Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #51 Skrevet 30. mars 2013 Jepp, hadde blitt rasende. Er heldigvis velsignet med evnen til å synge ut når det er noe som ikke passer meg, anbefaler å prøve det. Anonym poster: 3ace95b9d8b587f1ff4c9070dc3d77cf
Madolyn Skrevet 30. mars 2013 #52 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Ja de skal ikkje være enkelt ditta her livet mannfolk som tar en for gitt kansje eg skal vurdere og bli lesbe neida... HI Anonym poster: 9a6b4ab92be1e04c5bad536281d44ef7 "Bli lesbe"? Unnskyld meg men dra ikke alle menn over den kammen der gitt Min mann står opp med gutten vår annenhver dag i feriene og vi står opp hver vår dag i helgene. Min mann tar sin del av middagslaging og leker like mye med sønnen vår som det jeg gjør. Han tjener omtrent dobbelt så mye som meg, men det er jo fordi han kan fremme sin karriere mens jeg har en langt mer barnevennlig jobb. Her er selvfølgelig all økonomi felles! Det er mannen din som er en bortskjemt guttunge, og forrige samboeren din som var en voldelig drittsekk. Det er ikke snakk om "æsj mannfolk", men det er snakk om at du faller for late og umodne guttunger fordi du ikke tror du er verdt et likeverdig forhold med en mann som elsker og respekterer deg. I stedenfor lar du deg bli brukt som hushjelp og barnepike. Når du har så dårlig selvtillit og lar deg overkjøre så lett så er du dessverre en magnet for egoistiske og uempatiske mannfolk Det er som regel slik at de som vokser opp med foreldre som behandler hverandre dårlig og driver med psykologisk krigføring og har svært skjeve kjønnsroller og arbeidsfordeling, som havner i nøyaktig like dårlige forhold selv. Trur ikke det er mange ganger jeg har lest om dårlige forhold her inne hvor kvinnen IKKE har hatt en vond barndom eller ungdomstid Og det burde være en enda bedre grunn for å forlange likestilling og respekt i forholdet, slik at ikke barna dine repeterer syklusen i sine forhold.. Endret 30. mars 2013 av Madolyn&Muffin
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #53 Skrevet 30. mars 2013 Det viktige er jo at du ikke prater med han på en måte som han tenker er kritikk. Da låser mannfolkene seg med en gang. Si at det heter ikke at mannfolket er barnevakt for egne barn. Og at det skulle bare mangle at du fikk sove litt. Men ikke ha en negativ tone. Hva med å få ordnet litt barnevakt, og finne litt tilbake til hverandre. Prøve å holde humøret oppe. Er man konstant sint, smitter det. Men det burde faktisk være litt likestilling når det kommer til søvn.. Anonym poster: 4e653a45755553cdda96c1e763960e32
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #54 Skrevet 30. mars 2013 27 år eg ingenting, du har hele livet foran deg. Høres ikke ut som om han er villig til å endre seg, men du kan jo prøve? Synes du fortjener MYE bedre. Og tro meg, det finnes bedre der ute! Lykke til Anonym poster: f2b212797b1a37bd5bd652f413a69945
Gjest Antarctica Skrevet 30. mars 2013 #55 Skrevet 30. mars 2013 Hvis dette er sånn dere lever livet deres vil jeg dessverre spå fremtiden og si: om 10 år, sannsynligvis tidligere, er dere to skilt. Man gidder bare være dørmatte og tjener en viss tid. Så forsvinner kjærligheten, men man fortsetter pga lojaliteten. Så forsvinner den, men man fortsetter pga vanen. Når man har fått skikkelig, skikkelig nok, er ikke engang vanen tilstrekkelig til å fortsette å bli tråkka på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå