MammantilNurket Skrevet 20. april 2013 #51 Skrevet 20. april 2013 Føler meg litt snytt her, eller så har jeg ikke fulgt med i timen ... Jeg føler at jeg har knullet alt for lite rundt! Er dette vanlig, altså? Dette har gått meg hus forbi!! Skulle gjerne ha knullet MYE mer rundt Trodde knulling rundt ikke var veldig sosialt akseptabelt, jeg, også kommer du og påpeker at dette er vanlig ... filler'n, altså ... *snurt og skuffet* Foreslår iverksetting av landsomfattende holdningsskapende kampanje: "Ja til rundknulling for ALLE". Men du, HI, hvor mange må man knulle, og over hvor lang tid, for at det skal regnes for å knulle rundt?? P.S: Det var litt gøy å få skrive knulle veldig mange ganger hehe ... Gjør det litt til, jeg ... knulle, knulle, knulle, knulle, knulle, knulle,knulle, knulle, knulle,knulle, knulle, knulle ... hehe.
*SommerFrisk* Skrevet 20. april 2013 #52 Skrevet 20. april 2013 Føler meg litt snytt her, eller så har jeg ikke fulgt med i timen ... Jeg føler at jeg har knullet alt for lite rundt! Er dette vanlig, altså? Dette har gått meg hus forbi!! Skulle gjerne ha knullet MYE mer rundt Trodde knulling rundt ikke var veldig sosialt akseptabelt, jeg, også kommer du og påpeker at dette er vanlig ... filler'n, altså ... *snurt og skuffet* Foreslår iverksetting av landsomfattende holdningsskapende kampanje: "Ja til rundknulling for ALLE". Men du, HI, hvor mange må man knulle, og over hvor lang tid, for at det skal regnes for å knulle rundt?? P.S: Det var litt gøy å få skrive knulle veldig mange ganger hehe ... Gjør det litt til, jeg ... knulle, knulle, knulle, knulle, knulle, knulle,knulle, knulle, knulle,knulle, knulle, knulle ... hehe. Nå var du helt fantastisk skjønn! hahahahaha
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #53 Skrevet 20. april 2013 Jeg går ut fra at dette innlegget er laget for vise hvor irriterende det kan være å bli generalisert. "Du er sånn fordi alle andre som ligner deg er sånn." Finnes det vrikelig bare EN eneste person + meg med noe i huet her inne ? Endelig sier jeg bare. En lærepenger til dere alle. Takk for meg Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Eh.... hvis hensikten med dette var å "vise" at det er irriterende å bli generalisert..... da burde du ha valgt en annen fremgangsmåte. Hadde du valgt å formulere deg på en helt annen måte så kunne du fått frem budskapet ditt og faktisk fått støtte. Slik det er nå har du i steden for valgt en metode som er med på å øke avstanden mellom ulike grupper. Men - hva som egentlig var hensikten din er sannelig ikkge godt å si. Det som gjør meg mest betenkt er at du, HI, som bor i landet (?), skriver og snakker norsk og liksom skal være en integrert del av samfunnet likevel separerer deg selv så mye fra norske og vestlige kvinner. Hvis man ikke trives med det samfunnet man lever i så er det bare å finne et sted hvor levesettet samsvarer med måten man ønsker å leve og de verdiene man ønsker å ta vare på. Det er ikke verre enn som så. Det du, HI, har skrevet her er omvendt rasisme. Kanskje det bare er at du har vært usedvanlig klønete i valg av metode for å få frem et budskap. Men det er lite smart å prøve å få frem et budskap på en slik måte at du bare ender med å provosere til det motsatte av det du ønsket. Da er det ikke vi som er dumme. Det er du som har valgt feil metode og som ikke evner å få frem det du egentlig mener. Tenk litt over det, HI..... Anonym poster: 0b597b4cff0768bd9e1bf2550f8318ab Nei, det er ikke "omvendt rasisme". Det er rasisme. Anonym poster: 526fbbbe8573fa45bdcc683d3e932e35
Heeii123 Skrevet 21. april 2013 #54 Skrevet 21. april 2013 Blir ikke provosert engang. Latterlig er du HI. Mohahah
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #56 Skrevet 21. april 2013 HI drar mange over en kam her... Da kan like gjerne jeg gjøre det og. Innvandrere fra øst Europa står for mest vold,ran,voldtekter,og all dritt landet rundt... Om vi fra Vesten er så jævli irriterende så hold dere i deres Jævla land istedet da.. Og btw. Har en muslimsk venninne, ho har bodd her nesten hele livet, men Gjett hva?? Ho har pult flere enn meg og er skilt med barn.. Stor sjanse for at ho får barn med en ny og da jo... Shiiiiiit!!!! Anonym poster: 3cc7543d4723fdf81e27cdbb3ebd496b
MammantilNurket Skrevet 21. april 2013 #57 Skrevet 21. april 2013 Føler meg litt snytt her, eller så har jeg ikke fulgt med i timen ... Jeg føler at jeg har knullet alt for lite rundt! Er dette vanlig, altså? Dette har gått meg hus forbi!! Skulle gjerne ha knullet MYE mer rundt Trodde knulling rundt ikke var veldig sosialt akseptabelt, jeg, også kommer du og påpeker at dette er vanlig ... filler'n, altså ... *snurt og skuffet* Foreslår iverksetting av landsomfattende holdningsskapende kampanje: "Ja til rundknulling for ALLE". Men du, HI, hvor mange må man knulle, og over hvor lang tid, for at det skal regnes for å knulle rundt?? P.S: Det var litt gøy å få skrive knulle veldig mange ganger hehe ... Gjør det litt til, jeg ... knulle, knulle, knulle, knulle, knulle, knulle,knulle, knulle, knulle,knulle, knulle, knulle ... hehe. Nå var du helt fantastisk skjønn! hahahahaha Takk, takk *rødme*Håper bare HI svarer på spørsmålet mitt litt brennkvikt - jeg er såååå keen på å sette i gang med å knulle rundt, altså ... og klokken er alt blitt kvart på åtte! Så liten tid ... så mye rundknulling som skal gjøres!
Ikkesåallerværst Skrevet 21. april 2013 #58 Skrevet 21. april 2013 Hmm.. Jeg er vestlig kvinne og kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #59 Skrevet 21. april 2013 Jeg må si jeg undres over hvilket miljø HI vanker i? Der slik atferd hun beskriver er normal. Dersom hun har vært vitne til dette ville jeg revurdert min omgangskrets. Ser ut til at HI flyr endel på mer eller mindre lugubre utesteder i og med at hun annser det som normalt for vestlige kvinner å ha seg med 2-3 forskjellige menn på en kveld... I min omgangskrets er dette IKKE normal........ Jeg kjenner en sånn kvinne og hun har en diagnose... Anonym poster: 8264636c88860bf0f6a6536748ca1e77
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #60 Skrevet 21. april 2013 Hadde jeg vært deg HI ville jeg revudert hele min omgangskrets hvis det er sånne kvinner du kjenner til Anonym poster: 459e5866e7b0dfd266b5003308f4d0bb
PintSizedDictator Skrevet 21. april 2013 #61 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #62 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf
Gjest Antarctica Skrevet 21. april 2013 #63 Skrevet 21. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f Om 100 år er vi alle slekt og familie...? Jeg planlegger å gifte meg med fetteren min. Syns 100 år er for lenge, så jeg skal gjøre mitt til at det går fortere.
PintSizedDictator Skrevet 21. april 2013 #64 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #65 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #66 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Det erf jo bare du som er patetisk anonym, ikke miip you. Du slenger ut at hun er white trash fordi hun sier deg imot. At du skjems er jammen meg ikke rart med en sånn oppførsel Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269
PintSizedDictator Skrevet 21. april 2013 #67 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Næmmen, hadde du ikke mer å bidra med nå, sa da måtte du ty til personangrep. For en flink pike. At -du- syns jeg er patetisk tar jeg ikke så tungt. Det faller jo på sin egen urimelighet. Det blir jo litt som at bæsjen kaller fisen for illeluktende. Hoho. Si gjerne ifra hvis det var noen ord du ikke forsto, så skal jeg forklare for deg.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #68 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Det erf jo bare du som er patetisk anonym, ikke miip you. Du slenger ut at hun er white trash fordi hun sier deg imot. At du skjems er jammen meg ikke rart med en sånn oppførsel Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Jeg lurer på en ting jeg. Dersom du og jeg går nedover en gate, hvem tror du folk tenker whitetrash om og hvem tenker de, hun respekterer seg selv om ? Tviler sterkt på at noen av dere her inne høster særlig med respekt. Dere har jo faen ikke respekt for dere selv engang. Dere klager og sutrer over voldtekter osv. SLUTT å gå rundt å by dere frem da vel. Så skal dere få se at dere er trygge. I stede for å vakle rundt på byen oversminket og i miniskjørt på fredag og lørdag så ta ansvar, hold dere hjemme eller kle der ordentlig. Er så utrolig lei av tullet deres. Dere ønsker p bli respektert? SÅ GJØR NOE FOR DET !!! Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #69 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Det erf jo bare du som er patetisk anonym, ikke miip you. Du slenger ut at hun er white trash fordi hun sier deg imot. At du skjems er jammen meg ikke rart med en sånn oppførsel Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Jeg lurer på en ting jeg. Dersom du og jeg går nedover en gate, hvem tror du folk tenker whitetrash om og hvem tenker de, hun respekterer seg selv om ? Tviler sterkt på at noen av dere her inne høster særlig med respekt. Dere har jo faen ikke respekt for dere selv engang. Dere klager og sutrer over voldtekter osv. SLUTT å gå rundt å by dere frem da vel. Så skal dere få se at dere er trygge. I stede for å vakle rundt på byen oversminket og i miniskjørt på fredag og lørdag så ta ansvar, hold dere hjemme eller kle der ordentlig. Er så utrolig lei av tullet deres. Dere ønsker p bli respektert? SÅ GJØR NOE FOR DET !!! Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Om jeg så går naken så har ingen rett til og overfalle og voldta meg. Det sier litt om visse kulturer.......hvor er respekten da hen? Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #70 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Det erf jo bare du som er patetisk anonym, ikke miip you. Du slenger ut at hun er white trash fordi hun sier deg imot. At du skjems er jammen meg ikke rart med en sånn oppførsel Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Jeg lurer på en ting jeg. Dersom du og jeg går nedover en gate, hvem tror du folk tenker whitetrash om og hvem tenker de, hun respekterer seg selv om ? Tviler sterkt på at noen av dere her inne høster særlig med respekt. Dere har jo faen ikke respekt for dere selv engang. Dere klager og sutrer over voldtekter osv. SLUTT å gå rundt å by dere frem da vel. Så skal dere få se at dere er trygge. I stede for å vakle rundt på byen oversminket og i miniskjørt på fredag og lørdag så ta ansvar, hold dere hjemme eller kle der ordentlig. Er så utrolig lei av tullet deres. Dere ønsker p bli respektert? SÅ GJØR NOE FOR DET !!! Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Om jeg så går naken så har ingen rett til og overfalle og voldta meg. Det sier litt om visse kulturer.......hvor er respekten da hen? Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Ingen som sier de har rett til det. Men dere burde tenke på hvordan dere fremstår og hvilke signaler dere sender ut. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf
PintSizedDictator Skrevet 21. april 2013 #71 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Det erf jo bare du som er patetisk anonym, ikke miip you. Du slenger ut at hun er white trash fordi hun sier deg imot. At du skjems er jammen meg ikke rart med en sånn oppførsel Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Jeg lurer på en ting jeg. Dersom du og jeg går nedover en gate, hvem tror du folk tenker whitetrash om og hvem tenker de, hun respekterer seg selv om ? Tviler sterkt på at noen av dere her inne høster særlig med respekt. Dere har jo faen ikke respekt for dere selv engang. Dere klager og sutrer over voldtekter osv. SLUTT å gå rundt å by dere frem da vel. Så skal dere få se at dere er trygge. I stede for å vakle rundt på byen oversminket og i miniskjørt på fredag og lørdag så ta ansvar, hold dere hjemme eller kle der ordentlig. Er så utrolig lei av tullet deres. Dere ønsker p bli respektert? SÅ GJØR NOE FOR DET !!! Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf -Jeg- tror at du desperat prøver å fremprovosere en reaksjon fra meg og feiler gang på gang. Det oser av innleggene dine kjære deg:) Er det nå jeg liksom skal sette meg ned å forklare deg helt grunnleggende ting? Jeg tror egentlig du selv vet hvor blåst du fremstår her nå. Skrulla. Takk for en god latter.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #72 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Det erf jo bare du som er patetisk anonym, ikke miip you. Du slenger ut at hun er white trash fordi hun sier deg imot. At du skjems er jammen meg ikke rart med en sånn oppførsel Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Jeg lurer på en ting jeg. Dersom du og jeg går nedover en gate, hvem tror du folk tenker whitetrash om og hvem tenker de, hun respekterer seg selv om ? Tviler sterkt på at noen av dere her inne høster særlig med respekt. Dere har jo faen ikke respekt for dere selv engang. Dere klager og sutrer over voldtekter osv. SLUTT å gå rundt å by dere frem da vel. Så skal dere få se at dere er trygge. I stede for å vakle rundt på byen oversminket og i miniskjørt på fredag og lørdag så ta ansvar, hold dere hjemme eller kle der ordentlig. Er så utrolig lei av tullet deres. Dere ønsker p bli respektert? SÅ GJØR NOE FOR DET !!! Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Om jeg så går naken så har ingen rett til og overfalle og voldta meg. Det sier litt om visse kulturer.......hvor er respekten da hen? Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Ingen som sier de har rett til det. Men dere burde tenke på hvordan dere fremstår og hvilke signaler dere sender ut. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Kanskje mannfolka skulle holde pikken der den burde være, i buksa, uavhengig av hvilken signaler jeg sender ut Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269
Anonym bruker Skrevet 21. april 2013 #73 Skrevet 21. april 2013 Det at du skriver "dere vestlige kvinner" sier meg bare en ting. Du er langt fra integrert i samfunnet og har en stor jobb å gjøre. Hvis ikke kan du flytte tilbake til fødelandet ditt og leve ditt ikke-vestlige liv der. Jeg er født og oppvokst her i Norge jeg du :-). Og JA, jeg har Norske foreldre. Men jeg synes den norske levemåten er så kvalm at jeg flyttet til et land som passet meg bedre. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. april 2013 #74 Skrevet 21. april 2013 Om dette er for å vise hvor plagsomt det er å bli generalisert og satt i bås eller ikke så har Hi besjet på leggen. Trur du at Vestlige aldri blir satt i bås? Tror du rasisme og hat kun går en vei? -Du- setter jo oss i bås selv med dette innlegget, ved å påpeke at vi ikke vet hvordan det er. Nehei nei? Vi sees jo på som horer fordi vi er hvite og mennene sees på som sveklinger som lars eg herse med. Blandt annet. Fordommer mot andre finnes i absolutt alle kulturer. Det hjelper ikke din sak å være så agressiv. Jeg føler liksom ingen lyst til å høre på hva du sier når du gjør det på denne måten. Less QQ more pew pew. å du synes måten du snakka på er så mye bedre ? Det lyser faktisk whitetrash av hele innlegget ditt :-/. Ei litt lengere oppe i tråden sa at dersom jeg ikke liker det i Norge osv osv. Så flytt til en plass der de er som meg. Er akuratt det jeg har gjort. Men jeg skjemmes når folk spør hvor jeg er fra. Fordi hver eneste gang jeg sier det , himler deg med øynene og sier stakkars deg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf White trash? Hehe der dro du jaggu hele debatten ned enda et hakk. trodde ikke det var mulig. Jeg syns ikke måten jeg snakker på er bedre, jeg -vet- den er det:) Du er så lite nyansert at det er skremmende. Det er helt greit at du skjems, de finnes nok de som blir like flau av å assosieres med deg også. Men du får ha meg unskyldt, jeg tenkte jeg skulle tilbringe søndagen med å hore rundt. Ha en fin, horefri dag Du er bare så patetisk at jeg ikke finner ord. Huff, det man Ikke væte enkelt å være deg gitt. Synes litt synd på deg jeg. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Det erf jo bare du som er patetisk anonym, ikke miip you. Du slenger ut at hun er white trash fordi hun sier deg imot. At du skjems er jammen meg ikke rart med en sånn oppførsel Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Jeg lurer på en ting jeg. Dersom du og jeg går nedover en gate, hvem tror du folk tenker whitetrash om og hvem tenker de, hun respekterer seg selv om ? Tviler sterkt på at noen av dere her inne høster særlig med respekt. Dere har jo faen ikke respekt for dere selv engang. Dere klager og sutrer over voldtekter osv. SLUTT å gå rundt å by dere frem da vel. Så skal dere få se at dere er trygge. I stede for å vakle rundt på byen oversminket og i miniskjørt på fredag og lørdag så ta ansvar, hold dere hjemme eller kle der ordentlig. Er så utrolig lei av tullet deres. Dere ønsker p bli respektert? SÅ GJØR NOE FOR DET !!! Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Om jeg så går naken så har ingen rett til og overfalle og voldta meg. Det sier litt om visse kulturer.......hvor er respekten da hen? Anonym poster: 1533ee74cb02129c18e99a615a8ad269 Ingen som sier de har rett til det. Men dere burde tenke på hvordan dere fremstår og hvilke signaler dere sender ut. Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Hvis en mann sitter å teller pengene sine ved et bort på en café, er det da greit å gå bort å forsyne seg av pengene, fordi man kan se dem? Hvis en bil står med nøkkelen i, er bilen da din å ta, fordi den er tilgjengelig?
Kremtopp Skrevet 21. april 2013 #75 Skrevet 21. april 2013 Jeg orker ikke ta stilling til hva andre mener om oss "vestlige" (aner jeg et snev av rasisme her?) Jeg synes vi er heldige som lever så pass fritt i den "vestlige" verden og ellers driter jeg i hva andre mener om min livsstil, man lever bare en gang og da er det jammen greit å kunne gjøre det beste ut av det. Er forresten ugift, samboer i et 8-årig forhold og vi har 4 barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå