Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #26 Skrevet 20. april 2013 Ja, i motsetning til muslimske menn som har hengelås på trusa... Ha ha, i ungdommen var jeg i et miljø som så på muslimske gutter som eksotiske og spennende. Etter som jeg ble eldre og forsto litt mer, innså jeg at de likte å få seg et nummer og det var jo lett, fordi norske jenter var så lett på tråden. Norske jenter var til lek, men sine egne var fremtiden, sånne som de kunne gifte seg med. Anonym poster: ce232e602c01720152cbb771cec4fcae
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #27 Skrevet 20. april 2013 Ja, i motsetning til muslimske menn som har hengelås på trusa... Ha ha, i ungdommen var jeg i et miljø som så på muslimske gutter som eksotiske og spennende. Etter som jeg ble eldre og forsto litt mer, innså jeg at de likte å få seg et nummer og det var jo lett, fordi norske jenter var så lett på tråden. Norske jenter var til lek, men sine egne var fremtiden, sånne som de kunne gifte seg med. Anonym poster: ce232e602c01720152cbb771cec4fcae Og da mener du at de ikke knulla rundt? Som du så fint sa. Og brukte norske jenter. Akkurat som det er noe bedre. Anonym poster: 9396596aa7606db50b4080398405274b
*SommerFrisk* Skrevet 20. april 2013 #28 Skrevet 20. april 2013 Litt tidlig å begynne på rødvinsflaska, var det ikke? Synes vel du er morsom nå ? Kan du ikke i stede ta en kikk på realiteten ? Det er jo som jeg sier, det kommer til å bli slik. Fordi her i vesten skilles dere fordi mannen legger sokkene feil eller ikke hjelper til med oppvask. Det er latterlig. Hva med å forsøke å få ekteskapet til å fungere? Og ikke ligge rundt med hele bygda? Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Muslim? Gift med din bror? Bitter? Ja tenkte det Drit i å la det gå ut over oss "vestlige". Snakk om å være rasist;)
Odine! Skrevet 20. april 2013 #29 Skrevet 20. april 2013 Jeg går ut fra at dette innlegget er laget for vise hvor irriterende det kan være å bli generalisert. "Du er sånn fordi alle andre som ligner deg er sånn."
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 20. april 2013 #30 Skrevet 20. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f Stått opp med feil fot idag? Hvorfor bryr du deg om hva andre gjør? Ja, kanskje noen gir opp ekteskapet litt for fort, men det er ett valg kvinnen/mannen tar selv! Hva bryr det deg liksom? Jeg er 100% sikker på at om det hadde vært like enkelte for en kvinne i saudi-Arabia, Iran, Afghanistan, Irak å skille seg så hadde nok skilsmisse statistikken der vært høyere.. Du må huske på at kvinner der ikke har samme mulighet og rettigheter som oss kvinner i Norge. Og hvis du virkelig tror at alle disse stakkars kvinnene og mennene frivillig velger å gifte seg med sin kusine/fetter så må du tro omigjen! Du som muslim(antar jeg) vet vel at veldig mange ikke har noe de skulle sagt angående hvem de må gifte seg med. Det gjelder menn og kvinner. På tide å åpne øynene dine å se realiteten. Hilsen muslimen og alenemor
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 20. april 2013 #31 Skrevet 20. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f En liten brist i logikken din her? Det er ok at muslimer gifter seg med slekta, men veldig ille om vesten gjør det samme om en hundre års tid?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #32 Skrevet 20. april 2013 Ja, i motsetning til muslimske menn som har hengelås på trusa... Ha ha, i ungdommen var jeg i et miljø som så på muslimske gutter som eksotiske og spennende. Etter som jeg ble eldre og forsto litt mer, innså jeg at de likte å få seg et nummer og det var jo lett, fordi norske jenter var så lett på tråden. Norske jenter var til lek, men sine egne var fremtiden, sånne som de kunne gifte seg med. Anonym poster: ce232e602c01720152cbb771cec4fcae Og da mener du at de ikke knulla rundt? Som du så fint sa. Og brukte norske jenter. Akkurat som det er noe bedre. Anonym poster: 9396596aa7606db50b4080398405274b Det var ikke det jeg mente. Jeg sitter med inntrykk av at mange muslimske gutter/ menn synes det er greit å knulle rundt på norske jenter, fordi det er greit at mennene ligger rundt. Er annerledes for menn, i deres øyne. Anonym poster: ce232e602c01720152cbb771cec4fcae
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #33 Skrevet 20. april 2013 Litt tidlig å begynne på rødvinsflaska, var det ikke? Synes vel du er morsom nå ? Kan du ikke i stede ta en kikk på realiteten ? Det er jo som jeg sier, det kommer til å bli slik. Fordi her i vesten skilles dere fordi mannen legger sokkene feil eller ikke hjelper til med oppvask. Det er latterlig. Hva med å forsøke å få ekteskapet til å fungere? Og ikke ligge rundt med hele bygda? Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Muslim? Gift med din bror? Bitter? Ja tenkte det Drit i å la det gå ut over oss "vestlige". Snakk om å være rasist;) Tror du må sjekke i ordboken hva rasist egentlig betyr jeg :-) Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #34 Skrevet 20. april 2013 Altså, selv troll kan få forstoppelse om det overfóres. Må dere ta litt hensyn, nå da. Anonym poster: ee6de1a1c1483f5dcab5676d9d8bac0e
*SommerFrisk* Skrevet 20. april 2013 #35 Skrevet 20. april 2013 Litt tidlig å begynne på rødvinsflaska, var det ikke? Synes vel du er morsom nå ? Kan du ikke i stede ta en kikk på realiteten ? Det er jo som jeg sier, det kommer til å bli slik. Fordi her i vesten skilles dere fordi mannen legger sokkene feil eller ikke hjelper til med oppvask. Det er latterlig. Hva med å forsøke å få ekteskapet til å fungere? Og ikke ligge rundt med hele bygda? Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Muslim? Gift med din bror? Bitter? Ja tenkte det Drit i å la det gå ut over oss "vestlige". Snakk om å være rasist;) Tror du må sjekke i ordboken hva rasist egentlig betyr jeg :-) Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Herregud sorry! Jeg har svart feil person det var ikke til lykkefryd med til HI. Beklager.
*SommerFrisk* Skrevet 20. april 2013 #36 Skrevet 20. april 2013 Litt tidlig å begynne på rødvinsflaska, var det ikke? Synes vel du er morsom nå ? Kan du ikke i stede ta en kikk på realiteten ? Det er jo som jeg sier, det kommer til å bli slik. Fordi her i vesten skilles dere fordi mannen legger sokkene feil eller ikke hjelper til med oppvask. Det er latterlig. Hva med å forsøke å få ekteskapet til å fungere? Og ikke ligge rundt med hele bygda? Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Muslim? Gift med din bror? Bitter? Ja tenkte det Drit i å la det gå ut over oss "vestlige". Snakk om å være rasist;) Tror du må sjekke i ordboken hva rasist egentlig betyr jeg :-) Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Herregud sorry! Jeg har svart feil person det var ikke til lykkefryd med til HI. Beklager. Og rasist var til neg selv;) Selom jeg ikke er det. mem tillot meg retten til å snakke med like giftig tunge som deg hi.
Gjest thricane Skrevet 20. april 2013 #37 Skrevet 20. april 2013 Har i grunnen ikke tenkt noe på det, kan ha noe med at vi kun har våre barn og jeg ikke knuller rundt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #38 Skrevet 20. april 2013 Jeg går ut fra at dette innlegget er laget for vise hvor irriterende det kan være å bli generalisert. "Du er sånn fordi alle andre som ligner deg er sånn." Finnes det vrikelig bare EN eneste person + meg med noe i huet her inne ? Endelig sier jeg bare. En lærepenger til dere alle. Takk for meg Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #39 Skrevet 20. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f Sex er sunt og skader ingen så lenge den er frivillig for alle parter. Peace and love :-) Etniske nordmenn gifter seg også med tremenninger og søskenbarn desverre... Like dumt for dem som for andre! Anonym poster: cab1073780ba77d23d7433f26bd2d75b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #40 Skrevet 20. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f Høh, er alle vestlige kvinner slik altså? Jeg er da vestlig, blond og blåøyd til og med, men ligger ikke rundt, og har kun barn med min mann. De fleste jeg kjenner har heller ikke barn med mange forskjellige, det er jo bare et fåtall som driver med det. Akkurat som bare et fåtall av muslimer er terrorister. Derimot kjenner jeg ikke en eneste vestlig kvinne som knuller på seg tilbakestående barn med alvorlige genetiske sykdommer fordi de absolutt skal ha seg med fetteren sin. Sånn for å snakke med et språk du kan relatere til. Anonym poster: 4762c8515a8ede538ba89c563cd79392
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #41 Skrevet 20. april 2013 Jeg går ut fra at dette innlegget er laget for vise hvor irriterende det kan være å bli generalisert. "Du er sånn fordi alle andre som ligner deg er sånn." Finnes det vrikelig bare EN eneste person + meg med noe i huet her inne ? Endelig sier jeg bare. En lærepenger til dere alle. Takk for meg Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Eh.... hvis hensikten med dette var å "vise" at det er irriterende å bli generalisert..... da burde du ha valgt en annen fremgangsmåte. Hadde du valgt å formulere deg på en helt annen måte så kunne du fått frem budskapet ditt og faktisk fått støtte. Slik det er nå har du i steden for valgt en metode som er med på å øke avstanden mellom ulike grupper. Men - hva som egentlig var hensikten din er sannelig ikkge godt å si. Det som gjør meg mest betenkt er at du, HI, som bor i landet (?), skriver og snakker norsk og liksom skal være en integrert del av samfunnet likevel separerer deg selv så mye fra norske og vestlige kvinner. Hvis man ikke trives med det samfunnet man lever i så er det bare å finne et sted hvor levesettet samsvarer med måten man ønsker å leve og de verdiene man ønsker å ta vare på. Det er ikke verre enn som så. Det du, HI, har skrevet her er omvendt rasisme. Kanskje det bare er at du har vært usedvanlig klønete i valg av metode for å få frem et budskap. Men det er lite smart å prøve å få frem et budskap på en slik måte at du bare ender med å provosere til det motsatte av det du ønsket. Da er det ikke vi som er dumme. Det er du som har valgt feil metode og som ikke evner å få frem det du egentlig mener. Tenk litt over det, HI..... Anonym poster: 0b597b4cff0768bd9e1bf2550f8318ab
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #42 Skrevet 20. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f Jeg knuller ikke rundt. Har vært gift med samme mann i 25 år,og vi har 7 barn sammen. Så tror ikke du skal dra alle over samme kam. Anonym poster: f3ebdfd565bf54fcdf52d9ad276947df
Gjest Vicky Pollard Skrevet 20. april 2013 #43 Skrevet 20. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f Okei, Og så? Javel, okei og nei.... Men da kan du jo stikke tilbake til østen da, om du synes kulturen der er så mye bedre? Så kan vi Vestlige drive på med å knulle Gud og hvermann som vi ønsker, og så kan dere knulle søskenbarnet deres eller en gammel onkel om dere ønsker det....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #44 Skrevet 20. april 2013 Jeg går ut fra at dette innlegget er laget for vise hvor irriterende det kan være å bli generalisert. "Du er sånn fordi alle andre som ligner deg er sånn." Finnes det vrikelig bare EN eneste person + meg med noe i huet her inne ? Endelig sier jeg bare. En lærepenger til dere alle. Takk for meg Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf Eh.... hvis hensikten med dette var å "vise" at det er irriterende å bli generalisert..... da burde du ha valgt en annen fremgangsmåte. Hadde du valgt å formulere deg på en helt annen måte så kunne du fått frem budskapet ditt og faktisk fått støtte. Slik det er nå har du i steden for valgt en metode som er med på å øke avstanden mellom ulike grupper. Men - hva som egentlig var hensikten din er sannelig ikkge godt å si. Det som gjør meg mest betenkt er at du, HI, som bor i landet (?), skriver og snakker norsk og liksom skal være en integrert del av samfunnet likevel separerer deg selv så mye fra norske og vestlige kvinner. Hvis man ikke trives med det samfunnet man lever i så er det bare å finne et sted hvor levesettet samsvarer med måten man ønsker å leve og de verdiene man ønsker å ta vare på. Det er ikke verre enn som så. Det du, HI, har skrevet her er omvendt rasisme. Kanskje det bare er at du har vært usedvanlig klønete i valg av metode for å få frem et budskap. Men det er lite smart å prøve å få frem et budskap på en slik måte at du bare ender med å provosere til det motsatte av det du ønsket. Da er det ikke vi som er dumme. Det er du som har valgt feil metode og som ikke evner å få frem det du egentlig mener. Tenk litt over det, HI..... Anonym poster: 0b597b4cff0768bd9e1bf2550f8318ab Hva er omvendt rasisme? Er det hvite og "vestlige" som har "rett" på å bruke rasisme? Er det at en med annen hudfarge er rasist, som er omvendt rasisme? Ser du selv hvor dumt det høres? Vet du ikke at rasisme er å klasifisere enkelte grupper etter hva man tenker om dem på en negativ måte? Omvendt rasisme er bare noe hvite mennesker kan klare å finne på av ord..... Og rasisme er faktisk ikke bare hudfarge og negative holdninger til enkelte av dem. I mine øyne er ofte andre mennesker enn hvite mer rasister, men siden hvite har hatt overmakt over disse i århundrer, så tror vi at det kun er hvite og "vestlige" som kan utøve rasisme. Mennesker med andre hudfarger enn hvit, har ofte alt for lett å dra rasistkortet om de selv helt alene føler de blir feil behandlet av myndigheter og andre. hahahaha.. Da skulle dere hørt ungdommene jeg meldte til politiet, da politiet kom Ene var hvit og den andre var svart av ungdommene. Gjett hvem som dro rasistkortet...... Farge har da ikke noe å si. Holdninger har alt å si. Anonym poster: 0d793f90ae7d1a97c6f4e70c572520e6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #45 Skrevet 20. april 2013 I mange muslimske bryllup er det slik at kvinnene kaster av seg de store dekkende kjolene når damefesten begynner. Mennene fester for seg selv, og kvinnene for seg selv. De har folk ute som varsler når en mann er på vei tilbake til kvinnefesten. Under disse kjolene er de kledd mer horete enn oss vestlige «tøser» kunne drømt om å gå kledd i på nattklubber. Da mener jeg SLUTTY!! Et velkjent fenomen faktisk. Anonym poster: b6f78b553334d7dda448c2f933bf9a60
Mamsemums Skrevet 20. april 2013 #46 Skrevet 20. april 2013 Generalisering er nydelig. Alle vestlige kvinner er horer, og vi kommer alle til å være i slekt innen to generasjoner. Alle muslimske menn er voldelige, muslimske kvinner er underdanige dørmatter/boksebag og muslimer har seg med nær slektninger slik at arvelige sykdommer florerer og innavl sørger for unger med 15 tær, 3 armer og en snitt-IQ på < 75. Hvilke andre flotte fordommer og generaliseringer kan vi komme frem til her på DiB i kveld?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. april 2013 #47 Skrevet 20. april 2013 (endret) Hvis vestlige kvinner knuller rundt med gud og hvermann, må det jo nødvendigvis være noen som knuller dem også. Endret 20. april 2013 av LillaGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #48 Skrevet 20. april 2013 ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ? Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f Oioioi, så sinna! Bare et spørsmål... Kan du utdype dette med at vi om 100 år er i slekt og familie? Synes du det er ille? Og hvorfor er det da "bedre" å gifte seg med sin fetter eller tremening? Ville ikke alle blitt en stor familie om vi gjorde det på deres måte? Altså giftet oss og fikk barn med fettern vår? Ellers så må jeg bare si at det handler nok mer om tilfredstillelse. Vi vestlige kvinner har såpass god selvtillit og selvfølelse at vi unner oss god pikk- når vi måtte føle for det. Vi føler vi fortjener det. Samme slitne agurken i over 50 år? Nei takk! Anonym poster: 539f4d04ca2949d06f60359e9d24b8ca
Urwa Skrevet 20. april 2013 #49 Skrevet 20. april 2013 (endret) OMG dt var noe av dt styggeste jg har lest Jg er muslim og gift md min fetter. Og har i tillegg mange norske venninder, mn sånn kunne jg aldri i verden tenke om de. Og heller ikke de om mg for dn saks skyld. Vi respekterer hverandre,og er faktisk kjempe gla i hverandre oxo... Sånne som dg sprer kun HAT Endret 20. april 2013 av Urwa
Anonym bruker Skrevet 20. april 2013 #50 Skrevet 20. april 2013 HI, DU må ikke blande tradisjonen din inn i religionen. Det at dere kan gifte dere med fetter og kusiner vil ikke si at alle muslimer kan det. I mitt hjemmeland må vi så lang som "7 meninger" for å kunne gifte oss. Jeg er også muslim. Og det er som du sier, man er ikke muslim bare fordi man er født muslim.. Sånn som du f.eks: du dømmer andre du ikke kjenner historien til.. En muslim skal faktisk overlate slikt tiln Gud, det er ikke vi som skal dømme hvem som er bedre enn andre.. Jeg føller skam over visse folk som ødlegger for vår religion. Anonym poster: 03f17043148cf90d1c8a518ed728c127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå