tisse igjen. Er jeg veldig trøtt og glemmer noe, så sier min mann at jeg bare får gå på badet og gjøre det for vis ikke så vet han at jeg kommer til å stå opp igjen, jeg kommer alltid på det før jeg sovner.... Og han er lei av st jeg går ut sv senga igjen... Anonym poster: cf2338948842e2c9ff2e31f64fe20d6e
Voilà Skrevet 7. mai 2013 #44 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er litt... besatt? av partall, og helst skal alt i livet være partall. Eks. summen av sifrene på mobilalarmen må alltid bli partall. Skal jeg opp kl. syv må jeg taste inn 07:01. (Helst 07:07) Spiser alltid partall av ting. To brødskiver, 10 Non Stop, deler epler opp i partallsbiter før jeg spiser dem - siden jeg ikke klarer to epler. Volumet på TV'en må selvfølgelig også stå på partall, og står som regel alltid på 44, 55 eller 66. Om jeg er på butikken kan jeg kun handle med mynter om summen blir partall - ellers må jeg bruke kort. Og til en viss grad gjør jeg alltid ting to ganger. Eks. trykker på mobilen to ganger om jeg skal sjekke klokken. Teller også veldig mye, bare for å sjekke/forsikre meg om at det er partall. Som trappetrinn, bøker i bokhyller, tomater i esker osv. Partall! <3 Oki,55 er ikke et partall! Chill! Syv er heller ikke et partall, men når jeg plusser det med et annet tall, som på alarmen på mobilen, så blir SUMMEN partall, og det er det viktigste. Å ha lyden på f.eks 58, som er et partall, så blir summet et oddetall, og det funker ikke. Deal with it.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #45 Skrevet 7. mai 2013 Jeg må ofte kjøpte to av ting i matbutikken..- to yoghurt, to melk, to poser kaffe, to pakker kokt skinke, to flasker brus f.eks. Det MÅ ikke være to av alt, men det "føles" bedre, på en måte... Er skikkelig grisete når jeg er alene - kan snyte meg i hånda og tørke under sofaputa f.eks.. ( jada, jeg vet..).. Hater å gå med sokker, tar de av så fort jeg kommer hjem. Etter jeg har brukt komfyren, har jeg følgende ritual som jeg ALLTID følger: Må ta på hver bryter fra venstre til høyre, mens jeg sier høyt "O-F-F" for hver bryter jeg tar på. Anonym poster: e1e46b3624ef1635ef57f65de4912be5
mamman t go`gutta Skrevet 7. mai 2013 #46 Skrevet 7. mai 2013 Jeg sjekker alltid om bilskiltnr på bilene vi møter går opp i datoer. ;-) Blir veldig glad når jeg finner skilt som går opp i datoer som er viktige for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #47 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er litt... besatt? av partall, og helst skal alt i livet være partall. Eks. summen av sifrene på mobilalarmen må alltid bli partall. Skal jeg opp kl. syv må jeg taste inn 07:01. (Helst 07:07) Spiser alltid partall av ting. To brødskiver, 10 Non Stop, deler epler opp i partallsbiter før jeg spiser dem - siden jeg ikke klarer to epler. Volumet på TV'en må selvfølgelig også stå på partall, og står som regel alltid på 44, 55 eller 66. Om jeg er på butikken kan jeg kun handle med mynter om summen blir partall - ellers må jeg bruke kort. Og til en viss grad gjør jeg alltid ting to ganger. Eks. trykker på mobilen to ganger om jeg skal sjekke klokken. Teller også veldig mye, bare for å sjekke/forsikre meg om at det er partall. Som trappetrinn, bøker i bokhyller, tomater i esker osv. Partall! <3 Du vet hva partall er? 55 er ikke en av de... Anonym poster: 517cfd004cfc44854169c02feade3eaf Jeg vet alt for godt hva partall er. 55 funker fordi det er TO femtall, og summen av de to tallene blir 10, som er et partall OG det første tallet med to siffer. Er likevel ett oddetall uansett hvordan du retferdiggjør å kalle det ett par tall. Anonym poster: 1c5f8e5265a717a7f1aecb810bfa0e20 Ja, la oss krangle litt om det, kan vi ikke?? Anonym poster: 58c39c1644d5f68b6ff34d66398acba3
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. mai 2013 #48 Skrevet 7. mai 2013 Jeg blir litt deppa av sånne tråder jeg, for jeg er så irriterende kjedelig at jeg ikke kommer på en eneste ting jeg MÅ gjøre... Jeg har jo vaner, men ingen som skaper krise om jeg glemmer. Jeg skyller alltid glasset før jeg tapper i vann da - det er jo noe
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2013 #49 Skrevet 7. mai 2013 Elsker når klokka er 23:24 12:34 ol. :-D Anonym poster: 403909420c886d220268f13994589074
Ennai Skrevet 7. mai 2013 #50 Skrevet 7. mai 2013 Jeg må rydde hele leiligheta for rot før jeg legger meg. Låser alle dører før jeg legger meg, innkldert til badet og boden:-p låser jeg ikke til stuen ser jeg for meg at noen bryter seg inn stuevinduene, går inn på rommet til sønnen og dreper han el:-p må også ofte opp å sjekke om døra til stua er låst eller ikke:-p Jeg må brette sammen teppene til hunden mange ganger om dagen selv om hun roter de opp igjen i løpet av 10minutter Hvis det f.eks klør på ene låret må jeg klø på andre låret og, på samme plass, ellers føler jeg meg "skjev" Her er det og bare en måte å brette klær på, min:-p Har garrantert flere særegenheter og:-p Auda... Dette med låsing av alle dører syns jeg nesten var litt skummelt, og nesten noe mer enn en særegenhet... Dette nærmer seg stygt tvangstanker. Skulle det skje noe i hjemmet ditt, som f.eks., Gud forby, en brann, så har du jo en ekstra utfordring med å komme deg ut siden alle dører, ja, de innvendige altså, også er låst! Den der ville jeg jobbet mye med å slutte med, var jeg deg. Anonym poster: a5ad629a8da0107f57f3b7292b3328c5 Vet du, det har jeg allerede tenkt på;-) men for å være på den sikre siden at du skjønner at jeg ikke er riv ruskende gal, så må jeg vel forklare. Vi har en lang gang på tvers av i hele leiligheten. Stue, kjøkken, bad og bod er helt innerst i gangen. Soverommene til oss voksne og til guttungen er helt ved ytterdøren. Hvis det da begynner å brenne( som du tok som eksempel) begynner det å brenne i stue, kjøkken, bad eller bod. Da vil dørene(låst eller ikke) funke som en brannhemmer og gir oss større tid til å komme oss ut. Og bare så det er sagt, vi bor i murbygg, ingen stikkontakter står i på rommet til guttungen og kun mob.lader på rommet vårt. Vet det er andre ting som kan brenne, men sjansen er liten for at vi brenner inn i et murbygg. Da er sjansen større for røykforgiftning, noe som da er sansynlig uansett låste dører. Vi bor også i et område der det har vært en del tyverier i det siste. Siden leiligheten ligger på bakkenivå i umiddelbar nerhet av sentrumen, føles det ekstra trygt å ha dørene inne og ute låst. Hvis en tyv bryter seg inn på stua, kjøkken eller bad kommer han seg ikke inn til oss. Hvis en tyv bryter seg inn til guttungen eller oss voksne vil bikkja vår vekke oss før tyven har kommet helt inn. Mer du lurer på? Du vet at mobilladere er av de tingene som oftest starter brann om natten? Anonym poster: 89e6a23a6b1427fcb549bb24e291d149 Klar over det:-) men takk for påminnelsen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå