lillepixie Skrevet 21. april 2013 #26 Skrevet 21. april 2013 Whitetrash er de som er jævlig opptatt av hva whitetrash er.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #27 Skrevet 21. april 2013 NAVERE! Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Har du vært sykemeldt noen gang? Arbeidsledig? Mottatt barnetrygd? Whitetrash!! Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd NAVERE! Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Da er vel de fleste foreldre her til lands som mottar barnetrygd Whitetrash #6, muligens inkl deg selv, for regner med at du selv er mor, siden du henger her inne... Stakkars barn som skal vokse opp med en mor som er så sneversynt, uoppdragen og fordomsfull . Håper de har en far med litt mer vett mellom ørene.., men tviler sterkt, siden han er sammen med deg - whitetrash Anonym poster: 6eac063548df1ec26634f41a97b35c28
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #28 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Det trenger ikke være verre enn at dama har dysleksi, eller at hun bare har vært litt for kjapp på tastaturet, det kan fort skje..og da står ofte skrivefeilene i kø. Anonym poster: 6eac063548df1ec26634f41a97b35c28
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #29 Skrevet 21. april 2013 NAVERE! Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Har du vært sykemeldt noen gang? Arbeidsledig? Mottatt barnetrygd? Whitetrash!! Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Haha, noen som ikke har forstått konseptet Naver? ;-) Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #30 Skrevet 21. april 2013 Godt voksne folk som leier "toroms", røyker og er for "syk" til å jobbe. Såkalte nav'ere. Så mange følte seg truffet tidligere i tråden fordi de mottar barnetrygd? Det er ikke akkurat valgfritt. Men det er valgfritt å få seg en jobb. Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. april 2013 #31 Skrevet 21. april 2013 (endret) NAVERE! Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Har du vært sykemeldt noen gang? Arbeidsledig? Mottatt barnetrygd? Whitetrash!! Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Haha, noen som ikke har forstått konseptet Naver? ;-) Anonym poster: 485b34766f41f9ffdbc1cd9871cb636d Noen som ikke har forstått begrepet konsept? Endret 21. april 2013 av Major HotLips Houlihan
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #32 Skrevet 21. april 2013 Folk som bruker uttrykket "white trash". Æskjønner ikke hvorfor det er mer stuerent enn å si "pakkis" eller "rompakk". Anonym poster: 6be3f846417203bed91d2a7bd49d5986
Gjest Vicky Pollard Skrevet 21. april 2013 #33 Skrevet 21. april 2013 (endret) Moi.... ;)Og folk som skriver dialekt må jeg få legge til:P Endret 21. april 2013 av Vicky Pollard
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #34 Skrevet 21. april 2013 Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 21. april 2013 #35 Skrevet 21. april 2013 Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash".......
Light of my life Skrevet 21. april 2013 #36 Skrevet 21. april 2013 Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Haha, dagens
PintSizedDictator Skrevet 21. april 2013 #37 Skrevet 21. april 2013 Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Det var en del gennomsnitt dette mennesket enten var over eller under. Where to begin...
Gilette Skrevet 21. april 2013 #38 Skrevet 21. april 2013 1) det er kun hvite som kan være hvittsøppel (whitetrash) 2) les dette det definerer det bra http://en.wikipedia.org/wiki/White_trash 3) husk at livet ikke alltid går på skinner og ting kan ramme en når en minst aner det.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #39 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Hvorfor skulle man ikke det, om man velger sine vennskaper blant folk med IQ over 105, som behersker enkel barneskole grammatikk? Høffelighet er ikke en tastefeil, så det har ingenting med å skrive fra mobil å gjøre. Akeseptere tror jeg heller ikek er en tastefeil. Ali i alt derimot er helt klart en tastefeil, og ikke en grammatisk feil. Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Og du virker over gjennomsnittet uintelligent som ikke skjønte at dette var ironisk. Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #40 Skrevet 21. april 2013 Ikke! Fei for egen dør først. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 21. april 2013 #41 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Hvorfor skulle man ikke det, om man velger sine vennskaper blant folk med IQ over 105, som behersker enkel barneskole grammatikk? Høffelighet er ikke en tastefeil, så det har ingenting med å skrive fra mobil å gjøre. Akeseptere tror jeg heller ikek er en tastefeil. Ali i alt derimot er helt klart en tastefeil, og ikke en grammatisk feil. Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Og du virker over gjennomsnittet uintelligent som ikke skjønte at dette var ironisk. Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b Vel, her inne kan man aldri vite folk mener så mye rart, og det er ikke første gangen man leser om fordommer mot alenemødre, utlendinger, mødre som jobber og har barna i barnehage, samt de som sliter med å holde det rent hjemme. Så det er ikke alltid lett å vite om ting er ironisk eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #42 Skrevet 21. april 2013 Hvorfor er det lov å si whitetrash og ikke neger? Anonym poster: ba4decc4dc65f2d60fd5e9ae8343c652
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #43 Skrevet 21. april 2013 Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Du er ikke så smart du? Anonym poster: f26972703a01356cf01506ce87c120b1
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #44 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Får du mange venner med den oppførselen? Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd Hvorfor skulle man ikke det, om man velger sine vennskaper blant folk med IQ over 105, som behersker enkel barneskole grammatikk? Høffelighet er ikke en tastefeil, så det har ingenting med å skrive fra mobil å gjøre. Akeseptere tror jeg heller ikek er en tastefeil. Ali i alt derimot er helt klart en tastefeil, og ikke en grammatisk feil. Alenemødre som selv har valgt å gå fra barnefaren. De forstår ikke barnas beste og er utrolig egoistiske. Whitetrash, søppel og lavstatus mennesker. Mørkhudete utlendinger. Mødre som jobber 100 % de er for late til å ville ta jobben med å gå hjemme med sine egne barn. Å ja det er mye mer jobb og mer slitsomt å gå hjemme med små barn enn å jobbe 100 % Kvinner som ikke klarer å holde huset strøkent hele tiden. Anonym poster: e2342b87c26a57ce48f1c2868e4886ad Mørkhudete utlendinger er whitetrash? WHITEtrash?? ...Wow.... Sorry, men du virker over gjennomsnittet fordomsfull med alt du mener er "whitetrash"....... Og du virker over gjennomsnittet uintelligent som ikke skjønte at dette var ironisk. Anonym poster: 3a4213ee792c30ffb7831770c984660b Skal du klage på andre menneskers skrivefeil så vær snill å skriv korrekt selv. Anonym poster: bafd87c5a98eeafa71412c9a619176c8
HunMedDeBlå Skrevet 21. april 2013 #45 Skrevet 21. april 2013 Tror nok vi alle har et hint av whitetrash i oss :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #46 Skrevet 21. april 2013 Hvorfor er det lov å si whitetrash og ikke neger? Anonym poster: ba4decc4dc65f2d60fd5e9ae8343c652 Neger Neger Neger Går da fint det. Anonym poster: bafd87c5a98eeafa71412c9a619176c8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #47 Skrevet 21. april 2013 Overvektige foreldre som drikker cola og røyker rullings mens de kjører bil og ungene er i bilen. Anonym poster: c45938feb1bb5a9e4d58412506bfdc96
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #48 Skrevet 21. april 2013 Folk som ikke kan akesptere dialekter Folk med fordommer mot andre De som ikke eier et snev av høffelighet Ali i alt ufordagelige mennesker! Anonym poster: 2c3833350d5d4c14a32e046ce2609d87 Må legge til....de som ikke fullførte barneskolen slik at de lærte seg å skrive ordentlig. AKESPTERE ?? Akseptere HØFFELIGHET?? Høflighet ALI ALT?? Alt i alt !! Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Fy flate så utrolig frekk du er. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 fordi jeg påpeker feil? Hun burde bli glad, så slipper hun i alle fall å drite seg ut i viktige sammenhenger. Ser for meg at hun er på jobbintervju " ja, akspekpt bland kolleger er viktig for meg altså " Anonym poster: eee87d7902f67f44406b359900290efe Stor forskjell på å påpeke en skrivefeil og det å kalle noen whitetrash. Sier litt om deg hvis du tror det er å gjøre noen en tjeneste. Anonym poster: e0a110d8588149c98bc39322e1c676d7 høffelighet er vel ingen tastefeil... det er feil måte å skrive ordet på, grammatisk sett Anonym poster: 0ed47126447be30fce539fb73441b265
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #49 Skrevet 21. april 2013 Er endel av sorten på denne tråden ihvertfall. Hva får voksne mennesker til å kritisere og håne andre på den måten vi ser her inne? Hvilket liv kan de ha som har dette behovet for å rakke ned på ukjente mennesker? Jeg kjenner at jeg faktisk får litt vondt av de, de må slite ganske mye på det personlige plan. Anonym poster: 1f474a89329899ac2767aff6952b14bd
Eliane Skrevet 21. april 2013 #50 Skrevet 21. april 2013 Blir litt matt av å lese denne tråden kjenner jeg. Er jo ikke måte på hva voksne folk får seg til å si! Er dere slik til vanlig også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå