Gå til innhold

Gjennomført dag 1 av Jillians 30 days shred!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde dvd'en fra før, og 22.30 heiv jeg meg opo av sofaen, ryddet bort godteskåla og fikk på meg treningsklærne. Opplegget varte i 20 minutter, var tungt og jeg ble veldig svett, men det var helt overkommelig. Selv for ei utrent ei med bmi på 29.

Jeg skal fortsette med dette, endelig fant jeg noe som passer meg som har lettere sosial angst!

Sååå fornøyd nå:-)

Kjøp dvd'en og bli med da vel!

Anonym poster: 6faa453a9acfaf54b34c1fa15fa4466e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så greit at de ligger på nettet, da er det bare å starte:-)

Hi

Skrevet

Jeg har også gjennomført første dag av 30 day shred idag:) ble god og svett og kjenner jeg begynner å få gangsperr

Skrevet

Jeg også! Dvs, nesten mista de siste 2 min pga skrikende baby. Jukset og fant den på Youtube jeg da. Har prøvd del 1 før, og da var det GRUSOMT. Denne gangen var det mye lettere, spesielt cardio-delen var null problem. Det må jo bety at jeg er i bedre form nå enn før jeg ble gravid, hurra! Sikkert de lange trilleturene med tung vogn i slapseføre som har hjulpet.

Skal vi motivere hverandre litt etterhvert?

Anonym poster: 853764119752e5d4bd572e106c6b3a0a

Skrevet

Hi her. Så gøy at vi er flere!:-) Da må vi oppdatere tråden og holde motivasjonen oppe:-) Rart hva 20 minutter kan utrette for humøret, jeg er så fornøyd nå! Så bare gleder meg til å kjenne at jeg blir sterkere og strammere.

Skrevet

Jeg er med fra i morgen av ;)

Skrevet

Så bra beibilykke!:-) Dette blir knall!:-)

Skrevet

Det er jeg og :-) tenkte på det idag før jeg så denne tråden :-)

Skrevet

Jeg er på dag 8, får ikke gangsperr lenger av det, og har gått ned 3.5. Kilo.

Skrevet

Jeg og mannen (faktisk ;) ) begynte på søndag, dag3 i dag og vi er så støle at å sette seg ned er sann seigpining! Dette til tross for at min mann er ganske godt trent... Han følger henne med høyest intensitet og jeg hun andre, funker supert og vi flirer godt av oss selv der vi står og hopper å spretter på stuegulvet, hehe ;)

Deilig å være igang!!

Skrevet

Er på dag seks i dag, og jeg merker god forskjell fra dag en :) Så noe må ha blitt bedre!

Skrevet

Wow så gøy dere!:-) Jeg har gangsperre nå, men det er bare deilig å kjenne at jeg har brukt musklene. Gleder meg til å merke resultater!

Hi

Skrevet

Ble så inspirert av tråden at jeg fant på Youtube og slengte meg på. Var ikke alt jeg kunne gjøre pga løst bekken. Men jeg slappet ikke av en eneste gang. Og jeg skal helt klart prøve i morgen også! Ble så svett at jeg kan ikke sette meg ned i sofaen en gang! Så nå er det rett i dusjen =) Dette var deilig etter tre år på sofaen gitt!

Anonym poster: dc990aba05eff1b4fe3ccfd23bf9c0c5

Skrevet

Jeg fikk med meg samboern da jeg gjorde programmet for et år siden, mye vanskeligere å sluntre unna da:) anbefales!

Anonym poster: 446e8ee8ddf19ed5f4189b8a502fedc2

Skrevet

Ble så inspirert av tråden at jeg fant på Youtube og slengte meg på. Var ikke alt jeg kunne gjøre pga løst bekken. Men jeg slappet ikke av en eneste gang. Og jeg skal helt klart prøve i morgen også! Ble så svett at jeg kan ikke sette meg ned i sofaen en gang! Så nå er det rett i dusjen =) Dette var deilig etter tre år på sofaen gitt!

Anonym poster: dc990aba05eff1b4fe3ccfd23bf9c0c5

You go girl!:-) Utrolig gøy at folk blir inspirert! Jeg er så glad for å endelig være i gang. Det er godt for sjela å endelig være i gang med trening, da jeg har følt lenge at jeg burde trene styrke, og nå er jeg faktisk i gang:-)

Hi

Skrevet

Da er jeg ferdig med dag to:-) Enda gøyere i dag siden jeg hadde gjort alle øvelsene før. Satser på å kjøre dag tre i morgen (onsdag). Godt å være i gang altså. Og tenk, om vi greier å gjennomføre hver dag i 30 dager har vi trent 10 timer på en måned!:-)

Skrevet

Det var Hi ovenfor ja:-)

Skrevet

Huff, jeg måtte droppe dag to pga den samme skrikende babyen og samboer som er på jobb. Kvelden er visst ikke noen god tid for trening. Skal ta det igjen under formiddagsluren til baby i morgen. Jeg lover!

Litt støl allerede etter en dag... ;) Hvor tunge manualer bruker dere? Jeg har bare fyllt to halvliters-flasker med vann. Billig og bra nok for meg. Men litt for lett?

Anonym poster: 853764119752e5d4bd572e106c6b3a0a

Skrevet

Et, detta har jeg tenkt på mange ganger! Nå skal jeg jaggu bli med jeg også!

Skrevet

Anonym: Det skjønner jeg godt, ta det i morgen du!:-) Jeg brukte faktisk appelsiner fordi jeg verken hadde manualer eller flasker, hihi. Det viktigste er at man kjenner det, og DET gjorde jeg. Er så utrent atte.

Dahleramp1981: Supert at du blir med!:-) Gøy å være flere! Jeg er skikkelig giret nå, ferdig med dag to av 28, og på vei mot en sterkere og fastere kropp!

Hi

Skrevet

Jeg har gjort dag 9 i dag på Level 1. I morgen er det siste dag på levelen. Så er det å begynne på 2. De 2-3 første dagene hadde jeg gangsperr. Nå er det over. Jeg har alltid ett glass vann under tereningen. For vann er med på å bygge muskler. På armer og lår har jeg blitt ca 1 cm større (muskler) over rumpa har blitt strammere. Også kom jeg oppi ei buksa som ikke passet for ca ett par uker siden.også har jeg fått mer energi. Mitt mål er å bli sterkere og strammere, ikke gå ned i vekt. Så jeg spiser litt usunt, men mest sunt da. Funker ihvertfall! :) så jeg er med!

Skrevet

Jeg er på dag 8 i dag. 2 og 3 var beldig tungt fordi jeg var så støl, men så forsvant gangsperren og på dag 6 følte jeg meg supersterk. Fikk veldig vondt i en magemuskel i går, håper inderlig det har ordnet seg til i kveld, for vil ikke ha noe pause nå. Mannen sier han allerede kan se forskjell på kroppen min. Jeg selv føler meg mye sterkere, gladere og har mer energi. You go girls!

Anonym poster: d77b4a3910879e2f3b65edea54b25e37

Skrevet

Hopper inn på fredag (satser på å få gubben hjem da)

Anonym poster: bf8b24a1e80a4cf85eee5da2383b2211

Skrevet

Så gøy!:-) Herlig når man merker forskjell på kroppen!:-) Og gøy at mannen ser det også. Man bør tenke muskler og konsistens heller enn vekt når man trener styrke, for muskler veier mer enn fett. Gleder meg til å kjenne forskjell jeg også!:-) Jeg spiser i grunnen litt usunt (fortsatt påskegodis i hus), men tar en ting i gangen. Kanskje blir jeg mer motivert til å kutte ned på snop når jeg trener så mye? Det viktigste nå er å fullføre 30 dager med trening.

Vi er flinke, damer!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...