Gå til innhold

For en fantastisk dag på DIB!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukermoderatorer, outing av brukermoderatorer, hemmelighold, admin. som selv legger ut hvem de er, tråder om hvem de er slettes... Lenge siden jeg har opplevd så mye god og spennende underholdning! Gleder meg allerede til neste runde av Brukermoderator :D

Anonym poster: 3fdace83396d47b5b210ea00d1d44e98

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ja, dette var jo en stor suksess :)

Meningen var god da. Bedre lykke neste gang.

Skrevet

Men helt ærlig! Spiller det egentlig noen rolle om dere vet hvem de er? Og nå som dere vet, hva har dere tenkt å gjøre med den infoen? Kan liksom ikke forstå hvorfor det er så viktig for dere å finne ut hvem de er, de er jo bare her for å hjelpe?

Anonym poster: e481760f5083bfd7e6a73a2a5eb476ea

Skrevet

Ja jeg er enig i det, ikke alle her inne er så dumme at de ikke klarer å finne ut, verre er det når innleggene blir "slettet" når det ble nevnt. Tabbet seg der ja...

Skrevet

Ja dette var skoi! Et stort og rungende HAHA for dagens flopp!

Skrevet

Det er hele det håpløse opplegget som er morsomt :D

Skrevet

Men helt ærlig! Spiller det egentlig noen rolle om dere vet hvem de er? Og nå som dere vet, hva har dere tenkt å gjøre med den infoen? Kan liksom ikke forstå hvorfor det er så viktig for dere å finne ut hvem de er, de er jo bare her for å hjelpe?

Hjelpes...

Anonym poster: a2ed5aa93337bfb7d3e72acfcd57a8ce

Skrevet

ja, jeg vil vite hvem som sensurer meg, hvem som avgjør om det jeg mener og sier er riktig og verdig nok for BIM....

Anonym poster: c585947b1998b76745c92d25c6947aff

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke har fått med meg hvem dette er?

Har ikke det forumet på mobilversjonen jeg :(

Nysgjerrig nå ja :P

Anonym poster: 533a4676e9cc9bbbbefcced46ee06ced

Skrevet

skjønner ingenting jeg...... hvem sa hvem de er?? hææ?

Anonym poster: ffa9b49f55a4ae3f31029ab71289d430

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

ja, jeg vil vite hvem som sensurer meg, hvem som avgjør om det jeg mener og sier er riktig og verdig nok for BIM....

Det er jo bare å følge reglene det, så er du mer enn verdig nok.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vel, sånn sett spiller det jo ingen rolle lenger..

Ingen av oss ønsker å være moderatorer nå som dere har avslørt oss, så vi rakk jo ikke akkurat moderere så mye ;)

Skrevet

Det er jo bare å følge reglene det, så er du mer enn verdig nok.

og hvor i reglene står det at det er ikke lov å nevne moderatorenes nick? innlegg slettes jo til høyre og venstre pga en feil Elin har gjort....

Skrevet

Vel, sånn sett spiller det jo ingen rolle lenger..

Ingen av oss ønsker å være moderatorer nå som dere har avslørt oss, så vi rakk jo ikke akkurat moderere så mye wink.png

VI har ikke avslørt dere. Navnene ligger i moderatorgruppen. VI har ikke lagt ut navnene deres der så alle kan se dem!

Skrevet

PASS OPP! NÅ LÅSER DE NOK DENNE TRÅDEN OGSÅ SNART!

Skrevet

hææ? hva er en moderatogruppe for noe?

Skrevet

nå låses og slettes alt....

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv.

Jeg ble spurt om å være med i et testforum som skulle teste ut den nye designen og si hva vi syntes om det.

Så lurte Elin på om jeg ville teste ut å være brukermoderator, og da testet jeg ut i det brukerforumet. Vi har hatt en diskusjon gående om dette en stund.

Så har de prøvd seg på å ha dette i forumet her, men det har bare vært en test og jeg har ikke moderert her enda. Og som jeg sa i en annen tråd, jeg tror ikke jeg gidder det heller, siden så mange er imot det. Da blir vitsen borte, på en måte.

Og nei, jeg kan ikke se noe mer informasjon om noen her inne enn det jeg gjorde før.

Andre får svare for seg selv.

Skrevet

Jeg ble spurt om å være med i et testforum som skulle teste ut den nye designen og si hva vi syntes om det.

Så lurte Elin på om jeg ville teste ut å være brukermoderator, og da testet jeg ut i det brukerforumet. Vi har hatt en diskusjon gående om dette en stund.

Så har de prøvd seg på å ha dette i forumet her, men det har bare vært en test og jeg har ikke moderert her enda. Og som jeg sa i en annen tråd, jeg tror ikke jeg gidder det heller, siden så mange er imot det. Da blir vitsen borte, på en måte.

Og nei, jeg kan ikke se noe mer informasjon om noen her inne enn det jeg gjorde før.

roro

Anonym poster: b147de4b7aa6cba034844b6d47061e2e

Skrevet

den linken du linket til viser jo d 20 mest aktive i dag, ingen brukermoderatorer? samme kan det være, skjønner bare ikke hva dere snakker om nå...

Gjest Sandra M. Gilbert
Skrevet

Jeg har i hvertfall fått mer respekt for personene bak disse nickene, for de hadde neppe blitt valgt om de til stadighet skrev ondsinnede innlegg her inne. Det er synd om de ikke vil delta i modereringen mer, for innlegg fra alle disse nickene har jeg hatt sansen for lenge.

Skrevet

http://www.klikk.no/...do=leaders��Her er DIBs moderatorgruppe;)

Den linken stemmer ikke for der er mitt nick og jeg har aldri moderert noe som helst.

Det er jo bare den vanlige oversikten over dagens topp 20.

De har fjernet alle brukermoddene. Men jeg har printscreen av dem alle :D

Tipper det er KAOS i admin.gruppen nå

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

roro

Hun har da ikke noe behov for å ro da hun ikke har gjort noe galt? Det er jo lov å forklare hva som har skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...