Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 3. mai 2013 #51 Skrevet 3. mai 2013 Jeg lurer oppriktig på en ting. Er ikke Vågå en plass hvor det er mye innavl? Jeg oppfatter mannen som regelrett dum? Det er vel en konsekvens av at foreldre/besteforeldre etc ikke har kommet seg ut av bygda for å formere seg. Dette er IKKE for å hetse han eller kommunen, men er det ikke litt sånn der? Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Nei, så vidt jeg vet er det ikke mer innavl i Våggå enn andre steder. Meg bekjent finner man mest innavlsproblemer i Oslo. Han er heller ikke spessielt dum selv om han har gjort noe dumt. Hvor har du det fra? Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 Ok, jeg bare lurte. Jeg synes han virker dum. I ordets rette forstand. Ikke pga det han har gjort (selvom det var dumt) men generellt. Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Det er nettopp å spille dum som er hans forsvar. Han har trodd at... Han forsto ikke at... Han legger det hele på jenta og later som at han jattet med for å være ungdommelig. Joda, ser den. Men jeg bare lurer på om han faktisk ER dum. Jeg sier ikke at det han nå bortforklarer er fordi han er dum, men tidligere og har jeg stusset på han, og lurt på om han faktisk er mindre smart... Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Ja det er selvsagt den ondskapsfulle jenta (17) som har lurt en stakkars dum ordfører (54) ,med gode kontakter i regjeringskretser, til å prate "sjargong" med grisete innhold. Lurer nesten på om du er litt dum Anonym poster: bf9f764977f50234441e26f8819d5026 Nå var det jo ikke det hun sa. Nå vrir du setningen. Jeg har også tenkt at Øygard rett og slett er mindre intelligent, litt enkelt møblert. Det blir ikke jentas skyld av den grunn, ingen som sier det. Men måten han forklarer seg på, vitner jo ikke om høy intelligens?
Countess Skrevet 3. mai 2013 #52 Skrevet 3. mai 2013 Jeg lurer oppriktig på en ting. Er ikke Vågå en plass hvor det er mye innavl? Jeg oppfatter mannen som regelrett dum? Det er vel en konsekvens av at foreldre/besteforeldre etc ikke har kommet seg ut av bygda for å formere seg. Dette er IKKE for å hetse han eller kommunen, men er det ikke litt sånn der? Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Nei, så vidt jeg vet er det ikke mer innavl i Våggå enn andre steder. Meg bekjent finner man mest innavlsproblemer i Oslo. Han er heller ikke spessielt dum selv om han har gjort noe dumt. Hvor har du det fra? Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 Ok, jeg bare lurte. Jeg synes han virker dum. I ordets rette forstand. Ikke pga det han har gjort (selvom det var dumt) men generellt. Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Det er nettopp å spille dum som er hans forsvar. Han har trodd at... Han forsto ikke at... Han legger det hele på jenta og later som at han jattet med for å være ungdommelig. Joda, ser den. Men jeg bare lurer på om han faktisk ER dum. Jeg sier ikke at det han nå bortforklarer er fordi han er dum, men tidligere og har jeg stusset på han, og lurt på om han faktisk er mindre smart... Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Ja det er selvsagt den ondskapsfulle jenta (17) som har lurt en stakkars dum ordfører (54) ,med gode kontakter i regjeringskretser, til å prate "sjargong" med grisete innhold. Lurer nesten på om du er litt dum Anonym poster: bf9f764977f50234441e26f8819d5026 Nå var det jo ikke det hun sa. Nå vrir du setningen. Jeg har også tenkt at Øygard rett og slett er mindre intelligent, litt enkelt møblert. Det blir ikke jentas skyld av den grunn, ingen som sier det. Men måten han forklarer seg på, vitner jo ikke om høy intelligens? Enig. Det at han anket for å renvaske seg, med alle de bevisene som fantes tyder på en mann som er mindre intelligent. Om han er dum eller ikke er vel opp til hver enkelt å mene noe om, men jeg mener at en mann som undervurdere mennesker rundt seg så til de grader, og faktisk gidder å prøve å bortforklare de skype-samtalene, faktisk er svært uintelligent.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #53 Skrevet 3. mai 2013 Jeg lurer oppriktig på en ting. Er ikke Vågå en plass hvor det er mye innavl? Jeg oppfatter mannen som regelrett dum? Det er vel en konsekvens av at foreldre/besteforeldre etc ikke har kommet seg ut av bygda for å formere seg. Dette er IKKE for å hetse han eller kommunen, men er det ikke litt sånn der? Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Nei, så vidt jeg vet er det ikke mer innavl i Våggå enn andre steder. Meg bekjent finner man mest innavlsproblemer i Oslo. Han er heller ikke spessielt dum selv om han har gjort noe dumt. Hvor har du det fra? Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 Ok, jeg bare lurte. Jeg synes han virker dum. I ordets rette forstand. Ikke pga det han har gjort (selvom det var dumt) men generellt. Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Det er nettopp å spille dum som er hans forsvar. Han har trodd at... Han forsto ikke at... Han legger det hele på jenta og later som at han jattet med for å være ungdommelig. Joda, ser den. Men jeg bare lurer på om han faktisk ER dum. Jeg sier ikke at det han nå bortforklarer er fordi han er dum, men tidligere og har jeg stusset på han, og lurt på om han faktisk er mindre smart... Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc Ja det er selvsagt den ondskapsfulle jenta (17) som har lurt en stakkars dum ordfører (54) ,med gode kontakter i regjeringskretser, til å prate "sjargong" med grisete innhold. Lurer nesten på om du er litt dum Anonym poster: bf9f764977f50234441e26f8819d5026 Nå var det jo ikke det hun sa. Nå vrir du setningen. Jeg har også tenkt at Øygard rett og slett er mindre intelligent, litt enkelt møblert. Det blir ikke jentas skyld av den grunn, ingen som sier det. Men måten han forklarer seg på, vitner jo ikke om høy intelligens? Enig. Det at han anket for å renvaske seg, med alle de bevisene som fantes tyder på en mann som er mindre intelligent. Om han er dum eller ikke er vel opp til hver enkelt å mene noe om, men jeg mener at en mann som undervurdere mennesker rundt seg så til de grader, og faktisk gidder å prøve å bortforklare de skype-samtalene, faktisk er svært uintelligent. Takk, det var nettopp det jeg mente. Han virker veldig enkelt møblert.. For å si det pent Anonym poster: eca704588febd8e701336e7c80482afc
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #54 Skrevet 3. mai 2013 Håper han og kona leser denne tråden hadde denne læreren og rektoren jobbet ved mine barns skole så hadde jeg tatt dem ut tvert! Og hennes oppførsel? Har en lærer virkelig så lite peiling på en tenåring? Oppførselen kan faktisk være en direkte årsak av det hun har vært med på!!! Anonym poster: 514e4c0179e42d16337553f2573a9086
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #55 Skrevet 3. mai 2013 Det jeg synes er litt rart er at folk som bare leser og hører om saken tror de har så fulstendig oversikt over skyldspørsmålet, men at de ikke tror på noen vitner som faktisk kjente partene. Hva skal til for at dere skal tro på mennesker som vitner mot noen av angrepene? Det kan faktisk hebde at saken ikke er fult så svart/hvitt som at dette dreier seg bare om en stygg gris av en overgriper og en liten uskyldig pike. Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #56 Skrevet 3. mai 2013 Han er ganske sikkert skyldig ja. Synes forøvrig det er rart at han ville anke for han gjør jo bare saken enda verre for seg selv så dum som han er. Jeg tror kanskje kjerringa også er innblandet i dette på et vis, kanskje de begge tenner på slikt? Han har jo tross alt vært utro tidligere og selv etter at denne saken kom frem i media så velger hun altså å stå ved hans side og ta hans parti, må jo begynne å lure på om det er noe annet bak. Jeg hadde gått fra min mann tvert om han hadde gjort noe liknende. Nei hvem vet hva som foregår i hodene på disse menneskene. Anonym poster: 2fbb32e35a4877ba59891b78edea4e7f
Sølvpanter Skrevet 3. mai 2013 #57 Skrevet 3. mai 2013 Det jeg synes er litt rart er at folk som bare leser og hører om saken tror de har så fulstendig oversikt over skyldspørsmålet, men at de ikke tror på noen vitner som faktisk kjente partene. Hva skal til for at dere skal tro på mennesker som vitner mot noen av angrepene? Det kan faktisk hebde at saken ikke er fult så svart/hvitt som at dette dreier seg bare om en stygg gris av en overgriper og en liten uskyldig pike. Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 Om så den 13-årige jenta hadde frivillig strippet foran ham, tryglet ham om å ha sex med seg og generelt kastet seg over ham og på alle mulig og umulige måter tilbud seg selv og kroppen sin og vært så frivillig med på dette at det overhode ikke fantes et snev av tvil om det, så er det likevel den voksne mannen som har ansvaret for å sørge for at det ikke skal foregå noe sexuelt mellom dem eller fra hans side. Det er rett og slett ikke noe noen kan si eller gjøre, uansett hvor godt de kjenner noen av partene, som forsvarer at en 50-åringen har en eller annen form for sexuell kontakt med en 13-åring. Og at noen i det hele tatt kan bagatellisere dette med at man kan ikke vite hvem som har skyld (av en 50-åring og en 13-åring) er for meg totalt hårreisende!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #58 Skrevet 3. mai 2013 Det jeg synes er litt rart er at folk som bare leser og hører om saken tror de har så fulstendig oversikt over skyldspørsmålet, men at de ikke tror på noen vitner som faktisk kjente partene. Hva skal til for at dere skal tro på mennesker som vitner mot noen av angrepene? Det kan faktisk hebde at saken ikke er fult så svart/hvitt som at dette dreier seg bare om en stygg gris av en overgriper og en liten uskyldig pike. Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 Det har vel neppe vært vitner til samleiene? Anonym poster: bf9f764977f50234441e26f8819d5026
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #59 Skrevet 3. mai 2013 Det jeg synes er litt rart er at folk som bare leser og hører om saken tror de har så fulstendig oversikt over skyldspørsmålet, men at de ikke tror på noen vitner som faktisk kjente partene. Hva skal til for at dere skal tro på mennesker som vitner mot noen av angrepene? Det kan faktisk hebde at saken ikke er fult så svart/hvitt som at dette dreier seg bare om en stygg gris av en overgriper og en liten uskyldig pike. Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 Det har vel neppe vært vitner til samleiene? Anonym poster: bf9f764977f50234441e26f8819d5026 Nei, så vidt jeg vet finnes det hverken vitner eller tekniske bevis på samleier. Jeg regner vel også med at han har gjort mye av det han er beskylt for, men jeg reagerer på at dere angriper alle som vitner for forsvaret. Hvorfor tror dere lærere, rektor og andre lyver? Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5
Gjest Nerdens'mus Skrevet 3. mai 2013 #60 Skrevet 3. mai 2013 Det jeg synes er litt rart er at folk som bare leser og hører om saken tror de har så fulstendig oversikt over skyldspørsmålet, men at de ikke tror på noen vitner som faktisk kjente partene. Hva skal til for at dere skal tro på mennesker som vitner mot noen av angrepene? Det kan faktisk hebde at saken ikke er fult så svart/hvitt som at dette dreier seg bare om en stygg gris av en overgriper og en liten uskyldig pike. Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 Det har vel neppe vært vitner til samleiene? Anonym poster: bf9f764977f50234441e26f8819d5026 Nei, så vidt jeg vet finnes det hverken vitner eller tekniske bevis på samleier. Jeg regner vel også med at han har gjort mye av det han er beskylt for, men jeg reagerer på at dere angriper alle som vitner for forsvaret. Hvorfor tror dere lærere, rektor og andre lyver? Anonym poster: 9b70a441a2eda24f967e9312c81419e5 er skeptisk til læreren som er svigerinne til Øygard da hun sier jenta virker misbrukt, men ikke av Øygard samtidig som hun påstår hun ikke startet ryktene om dette da hun bare sa det til 3 personner. Å lufte en slik teori til noen må jo være og sette ut et rykte i mine øyne. Skeptisk til rektor fordi han har gitt info om en mindreårig til andre en foresatte, samt sagt at han på fritiden er tiltaltes venn og partifelle. Han kan bagatelisere det så mye som han vil, men det klinger ikke bra i mine øre. At naboer forteller at en 13 åring er slu nok til å manipulere en mann som har vært i politikken i så mange år blir bare latterlig og vitner om nabofeide. Virker som all øygards familie og venner er instruert i hva de skal si. Skeptisk til lærern med matteoppgaven fordi han sie jenta komuniserte på en urovekkende måte uten å drøfte sin bekymring med noen. Vi kan ikke ha lærere i dette landet som bare skyver mistanker under teppet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2013 #61 Skrevet 3. mai 2013 Jeg tror ikke alle vitnene til øygard lyver,(bortsett fra hu innavla kona) de er bare totalt hjernedøde og vet ikke bedre. Håper de er barnløse! Anonym poster: 85b060b9c2ced99558a3d5c2b3ba8bad
Gjest Nerdens'mus Skrevet 13. mai 2013 #62 Skrevet 13. mai 2013 Disse Øygarden vitnene som aldri har sett Øygarden klemme eller snakke upassende til jenta. Burde ikke alarmklokkene deres ringe når de ser hva han har sagt til henne uten vitner? Jeg ville i hvertfall blitt skeptisk hvis en vennine, plutselig kunne vise en chatlogg der min mann var flørtende mot henne. Når han ellers ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå