Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Hei.. får kanskje melde meg inn her jeg å  :) 
Jeg er 24 og min kjære er 28, og nå har vi bestemt oss for å prøve å få barn!
Vi er så spente og gleder oss veldig!! 

Lykke til alle dere andre som prøver  :D

Endret av Lingwipande

Fortsetter under...

Heihei, her kommer jeg :D

Jeg er 22 og samboeren er 24.

Jeg tok ut p-staven den 29 juli.

Da jeg var 16 fikk jeg en stor cyste på eggstokken som sprakk og legene sier det kan være lurt å starte og få barn tidlig da jeg mest sannsynlig vil oppleve dette igjen. mistet nesten eggstokkene første gangen :mellow:

Noen andre som har erfaringer med p-stav? Legen sa det kunne ta lang tid å få tilbake syklus da jeg ikke har hatt mens på 4 år, men blødde faktisk på lørdag. Stoppet dagen etter :huh:

Er så spent :P

Hei!

Jeg melder meg litt forsiktig inn jeg også. Samboeren min og jeg (vi er begge 27) ser for oss å få barn en gang i relativt nær fremtid. Jeg føler imidlertid at vi er i en litt annen situasjon enn mange her for vi prøver ikke veldig aktivt. Med det mener jeg at vi ikke bruker prevensjon og at jeg har sånn nogen lunde oversikt over el, men at sex overhode ikke er noe vi  ha. Det er viktig for oss at hele greia er lystbetont og fullstendig stressfri. Vi er da fortsatt unge! Hver dag i en syvdagersperiode skjer kun på ferie med oss og ferien er dessverre slutt.   :P

Samtidig tar jeg meg selv i å bli litt skuffet hver gang tr kommer, hehe. Antar det er en jentegreie. Vi har hatt tre veldig avslappende pp nå og venter tr/ikm om én uke.

Noen andre i denne gruppen som er i samme situasjon?

Slenger meg med her jeg også :) jeg er 25 og samboeren er 26. Vi har vært sammen i snart 7 år og har en sønn som snart blir 2 :) vi har nettopp bestemt oss for å prøve igjen :))) har hatt lyst på en til en stund allerede, men sambo har tatt videreutdanning så har passa litt dårlig før nå :) kult hvis noen kan forklare meg alle forkortelserher inne. Skjønner EL men ikke stort mer :P

Må slenge meg på her jeg og. jeg er 20 snart 21 og samboer 22,og vi tenkte å prøve på nr 2 når jeg er ferdig på dette pille brettet. Har en gutt på 4 fra før. Gleder oss og er spent og se hvor lang tid det tar denne gang :)

Annonse

Takk for det, Poteto! :)

Annenhver måned synes jeg høres ideelt ut! Sånn som det er for meg tenker jeg at jeg ikke skal stresse så mye, så blir det plutselig til at jeg gjør det likevel. Når det bare er reell mulighet for å bli gravid annenhver måned, har du jo på en måte annenhvert måned fri.

Hvilken prøveperiode er dere i nå da?

Hei! Velkommen alle dere nye :) spennende tider :)

Lykke til :)

Eg selv kan bare prøve annenhver mnd, så tida går utrolig seint for tida!! (Sambo har reise jobb)

Da er vi i samme båt Poteto.. Mannen her er 4 uker på og 4 uker av.

Takk for det, Poteto! :)

Annenhver måned synes jeg høres ideelt ut! Sånn som det er for meg tenker jeg at jeg ikke skal stresse så mye, så blir det plutselig til at jeg gjør det likevel. Når det bare er reell mulighet for å bli gravid annenhver måned, har du jo på en måte annenhvert måned fri.

Hvilken prøveperiode er dere i nå da?

Syns ikkje det er kjekt! Er bare i pp 1 enda. Denne mnd forsvinner, så blir ny pp i september. (Kan jo ta dobbel så lang tid på å bli gravid :P 

Eg selv kan bare prøve annenhver mnd, så tida går utrolig seint for tida!! (Sambo har reise jobb)

Kva syns du om det da? Syns det er grusomt å vente!  er 4/4 ordning her og..

Kva syns du om det da? Syns det er grusomt å vente! er 4/4 ordning her og..
Ja det er grusomt.. Og utrolig frustrerende å tenke på at vi går glipp av en hel måned med prøving!!:P Men men.. Er ikke så mye å gjøre med det.. Vi får bare være tålmodige:)

Ja det er grusomt.. Og utrolig frustrerende å tenke på at vi går glipp av en hel måned med prøving!! :P Men men.. Er ikke så mye å gjøre med det.. Vi får bare være tålmodige:)

Ja, er lite å gjøre med det! Så håper spira sitter i september! :) Eller at han kommer hjemom av og til (han gjør ofte det, utenom no når vi eg begynt å prøve)

Ja det er grusomt.. Og utrolig frustrerende å tenke på at vi går glipp av en hel måned med prøving!! :P Men men.. Er ikke så mye å gjøre med det.. Vi får bare være tålmodige:)

Ja, er lite å gjøre med det! Så håper spira sitter i september! :) Eller at han kommer hjemom av og til (han gjør ofte det, utenom no når vi eg begynt å prøve)
Ja krysser fingrene for at den sitter i september ja!:) og typisk da at han ikke kommer hjemom i denne perioden:P kjedelig.. Masse lykke til!

Håper spiren sitter her å i innen september.. Min reiser igjen 3 september.

Vært på sykehuset i dag hos min svigerinne å kost og snust på en 1 dager gammel liten skjønnhet.. Satser på at det får fart på hormonene:P Hehe

Annonse

Hjelp!!

Tok en test nå, rfsu... og der kom det opp en tydelig strek, og en strek man også så tydelig etter 5 minutter, men litt mer blury... det står at testen skal leses av innen 30 min, og at en positiv test vil som oftest forbli uforandret.. MEN etter 25 min har teststreken blitt så svak at jeg så vidt kan skimte den i lyset, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal tro allikevel..?!

samme skjedde med meg da jeg prøvde å bli gravid.. Flere tester ble helt positive før tiden og gikk nesten helt vekk 10 min etter. Det var min spontanabort.. Heldigvis ikke sånn for alle kan jeg tenke meg!

Ja krysser fingrene for at den sitter i september ja! :) og typisk da at han ikke kommer hjemom i denne perioden:P kjedelig.. Masse lykke til!

Håper spiren sitter her å i innen september.. Min reiser igjen 3 september.

Vært på sykehuset i dag hos min svigerinne å kost og snust på en 1 dager gammel liten skjønnhet.. Satser på at det får fart på hormonene:P Hehe

Håpe spira sitter ja! Min kommer hjem 24 aug, men hjelper fint lite når el er denne uka! :P 

så har 4 uker å prøve da ;)  Hjelper kanskje å kose på en ny liten skatt! hehe. Blir iallefall ekstra giret ;)

håper at spira sitter selv. hadde sex 2 ganger før eggløsning med 2 dagers mellomrom og sex på eggløsningsdagen. nå er det 8 dager til IKM. og jeg krysser alt som kan krysses.. tviler på at spira sitter siden vi ikke har hatt så mye sex denne mnd, men er jo en sjans uansett.

håper at spira sitter selv. hadde sex 2 ganger før eggløsning med 2 dagers mellomrom og sex på eggløsningsdagen. nå er det 8 dager til IKM. og jeg krysser alt som kan krysses.. tviler på at spira sitter siden vi ikke har hatt så mye sex denne mnd, men er jo en sjans uansett.

Sjangsen er der den! Lykke til :)

Hmm.. I går fikk jeg en liten blødning..Lys, ikke knallrødt og ganske lite. Samme i dag, bare enda mindre.

Kan dette være et veldig tidlig tegn på graviditet? Har også svake murringer..Venter ikke mens før om rundt rett over 1 uke til.

Har noen av dere som har vært eller er gravid opplevd det samme?:)

Endret av Lingwipande

Hmm.. I går fikk jeg en liten blødning..Lys, ikke knallrødt og ganske lite. Samme i dag, bare enda mindre.

Kan dette være et veldig tidlig tegn på graviditet? Har også svake murringer..Venter ikke mens før om rundt rett over 1 uke til.

Har noen av dere som har vært eller er gravid opplevd det samme? :)

Vil tippe det er en festeblødning jeg ;) Virker jo sånn siden det er en uke før mens og ca da egget fester seg :)

Har noen av dere som har vært eller er gravid opplevd det samme? :)

Vil tippe det er en festeblødning jeg ;) Virker jo sånn siden det er en uke før mens og ca da egget fester seg :)
Åååååh jeg håper så inderlig det er det <3 Får krysse fingrene og ta en test om en liten stund.. For det vises vel ikke på test riktig ennå i såfall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...