Gjest Skofantomet Skrevet 3. april 2013 #51 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. april 2013 #52 Skrevet 3. april 2013 Med å ta avstand så mener jeg feks at vi ikke ønsker å treffes for å leke med barna. Hun har spurt et par ganger, men vi har såvidt henne høflig. Slike ting. HI Anonym poster: 17d1d38cbf665bd5d995044373eab729 Det går jo an å treffes for å leke med barna. Men å omgås så veldig utover det, ville ikke jeg vært så interessert i.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. april 2013 #53 Skrevet 3. april 2013 (endret) Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Beklager, men jeg skjønner ikke sammenlikningen din her.... Endret 3. april 2013 av Kari Mari
Gjest Skofantomet Skrevet 3. april 2013 #54 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. april 2013 #55 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme......
Gjest Skofantomet Skrevet 3. april 2013 #56 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme...... De er vel et menneske begge to? Så jeg lurte på om du hadde godtatt et menneske som ikke jobbet, men heller levde på våres penger?
Appelsindyret Skrevet 3. april 2013 #57 Skrevet 3. april 2013 Altså, hvorfor skal vi gidde å ha en bedrager og hore i omgangskretsen vår? For det er jo det hun er/var.. HI Anonym poster: 17d1d38cbf665bd5d995044373eab729 Du mistet meg heeeelt med denne kommentaren! Snakk om dårlig oppførsel liksom!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #58 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme...... De er vel et menneske begge to? Så jeg lurte på om du hadde godtatt et menneske som ikke jobbet, men heller levde på våres penger? Atte hæ? Ja, en pedofil og en barnehageansatt er også begge mennesker, de har til og med det til felles at de liker barn begge to, men man kan da foretrekke å være venner med den andre foran den første for det vel? Anonym poster: 09e9302ae6bd5dea748aabe85eb063e8
Gjest Skofantomet Skrevet 3. april 2013 #59 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme...... De er vel et menneske begge to? Så jeg lurte på om du hadde godtatt et menneske som ikke jobbet, men heller levde på våres penger? Atte hæ? Ja, en pedofil og en barnehageansatt er også begge mennesker, de har til og med det til felles at de liker barn begge to, men man kan da foretrekke å være venner med den andre foran den første for det vel? Anonym poster: 09e9302ae6bd5dea748aabe85eb063e8 Skjerp deg! En prostituert driver med det mest sannsynlig for å tjene penger for å kunne førsørge seg selv og evt unger. Bare lurte på om det var verre å ta ansvar el å la staten forsørge seg...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. april 2013 #60 Skrevet 3. april 2013 (endret) Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme...... De er vel et menneske begge to? Så jeg lurte på om du hadde godtatt et menneske som ikke jobbet, men heller levde på våres penger? Jeg synes det hadde vært bedre om et menneske hadde gått på nav istedefor å selge sex ja. Mye, mye bedre! Dessuten må de fleste av oss en eller annen gang i livet, forsørges av nav. Det er uhyre godt at man heller gjør det, enn å selge fitta si for penger, for å forsørge seg selv og barn. Litt mer barnevennlig er det også...... Endret 3. april 2013 av Kari Mari
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. april 2013 #61 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme...... De er vel et menneske begge to? Så jeg lurte på om du hadde godtatt et menneske som ikke jobbet, men heller levde på våres penger? Atte hæ? Ja, en pedofil og en barnehageansatt er også begge mennesker, de har til og med det til felles at de liker barn begge to, men man kan da foretrekke å være venner med den andre foran den første for det vel? Anonym poster: 09e9302ae6bd5dea748aabe85eb063e8 Skjerp deg! En prostituert driver med det mest sannsynlig for å tjene penger for å kunne førsørge seg selv og evt unger. Bare lurte på om det var verre å ta ansvar el å la staten forsørge seg... Man kan også ta ansvar ved å selge burgere på Burger King f.eks. Litt mer vennlig arbeid for selvrespekten iallefall :-P
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #62 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme...... De er vel et menneske begge to? Så jeg lurte på om du hadde godtatt et menneske som ikke jobbet, men heller levde på våres penger? Atte hæ? Ja, en pedofil og en barnehageansatt er også begge mennesker, de har til og med det til felles at de liker barn begge to, men man kan da foretrekke å være venner med den andre foran den første for det vel? Anonym poster: 09e9302ae6bd5dea748aabe85eb063e8 Du kan få begge deler i ett også vet du; pedofil barnehageansatt og prostituert på trygd . Anonym poster: 2dae4ddc161245f1994a71c93c4ee98c
Anonym bruker Skrevet 3. april 2013 #63 Skrevet 3. april 2013 Jeg hadde personlig ikke valgt å blitt bestevenn med en som hadde vært prostituert......... Men om hun ikke jobbet og gikk på nav, da hadde det vært greit? ? Forstod du ikke spm? Jeg skjønte ikke helt hvordan du syntes en nav-bruker og en prostiuert liksom var noe ala det samme...... De er vel et menneske begge to? Så jeg lurte på om du hadde godtatt et menneske som ikke jobbet, men heller levde på våres penger? Atte hæ? Ja, en pedofil og en barnehageansatt er også begge mennesker, de har til og med det til felles at de liker barn begge to, men man kan da foretrekke å være venner med den andre foran den første for det vel? Anonym poster: 09e9302ae6bd5dea748aabe85eb063e8 Du kan få begge deler i ett også vet du; pedofil barnehageansatt og prostituert på trygd . Anonym poster: 2dae4ddc161245f1994a71c93c4ee98c Men nå hadde jo uansett denne damen en vanlig jobb i dag etter det HI sa, og en fortid som prostituert (Om det i det hele tatt er sant og ikke bare et rykte). Anonym poster: 2dae4ddc161245f1994a71c93c4ee98c
*Teoline* Skrevet 3. april 2013 #64 Skrevet 3. april 2013 Altså, hvorfor skal vi gidde å ha en bedrager og hore i omgangskretsen vår? For det er jo det hun er/var.. HI Anonym poster: 17d1d38cbf665bd5d995044373eab729 Du starter ut som et fornuftig menneske med et ganske normalt spørsmål for så å røpe deg (eller vil du bare ha debatt?) som en fordømmende drittkjerring. Jeg tror du gjør henne en enorm tjeneste ved å holde deg unna livet hennes. Hun har nok vært ute for nok dårlige mennesker og fortjener bedre venner enn deg!
Gjest sussie77 Skrevet 3. april 2013 #65 Skrevet 3. april 2013 (endret) Nei. Vet om flere med vanskelig fortid som har skjerpet seg og klarer seg bra. Det står det respekt av. Så nei jeg hadde ikke dømt henne. Ihvertfall ikke nå når du ser hun har skikket seg. Endret 3. april 2013 av sussie77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå