Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #51 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint. Nå syns jeg faktisk at du krysser grensen og er bare ufin og arrogant. Det er faktisk lov å ta seg nær av ting, og den voksne måten å håndtere at man er skyld i det er å beklage og ta lærdom av det. I stede fortsetter du å håne og hevde din rett til å si hva du vil uansett hvem du sårer på din vei. Skuffende oppførsel av en ellers morsom dame syns jeg (men det bryr deg helt sikkert midt bak). Som sagt, det er kjekt å ha en syndebukk, og jeg kan gjerne ta alt dramaet på min kappe... Helt greit, jeg har det ikke med å ta ting så himla personlig... Nei, du jobber jo i nav så du er sikkert vant til å få mye dritt. Anonym poster: 6e33b09502a9111b82227e309908fc88
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 27. april 2013 #52 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint. Nå syns jeg faktisk at du krysser grensen og er bare ufin og arrogant. Det er faktisk lov å ta seg nær av ting, og den voksne måten å håndtere at man er skyld i det er å beklage og ta lærdom av det. I stede fortsetter du å håne og hevde din rett til å si hva du vil uansett hvem du sårer på din vei. Skuffende oppførsel av en ellers morsom dame syns jeg (men det bryr deg helt sikkert midt bak). Som sagt, det er kjekt å ha en syndebukk, og jeg kan gjerne ta alt dramaet på min kappe... Helt greit, jeg har det ikke med å ta ting så himla personlig... Det holder lenge at du tar det du faktisk har sagt på din kappe. Vi som har fulgt med litt vet godt hva som kommer fra deg og hva som kommer fra anonyme, så det er ingen som har behov for å gjøre deg til syndebukk. Du får stå for det du selv skriver og ta ansvar for at du er medskyldig i at medlemmer som har vært her lenge ikke gidder mer uten å gjøre deg til matyr og "ta støyten for alle", som du så fint antyder.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #53 Skrevet 27. april 2013 Hva er det akkurat jeg skal beklage da, synes du? At jeg syntes det var morsomt at de (jeg trodde) var moderatorer meldte seg ut og annonserte det (og sommerfuggel tydeligvis følte seg truffet) og sikkert snart kom tilbake? At jeg syntes hun var hårsår, og kanskje derfor ikke burde hatt moddejobben uansett? At eg syntes at det at hun tok det så inn på seg var litt snerpete, og kalte henne for kgl høyhet? Eller var det noe annet? Kanskje at jeg skulle lest skikkelig den andre tråden og sett at de som meldte seg ut ikke var moderatorer? Fortell meg du, inmyheart!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #54 Skrevet 27. april 2013 Hva er det akkurat jeg skal beklage da, synes du? At jeg syntes det var morsomt at de (jeg trodde) var moderatorer meldte seg ut og annonserte det (og sommerfuggel tydeligvis følte seg truffet) og sikkert snart kom tilbake? At jeg syntes hun var hårsår, og kanskje derfor ikke burde hatt moddejobben uansett? At eg syntes at det at hun tok det så inn på seg var litt snerpete, og kalte henne for kgl høyhet? Eller var det noe annet? Kanskje at jeg skulle lest skikkelig den andre tråden og sett at de som meldte seg ut ikke var moderatorer? Fortell meg du, inmyheart! Var bare Overlord som annonserte dette i egen tråd. De andre forsvant i stillhet, men Lykke Fryd er tilbake igjen. Hun har profil her under samme nick Anonym poster: ee1f570d323054502dde4e4e159c29ba
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #55 Skrevet 27. april 2013 Hva er det akkurat jeg skal beklage da, synes du? At jeg syntes det var morsomt at de (jeg trodde) var moderatorer meldte seg ut og annonserte det (og sommerfuggel tydeligvis følte seg truffet) og sikkert snart kom tilbake? At jeg syntes hun var hårsår, og kanskje derfor ikke burde hatt moddejobben uansett? At eg syntes at det at hun tok det så inn på seg var litt snerpete, og kalte henne for kgl høyhet? Eller var det noe annet? Kanskje at jeg skulle lest skikkelig den andre tråden og sett at de som meldte seg ut ikke var moderatorer? Fortell meg du, inmyheart! Var bare Overlord som annonserte dette i egen tråd. De andre forsvant i stillhet, men Lykke Fryd er tilbake igjen. Hun har profil her under samme nick Anonym poster: ee1f570d323054502dde4e4e159c29ba Ja, jeg har skjønt biten med at jeg ikke sjekket fakta, men hva med resten? Det eneste jeg ser å beklage er at hun føler det slik og forlater oss inntil hun er tilbake under et annet nick når stormen har lagt seg... Men det har jeg jo allerede beklaget.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 27. april 2013 #56 Skrevet 27. april 2013 Hva er det akkurat jeg skal beklage da, synes du? At jeg syntes det var morsomt at de (jeg trodde) var moderatorer meldte seg ut og annonserte det (og sommerfuggel tydeligvis følte seg truffet) og sikkert snart kom tilbake? At jeg syntes hun var hårsår, og kanskje derfor ikke burde hatt moddejobben uansett? At eg syntes at det at hun tok det så inn på seg var litt snerpete, og kalte henne for kgl høyhet? Eller var det noe annet? Kanskje at jeg skulle lest skikkelig den andre tråden og sett at de som meldte seg ut ikke var moderatorer? Fortell meg du, inmyheart! Jeg kjenner at jeg ikke gidder å gnage mer på dette. Om du syns du har oppført deg uklanderlig og ikke har noe å beklage er det selvsagt helt greit og jeg skal ikke kommentere det mer.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 27. april 2013 #57 Skrevet 27. april 2013 Det var da voldsomt til drama! Slapp no av da folkens, tåler dere ikke såpass av fremmede på nettet?
Skylander Skrevet 27. april 2013 #58 Skrevet 27. april 2013 Grøss, ikke dra du også Sommerfuggel! Hva skal jeg gjøre her om alle dere oppegående damene forsvinner?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #59 Skrevet 27. april 2013 Kjære vene...snurp igjen smella nå IMH Anonym poster: b5155d8910d0d8ccd56670ffb2d73a02
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #60 Skrevet 27. april 2013 Kjære vene...snurp igjen smella nå IMH Anonym poster: b5155d8910d0d8ccd56670ffb2d73a02 Det var vel akkurat det hun sa hun skulle nå? Har du litt vansker med leseforståelsen? Anonym poster: 3fb1c74895001de8a00091a7b83ba9e2
Anne-B. Skrevet 27. april 2013 #61 Skrevet 27. april 2013 Hvorfor får jeg det aldri med meg når det er action her??
Anastasia Beaverhausen Skrevet 27. april 2013 #62 Skrevet 27. april 2013 Det var da voldsomt til mas her inne! SKÅL og SMIL
Aliena Skrevet 27. april 2013 #63 Skrevet 27. april 2013 Hvorfor får jeg det aldri med meg når det er action her?? Sier det samme. Har gitt opp å skjønne hva alt dette dreier seg om. Uansett synd hvis noen slutter.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #64 Skrevet 27. april 2013 Hva er det akkurat jeg skal beklage da, synes du? At jeg syntes det var morsomt at de (jeg trodde) var moderatorer meldte seg ut og annonserte det (og sommerfuggel tydeligvis følte seg truffet) og sikkert snart kom tilbake? At jeg syntes hun var hårsår, og kanskje derfor ikke burde hatt moddejobben uansett? At eg syntes at det at hun tok det så inn på seg var litt snerpete, og kalte henne for kgl høyhet? Eller var det noe annet? Kanskje at jeg skulle lest skikkelig den andre tråden og sett at de som meldte seg ut ikke var moderatorer? Fortell meg du, inmyheart! Jeg kjenner at jeg ikke gidder å gnage mer på dette. Om du syns du har oppført deg uklanderlig og ikke har noe å beklage er det selvsagt helt greit og jeg skal ikke kommentere det mer. Det var faktisk noe slikt jeg regnet med du kom til å si. Jeg har beklaget det som er beklagelig. Og om du ikke ser flere pukter du heller, kan du gdt tie stille, ja
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #65 Skrevet 27. april 2013 Vicky! Det er nå du bør bruke: yeah but,no, yeah but ,no because michelle got fingered behind the busstation by the trainer and everybody saw it. So shut up!! Anonym poster: 3f8555efd41fc83653f903e1b7a7e60f
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #66 Skrevet 27. april 2013 Vicky! Det er nå du bør bruke: yeah but,no, yeah but ,no because michelle got fingered behind the busstation by the trainer and everybody saw it. So shut up!! Anonym poster: 3f8555efd41fc83653f903e1b7a7e60f Ja, nettopp!! Og ikke minst: Whuut, thats sooooo unfair!!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #67 Skrevet 27. april 2013 Jeg må bare støtte v.p. i at dette er utrolig komisk. Uforståelig for meg at noen kan ta seg så nær av det. Leit selvføkgelig, men det tror jeg ikke var noens intensjon, ikke v.p. sin heller. I utgangspunktet var hele midde-lanseringen, hemmelighetskrenmmeriet og det uprofesjonelle i at det overhodet ikke var hemmelig likevel.. anonyme som ble beskyldt for å "oute" noe som stod svart på hvitt... og styret i etterkant. Rett og slett komusk. Både Lille gorilla og somnerfuggel har kommentert i etterkant men lille gorilla har greit å bevare den lille ironiske distansen som sommerfuggel mangler... igjen, trist at hun tok seg så nær av det, men jeg skjlnner ikke børet Anonym poster: 6f00427a7a097e3cbf07a9ff83a2f6f3
Gjest Kjempeanonym Skrevet 27. april 2013 #68 Skrevet 27. april 2013 Oh lord, dramaqueens sier bare jeg og rister på hodet. Det er jammen ikke rart det er krig i verden
skinnfilla Skrevet 27. april 2013 #70 Skrevet 27. april 2013 Vicky! Det er nå du bør bruke: yeah but,no, yeah but ,no because michelle got fingered behind the busstation by the trainer and everybody saw it. So shut up!! Anonym poster: 3f8555efd41fc83653f903e1b7a7e60f Ja, nettopp!! Og ikke minst: Whuut, thats sooooo unfair!! heey, ble anonym gitt:) Ikke meninga, hvorfor gjør den det fra ipaden?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #72 Skrevet 27. april 2013 Drama.no Ok Anonym poster: 3fb1c74895001de8a00091a7b83ba9e2
skinnfilla Skrevet 27. april 2013 #73 Skrevet 27. april 2013 Drama.no jøss , fått krampe eller noe? Hikke kanskje? Tror svaret du var ute etter er: OK!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #74 Skrevet 27. april 2013 Jeg trakk på smilebåndet av hybelkaninas opprinnelige innlegg og det falt meg ikke inn at det kunne være seriøst ment. Litt flåsete, men humoristisk. Når det er sagt synes jeg det er veldig dumt å tviholde på sitt i stedet for å beklage at man har såret noen. Det krever så lite å tenke seg om, innse at noen ble lei seg, og si unnskyld. Så her komme en unnskyldning fra meg, om ikke annet. Sommerfuggel i vinterland, jeg beklager at jeg trykket liker på det nå slettede innlegget. Det falt meg ikke inn at det kunne såre noen, men jeg forstår at teksten ble oppfattet som sårende, og ser at du/dere bm'er nok har fått glasset fullt av fjas og hets. Det er lov å reagere. Tilgi oss likere, og tilgi de som fleipet. Selv om vi ikke har bm'er kan vi jo likevel jobbe sammen mot er felles mål, nemlig å gjøre forumet hyggeligere igjen. Hun har redegjort for og beklaget seg for at innlegget ble tolket sånn. Èn kan kanskje ikke forvente så mye mer nå? Hybelkaninen og Vicky? Anonym poster: 7068ef804b94c2ebc244a8585541ca38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå