Gå til innhold

Hva irriterer deg i køen i matbutikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 ting:

1. Hvis laaaang kø og ikke den ansatte ringer på flere i kassa blir jeg irritert

2. Hvis lang kø, en mor lar ungen sin legge opp en og en vare...dette tar tid

3. Når den ansatte i kassa tydeligvis kjenner kunden og de avtaler neste fest eller prater om sist de var sammen eller felles bekjente de har....

Anonym poster: 87edcacc6c48e1a7d204ea130a82c44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som står i køen med litt i vogna og så kommer mannen eller kona springende med en vogn til med varer de også skal handle og presser seg inn i køen.

Anonym poster: cd4d3330a4df296591572f0d664c610a

Skrevet

De som står i køen med litt i vogna og så kommer mannen eller kona springende med en vogn til med varer de også skal handle og presser seg inn i køen.

Er det irriterende???

Hehe, du har vel ikke noe med hvor mye de skal handle?

Anonym poster: 846ef67d4121ff73bdc704a4dcfcfbee

Skrevet

Er det irriterende???

Hehe, du har vel ikke noe med hvor mye de skal handle?

Anonym poster: 846ef67d4121ff73bdc704a4dcfcfbee

Det irriterende er at den ene stiller seg i køen mens den andre henter tingene. Det er jo ikke ulovlig, men det ergrer meg. Har fått kjeft i køen selv fordi jeg handlet for mye. Vedkommende mente folk som skulle ta ukeshandling burde gjøre det på andre dager enn lørdag når det var mange i butikken. Vi ergrer oss over forskjellige ting.

Skrevet

At folk ikke tåler å stå litt og vente før det blir kø (syter) Det er jo tross alt en butikk.

Folk bak deg som står helt opp til deg eller dytter kurven sin opp i baken din.

Anonym poster: ed67bf4d6fb9b024af26527c6abf7df9

Skrevet

Irriterer meg når det står 4-5 i kø med fulle handlevogner og det er kun en kasse som er betjent...

Anonym poster: 87edcacc6c48e1a7d204ea130a82c44d

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Folk som kommer på, etter at alle varene er slått inn, at de har glemt noe og så går for å hente det de har glemt

Gjest meg&mini
Skrevet

Sure kunder! Forsåvidt sure ansatte også.

Skrevet

De som står og tviholder på varene sine helt til personen foran er ferdig med å betale, istedet for å legge på en sånn "vareskiller" og legge varene sine på båndet. Det er særlig plagsomt når jeg har tunge varer og gjerne vil legge dem fra meg, men må vente på treigingen foran.

Anonym poster: 0b1795bf1427b13198198cf1cf009602

Skrevet

1. Køen er laaaang og bare en kasse. Kan ikke være så vanskelig å få en til i kassene når det er mange på jobb.

2. Folk som har glemt ting de skulle kjøpt og skal bare springe å hente denne tingen!! I går var det faktisk ei dame som hadde glemt 3 (!!!) ting og hun kom tilbake med en og en ting!!! Køen ble lang for å si det slik... Hvorfor ikke bare handle disse tingene og så gå en ny runde for å hente ting de har glemt?

Skrevet

De som står å puster meg i nakken for de står så nært... mest lyst å bråsnu meg å kjøre albuen i siden på de :P

Gjest Morn du
Skrevet

Lite jeg irriterer meg over. Men sure ansatte er lite sjarmerende.

Skrevet

De som står og tviholder på varene sine helt til personen foran er ferdig med å betale, istedet for å legge på en sånn "vareskiller" og legge varene sine på båndet. Det er særlig plagsomt når jeg har tunge varer og gjerne vil legge dem fra meg, men må vente på treigingen foran.

Anonym poster: 0b1795bf1427b13198198cf1cf009602

Da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bruker handlekurv eller vogn (hvis det irriterer deg så veldig ) Kurven kan settes på gulvet.

Anonym poster: 811d684a176c4d5188a9cc500c5658f9

Skrevet

Folk som presser seg frem/sniker.

Folk som klager høylytt at det går sakte.

Folk som klager på få kasser.

Hvis ikke de som sitter i kassa smiler og sier hei.

Når noen han glemt noe de trenger, løper for å hente det og blir borte leeeeenge.

Når folk prater i mobilen når de skal betale.

Anonym poster: e6cab5538417169e5c2aca939279c35b

Skrevet

Ganske sjelden, men har opplevd at båndet nettopp ble ledig, og at kunden bak meg la på sine varer før jeg fikk sjansen til å legge på mine.

Og så unger som kommer bakenifra og kjører i beina dine med handlevogna. Hvordan tør de?

Anonym poster: b1b01b45e63ae9c6d0f84b1034654fcc

Skrevet

ingenting.... finnes myyye annet å irritere seg over....

Skrevet

1. Når folk står og ser på at alle varene blir scannet inn uten å foreta seg noe. For så å begynne å leite i vesken etter lommeboka når den i kassen er ferdig.

Særlig irriterende med damer som har enorme vesker og bittesmå lommebøker. Tar litt tid.

2. Eldre (alltid eldre) som skal betale akkurat beløp, og står og teller og teller på kronestykker. Gjerne for å finne ut at de ikke har nok, og må betale med tusenlappen likevel.

Skrevet

Jeg irriterer meg voldsomt i min nye lokale matbutikk. Jeg er jo nyinnflytter i ei lita fjellbygd, og kommer fra Oslo. Jeg er vant til at ting skal gå litt framover, inn i butikken og ut igjen, EFEKTIVITET!

Her er det absolut IKKE sånn. Alt tar vannvittig lang tid. Særlig køen. Der skal de gjærne slå av en prat, betale med kronestykker, sladre litt... Kjenner Oslo-meg kommer fram og jeg står der og tripper og virkelig jobber for å ungå å rope ut "MEN KAN VI IKKE SE Å BETALE OG BLI FERDIG DA FOR FAEN???"

Skrevet

Folk som står bak deg og på død og liv må kjøre handlevogna langt inn i ræva di...Man kommer vel frem uansett.... Og når ungene til de foran/bak deg klatrer opp på "benken" bak der varene ender opp, og sitter og tafser på dine varer...

Anonym poster: 853bb3b6278e8aa9ac7e0f1dba1c2bae

Skrevet

Jeg irriterer meg voldsomt i min nye lokale matbutikk. Jeg er jo nyinnflytter i ei lita fjellbygd, og kommer fra Oslo. Jeg er vant til at ting skal gå litt framover, inn i butikken og ut igjen, EFEKTIVITET!

Her er det absolut IKKE sånn. Alt tar vannvittig lang tid. Særlig køen. Der skal de gjærne slå av en prat, betale med kronestykker, sladre litt... Kjenner Oslo-meg kommer fram og jeg står der og tripper og virkelig jobber for å ungå å rope ut "MEN KAN VI IKKE SE Å BETALE OG BLI FERDIG DA FOR FAEN???"

Hoho, sånn er jeg også når jeg er en tur til hjembygda mi på besøk! Bor i byen og er vane med kjappe handleturer og effektivitet, men på bygda tar det jo evigheten og forbi i forhold. Virker som om det er den eneste plassen folkene er sosiale.

Anonym poster: 92e3f203b37191251ba7b67e9100148b

Skrevet

De som stiller seg helt oppi meg sånn at jeg enten står med handlevogna i rompa eller faktisk kan kjenne ånden til de bak meg. Det går ikke noe fortere selvom du stiller deg helt oppi folk!

En ting som irriterer meg i det stille er folk som har stappfulle handlekurver når jeg bare skal ha en liten ting. Jo jeg forstår at folk må få handle som de vil og jeg ikke kan forvente å komme foran, men guri så deilig det hadde vært :P

Anonym poster: e0120985e02ba2d9306ff3ce152d9529

Skrevet

.. at jeg alltid står i feil kø...

Skrevet

Hoho, sånn er jeg også når jeg er en tur til hjembygda mi på besøk! Bor i byen og er vane med kjappe handleturer og effektivitet, men på bygda tar det jo evigheten og forbi i forhold. Virker som om det er den eneste plassen folkene er sosiale.

Ja det er helt sinnsykt, her får lokalbefolkningen kaffe på apoteket! Og de står der og slarver selv om de ikke skal ha noe!

Jeg skjønte ingenting første gang jeg kom med en resept. Apotekdama spurte om jeg ville vente på apoteket eller om jeg ville komme tibake senere å hente medisinen?? Er det så vanskelig å bare finne den hærsens medisinen og gi den til meg? Er dette vanlig på landet??

Skrevet

Når de åpner kasse 2 og folk bakerst i køen i kasse 1 løper dit. Folk har ikke køkultur i Norge.

Anonym poster: 0c2c480935f83c91f52b9bee88880330

Skrevet

Ja det er helt sinnsykt, her får lokalbefolkningen kaffe på apoteket! Og de står der og slarver selv om de ikke skal ha noe!

Jeg skjønte ingenting første gang jeg kom med en resept. Apotekdama spurte om jeg ville vente på apoteket eller om jeg ville komme tibake senere å hente medisinen?? Er det så vanskelig å bare finne den hærsens medisinen og gi den til meg? Er dette vanlig på landet??

I noen apotek er det vanlig å spør om du vil ha den med en gang eller henter senere. Kommer an på størrelsen på resepten din også. Altså hvor mange medisiner du skal ha.

Er ikke vanskelig å hente medisinen og gi til deg, overhodet ikke. Men vi vil yte service. Si at du har alternativ å ikke måtte vente på den men kunne gjøre noe i mellomtiden. That's all. Jobber forøvrig på et senter der ting bør gå kvikt.

Hilsen apotektekniker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...