Gå til innhold

Dere vestlige kvinner, tenkt over dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ?

Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Litt tidlig å begynne på rødvinsflaska, var det ikke? ;)

Skrevet

Nei, vi burde heller holde oss til søskenbarn og tremenninger, for da slipper alle å bli i familie med hverandre. Og krige og sprenge hverandre i luften. DA snakker man respekt...

Anonym poster: 3fcdc9f076f3727b842bbb9477271bc1

Skrevet

Synes vel du er morsom nå ? Kan du ikke i stede ta en kikk på realiteten ? Det er jo som jeg sier, det kommer til å bli slik. Fordi her i vesten skilles dere fordi mannen legger sokkene feil eller ikke hjelper til med oppvask. Det er latterlig. Hva med å forsøke å få ekteskapet til å fungere? Og ikke ligge rundt med hele bygda?

Anonym poster: b72c2985eebf773b3dfa34e4c33f80cf

Skrevet

Nice try..

Du kan alltids fortsette å ha deg med nærfamilien om du ønskar det, enn så lenge er det ikkje forbudt sjølv om barna blir litt rare (tippar foreldra dine er i slekt, forresten..). Og så må du berre leve med at andre ikkje gjer det same.

Skrevet

Vel, muslimene er jo noen av de flinkeste til å knulle rundt på vestlige kvinner, så da er vi like gode da?

Anonym poster: c5ec02f4c05705c3605fdc1dc4205889

Skrevet

Nei, vi burde heller holde oss til søskenbarn og tremenninger, for da slipper alle å bli i familie med hverandre. Og krige og sprenge hverandre i luften. DA snakker man respekt...

Anonym poster: 3fcdc9f076f3727b842bbb9477271bc1

Hva har krig og bomber å gjøre med at vestlige kvinner ligger rundt som om de får betalt for det ? Ingenting. Jeg snakker om selvrespekt dere har 3 barn, 5 fedre, fordi dere er usikker på om det var Jens som dere knulla kl 09.00 eller Karl klokken 21.00 som er faren... Herregud.

Skrevet

Vel, jeg giftet meg med min aller første kjæreste og sexpartner, fikk barn ETTER at vi var gift. Hjalp det? Nei. Han var utro etter noter, begynte å være frekk i kjeften og slå, sånn at jeg måtte ta ut skilsmisse. Etter det har han kuttet ut all kontakt med ungene, og da mener jeg ALL kontakt, både fysisk kontakt, julekort, bursdagsgaver, telefonsamtaler osv. Fant seg ei tenåringsjente fra Thailand istedet for han. Nå er jeg samboer med en mann som behandler mine barn som hans egne, og vi har fått en baby sammen for ikke så lenge siden. Planen er at vi gifter oss snart og at han etter en stund adopterer mine barn fra før. Hva er så forferdelig med min historie da?

Anonym poster: efddbe66c3399c883fa7bff7a6ff16f2

Skrevet

Vel, muslimene er jo noen av de flinkeste til å knulle rundt på vestlige kvinner, så da er vi like gode da?

Anonym poster: c5ec02f4c05705c3605fdc1dc4205889

Selv om man sier man er muslim så betyr det ikke at man er det da vet du :-). Enhver muslim som faktisk lever etter islam kunne aldri funnet på å holde på slik. Er alle i Norge kristne selv om de ble døpt ?

Skrevet

Slik som mannfolka deres sprer genene sine blir vel alle i slekt før eller siden...

Og ikke alle vestlige knuller rundt i øst og vest, tror nesten du må se like skjevt på mennene i din (?) del av verden... It takes two to tango!

...og jeg er forresten mer for et litt mer (sikkert) løssluppent sexliv enn at 50 % av befolkningen "må" kontrolleres av den andre 50%'eren fordi de selv ikke har selvkontroll...

Forøvrig.... Trolleri, trollera, trollera-hah-hah-hah-hah-ha-ha-ha riii, trollera...!

Anonym poster: 5ffb2ca1adcdf6fbb394bb430483abd8

Skrevet

Vel, jeg giftet meg med min aller første kjæreste og sexpartner, fikk barn ETTER at vi var gift. Hjalp det? Nei. Han var utro etter noter, begynte å være frekk i kjeften og slå, sånn at jeg måtte ta ut skilsmisse. Etter det har han kuttet ut all kontakt med ungene, og da mener jeg ALL kontakt, både fysisk kontakt, julekort, bursdagsgaver, telefonsamtaler osv. Fant seg ei tenåringsjente fra Thailand istedet for han. Nå er jeg samboer med en mann som behandler mine barn som hans egne, og vi har fått en baby sammen for ikke så lenge siden. Planen er at vi gifter oss snart og at han etter en stund adopterer mine barn fra før. Hva er så forferdelig med min historie da?

Du også har vel såpass vett at du forstår at jeg ikke snakker om de i din situasjon ? Gratulerer med ny mann og baby. Fantastisk at han nye er så god mor barna dine :-).

Skrevet

Du også har vel såpass vett at du forstår at jeg ikke snakker om de i din situasjon ? Gratulerer med ny mann og baby. Fantastisk at han nye er så god mor barna dine :-).

Problemet er at de fleste jeg kjenner er i omtrent samme situasjon som meg. Diverse årsaker til brudd med mann nr 1, og mann nr 2 har ingen barn fra før, eller bare ønsker seg kjærlighetsbarn med sin utkårede. Kjenner ingen som flyr på byen og puler på alt som går på tre bein, og får unge etter hver bytur.

Skrevet

ingenting er verre en vestlige kvinner. De knuller rundt og får barn med Gud og hvermann. Dere sutrer over at muslimer har lov å gifte seg med søskenbarn og tremenninger, de vet i alle fall hvem de er. Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie. Mine, dine, våre, helt idiotisk. Har dere ingen respekt for dere selv ?

Anonym poster: ed8b1e574174442ade9b8c03cbfe402f

Er det verre at vestlige kvinner "ligger rundt" enn at muslimske menn gjør det? Har nemlig sett maaange av dem ;)
Skrevet

Synes vel du er morsom nå ? Kan du ikke i stede ta en kikk på realiteten ? Det er jo som jeg sier, det kommer til å bli slik. Fordi her i vesten skilles dere fordi mannen legger sokkene feil eller ikke hjelper til med oppvask. Det er latterlig. Hva med å forsøke å få ekteskapet til å fungere? Og ikke ligge rundt med hele bygda?

Åja, gjør vi det ja..

Anonym poster: 60673bb1060ca690c1477ceaa13c559a

Skrevet

Muslimske menn er noe av det verste jeg vet om. Knuller sin egen kusine, banker henne, voldtar henne, tvinger henne til å føde så og så mange barn. Steiner de som har blitt voldtatt. Æsj :) I tillegg knuller de alt som kan gå på to bein og har mus :) Tenkt over det, HI? I India voldtar i tillegg mannfolk små barn så de nesten dør!!

Anonym poster: 60673bb1060ca690c1477ceaa13c559a

Skrevet

hmmmm.. jeg har 2 barn og de har samme far. Jeg er ferdig med å få barn.

Deres far har derimot ett nytt barn med en ny kvinne. Så mine barn har et halvsøsken hos far.

Hvem er det da som knuller rundt og får barn med hvem som helst? Ikke jeg, men jeg kan ikke si det samme om mannen som er far til mine 2........

Og etter det jeg vet, kan også "vestlige" kvinner gifte seg med søskenbarn(noe kongehusene er gode eksempler på) og tremenninger. Og ikke alle kjenner sine sskenbarn heller......

Og du - "...Gud og hvermann.". Hvem ligger med Gud? Og hvorfor dra Han inn i dette?

Nei, hvem og hva som er verst, er ikke godt å si. Men rart du bringer opp kun kvinner, siden også menn klarer å få barn med flere enn en kvinne.......

Anonym poster: 0d793f90ae7d1a97c6f4e70c572520e6

Skrevet

Og det og gifte seg med en slektning er bra? Om verdens mennesker gjør som muslimene så hadde alle "spilt banjo". Innavel er ikke bra det heller.

Men hva om dere muslimer sluttet og være så trangsynte? Da hadde dere kanskje sett at ikke alle vestlige kvinner ligger rundt med alle, at det faktisk er et fåtall i forhold tilantall kvinner. Kanskje dere hadde sett at kvinnene har det bedre fordi dem kan skille seg fra menn som utnytter, mishandler og ødelegger dem? Noen skiller seg kanskje for bagateller, MEN skinnet bedrar også blandt muslimer. Vet om flere muslimske gifte menn som får seg norsk kjæreste. Lover gull og grønne skoger, får barn, skal skille seg fra kona men så kan han det ikke alikevel når alt kommer til alt.

Muslimer er ikke det spøtt bedre enn oss vestlige. Hvor mange lever etter koranen og følger den? Mange påstår dem gjør det, men det syndes voldsomt. Kjenner muslimer som MÅ ha halal mat, men spise kyllingnuggets på McDonald gjør dem. Dem er neppe halal. Ramadan kan man også kjøpe seg fri fra ved å sende penger hjem til veldedige formål, har man vondt i en tå slipper man skulle ønske muslimene kunne akseptere at ikke alle vestlige er like. Hva gjør dem foresten i vesten om dem mener vi er så ille?

Når alt kommer til alt så er muslimer og vestlige like, dem jukser og trikser på hver sin måte.

Anonym poster: bba8509260fd9fdc4ec680c3ac989f6f

Skrevet

Selv om innlegget ditt er krast HI, så har du kanskje ett poeng. Mine besteforeldre kjempet for forholdet sitt og hadde totalt sett ett godt samliv. Mine foreldre flyttet fra hverandre fordi " han sikke nok pris på meg og mine meninger"

Vi kjemper ikke nok for forholdet lenger, og ser kanskje litt lett på det å få barn.

Samtidig så har nok mange ikke vestlige mer respekt for sine eldre/sine søsken og sin familie enn oss vestlige.

Den vestlige kvinnefrigjøringen har ført med seg mye godt, men dessverre også endel negative ting.

Men å gifte seg med fetteren sin, det er så nærme innavl grensen man kommer. Det er jeg imot.

Jeg mener ikke at den ene er bedre enn den andre, men om man tar det beste fra begge sider så kan det jo bli veldig bra :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ådu ådu, så provoserende da!

Skrevet

Selv om innlegget ditt er krast HI, så har du kanskje ett poeng. Mine besteforeldre kjempet for forholdet sitt og hadde totalt sett ett godt samliv. Mine foreldre flyttet fra hverandre fordi " han sikke nok pris på meg og mine meninger"

Vi kjemper ikke nok for forholdet lenger, og ser kanskje litt lett på det å få barn.

Samtidig så har nok mange ikke vestlige mer respekt for sine eldre/sine søsken og sin familie enn oss vestlige.

Den vestlige kvinnefrigjøringen har ført med seg mye godt, men dessverre også endel negative ting.

Men å gifte seg med fetteren sin, det er så nærme innavl grensen man kommer. Det er jeg imot.

Jeg mener ikke at den ene er bedre enn den andre, men om man tar det beste fra begge sider så kan det jo bli veldig bra :)

Jeg synes også man bør kjempe for forholdet, men alt har sine grenser. Min eks ble tilgitt for puling på andre jenter og medlemsskap på datingssider, selv om mange synes jeg var dum som tilga. Problemet var at han bare fortsatte etterpå. Det at han gråt, krøp og var ydmyk for å få tilgivelse ble glemt straks han så ei ny snerten dame på datingsside. Da var det ut med pikken og på'n igjen. Og attpåtil skyldte han på meg fordi han var utro, siden jeg fikk overflødig hud og styggere pupper etter å ha fått 2 barn med ham, og nektet et par sære former for sex. Det var da min skyld at han oppsøkte andre som var yngre og finere.

Min venninne opplever total likegyldighet fra mannens side. Han er blitt totalt uinteressert i sex, der har ikke hatt sex på over 6 måneder fordi han ikke vil. Ikke vil han kose, kysse, ikke spør han om hun har vondt, hvordan hun føler seg hvis hun er syk, ikke tar han hensyn. Hvordan skal da HUN kunne kjempe når HAN ikke er interessert i å ha noe forhold? Siden han mener at de ikke har noen problemer overhode...

Skrevet

"Slik som vestlige kvinner holder på så går det ikke mer enn 100 år før vi alle er slekt og familie"

I motsetning til å gifte seg kun med tremenninger og søskenbarn?

Skrevet

Interessant tema, her snakker vi om ytterpunktene i den arabiske kulturen og ytterpunktene i nye vesten.

Det er vel en kjent sak at mange muslimske menn ser på norske kvinner som horer, bare fordi norske kvinner er lettere på tråden enn arabiske kvinner.

Samtidig ser mange nordmenn på muslimer som kvinnefiendtlige, dominerende og voldelige.

Mye er nok sant, men ikke alt.

Anonym poster: ce232e602c01720152cbb771cec4fcae

Skrevet

Interessant tema, her snakker vi om ytterpunktene i den arabiske kulturen og ytterpunktene i nye vesten.

Det er vel en kjent sak at mange muslimske menn ser på norske kvinner som horer, bare fordi norske kvinner er lettere på tråden enn arabiske kvinner.

Samtidig ser mange nordmenn på muslimer som kvinnefiendtlige, dominerende og voldelige.

Mye er nok sant, men ikke alt.

Anonym poster: ce232e602c01720152cbb771cec4fcae

Har hørt om mange muslimske jenter som bor i vesten og tar operasjon for å få igjen jomfruhinna før de skal gifte seg. Det er ikke snakk om et par jenter akkurat, men en god del, siden man faktisk klarer å ha kirurger som foretar slike operasjoner. Hadde det ikke vært etterspørsel etter slik, så hadde det heller ikke vært tilbud om dette. Jeg synes også det er merkelig at man skal definere et menneskes verdi etter hvorvidt hennes vagina er inntakt eller ikke.

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Ja, i motsetning til muslimske menn som har hengelås på trusa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...