Håpet ble virkelighet! Skrevet 26. april 2013 #26 Skrevet 26. april 2013 Jeg er her inne nesten daglig, men sitter da ikke her hele dagen og får med meg alt. Må bruke mesteparten av døgnet her inne om man skal lese alle innlegg og svar. Er det ikke bare å åpne/ lese de trådene som interesserer en selv da? Jeg hopper glatt over alle som har med kjendiser, folks seksuelle preferanser og uthenging av personer både i nær familie og folk i rampelyset. Jeg er mamma til 2 små og leser tråder som omfatter barnehage, utstyr, ferier, økonomi etc. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men synes det er trist at det må vaktpersoner/ moderatorer til for at voksne mennesker som skjuler seg bak anonymknappen kaster av seg mye dritt og faenskap her inne, samtidig som jeg ikke heller forstår at mange tilsynelatende tar seg veldig nær av utsagn om seg selv fra helt ukjente personer som helt tydelig er ute etter å provosere. Jeg kjenner igjen mange nick man kan ikke si at jeg husker hvem som mener hva og detaljer i tidligere svar. Husker noen engang spurte om det var et tverrsnitt av befolkningen som hang her inne på dette forumet og jeg håper av hele meg at det ikke stemmer for da tenker jeg med gru på hva slags samfunn barna mine skal vokse opp i!
Gjest meg mamma? Skrevet 26. april 2013 #27 Skrevet 26. april 2013 Vicki skrekk, du skjønner vel at dette er Elins måte å hjelpe de med store fritidsproblemer på? Hun har lokket dem til å tro de skulle få gull og grønne skoger som viste seg å bli det motsatte pga den lille "glippen" det var å legge ut listen over hvem "the chosen ones" var. På den måten fikk de så mye tyn at de nå tar beina på nakken, kommer seg ut herfra og skaffer seg et liv. På sikt vil de nok takke henne. Elin, frelseren Neste gang er det kanskje vår tur ut av elendet Vicki, bare hold ut! Fy fader, så stygg du er Koser du deg virkelig så mye over det som har skjedd at du må slenge dritt og feil opplysninger. Ingen av oss som har tatt neina på nakken.
Hybelkanina Skrevet 27. april 2013 #28 Skrevet 27. april 2013 Vicki skrekk, du skjønner vel at dette er Elins måte å hjelpe de med store fritidsproblemer på? Hun har lokket dem til å tro de skulle få gull og grønne skoger som viste seg å bli det motsatte pga den lille "glippen" det var å legge ut listen over hvem "the chosen ones" var. På den måten fikk de så mye tyn at de nå tar beina på nakken, kommer seg ut herfra og skaffer seg et liv. På sikt vil de nok takke henne. Elin, frelseren Neste gang er det kanskje vår tur ut av elendet Vicki, bare hold ut! Fy fader, så stygg du er Koser du deg virkelig så mye over det som har skjedd at du må slenge dritt og feil opplysninger. Ingen av oss som har tatt neina på nakken. Stygg? Jo takk. Men til både deg og sommerfugl - jeg har ikke sett lista over hvem som var brukermoderatorene og det interesserer meg heller ikke hvem dere var. Så koser meg over det som har skjedd? Nei, på ingen måte. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg trodde og håpet at folk ville forstå at mitt innlegg kun er humoristisk ment. Men dengang ei tydeligvis. Kanskje jeg var uheldig og traff et sårt punkt hos noen her, og det beklager jeg. Faktisk. Helt oppriktig! Hyggelig at dere fortsatt er her, min uttalelse om å ta beina på nakken var basert på hovedinnlegget. Og da mener du / dere kanskje at jeg burde sørget for å snoke i andre tråder for å sjekke hvem disse brukermoderatorene var, for deretter å gå inn på hver enkelt profil for å sjekke om dere virkelig hadde forlatt oss før jeg kommer med "uriktig fakta"? Seriøst?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #29 Skrevet 27. april 2013 (endret) Vicky P og hybelkanin: Jeg syns dere kjører dere fast i uriktige påstander her og merker jeg blir forbanna over at dere henger oss ut på denne måten når det er KOMPLETT FEIL opplysninger dere kommer med. Det var Overlord og Lykke Fryd som slettet seg, og ingen av de var moderatorer. VI som var det er her fortsatt, men KUN som brukere ikke som brukermoderatorer. Så sjekk fakta deres før dere henger ut folk, ok??! Jeg har alltid vært respektfull mot dere, men nå mistet jeg mye av respekten for dere. Spesielt deg, hybelkanina. Maken til stygt svar! Vet du hva, sommerfuggel? Det der synes jeg faktisk var VEL hårsårt! Jeg synes hele heng ut greia og heksejakta var patetisk. Du trenger ikke legge skylden på oss for alle drittkjerringene i den andre tråden! Hybelkanina bare spøkte, og nå var vel ikke dette innlegget sååå forferdelig heller? Når du lar all den dritten for den andre tråden gå ut over et par enkeltnick, så trøster jeg med at du var uansett ikke rett person for bm.- jobben.... Ps, beklager at jeg ikke satte meg nøye inn i moderator- greiene, da.. Jeisihs... Endret 27. april 2013 av Vicky Pollard
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. april 2013 #30 Skrevet 27. april 2013 Vet du, når du starter en tråd som er ment for å latterliggjøre oss, så må du forvente reaksjoner. Og om jeg er rett for jobben eller, det er nå ikke opp til deg å avgjøre uansett. Så det bryr meg ikke hva du mener om det. Dessuten, etter to dager med regelrett heksejakt på nicka våre, for noe som ikke engang var vår feil, da får vi nok! Og hybelkanina: Les det hånlige svaret ditt, så utrolig respektløst, uansett hvem det var myntet på. Og om du ikke engang visste hvem du uttalte deg om, det er jo enda verre.
Hybelkanina Skrevet 27. april 2013 #31 Skrevet 27. april 2013 Vet du, når du starter en tråd som er ment for å latterliggjøre oss, så må du forvente reaksjoner. Og om jeg er rett for jobben eller, det er nå ikke opp til deg å avgjøre uansett. Så det bryr meg ikke hva du mener om det. Dessuten, etter to dager med regelrett heksejakt på nicka våre, for noe som ikke engang var vår feil, da får vi nok! Og hybelkanina: Les det hånlige svaret ditt, så utrolig respektløst, uansett hvem det var myntet på. Og om du ikke engang visste hvem du uttalte deg om, det er jo enda verre. Hånlig? Beklager, jeg kan ikke lastes for at du ikke eier humor.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. april 2013 #32 Skrevet 27. april 2013 Vet du, når du starter en tråd som er ment for å latterliggjøre oss, så må du forvente reaksjoner. Og om jeg er rett for jobben eller, det er nå ikke opp til deg å avgjøre uansett. Så det bryr meg ikke hva du mener om det. Dessuten, etter to dager med regelrett heksejakt på nicka våre, for noe som ikke engang var vår feil, da får vi nok! Og hybelkanina: Les det hånlige svaret ditt, så utrolig respektløst, uansett hvem det var myntet på. Og om du ikke engang visste hvem du uttalte deg om, det er jo enda verre. Hånlig? Beklager, jeg kan ikke lastes for at du ikke eier humor. Vel, da er det tydeligvis noen høyere opp som heller ikke eier humor for innlegget ditt er slettet.. Kan være moderatorene også mente du dro den litt langt? Ikke glem at Elin og co også følger med selv det er helg..
Hybelkanina Skrevet 27. april 2013 #33 Skrevet 27. april 2013 Vet du, når du starter en tråd som er ment for å latterliggjøre oss, så må du forvente reaksjoner. Og om jeg er rett for jobben eller, det er nå ikke opp til deg å avgjøre uansett. Så det bryr meg ikke hva du mener om det. Dessuten, etter to dager med regelrett heksejakt på nicka våre, for noe som ikke engang var vår feil, da får vi nok! Og hybelkanina: Les det hånlige svaret ditt, så utrolig respektløst, uansett hvem det var myntet på. Og om du ikke engang visste hvem du uttalte deg om, det er jo enda verre. Hånlig? Beklager, jeg kan ikke lastes for at du ikke eier humor. Vel, da er det tydeligvis noen høyere opp som heller ikke eier humor for innlegget ditt er slettet.. Kan være moderatorene også mente du dro den litt langt? Ikke glem at Elin og co også følger med selv det er helg.. Tydeligvis. Skulle gjerne sett en forklaring på det, som holder vann sånn rent bortsett fra at noen er hårsåre.
Musemorbr / Skrevet 27. april 2013 #34 Skrevet 27. april 2013 Jeg trakk på smilebåndet av hybelkaninas opprinnelige innlegg og det falt meg ikke inn at det kunne være seriøst ment. Litt flåsete, men humoristisk. Når det er sagt synes jeg det er veldig dumt å tviholde på sitt i stedet for å beklage at man har såret noen. Det krever så lite å tenke seg om, innse at noen ble lei seg, og si unnskyld. Så her komme en unnskyldning fra meg, om ikke annet. Sommerfuggel i vinterland, jeg beklager at jeg trykket liker på det nå slettede innlegget. Det falt meg ikke inn at det kunne såre noen, men jeg forstår at teksten ble oppfattet som sårende, og ser at du/dere bm'er nok har fått glasset fullt av fjas og hets. Det er lov å reagere. Tilgi oss likere, og tilgi de som fleipet. Selv om vi ikke har bm'er kan vi jo likevel jobbe sammen mot er felles mål, nemlig å gjøre forumet hyggeligere igjen.
Puma - sprekker snart! Skrevet 27. april 2013 #35 Skrevet 27. april 2013 Jeg trakk på smilebåndet av hybelkaninas opprinnelige innlegg og det falt meg ikke inn at det kunne være seriøst ment. Litt flåsete, men humoristisk. Når det er sagt synes jeg det er veldig dumt å tviholde på sitt i stedet for å beklage at man har såret noen. Det krever så lite å tenke seg om, innse at noen ble lei seg, og si unnskyld. Så her komme en unnskyldning fra meg, om ikke annet. Sommerfuggel i vinterland, jeg beklager at jeg trykket liker på det nå slettede innlegget. Det falt meg ikke inn at det kunne såre noen, men jeg forstår at teksten ble oppfattet som sårende, og ser at du/dere bm'er nok har fått glasset fullt av fjas og hets. Det er lov å reagere. Tilgi oss likere, og tilgi de som fleipet. Selv om vi ikke har bm'er kan vi jo likevel jobbe sammen mot er felles mål, nemlig å gjøre forumet hyggeligere igjen. Hun har redegjort for og beklaget seg for at innlegget ble tolket sånn. Èn kan kanskje ikke forvente så mye mer nå?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #36 Skrevet 27. april 2013 (endret) Å, Herrgudbedre meg! Det var nå vel like mye "uthenging" av de som lager drama og takker for seg som likevel ikke greier holde seg borte! Skal du være så jævla hårsår at du ikke tåler dette, så burde du kanskje vurdere om du er på rett sted, sommerfuggel? Og Elin ser deg? Hva så??? Når ble hun Jesus, i løpet av de siste dagene? Du trenger ikke la all dritten alle anniene skriver i den andre tråden gå ut over meg! Synes faktisk det er litt.... snerpete, faktisk. Men jeg beklager på det dypeste, deres Høyhet, om jeg har grovt fornrmet deg. Håper det ikke blir for mange virtuelle piskeslag, dog jeg tror jeg tåler en del flere enn deg, tydeligvis.... Endret 27. april 2013 av Vicky Pollard
DramaMama Skrevet 27. april 2013 #37 Skrevet 27. april 2013 Jeg synes også dette er morsomt, god underholdning mens man venter... Hehehe... Dagen er ikke den samme uten! Så godt at jeg kunne glede deg litt da................ Skjønner ikke underholdningsverdien i og rakke ned på hverandre, og kose seg med at det slenges dritt om andre jeg da. Men hver sin smak..... Jeg ser at innlegget mitt kunne tolkes i flere retninger, men jeg mente altså at jeg synes hele denne moderatorsuppa som har vært de siste dagene er morsom, jeg mente selvfølgelig ikke at jeg synes det er morsomt at folk føler seg uthengt og ønsker å slette seg. Men at det skal bli så mye kakkel og fjas av så lite - noen tar jo litt av, og det er en viss underholdningsverdi i det. Skjønner at dette tydeligvis er et ømt tema for dere som står midt oppi det. Beklager hvis noen følte seg tråkket på av innlegget mitt.
OmpaLompaSukkerklumpa Skrevet 27. april 2013 #38 Skrevet 27. april 2013 Jeg synes også dette er morsomt, god underholdning mens man venter... Hehehe... Dagen er ikke den samme uten! Så godt at jeg kunne glede deg litt da................ Skjønner ikke underholdningsverdien i og rakke ned på hverandre, og kose seg med at det slenges dritt om andre jeg da. Men hver sin smak..... Jeg ser at innlegget mitt kunne tolkes i flere retninger, men jeg mente altså at jeg synes hele denne moderatorsuppa som har vært de siste dagene er morsom, jeg mente selvfølgelig ikke at jeg synes det er morsomt at folk føler seg uthengt og ønsker å slette seg. Men at det skal bli så mye kakkel og fjas av så lite - noen tar jo litt av, og det er en viss underholdningsverdi i det. Skjønner at dette tydeligvis er et ømt tema for dere som står midt oppi det. Beklager hvis noen følte seg tråkket på av innlegget mitt. Når ein står i fare for å få hatbrev lagt i postkassa straks ein stikk hovudet fram her inne, forstår eg faktisk at dei det gjelder kjenner eit visst ubehag.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. april 2013 #39 Skrevet 27. april 2013 Å, Herrgudbedre meg! Det var nå vel like mye "uthenging" av de som lager drama og takker for seg som likevel ikke greier holde seg borte! Skal du være så jævla hårsår at du ikke tåler dette, så burde du kanskje vurdere om du er på rett sted, sommerfuggel? Og Elin ser deg? Hva så??? Når ble hun Jesus, i løpet av de siste dagene? Du trenger ikke la all dritten alle anniene skriver i den andre tråden gå ut over meg! Synes faktisk det er litt.... snerpete, faktisk. Men jeg beklager på det dypeste, deres Høyhet, om jeg har grovt fornrmet deg. Håper det ikke blir for mange virtuelle piskeslag, dog jeg tror jeg tåler en del flere enn deg, tydeligvis.... Du har faktisk helt rett, Vicky P, dette er ikke rett forum for meg. Jeg har nemlig aldri hatt behov for å hetse, drite ut, lage innlegg om andre eller være frekk eller ufordragelig mot andre. Og det er derfor jeg sendte mail til Elin for et par timer siden hvor jeg ba henne slette profilen min.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 27. april 2013 #40 Skrevet 27. april 2013 Å, Herrgudbedre meg! Det var nå vel like mye "uthenging" av de som lager drama og takker for seg som likevel ikke greier holde seg borte! Skal du være så jævla hårsår at du ikke tåler dette, så burde du kanskje vurdere om du er på rett sted, sommerfuggel? Og Elin ser deg? Hva så??? Når ble hun Jesus, i løpet av de siste dagene? Du trenger ikke la all dritten alle anniene skriver i den andre tråden gå ut over meg! Synes faktisk det er litt.... snerpete, faktisk. Men jeg beklager på det dypeste, deres Høyhet, om jeg har grovt fornrmet deg. Håper det ikke blir for mange virtuelle piskeslag, dog jeg tror jeg tåler en del flere enn deg, tydeligvis.... Du har faktisk helt rett, Vicky P, dette er ikke rett forum for meg. Jeg har nemlig aldri hatt behov for å hetse, drite ut, lage innlegg om andre eller være frekk eller ufordragelig mot andre. Og det er derfor jeg sendte mail til Elin for et par timer siden hvor jeg ba henne slette profilen min. Fy søren så trist dette ble! Hvordan ble det til at et tiltak som var ment positivt ble snudd til noe så ille? Det er ganske fantastisk at man ikke kan la denne saken fare nå. Jeg syns det er skikkelig trist hvis du forsvinner, Sommerfuggel, og jeg håper de som startet denne tråden kan ta en god og lang kikk på seg selv og sin måte å ordlegge seg på. Det er greit å skulle være kul og ironisk, men det er en kunst veldig få mestrer til fulle. Og i stede for å oppriktig beklage at man sårer noen, poster man ironiske beklagelser til "deres høyhet" osv. Jeg kjenner at det er mange jeg ansåg som svært oppegående før denne saken som har fått meg til å skifte syn ihvertfall. Utrolig trist at du forsvinner og jeg håper at du kommer tilbake når ting har roet seg!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #41 Skrevet 27. april 2013 Å, Herrgudbedre meg! Det var nå vel like mye "uthenging" av de som lager drama og takker for seg som likevel ikke greier holde seg borte! Skal du være så jævla hårsår at du ikke tåler dette, så burde du kanskje vurdere om du er på rett sted, sommerfuggel? Og Elin ser deg? Hva så??? Når ble hun Jesus, i løpet av de siste dagene? Du trenger ikke la all dritten alle anniene skriver i den andre tråden gå ut over meg! Synes faktisk det er litt.... snerpete, faktisk. Men jeg beklager på det dypeste, deres Høyhet, om jeg har grovt fornrmet deg. Håper det ikke blir for mange virtuelle piskeslag, dog jeg tror jeg tåler en del flere enn deg, tydeligvis.... Du har faktisk helt rett, Vicky P, dette er ikke rett forum for meg. Jeg har nemlig aldri hatt behov for å hetse, drite ut, lage innlegg om andre eller være frekk eller ufordragelig mot andre. Og det er derfor jeg sendte mail til Elin for et par timer siden hvor jeg ba henne slette profilen min. Fy søren så trist dette ble! Hvordan ble det til at et tiltak som var ment positivt ble snudd til noe så ille? Det er ganske fantastisk at man ikke kan la denne saken fare nå. Jeg syns det er skikkelig trist hvis du forsvinner, Sommerfuggel, og jeg håper de som startet denne tråden kan ta en god og lang kikk på seg selv og sin måte å ordlegge seg på. Det er greit å skulle være kul og ironisk, men det er en kunst veldig få mestrer til fulle. Og i stede for å oppriktig beklage at man sårer noen, poster man ironiske beklagelser til "deres høyhet" osv. Jeg kjenner at det er mange jeg ansåg som svært oppegående før denne saken som har fått meg til å skifte syn ihvertfall. Utrolig trist at du forsvinner og jeg håper at du kommer tilbake når ting har roet seg! Vicky P!!! Denne var jo ment til deg!!! ;-) Anonym poster: f4071207b450936fc0ab0e011057e061
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. april 2013 #42 Skrevet 27. april 2013 Å, Herrgudbedre meg! Det var nå vel like mye "uthenging" av de som lager drama og takker for seg som likevel ikke greier holde seg borte! Skal du være så jævla hårsår at du ikke tåler dette, så burde du kanskje vurdere om du er på rett sted, sommerfuggel? Og Elin ser deg? Hva så??? Når ble hun Jesus, i løpet av de siste dagene? Du trenger ikke la all dritten alle anniene skriver i den andre tråden gå ut over meg! Synes faktisk det er litt.... snerpete, faktisk. Men jeg beklager på det dypeste, deres Høyhet, om jeg har grovt fornrmet deg. Håper det ikke blir for mange virtuelle piskeslag, dog jeg tror jeg tåler en del flere enn deg, tydeligvis.... Du har faktisk helt rett, Vicky P, dette er ikke rett forum for meg. Jeg har nemlig aldri hatt behov for å hetse, drite ut, lage innlegg om andre eller være frekk eller ufordragelig mot andre. Og det er derfor jeg sendte mail til Elin for et par timer siden hvor jeg ba henne slette profilen min. Fy søren så trist dette ble! Hvordan ble det til at et tiltak som var ment positivt ble snudd til noe så ille? Det er ganske fantastisk at man ikke kan la denne saken fare nå. Jeg syns det er skikkelig trist hvis du forsvinner, Sommerfuggel, og jeg håper de som startet denne tråden kan ta en god og lang kikk på seg selv og sin måte å ordlegge seg på. Det er greit å skulle være kul og ironisk, men det er en kunst veldig få mestrer til fulle. Og i stede for å oppriktig beklage at man sårer noen, poster man ironiske beklagelser til "deres høyhet" osv. Jeg kjenner at det er mange jeg ansåg som svært oppegående før denne saken som har fått meg til å skifte syn ihvertfall. Utrolig trist at du forsvinner og jeg håper at du kommer tilbake når ting har roet seg! Syns det er trist å forlate dere også. Men jeg har rett og slett fått nok av den lille brøkdelen av damene som oppfører seg som..unnskyld uttrykket.. ufordragelig kjerringer. Jeg orker ikke krangle, og når dette går utover mitt "ordentlige" liv, da er det på tide å takke for seg. Men jeg kommer til å savne alle dere som ikke har vært annet enn flotte og hjelpsomme damer. Jeg har hatt mye moro med dere, og sikkert fått forlenget livet med et par år fordi jeg har ledd så mye sammen med dere
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #43 Skrevet 27. april 2013 Trist at du melder deg ut sommerfuggel! Ironisk at akkurat det vicky lagde ett innlegg om skjer. Anonym poster: a823689c204e2e8e20bbbafbe6345991
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 27. april 2013 #44 Skrevet 27. april 2013 (endret) Trist at du melder deg ut sommerfuggel! Ironisk at akkurat det vicky lagde ett innlegg om skjer. Anonym poster: a823689c204e2e8e20bbbafbe6345991 Men jeg melder meg ikke ut på grunn av modde-greiene, at vi ble avslørt, men pga alt bråket i etterkant. Jeg føler jeg har gjort mitt beste for å behandle alle med respekt, er derfor jeg blir dritforbanna når jeg og de andre får så mye dritt fra enkelte. Jeg trenerer, orker ikke krangle med ukjente damer. Det syns jeg blir for dumt. Endret 27. april 2013 av Sommerfuggel i vinterland
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #45 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #46 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint. Men det er da ingen av de anndre som medlte seg ut? Bare en gjeng paniske damer som ikke var moderatorer. Livredde for å bli avslørt som ufine annonyme, tro? Anonym poster: aaccfba229f6a285974e5f41e1417a0d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2013 #47 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint. Ja, klart det er viktigere for deg å ha rett enn å innrømme at du og mange andre har dratt ting litt for langt denne gangen? Anonym poster: 6e33b09502a9111b82227e309908fc88
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #48 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint. Men det er da ingen av de anndre som medlte seg ut? Bare en gjeng paniske damer som ikke var moderatorer. Livredde for å bli avslørt som ufine annonyme, tro? Anonym poster: aaccfba229f6a285974e5f41e1417a0d Ja, og jeg gjorde tydeligvis the mistake of my life å tro at de var moderatorer....
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 27. april 2013 #49 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint. Nå syns jeg faktisk at du krysser grensen og er bare ufin og arrogant. Det er faktisk lov å ta seg nær av ting, og den voksne måten å håndtere at man er skyld i det er å beklage og ta lærdom av det. I stede fortsetter du å håne og hevde din rett til å si hva du vil uansett hvem du sårer på din vei. Skuffende oppførsel av en ellers morsom dame syns jeg (men det bryr deg helt sikkert midt bak).
Gjest Vicky Pollard Skrevet 27. april 2013 #50 Skrevet 27. april 2013 Da fikk jeg rett likevel, da! Og selvsagt skal jeg være syndebukk og stå til ansvar for alle Anonyme kjerringene på Dib. Synes dette utmeldingshysteriet er latterlig, det er jo ikke JEG som har skrevet alle de ufordragelige innleggene, men so be it, kan godt ta det på min kappe jeg! En syndebukk er jo alltids kjekt å ha Synes det er trist du tar det sånn, men du kommer nok tilbake etter en pause når stormen har lagt seg du også, med nytt nick og blanke ark. Noe jeg forøvrig synes er fint. Nå syns jeg faktisk at du krysser grensen og er bare ufin og arrogant. Det er faktisk lov å ta seg nær av ting, og den voksne måten å håndtere at man er skyld i det er å beklage og ta lærdom av det. I stede fortsetter du å håne og hevde din rett til å si hva du vil uansett hvem du sårer på din vei. Skuffende oppførsel av en ellers morsom dame syns jeg (men det bryr deg helt sikkert midt bak). Som sagt, det er kjekt å ha en syndebukk, og jeg kan gjerne ta alt dramaet på min kappe... Helt greit, jeg har det ikke med å ta ting så himla personlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå