Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #1 Skrevet 21. april 2013 For meg er det i alle fall : Extensions ( så utrolig stygt ) Orange foundation Aaaaalt for lange påstøpte negler Anonym poster: b8f21e3d42fe841d87fd8dbdeceeff86
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 De som ikke kan bruke hvem/hvilken De som sier unga/gutta Røyker Kler seg som om de skal trekke på gata når de skal på byen Henger på kjøpesentre mens ungene er i barnhage Naver når de heller kunne jobbet (de som ikke er syke) Anonym poster: 7f598079ce72d7ee86c21fcd7bbab2dd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #3 Skrevet 21. april 2013 Et uttrykk laget for å rakke ned på mennesker med liten inntekt. Anonym poster: 385131efed7147fb96db78097569b203
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #4 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #5 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #6 Skrevet 21. april 2013 NAVERE! Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Jeg har aldri tenkt på det siden "Whitetrash" ikke er en del av mitt vokabular, men takk for du spurte... Anonym poster: 00afac2c335564daa953d16c287b2338
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 NAVERE! Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Har du vært sykemeldt noen gang? Arbeidsledig? Mottatt barnetrygd? Whitetrash!! Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 Tja - jeg bruker ikke uttrykket selv, men hvis jeg skulle måtte definere "white trash" så måte det være mennesker om kun er opptatt av hvilke rettigheter de har i samfunnet, uten at de også følger opp de pliktene som følger med. Anonym poster: 5b1ae962abe9c5f8666aff7000a53bcd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #11 Skrevet 21. april 2013 NAVERE! Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Enda en ting jeg hadde glemt, sånne som deg ! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #13 Skrevet 21. april 2013 De som ikke kan bruke hvem/hvilken De som sier unga/gutta Røyker Kler seg som om de skal trekke på gata når de skal på byen Henger på kjøpesentre mens ungene er i barnhage Naver når de heller kunne jobbet (de som ikke er syke) Anonym poster: 7f598079ce72d7ee86c21fcd7bbab2dd Signerer Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #14 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #15 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Beklager at jeg skrev fra telefonen min uten å rette feil. Ikke alle er perfekte. Men du går under alt det jeg nevnte ovenfor Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #16 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Beklager at jeg skrev fra telefonen min uten å rette feil. Ikke alle er perfekte. Men du går under alt det jeg nevnte ovenfor Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 og du går under nevnte fra meg. :-D Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #17 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #18 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Hjelpes for ei dame du er. Glad jeg kan skrive feil på tlf uten å skamme meg over det Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #19 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Stor forskjell på å påpeke en skrivefeil og det å kalle noen whitetrash. Sier litt om deg hvis du tror det er å gjøre noen en tjeneste. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #20 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #21 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Ja :-) Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. april 2013 #22 Skrevet 21. april 2013 Hva er hvitt søppel for meg? Tja, melkekartonger kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #23 Skrevet 21. april 2013 Alenemødre Anonym poster: 4125bead665009dd1c8e7376011b5340
Gjest lykkeliggift Skrevet 21. april 2013 #24 Skrevet 21. april 2013 Alenemødre Anonym poster: 4125bead665009dd1c8e7376011b5340 Skjerp deg da !
☆☆☆ Skrevet 21. april 2013 #25 Skrevet 21. april 2013 Først og fremst dei som brukar uttrykket white trash..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå