Gå til innhold

Hva er whitetrash i dine øyne ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det i alle fall :

 

Extensions ( så utrolig stygt )

Orange foundation

Aaaaalt for lange påstøpte negler

 

 

Anonym poster: b8f21e3d42fe841d87fd8dbdeceeff86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som ikke kan bruke hvem/hvilken

De som sier unga/gutta

Røyker

Kler seg som om de skal trekke på gata når de skal på byen

Henger på kjøpesentre mens ungene er i barnhage

Naver når de heller kunne jobbet (de som ikke er syke)

 

Anonym poster: 7f598079ce72d7ee86c21fcd7bbab2dd

Skrevet

Et uttrykk laget for å rakke ned på mennesker med liten inntekt.

 

Anonym poster: 385131efed7147fb96db78097569b203

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Skrevet

NAVERE!

 

Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d

Skrevet

En del anonyme..

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på det siden "Whitetrash" ikke er en del av mitt vokabular, men takk for du spurte...

 

Anonym poster: 00afac2c335564daa953d16c287b2338

Skrevet

NAVERE!

 

Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d

 

Har du vært sykemeldt noen gang? Arbeidsledig? Mottatt barnetrygd?

 

Whitetrash!!

 

Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd

Skrevet

Tja - jeg bruker ikke uttrykket selv, men hvis jeg skulle måtte definere "white trash" så måte det være mennesker om kun er opptatt av hvilke rettigheter de har i samfunnet, uten at de også følger opp de pliktene som følger med.

 

Anonym poster: 5b1ae962abe9c5f8666aff7000a53bcd

Skrevet

NAVERE!

 

Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d

Enda en ting jeg hadde glemt, sånne som deg !

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Skrevet

Rasister

Skrevet

De som ikke kan bruke hvem/hvilken

De som sier unga/gutta

Røyker

Kler seg som om de skal trekke på gata når de skal på byen

Henger på kjøpesentre mens ungene er i barnhage

Naver når de heller kunne jobbet (de som ikke er syke)

 

Anonym poster: 7f598079ce72d7ee86c21fcd7bbab2dd

 

Signerer

 

Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Fy flate så utrolig frekk du er.

 

Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

 

Beklager at jeg skrev fra telefonen min uten å rette feil. Ikke alle er perfekte. Men du går under alt det jeg nevnte ovenfor ;)

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

 

Beklager at jeg skrev fra telefonen min uten å rette feil. Ikke alle er perfekte. Men du går under alt det jeg nevnte ovenfor ;)

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

og du går under nevnte fra meg. :-D

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Fy flate så utrolig frekk du er.

 

Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7

fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså "

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Fy flate så utrolig frekk du er.

 

Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7

fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså "

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

 

Hjelpes for ei dame du er. Glad jeg kan skrive feil på tlf uten å skamme meg over det :)

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Fy flate så utrolig frekk du er.

 

Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7

fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså "

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Stor forskjell på å påpeke en skrivefeil og det å kalle noen whitetrash. Sier litt om deg hvis du tror det er å gjøre noen en tjeneste.

 

Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Fy flate så utrolig frekk du er.

 

Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7

fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså "

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

 

Får du mange venner med den oppførselen?

 

Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd

Skrevet

Folk som ikke kan akesptere dialekter

Folk med fordommer mot andre

De som ikke eier et snev av høffelighet

 

Ali i alt ufordagelige mennesker!

 

Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87

Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig.

 

AKESPTERE ?? Akseptere

HØFFELIGHET?? Høflighet

ALI ALT?? Alt i alt !!

 

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Fy flate så utrolig frekk du er.

 

Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7

fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså "

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

 

Får du mange venner med den oppførselen?

 

Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd

Ja :-)

 

Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe

Skrevet

Hva er hvitt søppel for meg? Tja, melkekartonger kanskje?

Skrevet

Alenemødre

 

Anonym poster: 4125bead665009dd1c8e7376011b5340

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Alenemødre

 

Anonym poster: 4125bead665009dd1c8e7376011b5340

Skjerp deg da !
Skrevet

Først og fremst dei som brukar uttrykket white trash..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...