Gå til innhold

Hva er det med mammaer og teppe over vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere bryr dere ned alt annet folk gjør også? Gravide som røyker? Røykende som går med vogn? Røyker i bil med barnet inni? Røyker i det hele tatt? Det er jo rett og slett uintelligent å røyke i det hele tatt. Bryr dere ned de som har for lite/for mye klær på ungene. Med de som ikke sikrer barn riktig i bil. Gravide som doper seg, de med små barn som doper seg? De som legger på seg for mye i sv skapet, de som legger på seg for lite. De som er for tynne, de som er for tykke? Barn med brune råtne tenner fordi foreldrene ikke gidder å pusse dem? De som har baby og katt? drt går jo vandrehistorier om katter som har ligget ihjel babyer? advarer dere dem?Kanskje en fordel å passe på seg selv? Og nei- jeg bruker ikke teppe men myggnetting.

Anonym poster: 1264ae6d1f6070b543d8c1dc12ed72c4

Feeling guilty?

Anonym poster: 8eaf2702d5bdc62c37dbb2f80159ef12

Nope. Aldri røyka, aldri brukt dop, pusser tenna på ungene mine, akdri veid over 67 kg selv som høygravid, sikrer dem i bil, har sikkert kledd på feil klær, kjeftet uten grunn, satt igjen 6 åringen i bilen mens jeg var inne på butikken, gått fra babyen og kattene på stua, bruker ikke babycall. Ser du- langt fra perfekt og heldigvis mest opptatt av å passe på meg selv....

Anonym poster: 1264ae6d1f6070b543d8c1dc12ed72c4

Du skjønner at noen faktisk ikke kan passe på seg selv? Nemlig disse små babyene som blir skadelidende når mamma ikke bryr seg om dem, og heller vil at de skal sove enn å puste brukbar luft? Synes faktisk det er lov å bry seg om disse små jeg, og prøve å få folk til å passe bedre på dem, til de kan passe på seg selv.

Anonym poster: 44dd95b396ec347348f8323b4b7fb1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min skjermes med heklet teppe som ligger over myggnettet.

Han har hatt behov for det siden han ble født som prematur.

Men det er heklet med store hull og dekker kun utsynet, ikke sidene, så det skal bli vanskeligere å fokusere på noe utenfor vogna. Myggnettingen sperrer mer for luft enn teppet egentlig

Jeg kjenner er som dekte alle åpninger med tykt pledd. Tross advarsler og infomasjon hørte hun ikke, men barnet lever som oppegående 6 åring den dag i dag

Anonym poster: c19be988c9e0b71301006f0bbd57932e

Skrevet

Men det er heklet med store hull og dekker kun utsynet, ikke sidene, så det skal bli vanskeligere å fokusere på noe utenfor vogna. Myggnettingen sperrer mer for luft enn teppet egentlig

Jeg kjenner er som dekte alle åpninger med tykt pledd. Tross advarsler og infomasjon hørte hun ikke, men barnet lever som oppegående 6 åring den dag i dag

Ingen barn hadde dukkehjem når jeg bar liten, heller ikke bilstol. De fleste av oss overlevde. Men man kan liksom ikke tenke sånn skjønner du. Man vet mer og mer. Og nå har det seg sånn at man har funnet ut at teppe forran vognåpning er farlig. Og da skal oppegående mødre følge det.

Anonym poster: f4664faf7b5002660bf09eeb82e233dc

Skrevet

Ingen barn hadde dukkehjem når jeg bar liten, heller ikke bilstol. De fleste av oss overlevde. Men man kan liksom ikke tenke sånn skjønner du. Man vet mer og mer. Og nå har det seg sånn at man har funnet ut at teppe forran vognåpning er farlig. Og da skal oppegående mødre følge det.

Sykkelhjelm såklart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...