Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #51 Skrevet 14. april 2013 Ønsker meg engelske køer, en lang kø og hvor man går fram til den neste ledige kassen. Så slipper man sniking og at man havner i feil kø.. Anonym poster: 1503a27d4280d1d07faa0bcfac2c86c5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #52 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Forstår ikke hvorfor du har noe mer rett til og komme først i den andre kassen. En ny kasse åpner og da er det fritt for hvem som helst Anonym poster: b0c8c0111ab3c6555bee9cb299a3f847
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #53 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Det skjønner jeg egentlig ikke. Du står jo allerede i én kø? Når jeg står i kø på butikken så forholder jeg meg til den køen, enn så lang den er og selv om det kommer betjening til kassa ved siden av. Synes også det er irriterende med folk som slenger varer på båndet, klint inntil mine varer uten å plassere en sånn der "neste"-tingest der... Fordi jeg var før dem i køen, og derfor er det naturlig at jeg skal før h*n ? Altså tenker jeg at når nabokassa åpnes, så går den første som ikke blir ekspidert fra den kassen køen er i, slik at køen holder sin ordning og folk ikke må vente lengre eller kortere enn om de stod i den lange køen. Hehe Sånne folk som deg irriterer meg Anonym poster: b0c8c0111ab3c6555bee9cb299a3f847
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #54 Skrevet 14. april 2013 Jeg irriterer meg over de som jobber i kassa som helt tydelig ikke er interessert i å være på jobb. Det er en sånn der jeg ofte handler. Hun sier hei og alt annet hun skal si, men hun ser ikke på meg i det hele tatt og pleier ofte å snakke med de andre ansatte mens hun er "høflig" mot meg. "Den festen i går, hei, var morsom, vil du ha pose, fikk du med deg...". Ellers er jeg litt sånn som andre sier, hvis jeg har det travelt er det ikke grenser for hva jeg irriterer meg over, mens har jeg god tid, så takler jeg det meste. Anonym poster: eed1b0e1371b95e479abcd4de212227e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #55 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Skjønner heller ikke den. De åpner en "ny" kasse og det er da tid for å lage en ny kø. Du står allerede i en egen kø. Så da er det første mann til mølla egentlig. For i prinsippet burde du vel holde deg i din egen kø og la de som ikke står i kø ta den neste kassa. Anonym poster: d19421e1405d9e19c8aa99f67c12cad2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #56 Skrevet 14. april 2013 De som står i butkken og snakker med 2-3handlevogner rundt seg, slik at du ikke kommer forbi, eller kommer til matvarene som de blokkerer.. De som står helt oppi deg eller babyen i køen. Irriterer meg og med de som tar de vognene med stol til baby, når de tydeligvis ikke har baby, men heller har matvarer oppi de. Når de stolene er fulle av smuler og halvspist mat.. Anonym poster: 365cafe5ce60213f8f4d45dca062964a
Tråddreper Skrevet 14. april 2013 #57 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Skjønner heller ikke den. De åpner en "ny" kasse og det er da tid for å lage en ny kø. Du står allerede i en egen kø. Så da er det første mann til mølla egentlig. For i prinsippet burde du vel holde deg i din egen kø og la de som ikke står i kø ta den neste kassa. Anonym poster: d19421e1405d9e19c8aa99f67c12cad2 Enig her. Om det står 10 personer i kassa med kvar si vogn, skal då dei 5 fyste der rota seg tilbake/ut i butikken for å komma fyst i den nye kassa som opna? Blir jo kaos. Har aldri tenkt øve at det er normal praksis
*SommerFrisk* Skrevet 14. april 2013 #58 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Forstår ikke hvorfor du har noe mer rett til og komme først i den andre kassen. En ny kasse åpner og da er det fritt for hvem som helst Anonym poster: b0c8c0111ab3c6555bee9cb299a3f847 Det er ingen lov om at jeg har mer rett, men jeg har da stått lengst i køen og bør derfor komme først? dersom jeg står bak noen og en kasse åpnes, så går jeg aldri å stiller meg først der.
Magia Skrevet 14. april 2013 #59 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Forstår ikke hvorfor du har noe mer rett til og komme først i den andre kassen. En ny kasse åpner og da er det fritt for hvem som helst Anonym poster: b0c8c0111ab3c6555bee9cb299a3f847 Det er ingen lov om at jeg har mer rett, men jeg har da stått lengst i køen og bør derfor komme først? dersom jeg står bak noen og en kasse åpnes, så går jeg aldri å stiller meg først der. Jeg tenker som så at hvis jeg er nestemann i køa jeg står i, så har jeg ikke behov for å komme først i den andre kassa. Det er jo snart min tur uansett. De lenger bak i køa har mer behov for å komme fremst. Hvor går grensa for denne regelen da? Hvis man skal til å gå til kassa når de åpner en ny, skal man forhøre seg med de som allerede står i kø et annet sted før man steller seg der, eller gjelder regelen bare for de som allerede står i køa? Skal man være flisespikker så har jo de bakerst i den eksisterende køa mer rett enn du som kommer som helt "ny".
*SommerFrisk* Skrevet 14. april 2013 #60 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Forstår ikke hvorfor du har noe mer rett til og komme først i den andre kassen. En ny kasse åpner og da er det fritt for hvem som helst Anonym poster: b0c8c0111ab3c6555bee9cb299a3f847 Det er ingen lov om at jeg har mer rett, men jeg har da stått lengst i køen og bør derfor komme først? dersom jeg står bak noen og en kasse åpnes, så går jeg aldri å stiller meg først der. Jeg tenker som så at hvis jeg er nestemann i køa jeg står i, så har jeg ikke behov for å komme først i den andre kassa. Det er jo snart min tur uansett. De lenger bak i køa har mer behov for å komme fremst. Hvor går grensa for denne regelen da? Hvis man skal til å gå til kassa når de åpner en ny, skal man forhøre seg med de som allerede står i kø et annet sted før man steller seg der, eller gjelder regelen bare for de som allerede står i køa? Skal man være flisespikker så har jo de bakerst i den eksisterende køa mer rett enn du som kommer som helt "ny". Hva er det du babler om? Helt ny? Jeg har da stått der lengst å ventet, og ikke den som står bakerst? jiiiis. Men kan vi ikke bare slå fast ved at dette er vi uenige om? Ikke skjønner du hva jeg skriver heller Også var vel spørsmålet "Hva irriterer DEG"
Magia Skrevet 14. april 2013 #61 Skrevet 14. april 2013 Når enda en kasse åpnes, og de bak meg frekt og freidig skynder seg bort. Det syns jeg rett og slett er jævlig frekt! Forstår ikke hvorfor du har noe mer rett til og komme først i den andre kassen. En ny kasse åpner og da er det fritt for hvem som helst Anonym poster: b0c8c0111ab3c6555bee9cb299a3f847 Det er ingen lov om at jeg har mer rett, men jeg har da stått lengst i køen og bør derfor komme først? dersom jeg står bak noen og en kasse åpnes, så går jeg aldri å stiller meg først der. Jeg tenker som så at hvis jeg er nestemann i køa jeg står i, så har jeg ikke behov for å komme først i den andre kassa. Det er jo snart min tur uansett. De lenger bak i køa har mer behov for å komme fremst. Hvor går grensa for denne regelen da? Hvis man skal til å gå til kassa når de åpner en ny, skal man forhøre seg med de som allerede står i kø et annet sted før man steller seg der, eller gjelder regelen bare for de som allerede står i køa? Skal man være flisespikker så har jo de bakerst i den eksisterende køa mer rett enn du som kommer som helt "ny". Hva er det du babler om? Helt ny? Jeg har da stått der lengst å ventet, og ikke den som står bakerst? jiiiis. Men kan vi ikke bare slå fast ved at dette er vi uenige om? Ikke skjønner du hva jeg skriver heller Også var vel spørsmålet "Hva irriterer DEG" Joda, skjønner hva du skriver. Du som står fremst i køa, og dermed har venta lengst, har mest rett til å stå fremst i den nye kassa som åpnes. Jeg bare lurte på hvordan det ble hvis man ikke hadde rukket å stille seg i køa i det hele tatt, men kommer som "ny". Gjelder også prinsippet om at den som har venta lengst får gå fremst i ny kø da, eller kan den som kommer til gå og stille seg der det er ledig uten å stå i kø i det hele tatt? Svaret mitt var bare humoristisk men, så jeg skjønner ikke hvorfor du svarte som om du ble angrepet med innlegget mitt. Men det er mye man ikke forstår her i verden.... Men jo, vi kan slå fast at vi er uenige.
silje1989 Skrevet 14. april 2013 #62 Skrevet 14. april 2013 Om jeg står bakerst i en kø, og en ny kasse åpnes, går jeg alltid til den ledige kassen. Jeg har heller aldri tenkt over at det er no galt i det. Syns de fleste gjør det jeg.
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. april 2013 #63 Skrevet 14. april 2013 Jeg går også til den kassen som åpnes dersom jeg står bakerst i en annen kø... Etter som jeg har sett så er dette også ganske så vanlig ting å gjøre? Hmmmm
Gjest sussie77 Skrevet 14. april 2013 #64 Skrevet 14. april 2013 At godt voksne mennesker faktisk åpenlyst sniker i køen. Har jeg god tid, så gjør det ingenting. Tenker litt mer på moralen da.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #65 Skrevet 14. april 2013 folk som tar varer ut fra din handlekurv når de tror du ikke ser, for de fidder ikke lete etter varen selv og ser at jeg har den i min. Anonym poster: 392d3f6391db330c615394922fb63fc1 Er det virkelig noen som gjør det? Har jeg aldri opplevd! Anonym poster: d00fadbe1e4aba4762bd4eb7155f0350
Håper<3 Skrevet 14. april 2013 #66 Skrevet 14. april 2013 Når noen ikke velger en kø men heller står i midten så de kan gå til den siden det passer dem når det begynner å nærme seg kassen. Irriterer meg også over når jeg kommer inn i en nesten tom butikk og det står noen foran akkurat den ene tingen du skal ha.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #67 Skrevet 14. april 2013 Hihi, nå kom jeg på en historie jeg må fortelle. Ei venninne av meg irriterer seg veldig over sure folk som står i kassa når hun handler (hvem gjør ikke det) og sa til den sure ekspeditøren en gang: "Hva er det med deg, har du spist sitron til frokost i dag"... Hahaha, jeg holdt på å le meg i hjel. Hun sa selv at hun angret med det samme hun hadde sagt det, men ekspeditøren ble helt paff og sa bare "ha en fin dag" med kjempehyggelig stemme Anonym poster: bbd8fe3aefde162e0a8bfb84d385125c
Superdolly Skrevet 14. april 2013 #69 Skrevet 14. april 2013 Det som irriterer meg er folk som legger opp alle varene på båndet, venter til de er scannet før de kommer på flere ting som de glemte. Så går de og henter dette, og tar gjerne en prat med noen andre på turen. *Himle* Og så irriterer det meg at folk stopper opp og prater sammen på de smaleste og trangere plassene slik at de blokkerer veien for meg når jeg skal forbi.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2013 #70 Skrevet 14. april 2013 Sist var det to menn (kunder) som stod på hver sin side av en smal "gang" og snakket med hverandre. Slik at folk måtte gå mellom dem og bli snakket over hodene på. Men de to som snakket brydde seg ikke noe.... Anonym poster: b1b01b45e63ae9c6d0f84b1034654fcc
gale damen Skrevet 14. april 2013 #71 Skrevet 14. april 2013 Til deg som ble irritert over kassadamer- og menn som ikke smiler og sier "hei"... Selv syns jeg litt synd på dem som er nødt til å smile og si hei 500 ganger til dagen. Kravet om at personen i kassa skal si hei, kom vel rundt 1995. Sikkert ikke alle som kan huske så langt tilbake, men før den tid var det helt uvanlig at personen i kassa sa hei. Såvidt jeg husker.. I begynnelsen syntes jeg det var latterlig at de skulle si hei. En buss-sjåfør trenger vel ikke si hei til hver eneste som kjøper billett.. Anonym poster: b1b01b45e63ae9c6d0f84b1034654fcc A pro pos bussjåfører - i Oslo ville ikke det vært noe problem, ettersom Ruter har gjort det såpass vanskelig å få kjøpt billett i det hele tatt.. Jeg tror jeg stemmer for at bussjåfører burde si hei og smile til de som kjøper billett av ham. Som en slags ekstraservice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå