Øyne som ser!! Skrevet 23. april 2013 #51 Skrevet 23. april 2013 Grusom opplevelse. Sov 2 timer den helga jeg var der. Babyen min lå på nyfødt å jeg på barsel. Hun jeg delte rom med hadde en baby som skrek hele natten. Neste gang legger jeg meg på gangen.
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. april 2013 #52 Skrevet 23. april 2013 Jeg var kjempeheldig og fikk rom alene. Delte litt med ei som reiste den kvelden jeg kom på rommet, også kom det ei ny morgenen den dagen jeg skulle dra. Lå der i 5 dager etter KS. Hadde luftsmerter, så det var veldig bra at jeg fikk rom alene. Denne gangen håper jeg på å være like heldig, i og med at jeg har termin ca samme tid (i desember).
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #53 Skrevet 23. april 2013 Jeg delte rom med 2 på barsel, lå der da i en uke. To første dagene var et mareritt med en baby som skrek konstant og moren som bare gikk ut og lot barnet ligge igjen på rommet og skrike. Ikke så kjekt når en sliter med å prøve å amme og en annen baby skriker av full hals, flere ganger jeg måtte ringe på sykepleierne da jeg ble bekymret. Siste gangen dette skjedde så fant de ikke henne igjen før hun kom tuslende etter 1 time, hun hadde da vært i dusjen og i kaféen for å spise... Herlighet, det må da ha utløst en bekymringsmelding til bv? Når man gjør slikt som helt ny mamma må man jo lure på hva man gjør hjemme når baby gråter? Anonym poster: 4237ea6c524b7699d2bc1ea9cffb7dc6
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 23. april 2013 #54 Skrevet 23. april 2013 Jeg lå på rom med ei dame som konstant snakket i telefonen. Hun var spansk (eller noe sånt) og innestemme var bare et fjernt begrep for henne, er ikke sikker på om hun hadde hørt om det engang. Hele døgnet i tlf, BLABLABLABLA. Trodde jeg skulle krepere.
Gjest Thunder Road Skrevet 23. april 2013 #55 Skrevet 23. april 2013 Er en grunn til at jeg dro hjem 5 timer etter fødsel
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #56 Skrevet 23. april 2013 Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning som ble værre etter fødsel, stort blodtap og spinalhodepine sånn i tilegg til prematur baby med gulsott. Delte først rom med en som ikke snakket norsk og ikke forstod at mannen ikke kunne være der konstant. Babyen hennes skrek mye og når den sov snorket hun som F. Jeg var der i en uke og folk kom og gikk, en hadde ekstremt med besøk inne på rommet mens jeg bla. måtte pumpe. Hun var fint i form til å gå ut, men hadde ikke antenner. Det er forskjell på å ha et par nære familiemedlemmer og på å ha hele slekten stuet sammen på to kvm. En snakket konstant i telefonen om hvor kjipt det var å måtte være der én natt og feis så det luktet råttent egg på hele rommet. Jeg hadde en sykdom som gjorde at jeg egentlig trengte å skjermes, men sprengt kapasitet satte en stopper for det. Siste morgenen ble jeg flyttet til firmannsstue, men da ventet jeg bare på å utskrives. Det var jeg veldig glad for. Anonym poster: badd4d0404558bbd6c71482654cb12b7
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. april 2013 #57 Skrevet 23. april 2013 Første var hastekeisersnitt og infeksjoner så da fikk jeg barselrommet alene etter et døgn, var på sykehuset i ni døgn. Andre gangen gikk alt som det skulle og vi var friske og raske reiste hjem i stedet for å være på barsel. Orker ikke være på barsel hvis jeg ikke må, mye bedre hjemme!
Planleggendemamma Skrevet 23. april 2013 #58 Skrevet 23. april 2013 Jeg delte rom med 2 på barsel, lå der da i en uke. To første dagene var et mareritt med en baby som skrek konstant og moren som bare gikk ut og lot barnet ligge igjen på rommet og skrike. Ikke så kjekt når en sliter med å prøve å amme og en annen baby skriker av full hals, flere ganger jeg måtte ringe på sykepleierne da jeg ble bekymret. Siste gangen dette skjedde så fant de ikke henne igjen før hun kom tuslende etter 1 time, hun hadde da vært i dusjen og i kaféen for å spise... Herlighet, det må da ha utløst en bekymringsmelding til bv? Når man gjør slikt som helt ny mamma må man jo lure på hva man gjør hjemme når baby gråter? Anonym poster: 4237ea6c524b7699d2bc1ea9cffb7dc6 Aner faktisk ikke, hun ble flyttet ut av rommet etter dette og jeg så henne ikke mer på barsel.. Håper i alle fall at det ble tatt tak i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå