Gå til innhold

Oh, what the drama, moderatorer og utmelding....

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kan bare si velkommen tilbake med nye nick, eks BMer! Som liksom dere megaavhengige travere skulle greie en dag uten.... *Lættis* :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fulkgt med egentlig, men det har blitt satt inn moeratrer og så skjedde det noe så alle er sinte?

Anonym poster: 86751e973227503dfc47740304c3b64c

Skrevet

Synes dette er fantastisk morsomt jeg. Timesvis med underholdning til en sengeliggende stakkar!!!!!

Skrevet

Jeg synes også dette er morsomt, god underholdning mens man venter... ;) Hehehe... Dagen er ikke den samme uten! :P

Skrevet

whats up?

Anonym poster: e419081bb51762d44cfad1695c715a24

Skrevet (endret)

Hadde funne det veldig festlig om eg ikkje hadde vore så fornærma over å ikkje bli spurt om å moderere ;)

For å vere litt alvorleg; eg synes det er synd at den überparanoide og lett psykotiske fløyen av brukarar her inne skal øydelegge noko som garantert ville heva nivået på diskusjonane. Personangrep og spam er i ferd med å øydelegge, spesielt i helgene.

Endret av ★
Gjest Morn du
Skrevet

Kira, jeg mener å ha lest en tråd her i går der noen etterlyste deg. Så for mye tid bruker du ikke her ;)

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Etter 14 dager her inne var gårdagen en av de bedre og jeg angrer ikke på at jeg hoppet fra KG til HG

Skrevet

Etter 14 dager her inne var gårdagen en av de bedre og jeg angrer ikke på at jeg hoppet fra KG til HG

HG?

Gjettar Hurpeguiden ;)

Gjest Frøken Regine
Skrevet

HG?

Gjettar Hurpeguiden ;)

Hønsegården :D

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Kira, jeg mener å ha lest en tråd her i går der noen etterlyste deg. Så for mye tid bruker du ikke her ;)

Hehe, blir gjerne slik når permisjonen er over og virkeligheten kommer som en storm igjen ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Kan bare si velkommen tilbake med nye nick, eks BMer! Som liksom dere megaavhengige travere skulle greie en dag uten.... *Lættis* :D

Eh, har du røyka noe annet enn vanlig? Er da ikke noen av oss eks-brukermoderatorer som har sletta oss, så vidt jeg kan se?
Skrevet

Hvordan ble det avslørt hvem som var brukermoderatorer? Var ikke her i går kveld, det burde jeg tydeligvis ha vært. Man kan ikke ta en fridag fra dib!

Skrevet

Var bare 2 brukere som slettet seg og ingen av dem var moderatorer

Anonym poster: 2146757a496d8a00e4436d74f831bb79

Skrevet

Hvordan ble det avslørt hvem som var brukermoderatorer? Var ikke her i går kveld, det burde jeg tydeligvis ha vært. Man kan ikke ta en fridag fra dib!

Elin la det ut ved en glipp og da var det tilgjengelig for alle

Skrevet

Elin la det ut ved en glipp og da var det tilgjengelig for alle

Vet "alle" hvem det var? Er det lov til å skrive det her? Ble litt nysgjerrig nå :P

Anonym poster: 075c7700039b98efca99dd1a046259d4

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Eh, har du røyka noe annet enn vanlig? Er da ikke noen av oss eks-brukermoderatorer som har sletta oss, så vidt jeg kan se?

Noe annet enn vanlig? Du antyder vel ikke at jeg RØYKER?!?

Skrevet

Du vet at du ikke tilbringer for mye tid på dib når du ikke skjønner en DRIT av det dere prater om her.

Spes Hybelkaninens svar!

Anonym poster: 06298236a01c6acb78fd59b1cd229a84

Jeg tilbringer tydeligvis altfor mye tid her...

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Vicky P og hybelkanin:

Jeg syns dere kjører dere fast i uriktige påstander her og merker jeg blir forbanna over at dere henger oss ut på denne måten når det er KOMPLETT FEIL opplysninger dere kommer med.

Det var Overlord og Lykke Fryd som slettet seg, og ingen av de var moderatorer. VI som var det er her fortsatt, men KUN som brukere ikke som brukermoderatorer. Så sjekk fakta deres før dere henger ut folk, ok??!

Jeg har alltid vært respektfull mot dere, men nå mistet jeg mye av respekten for dere. Spesielt deg, hybelkanina. Maken til stygt svar!

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kan bare si velkommen tilbake med nye nick, eks BMer! Som liksom dere megaavhengige travere skulle greie en dag uten.... *Lættis* biggrin.png

Så lenge du ikke har peiling på hva du snakker om så burde du holde munn.

Anonym poster: de505a829bfe02d9ce13e19c8d405e78

Skrevet

Vicky P og hybelkanin:

Jeg syns dere kjører dere fast i uriktige påstander her og merker jeg blir forbanna over at dere henger oss ut på denne måten når det er KOMPLETT FEIL opplysninger dere kommer med.

Det var Overlord og Lykke Fryd som slettet seg, og ingen av de var moderatorer. VI som var det er her fortsatt, men KUN som brukere ikke som brukermoderatorer. Så sjekk fakta deres før dere henger ut folk, ok??!

Jeg har alltid vært respektfull mot dere, men nå mistet jeg mye av respekten for dere. Spesielt deg, hybelkanina. Maken til stygt svar!

Hårsår much?

Anonym poster: 5fc6abc04869573cdb164bbf5f7c7551

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vicky P og hybelkanin:

Hårsår much?

Nei, ikke hårsår, bare så bedritent lei av all dritten vi får fra dere for tiden. VI får pes for et tiltak som skulle være til fordel for oss ALLE, men hvor Elin dessverre gjorde en glipp. VI hadde ikke engang redigert et eneste innlegg, men allikevel må vi finne oss i bullshit som denne tråden.

Så for å svare deg: nei, jeg er ikke hårsår much, jeg er forbanna!

Gjest meg mamma?
Skrevet

Jeg synes også dette er morsomt, god underholdning mens man venter... ;) Hehehe... Dagen er ikke den samme uten! :P

Så godt at jeg kunne glede deg litt da................

Skjønner ikke underholdningsverdien i og rakke ned på hverandre, og kose seg med at det slenges dritt om andre jeg da. Men hver sin smak.....

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Vicky P og hybelkanin:

Hårsår much?

Nei, ikke hårsår, bare så bedritent lei av all dritten vi får fra dere for tiden. VI får pes for et tiltak som skulle være til fordel for oss ALLE, men hvor Elin dessverre gjorde en glipp. VI hadde ikke engang redigert et eneste innlegg, men allikevel må vi finne oss i bullshit som denne tråden.

Så for å svare deg: nei, jeg er ikke hårsår much, jeg er forbanna!

Jeg skjønner faktisk godt frustrasjonen din, jeg kjenner at jeg blir helt svett selv av dette maset - og jeg er ikke involvert engang!

Går det ikke an å slå seg til ro med at meningen var god, Elin tabbet seg ut og legge saken død? Og for all del, IKKE rop på bedre moderering når vi drukner i spam!

Jeg sverger, noen gange lurer jeg seriøst på hva voksne folk tenker med når jeg ser på oppførselen deres!

Skrevet

Forstår fortsatt svært lite...

Men lurer; gjør det noe om folk får vite hvem som er brukermoderator(er) og ikke?

Anonym poster: 06298236a01c6acb78fd59b1cd229a84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...