Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #51 Skrevet 25. april 2013 haha, dette er jo som barnskolen! Anonym poster: b147de4b7aa6cba034844b6d47061e2e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #52 Skrevet 25. april 2013 Da fikk dere det som dere ville, nå er det ingen av oss som er moderatorer lenger. Så da får dere ta til takke med Moderator-IS Åhh, buhu!! Er du sur nå? Dette er ikke VÅR feil! Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Sur? Hvorfor skulle jeg være det? Og hvor sa jeg at det var andres feil? Jeg bare respekterer at folk ikke ville ha brukermoderatorer. Kanskje de som meldte seg ut vil komme tilbake nå (for jeg kommer nemlig til å savne noen av dem, så jeg håper de kommer tilbake ). Tenkte mer på at du er sur fordi du nå melder deg ut siden du skriver: "Så da får dere ta til takke med Moderator-IS". Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 ...... og "dere fikk det som dere ville" Anonym poster: c585947b1998b76745c92d25c6947aff
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #53 Skrevet 25. april 2013 Jeg er enig med LillaGorilla.. Grunnen til at jeg sa ja til dette var for å hjelpe til å få en hyggeligere stemning her på forumet. Men det går tydeligvis ikke an, dib/bim er seg selv likt... Vi trodde det skulle være noe positivt, men men.. Men det er ingen grunn til å spre dette lenger, for i morgen må Admin finne nye uansett... Hadde dette vært gjort på en redelig måte der dere alle ble presentert med nick eller med nye moderatornick, ikke tulle rundt i tråder som "anonym brukermod #3" og hatt litt mer åpenhet så ville dette blitt helt annerledes. Men det ble det ikke. Elin og dere valgte en annen strategi med hemmelighold og det smalt rett tilbake i trynet på dere. Synd. Sånn kan det gå. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi ønsket å være anonyme? Vi har vært her i mange år, så vi VISSTE hvordan dette ville bli om dere fant hvem vi var. NETTOPP FOR Å UNNGÅ HEKSEJAKT SOM DETTE! Og til deg som har skjermbilde.. So fucking what? Du har et bilde av 7 nick som skulle være med i en testgruppe, men som pga tull som dette trakk seg etter en dag? Hurra for deg, liksom?? "...om vi fant ut...." Du er ikke Dronningen av England og vi er undersåttene. Igjen: Hadde dette blitt gjort på en skikkelig måte så ville det ikke vært behov for heksejakter og den slags tull. At anonymiteten ble blåst for du ta med Elin. ps. kan dere slutte å slette og stenge tråder nå? Hilsen Undersått #2 Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Men hvorfor var det så forbanna viktig å finne ut hvem vi var da? Hvorfor kunne du ikke bare slått deg til ro med at det var 7 stk som skulle prøve å rydde litt opp i frekke kommentarer? Og som nevnt over her, vi er ikke moderatorer lenger, så det spiller for så vidt ingen rolle lenger.. Dessuten så er det ikke vi som sletter trådene nå! Det er ikke "forbanna viktig" å finne ut hvem dere er, men det hele er utrolig komisk. Å skulle hemmeligholde det, mens det stod svart på hvitt så alle kunne se det... Uprofesjonelt og komisk.. At dere er så sinte nå gjør det bare enda mer komisk Anonym poster: fe653004cd42c53a731f5e88f5fc3f76
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #54 Skrevet 25. april 2013 Jeg er enig med LillaGorilla.. Grunnen til at jeg sa ja til dette var for å hjelpe til å få en hyggeligere stemning her på forumet. Men det går tydeligvis ikke an, dib/bim er seg selv likt... Vi trodde det skulle være noe positivt, men men.. Men det er ingen grunn til å spre dette lenger, for i morgen må Admin finne nye uansett... Hadde dette vært gjort på en redelig måte der dere alle ble presentert med nick eller med nye moderatornick, ikke tulle rundt i tråder som "anonym brukermod #3" og hatt litt mer åpenhet så ville dette blitt helt annerledes. Men det ble det ikke. Elin og dere valgte en annen strategi med hemmelighold og det smalt rett tilbake i trynet på dere. Synd. Sånn kan det gå. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi ønsket å være anonyme? Vi har vært her i mange år, så vi VISSTE hvordan dette ville bli om dere fant hvem vi var. NETTOPP FOR Å UNNGÅ HEKSEJAKT SOM DETTE! Og til deg som har skjermbilde.. So fucking what? Du har et bilde av 7 nick som skulle være med i en testgruppe, men som pga tull som dette trakk seg etter en dag? Hurra for deg, liksom?? "...om vi fant ut...." Du er ikke Dronningen av England og vi er undersåttene. Igjen: Hadde dette blitt gjort på en skikkelig måte så ville det ikke vært behov for heksejakter og den slags tull. At anonymiteten ble blåst for du ta med Elin. ps. kan dere slutte å slette og stenge tråder nå? Hilsen Undersått #2 Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Men hvorfor var det så forbanna viktig å finne ut hvem vi var da? Hvorfor kunne du ikke bare slått deg til ro med at det var 7 stk som skulle prøve å rydde litt opp i frekke kommentarer? Og som nevnt over her, vi er ikke moderatorer lenger, så det spiller for så vidt ingen rolle lenger.. Dessuten så er det ikke vi som sletter trådene nå! Forbanna viktig? Jeg sveipet innom siste 20 og så gruppen for moderatorer. Kikket på den og VIPS der lå navnene. Du kan ikke skyde dette på oss. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #55 Skrevet 25. april 2013 Da fikk dere det som dere ville, nå er det ingen av oss som er moderatorer lenger. Så da får dere ta til takke med Moderator-IS Åhh, buhu!! Er du sur nå? Dette er ikke VÅR feil! Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Sur? Hvorfor skulle jeg være det? Og hvor sa jeg at det var andres feil? Jeg bare respekterer at folk ikke ville ha brukermoderatorer. Kanskje de som meldte seg ut vil komme tilbake nå (for jeg kommer nemlig til å savne noen av dem, så jeg håper de kommer tilbake ). Tenkte mer på at du er sur fordi du nå melder deg ut siden du skriver: "Så da får dere ta til takke med Moderator-IS". Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Jeg har ikke meldt meg ut, men Elin har tatt bort alle brukermoderatorene, så ingen er det lenger. Og jeg tenkte helst på dette med at IS ikke akkurat har fått så mye skryt for sine evner til å moderere (iom at de aldri er her og aldri svarer på Ris & Ros...)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #56 Skrevet 25. april 2013 Da fikk dere det som dere ville, nå er det ingen av oss som er moderatorer lenger. Så da får dere ta til takke med Moderator-IS Åhh, buhu!! Er du sur nå? Dette er ikke VÅR feil! Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Sur? Hvorfor skulle jeg være det? Og hvor sa jeg at det var andres feil? Jeg bare respekterer at folk ikke ville ha brukermoderatorer. Kanskje de som meldte seg ut vil komme tilbake nå (for jeg kommer nemlig til å savne noen av dem, så jeg håper de kommer tilbake ). Tenkte mer på at du er sur fordi du nå melder deg ut siden du skriver: "Så da får dere ta til takke med Moderator-IS". Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 ...... og "dere fikk det som dere ville" Anonym poster: c585947b1998b76745c92d25c6947aff Jeg mente bare at det var mange som uttrykte at de ikke ønsket brukermoderatorer. Og nå slipper de å tenke på det. No stress.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #57 Skrevet 25. april 2013 Jeg er enig med LillaGorilla.. Grunnen til at jeg sa ja til dette var for å hjelpe til å få en hyggeligere stemning her på forumet. Men det går tydeligvis ikke an, dib/bim er seg selv likt... Vi trodde det skulle være noe positivt, men men.. Men det er ingen grunn til å spre dette lenger, for i morgen må Admin finne nye uansett... Hadde dette vært gjort på en redelig måte der dere alle ble presentert med nick eller med nye moderatornick, ikke tulle rundt i tråder som "anonym brukermod #3" og hatt litt mer åpenhet så ville dette blitt helt annerledes. Men det ble det ikke. Elin og dere valgte en annen strategi med hemmelighold og det smalt rett tilbake i trynet på dere. Synd. Sånn kan det gå. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi ønsket å være anonyme? Vi har vært her i mange år, så vi VISSTE hvordan dette ville bli om dere fant hvem vi var. NETTOPP FOR Å UNNGÅ HEKSEJAKT SOM DETTE! Og til deg som har skjermbilde.. So fucking what? Du har et bilde av 7 nick som skulle være med i en testgruppe, men som pga tull som dette trakk seg etter en dag? Hurra for deg, liksom?? "...om vi fant ut...." Du er ikke Dronningen av England og vi er undersåttene. Igjen: Hadde dette blitt gjort på en skikkelig måte så ville det ikke vært behov for heksejakter og den slags tull. At anonymiteten ble blåst for du ta med Elin. ps. kan dere slutte å slette og stenge tråder nå? Hilsen Undersått #2 Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Men hvorfor var det så forbanna viktig å finne ut hvem vi var da? Hvorfor kunne du ikke bare slått deg til ro med at det var 7 stk som skulle prøve å rydde litt opp i frekke kommentarer? Og som nevnt over her, vi er ikke moderatorer lenger, så det spiller for så vidt ingen rolle lenger.. Dessuten så er det ikke vi som sletter trådene nå! Det er ikke "forbanna viktig" å finne ut hvem dere er, men det hele er utrolig komisk. Å skulle hemmeligholde det, mens det stod svart på hvitt så alle kunne se det... Uprofesjonelt og komisk.. At dere er så sinte nå gjør det bare enda mer komisk Anonym poster: fe653004cd42c53a731f5e88f5fc3f76 Det var nå bare det at vi fikk retningslinjer om hvordan vi skulle gjøre det, så gjorde vi det. Ingen vits å bli sure fordi vi gjorde som vi fikk beskjed om av admin.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #58 Skrevet 25. april 2013 Jeg er enig med LillaGorilla.. Grunnen til at jeg sa ja til dette var for å hjelpe til å få en hyggeligere stemning her på forumet. Men det går tydeligvis ikke an, dib/bim er seg selv likt... Vi trodde det skulle være noe positivt, men men.. Men det er ingen grunn til å spre dette lenger, for i morgen må Admin finne nye uansett... Hadde dette vært gjort på en redelig måte der dere alle ble presentert med nick eller med nye moderatornick, ikke tulle rundt i tråder som "anonym brukermod #3" og hatt litt mer åpenhet så ville dette blitt helt annerledes. Men det ble det ikke. Elin og dere valgte en annen strategi med hemmelighold og det smalt rett tilbake i trynet på dere. Synd. Sånn kan det gå. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi ønsket å være anonyme? Vi har vært her i mange år, så vi VISSTE hvordan dette ville bli om dere fant hvem vi var. NETTOPP FOR Å UNNGÅ HEKSEJAKT SOM DETTE! Og til deg som har skjermbilde.. So fucking what? Du har et bilde av 7 nick som skulle være med i en testgruppe, men som pga tull som dette trakk seg etter en dag? Hurra for deg, liksom?? "...om vi fant ut...." Du er ikke Dronningen av England og vi er undersåttene. Igjen: Hadde dette blitt gjort på en skikkelig måte så ville det ikke vært behov for heksejakter og den slags tull. At anonymiteten ble blåst for du ta med Elin. ps. kan dere slutte å slette og stenge tråder nå? Hilsen Undersått #2 Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Men hvorfor var det så forbanna viktig å finne ut hvem vi var da? Hvorfor kunne du ikke bare slått deg til ro med at det var 7 stk som skulle prøve å rydde litt opp i frekke kommentarer? Og som nevnt over her, vi er ikke moderatorer lenger, så det spiller for så vidt ingen rolle lenger.. Dessuten så er det ikke vi som sletter trådene nå! Det er ikke "forbanna viktig" å finne ut hvem dere er, men det hele er utrolig komisk. Å skulle hemmeligholde det, mens det stod svart på hvitt så alle kunne se det... Uprofesjonelt og komisk.. At dere er så sinte nå gjør det bare enda mer komisk Anonym poster: fe653004cd42c53a731f5e88f5fc3f76 Det var nå bare det at vi fikk retningslinjer om hvordan vi skulle gjøre det, så gjorde vi det. Ingen vits å bli sure fordi vi gjorde som vi fikk beskjed om av admin. En annen av dere skriver at dere sammen ble enige om at dette skulle være hemmelig. Herregud, dette blir bare mer og mer latterlig Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #59 Skrevet 25. april 2013 Denne tråden(og mange andre i kveld såklart), er nok ett bevis på at dette forumet burde bli en sak for Dr.Phil..! Anonym poster: fb821228789b156c60dca5bd3d00aee0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #60 Skrevet 25. april 2013 Jeg er enig med LillaGorilla.. Grunnen til at jeg sa ja til dette var for å hjelpe til å få en hyggeligere stemning her på forumet. Men det går tydeligvis ikke an, dib/bim er seg selv likt... Vi trodde det skulle være noe positivt, men men.. Men det er ingen grunn til å spre dette lenger, for i morgen må Admin finne nye uansett... Hadde dette vært gjort på en redelig måte der dere alle ble presentert med nick eller med nye moderatornick, ikke tulle rundt i tråder som "anonym brukermod #3" og hatt litt mer åpenhet så ville dette blitt helt annerledes. Men det ble det ikke. Elin og dere valgte en annen strategi med hemmelighold og det smalt rett tilbake i trynet på dere. Synd. Sånn kan det gå. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi ønsket å være anonyme? Vi har vært her i mange år, så vi VISSTE hvordan dette ville bli om dere fant hvem vi var. NETTOPP FOR Å UNNGÅ HEKSEJAKT SOM DETTE! Og til deg som har skjermbilde.. So fucking what? Du har et bilde av 7 nick som skulle være med i en testgruppe, men som pga tull som dette trakk seg etter en dag? Hurra for deg, liksom?? "...om vi fant ut...." Du er ikke Dronningen av England og vi er undersåttene. Igjen: Hadde dette blitt gjort på en skikkelig måte så ville det ikke vært behov for heksejakter og den slags tull. At anonymiteten ble blåst for du ta med Elin. ps. kan dere slutte å slette og stenge tråder nå? Hilsen Undersått #2 Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Men hvorfor var det så forbanna viktig å finne ut hvem vi var da? Hvorfor kunne du ikke bare slått deg til ro med at det var 7 stk som skulle prøve å rydde litt opp i frekke kommentarer? Og som nevnt over her, vi er ikke moderatorer lenger, så det spiller for så vidt ingen rolle lenger.. Dessuten så er det ikke vi som sletter trådene nå! Det er ikke "forbanna viktig" å finne ut hvem dere er, men det hele er utrolig komisk. Å skulle hemmeligholde det, mens det stod svart på hvitt så alle kunne se det... Uprofesjonelt og komisk.. At dere er så sinte nå gjør det bare enda mer komisk Anonym poster: fe653004cd42c53a731f5e88f5fc3f76 Det var nå bare det at vi fikk retningslinjer om hvordan vi skulle gjøre det, så gjorde vi det. Ingen vits å bli sure fordi vi gjorde som vi fikk beskjed om av admin. En annen av dere skriver at dere sammen ble enige om at dette skulle være hemmelig. Herregud, dette blir bare mer og mer latterlig Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Ja, altså, det var jo en diskusjon rundt dette, der det var noen som ville starte med å være anonyme i begynnelsen til man så hvordan det funket. Da ble det bestemt at man skulle starte som anonyme, og at man selv kunne velge om man ville gå ut med det. Og så fikk vi en liste med retningslinjer av Elin med hvordan vi skulle gjøre det. Det ble også snakket om å gå ut med navnene, og det å lage en egen brukermoderatorprofil vi alle kunne bruke når vi skulle moderere. Men alt dette var i _testfasen_, det vil si at ingenting var fast bestemt enda. Dermed ble det som det ble, og det fungerte ikke. Helt greit.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #61 Skrevet 25. april 2013 Jeg er enig med LillaGorilla.. Grunnen til at jeg sa ja til dette var for å hjelpe til å få en hyggeligere stemning her på forumet. Men det går tydeligvis ikke an, dib/bim er seg selv likt... Vi trodde det skulle være noe positivt, men men.. Men det er ingen grunn til å spre dette lenger, for i morgen må Admin finne nye uansett... Hadde dette vært gjort på en redelig måte der dere alle ble presentert med nick eller med nye moderatornick, ikke tulle rundt i tråder som "anonym brukermod #3" og hatt litt mer åpenhet så ville dette blitt helt annerledes. Men det ble det ikke. Elin og dere valgte en annen strategi med hemmelighold og det smalt rett tilbake i trynet på dere. Synd. Sånn kan det gå. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi ønsket å være anonyme? Vi har vært her i mange år, så vi VISSTE hvordan dette ville bli om dere fant hvem vi var. NETTOPP FOR Å UNNGÅ HEKSEJAKT SOM DETTE! Og til deg som har skjermbilde.. So fucking what? Du har et bilde av 7 nick som skulle være med i en testgruppe, men som pga tull som dette trakk seg etter en dag? Hurra for deg, liksom?? "...om vi fant ut...." Du er ikke Dronningen av England og vi er undersåttene. Igjen: Hadde dette blitt gjort på en skikkelig måte så ville det ikke vært behov for heksejakter og den slags tull. At anonymiteten ble blåst for du ta med Elin. ps. kan dere slutte å slette og stenge tråder nå? Hilsen Undersått #2 Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Men hvorfor var det så forbanna viktig å finne ut hvem vi var da? Hvorfor kunne du ikke bare slått deg til ro med at det var 7 stk som skulle prøve å rydde litt opp i frekke kommentarer? Og som nevnt over her, vi er ikke moderatorer lenger, så det spiller for så vidt ingen rolle lenger.. Dessuten så er det ikke vi som sletter trådene nå! Det er ikke "forbanna viktig" å finne ut hvem dere er, men det hele er utrolig komisk. Å skulle hemmeligholde det, mens det stod svart på hvitt så alle kunne se det... Uprofesjonelt og komisk.. At dere er så sinte nå gjør det bare enda mer komisk Anonym poster: fe653004cd42c53a731f5e88f5fc3f76 Det var nå bare det at vi fikk retningslinjer om hvordan vi skulle gjøre det, så gjorde vi det. Ingen vits å bli sure fordi vi gjorde som vi fikk beskjed om av admin. En annen av dere skriver at dere sammen ble enige om at dette skulle være hemmelig. Herregud, dette blir bare mer og mer latterlig Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Ja, altså, det var jo en diskusjon rundt dette, der det var noen som ville starte med å være anonyme i begynnelsen til man så hvordan det funket. Da ble det bestemt at man skulle starte som anonyme, og at man selv kunne velge om man ville gå ut med det. Og så fikk vi en liste med retningslinjer av Elin med hvordan vi skulle gjøre det. Det ble også snakket om å gå ut med navnene, og det å lage en egen brukermoderatorprofil vi alle kunne bruke når vi skulle moderere. Men alt dette var i _testfasen_, det vil si at ingenting var fast bestemt enda. Dermed ble det som det ble, og det fungerte ikke. Helt greit. Man kan trygt si at det ikke fungerte. Dere bæsja på leggen og jeg tror dette vil gå inn i dib-historien som en av de bedre blemmene! Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #62 Skrevet 25. april 2013 Jeg er enig med LillaGorilla.. Grunnen til at jeg sa ja til dette var for å hjelpe til å få en hyggeligere stemning her på forumet. Men det går tydeligvis ikke an, dib/bim er seg selv likt... Vi trodde det skulle være noe positivt, men men.. Men det er ingen grunn til å spre dette lenger, for i morgen må Admin finne nye uansett... Hadde dette vært gjort på en redelig måte der dere alle ble presentert med nick eller med nye moderatornick, ikke tulle rundt i tråder som "anonym brukermod #3" og hatt litt mer åpenhet så ville dette blitt helt annerledes. Men det ble det ikke. Elin og dere valgte en annen strategi med hemmelighold og det smalt rett tilbake i trynet på dere. Synd. Sånn kan det gå. Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Skjønner dere virkelig ikke hvorfor vi ønsket å være anonyme? Vi har vært her i mange år, så vi VISSTE hvordan dette ville bli om dere fant hvem vi var. NETTOPP FOR Å UNNGÅ HEKSEJAKT SOM DETTE! Og til deg som har skjermbilde.. So fucking what? Du har et bilde av 7 nick som skulle være med i en testgruppe, men som pga tull som dette trakk seg etter en dag? Hurra for deg, liksom?? "...om vi fant ut...." Du er ikke Dronningen av England og vi er undersåttene. Igjen: Hadde dette blitt gjort på en skikkelig måte så ville det ikke vært behov for heksejakter og den slags tull. At anonymiteten ble blåst for du ta med Elin. ps. kan dere slutte å slette og stenge tråder nå? Hilsen Undersått #2 Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Men hvorfor var det så forbanna viktig å finne ut hvem vi var da? Hvorfor kunne du ikke bare slått deg til ro med at det var 7 stk som skulle prøve å rydde litt opp i frekke kommentarer? Og som nevnt over her, vi er ikke moderatorer lenger, så det spiller for så vidt ingen rolle lenger.. Dessuten så er det ikke vi som sletter trådene nå! Det er ikke "forbanna viktig" å finne ut hvem dere er, men det hele er utrolig komisk. Å skulle hemmeligholde det, mens det stod svart på hvitt så alle kunne se det... Uprofesjonelt og komisk.. At dere er så sinte nå gjør det bare enda mer komisk Anonym poster: fe653004cd42c53a731f5e88f5fc3f76 Det var nå bare det at vi fikk retningslinjer om hvordan vi skulle gjøre det, så gjorde vi det. Ingen vits å bli sure fordi vi gjorde som vi fikk beskjed om av admin. En annen av dere skriver at dere sammen ble enige om at dette skulle være hemmelig. Herregud, dette blir bare mer og mer latterlig Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Ja, altså, det var jo en diskusjon rundt dette, der det var noen som ville starte med å være anonyme i begynnelsen til man så hvordan det funket. Da ble det bestemt at man skulle starte som anonyme, og at man selv kunne velge om man ville gå ut med det. Og så fikk vi en liste med retningslinjer av Elin med hvordan vi skulle gjøre det. Det ble også snakket om å gå ut med navnene, og det å lage en egen brukermoderatorprofil vi alle kunne bruke når vi skulle moderere. Men alt dette var i _testfasen_, det vil si at ingenting var fast bestemt enda. Dermed ble det som det ble, og det fungerte ikke. Helt greit. Man kan trygt si at det ikke fungerte. Dere bæsja på leggen og jeg tror dette vil gå inn i dib-historien som en av de bedre blemmene! Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98 Helt greit for meg, for blemma var det ikke moddene som sto for, det får nesten DIB-eierne ta på egen kappe. Var jo ikke akkurat sånn at det var så fryktelig farlig, det ble bare litt teit. På sikt hadde man nok endt med å gå ut med hvem moddene var uansett.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. april 2013 #63 Skrevet 25. april 2013 [Forbanna viktig? Jeg sveipet innom siste 20 og så gruppen for moderatorer. Kikket på den og VIPS der lå navnene. Du kan ikke skyde dette på oss] Det er ikke det at jeg skylder på dere, men jeg skjønner meg bare ikke på de som på liv og død måtte lage tråder om hvem vi var? Da dere fant det ut, hvorfor ikke bare lagre opplysningen bak i hodet istedenfor å avsløre oss? For jeg regner jo med at du skjønte at meningen var å være anonym? Ja, så fant du ut av det, men hvorfor latterliggjøre det og dele det med hele bim/dib? Det er dette jeg ikke forstår.. Jeg ville ihvertfall holdt det for meg selv, men vi er vel bare forskjellige.. jeg er ikke sint, jeg er bare veldig veldig skuffet
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #64 Skrevet 25. april 2013 "Rydde litt opp i frekke kommentarer" skriver en av dere... Er ikke nettopp en av disse "brukermoderatorene" kjent for å være både frekk og spydig til tider?? Anonym poster: 80b643ee990b8824261defc888eb8524
elin Skrevet 25. april 2013 #65 Skrevet 25. april 2013 Det er vel ingen tvil om at det her er jeg som har gjort en kjempefeil. Dette fortjente ikke disse brukerne og jeg håper vi kan legge ballen død. Jeg beklager igjen. For ordens skyld - jeg har fjernet alle rettigheter.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. april 2013 #66 Skrevet 25. april 2013 (endret) "Rydde litt opp i frekke kommentarer" skriver en av dere... Er ikke nettopp en av disse "brukermoderatorene" kjent for å være både frekk og spydig til tider?? Anonym poster: 80b643ee990b8824261defc888eb8524 Det var vel helst direkte spam og ting det ikke er noen tvil om vi skulle fjerne. Hetsetråder der flere kaster seg over en enkeltbruker feks, spam fra Ribsskog og reklame, og ekstrem språkbruk. Alt annet skulle de andre ta. Det vil også si at vi som moderatorer ville blitt moderert av Elin/IS og slettet om vi tråkket over grensen. Endret 25. april 2013 av LillaGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #67 Skrevet 25. april 2013 "Rydde litt opp i frekke kommentarer" skriver en av dere... Er ikke nettopp en av disse "brukermoderatorene" kjent for å være både frekk og spydig til tider?? Anonym poster: 80b643ee990b8824261defc888eb8524 Ikke sant. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har rapportert denne brukeren. Uten hell, for hun er jo BIMs hellige ku. Anonym poster: d268c7c59f65be4b11be00bf923742f8
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 25. april 2013 #68 Skrevet 25. april 2013 (endret) Snakk om å starte 3. Og 4. Verdenskrig over tullball. Så prøvde Elin noe som var ment for å skape litt mer fred her på forumet. Men såklart må jo noen lage kvalm. Skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle hvem det var. Skjønner ikke hvorfor alle roper ut om den "store blemma". Skjønner godt noen var i tvil om å si ja til denne jobben hvertfall. Har ikke fått med meg hvem disse moddene skulle være, bortsett fr at jeg har skjønt at LG og SIV er to av de. To av de jeg faktisk mener viser mest respekt her inne. Men det spiller vel ingen rolle.. Hylekoret står klar til å halshugge.. Har sjelden hatt en større trang til å si "SHUT UP!"her inne enn jeg har nå. Minner mer om et prepubertalt mobbeforum enn et mammaforum. Men overrasket er jeg ikke i det hele tatt.. Endret 25. april 2013 av HeltLykkelig ♥♥
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #69 Skrevet 25. april 2013 Snakk om å starte 3. Og 4. Verdenskrig over tullball. Så prøvde Elin noe som var ment for å skape litt mer fred her på forumet. Men såklart må jo noen lage kvalm. Skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle hvem det var. Skjønner ikke hvorfor alle roper ut om den "store blemma". Skjønner godt noen var i tvil om å si ja til denne jobben hvertfall. Har ikke fått med meg hvem disse moddene skulle være, bortsett fr at jeg har skjønt at LG og SIV er to av de. To av de jeg faktisk mener viser mest respekt her inne. Men det spiller vel ingen rolle.. Hylekoret står klar til å halshugge.. Har sjelden hatt en større trang til å si "SHUT UP!"her inne enn jeg har nå. Minner mer om et prepubertalt mobbeforum enn et mammaforum. Men overrasket er jeg ikke i det hele tatt.. Du, bæsj! Anonym poster: b147de4b7aa6cba034844b6d47061e2e
MammantilNurket Skrevet 25. april 2013 #70 Skrevet 25. april 2013 Snakk om å starte 3. Og 4. Verdenskrig over tullball. Så prøvde Elin noe som var ment for å skape litt mer fred her på forumet. Men såklart må jo korn lage kvalm. Skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle hvem det var. Skjønner ikke hvorfor alle roper ut om den "store blemma". Skjønner godt noen var i tvil om å si ja til denne jobben hvertfall. Har ikke fått med meg hvem disse moddene skuløe være, bortsett fr at jeg har skjønt at LG og SIV er to av de. To av de jeg faktisk mener viser mest respekt her inne. Men det spiller vel ingen rolle.. Hulekoret står klar til å halshugge.. Har sjelden hatt en større trang til å si "SHUT UP!"her inne enn jeg har nå. Minner mer om et prepubertalt mobbeforum enn et mammaforum. Men overrasket er jeg ikke i det hele tatt.. Jeg er så enig, så enig! Til orientering: Jeg synes IKKE at det er en fantastisk dag på DiB når tre nick jeg setter pris på forsvinner.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 25. april 2013 #71 Skrevet 25. april 2013 "Rydde litt opp i frekke kommentarer" skriver en av dere... Er ikke nettopp en av disse "brukermoderatorene" kjent for å være både frekk og spydig til tider?? Anonym poster: 80b643ee990b8824261defc888eb8524 Ikke sant. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har rapportert denne brukeren. Uten hell, for hun er jo BIMs hellige ku. Anonym poster: d268c7c59f65be4b11be00bf923742f8 Det var jeg som skrev den kommentaren, i mangel av et bedre ord så skrev jeg "frekke" kommentarer. Skulle heller skrevet "rydde opp i sjømannsspråket enkelte bruker her i helgene" Så beklager feilen....
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #72 Skrevet 25. april 2013 Snakk om å starte 3. Og 4. Verdenskrig over tullball. Så prøvde Elin noe som var ment for å skape litt mer fred her på forumet. Men såklart må jo noen lage kvalm. Skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle hvem det var. Skjønner ikke hvorfor alle roper ut om den "store blemma". Skjønner godt noen var i tvil om å si ja til denne jobben hvertfall. Har ikke fått med meg hvem disse moddene skulle være, bortsett fr at jeg har skjønt at LG og SIV er to av de. To av de jeg faktisk mener viser mest respekt her inne. Men det spiller vel ingen rolle.. Hylekoret står klar til å halshugge.. Har sjelden hatt en større trang til å si "SHUT UP!"her inne enn jeg har nå. Minner mer om et prepubertalt mobbeforum enn et mammaforum. Men overrasket er jeg ikke i det hele tatt.. Du, bæsj! Anonym poster: b147de4b7aa6cba034844b6d47061e2e Herregud, er du 3 år eller? Anonym poster: e481760f5083bfd7e6a73a2a5eb476ea
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #73 Skrevet 25. april 2013 Snakk om å starte 3. Og 4. Verdenskrig over tullball. Så prøvde Elin noe som var ment for å skape litt mer fred her på forumet. Men såklart må jo korn lage kvalm. Skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle hvem det var. Skjønner ikke hvorfor alle roper ut om den "store blemma". Skjønner godt noen var i tvil om å si ja til denne jobben hvertfall. Har ikke fått med meg hvem disse moddene skuløe være, bortsett fr at jeg har skjønt at LG og SIV er to av de. To av de jeg faktisk mener viser mest respekt her inne. Men det spiller vel ingen rolle.. Hulekoret står klar til å halshugge.. Har sjelden hatt en større trang til å si "SHUT UP!"her inne enn jeg har nå. Minner mer om et prepubertalt mobbeforum enn et mammaforum. Men overrasket er jeg ikke i det hele tatt.. Jeg er så enig, så enig! Til orientering: Jeg synes IKKE at det er en fantastisk dag på DiB når tre nick jeg setter pris på forsvinner. Men du. De forsvant ikke fordi moderatorene ble avslørt vel? De forsvant vel fordi det skulle være anonyme moderatorer? Anonym poster: b147de4b7aa6cba034844b6d47061e2e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2013 #74 Skrevet 25. april 2013 Snakk om å starte 3. Og 4. Verdenskrig over tullball. Så prøvde Elin noe som var ment for å skape litt mer fred her på forumet. Men såklart må jo noen lage kvalm. Skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle hvem det var. Skjønner ikke hvorfor alle roper ut om den "store blemma". Skjønner godt noen var i tvil om å si ja til denne jobben hvertfall. Har ikke fått med meg hvem disse moddene skulle være, bortsett fr at jeg har skjønt at LG og SIV er to av de. To av de jeg faktisk mener viser mest respekt her inne. Men det spiller vel ingen rolle.. Hylekoret står klar til å halshugge.. Har sjelden hatt en større trang til å si "SHUT UP!"her inne enn jeg har nå. Minner mer om et prepubertalt mobbeforum enn et mammaforum. Men overrasket er jeg ikke i det hele tatt.. Du, bæsj! Anonym poster: b147de4b7aa6cba034844b6d47061e2e Herregud, er du 3 år eller? Anonym poster: e481760f5083bfd7e6a73a2a5eb476ea Ja, er du ikke imponert over skriveferdighetene mine? Anonym poster: b147de4b7aa6cba034844b6d47061e2e
MammantilNurket Skrevet 25. april 2013 #75 Skrevet 25. april 2013 "Rydde litt opp i frekke kommentarer" skriver en av dere... Er ikke nettopp en av disse "brukermoderatorene" kjent for å være både frekk og spydig til tider?? Anonym poster: 80b643ee990b8824261defc888eb8524 Ikke sant. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har rapportert denne brukeren. Uten hell, for hun er jo BIMs hellige ku. Anonym poster: d268c7c59f65be4b11be00bf923742f8 Det var jeg som skrev den kommentaren, i mangel av et bedre ord så skrev jeg "frekke" kommentarer. Skulle heller skrevet "rydde opp i sjømannsspråket enkelte bruker her i helgene" Så beklager feilen.... *applauderer* Noen av "damene" her inne burde faktisk gå og vaske munnen sin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå