Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #51 Skrevet 21. april 2013 Tja - jeg bruker ikke uttrykket selv, men hvis jeg skulle måtte definere "white trash" så måte det være mennesker om kun er opptatt av hvilke rettigheter de har i samfunnet, uten at de også følger opp de pliktene som følger med. Anonym poster: 5b1ae962abe9c5f8666aff7000a53bcd Hvilke plikter sikter du til da? Å ikke snyte på skatten? Anonym poster: 5790b1e734bbc819b4f0c88f8a4f53a9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #52 Skrevet 21. april 2013 Godt voksne folk som leier "toroms", røyker og er for "syk" til å jobbe. Såkalte nav'ere. Så mange følte seg truffet tidligere i tråden fordi de mottar barnetrygd? Det er ikke akkurat valgfritt. Men det er valgfritt å få seg en jobb. Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Leier "toroms"? Du må i likhet med enkelte andre som har svart her ha litt indre mindreverdighetskomplekser skjønner jeg... Da får en et stort behov for å stemple det meste som whitetrash. Og i tilfelle du vet det så er det ikke særlig valgfritt å jobbe for dem som er for syke til det. Anonym poster: 5790b1e734bbc819b4f0c88f8a4f53a9
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #53 Skrevet 21. april 2013 Dildoparty! Uffda, er whitetrash vennegjengen min da :( Også jeg som hadde gledet meg sånn til partyet, pokker altså :/ Anonym poster: 6d2ea6c170f84067eb1309b52896636c
Virginia. Skrevet 21. april 2013 #54 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Hvorfor skulle man ikke det, om man velger sine vennskaper blant folk med IQ over 105, som behersker enkel barneskole grammatikk? Høffelighet er ikke en tastefeil, så det har ingenting med å skrive fra mobil å gjøre. Akeseptere tror jeg heller ikek er en tastefeil. Ali i alt derimot er helt klart en tastefeil, og ikke en grammatisk feil. Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Og du virker over gjennomsnittet uintelligent som ikke skjønte at dette var ironisk. Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b Akeseptere er helt klart en hurtig/ tastefeil, høffelighet er det ikke. Selv om det er irriterende, så er det lurt å ta høyde for at noen har dysleksi også. Og når du likevel selv nevner IQ og grammatikk, så burde du nok ta en titt på deg selv- for orddeling og feilstaving behersker du til fulle selv . Det heter nemlig ikke barneskole grammatikk, men barneskolegrammatikk. Og vennskaper er heller ikke et ord du finner i en ordbok, vennskap heter vennskap også i flertall. Ellers var det ironiske innlegget lengre ned ganske morsomt .
Virginia. Skrevet 21. april 2013 #55 Skrevet 21. april 2013 Tja - jeg bruker ikke uttrykket selv, men hvis jeg skulle måtte definere "white trash" så måte det være mennesker om kun er opptatt av hvilke rettigheter de har i samfunnet, uten at de også følger opp de pliktene som følger med. Anonym poster: 5b1ae962abe9c5f8666aff7000a53bcd Hvilke plikter sikter du til da? Å ikke snyte på skatten? Anonym poster: 5790b1e734bbc819b4f0c88f8a4f53a9 Med unntak av dugnader i borettslag, så er jo de fleste plikter i samfunn lovfestet, og ikke noe folk selv velger å følge opp eller ei .
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #56 Skrevet 23. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Hvorfor skulle man ikke det, om man velger sine vennskaper blant folk med IQ over 105, som behersker enkel barneskole grammatikk? Høffelighet er ikke en tastefeil, så det har ingenting med å skrive fra mobil å gjøre. Akeseptere tror jeg heller ikek er en tastefeil. Ali i alt derimot er helt klart en tastefeil, og ikke en grammatisk feil. Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Og du virker over gjennomsnittet uintelligent som ikke skjønte at dette var ironisk. Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b Akeseptere er helt klart en hurtig/ tastefeil, høffelighet er det ikke. Selv om det er irriterende, så er det lurt å ta høyde for at noen har dysleksi også. Og når du likevel selv nevner IQ og grammatikk, så burde du nok ta en titt på deg selv- for orddeling og feilstaving behersker du til fulle selv . Det heter nemlig ikke barneskole grammatikk, men barneskolegrammatikk. Og vennskaper er heller ikke et ord du finner i en ordbok, vennskap heter vennskap også i flertall. Ellers var det ironiske innlegget lengre ned ganske morsomt . Du burde nok øve deg litt på lesingen du også :-). Leser du innlegget igjen, kan du se at hun skrev barneskole grammatikk, ikke barneskolegrammatikk. :-) Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #57 Skrevet 23. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Hvorfor skulle man ikke det, om man velger sine vennskaper blant folk med IQ over 105, som behersker enkel barneskole grammatikk? Høffelighet er ikke en tastefeil, så det har ingenting med å skrive fra mobil å gjøre. Akeseptere tror jeg heller ikek er en tastefeil. Ali i alt derimot er helt klart en tastefeil, og ikke en grammatisk feil. Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Og du virker over gjennomsnittet uintelligent som ikke skjønte at dette var ironisk. Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b Akeseptere er helt klart en hurtig/ tastefeil, høffelighet er det ikke. Selv om det er irriterende, så er det lurt å ta høyde for at noen har dysleksi også. Og når du likevel selv nevner IQ og grammatikk, så burde du nok ta en titt på deg selv- for orddeling og feilstaving behersker du til fulle selv . Det heter nemlig ikke barneskole grammatikk, men barneskolegrammatikk. Og vennskaper er heller ikke et ord du finner i en ordbok, vennskap heter vennskap også i flertall. Ellers var det ironiske innlegget lengre ned ganske morsomt . Du burde nok øve deg litt på lesingen du også :-). Leser du innlegget igjen, kan du se at hun skrev barneskole grammatikk, ikke barneskolegrammatikk. :-) Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe hvorfor havnet den sånn? Hvor er det blitt av innlegget jeg skulle svare på? :-/. Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe
skjotta Skrevet 23. april 2013 #58 Skrevet 23. april 2013 Whitetrash er vel ett amerikansk uttrykk for å beskrive fattige, hvite amerikanere?
Virginia. Skrevet 23. april 2013 #59 Skrevet 23. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Hvorfor skulle man ikke det, om man velger sine vennskaper blant folk med IQ over 105, som behersker enkel barneskole grammatikk? Høffelighet er ikke en tastefeil, så det har ingenting med å skrive fra mobil å gjøre. Akeseptere tror jeg heller ikek er en tastefeil. Ali i alt derimot er helt klart en tastefeil, og ikke en grammatisk feil. Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Og du virker over gjennomsnittet uintelligent som ikke skjønte at dette var ironisk. Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b Akeseptere er helt klart en hurtig/ tastefeil, høffelighet er det ikke. Selv om det er irriterende, så er det lurt å ta høyde for at noen har dysleksi også. Og når du likevel selv nevner IQ og grammatikk, så burde du nok ta en titt på deg selv- for orddeling og feilstaving behersker du til fulle selv . Det heter nemlig ikke barneskole grammatikk, men barneskolegrammatikk. Og vennskaper er heller ikke et ord du finner i en ordbok, vennskap heter vennskap også i flertall. Ellers var det ironiske innlegget lengre ned ganske morsomt . Du burde nok øve deg litt på lesingen du også :-). Leser du innlegget igjen, kan du se at hun skrev barneskole grammatikk, ikke barneskolegrammatikk. :-) Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Nei, hun skrev mellomrom mellom barneskole og grammatikk. Når ordet kommer fordelt på to linjer, så betyr det at hun har delt det, hvis ikke hadde hele ordet kommet sammenhengende på nederste linje ..
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. april 2013 #60 Skrevet 23. april 2013 I mine øyne er det ikke noe. Bruker ikke det ordet. Har hørt det på tv fra USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå