Iiiiik Skrevet 26. april 2013 #51 Skrevet 26. april 2013 Men hva er løsningen da, mener du # 50? Hva skal vi gjøre med dem? Tvangssterilisere? Avlive? Deportere til Jan Mayen? Sende dem tilbake? Til hvor da? For meg blir dette omtrent like logisk som å jage rusmisbrukere fra det ene samlingsstedet til det andre. De blir ikke rusfrie av at jeg slipper å se dem. Romfolket får ikke samme mening om rett og galt som meg selv om de er i Tyskland.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2013 #52 Skrevet 26. april 2013 Men hva er løsningen da, mener du # 50? Hva skal vi gjøre med dem? Tvangssterilisere? Avlive? Deportere til Jan Mayen? Sende dem tilbake? Til hvor da? For meg blir dette omtrent like logisk som å jage rusmisbrukere fra det ene samlingsstedet til det andre. De blir ikke rusfrie av at jeg slipper å se dem. Romfolket får ikke samme mening om rett og galt som meg selv om de er i Tyskland. Problemet med Sigøynerne er at de ikke vil. Det har fått sjangser og muligheter, men de vil ikke. Dette er den levemåten de vil ha. De har valgt selv å bli jaget rundt. Anonym poster: 75c2ec4db784284230e0a3b548bb8737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå