Gå til innhold

Hadde dere blitt sur pga dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja han er en egoist.. eg som og gjør ALT hus arbeidet og lager mat og styrer med barna...han gjør noen ting om eg må be han om de.. han sitter stort sett i stolen sin fra han står opp til han legger seg og ser på tv eller styrer med telefonen sin... av og til blir han med ut på trilletur eller yt med dei andre barna.. han mener de er på sin plass at eg skal gjøre alt dette siden han jobber fullt og betaler husleigen og bil lån.. eg har ca utbetalt 11.000 i mnden og den rekker knapt til bhg rekning og trømrekninga og litt mat....

Når de kommer til sex så er eg glad i sex og blir sur om eg ikke får den kosen.. så noe sex nekt her i huset tror eg blir verst for oss begge 2 desverre :(

eg gjir han og små oppmerksomheter av og til som et donanld blad eller pondus blad når eg har vert på butikken eller slik som nå til påske fikk han ett stoooort påske egg med masse godt oppi... er slike ting eg liker og gjøre baare for og vise at eg tenker på han og er glad i han... men eg får aldri slike ting :(

vet ikkje heilt ka eg skal gjøre lenger :( er glad i han og alt men virker for meg at han har meg som hushjelp og barnevakt og sexdukke :(

eg har ingenting imot og gjøre husarbeid og slike ting men de som iretera meg er at han ikkje VISE interesse for og vil hjelpe meg fordi han er glad i meg...

hilsen HI...

Anonym poster: 9a6b4ab92be1e04c5bad536281d44ef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mange damer som godtar altfor mye!!! Ikke rart mange menn er som de er!!

Anonym poster: 73982d37374e15804f9eab51c52e8252

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna. Både på ham og på meg selv som hadde prestert å pådra meg barn med en sånn slubbert.

Skrevet

Usj og æsj. Jeg hadde blitt dritsur!!!!!! Vis han denne tråden, så får han se at det rett og slett ikke går an å oppføre seg slik som han i lengden.

Anonym poster: 6a4ccf9ff0d64513bc4aabe40ec6080e

Skrevet

ja han er en egoist.. eg som og gjør ALT hus arbeidet og lager mat og styrer med barna...han gjør noen ting om eg må be han om de.. han sitter stort sett i stolen sin fra han står opp til han legger seg og ser på tv eller styrer med telefonen sin... av og til blir han med ut på trilletur eller yt med dei andre barna.. han mener de er på sin plass at eg skal gjøre alt dette siden han jobber fullt og betaler husleigen og bil lån.. eg har ca utbetalt 11.000 i mnden og den rekker knapt til bhg rekning og trømrekninga og litt mat....

Når de kommer til sex så er eg glad i sex og blir sur om eg ikke får den kosen.. så noe sex nekt her i huset tror eg blir verst for oss begge 2 desverre :(

eg gjir han og små oppmerksomheter av og til som et donanld blad eller pondus blad når eg har vert på butikken eller slik som nå til påske fikk han ett stoooort påske egg med masse godt oppi... er slike ting eg liker og gjøre baare for og vise at eg tenker på han og er glad i han... men eg får aldri slike ting :(

vet ikkje heilt ka eg skal gjøre lenger :( er glad i han og alt men virker for meg at han har meg som hushjelp og barnevakt og sexdukke :(

eg har ingenting imot og gjøre husarbeid og slike ting men de som iretera meg er at han ikkje VISE interesse for og vil hjelpe meg fordi han er glad i meg...

hilsen HI...

Ante meg at sovinga bare var en del av problemet her, ja....;-)

Fatter ikke hva som gjør at enkelte mannfolk tror de går fra den ene mora til den andre, og faktisk LIKER å oppføre seg som ufordragelige, late tenåringer.......

Skal ikke si hvor "dum" du har vært/er som finner deg i det, for har vært der selv og vet hvor lett det er å umerkelig gli inn i rollen som "altarbeidende"..... Man sitter liksom i fella når man får barn, og disse tingene er ofte ikke et problem før man har det....

Men tro meg - du får nok en dag!

Husker ikke hvilket nr jeg var over her, men er jeg som er separert pga samme grunner..........

Nå FATTER jeg ikke at jeg holdt ut så lenge !

Anonym poster: e002f402775230202158d8be78a18671

Skrevet

Da hadde jeg heller vært alene. Ville sagt det til han i dag den dag, at dette godtar jeg ikke lenger. Nå blir det enten som du sier, eller så kan han jo få ungene annen hver helg når dere går fra hverandre, for da får du hvertfall tenkt litt på deg selv også.

Nå er det kanskje ikke primært sovinga jeg hadde blitt forbanna for, men hva det innebærer at han nekter å la deg få EN sovedag i løpet av påska; nemlig at han ikke bryr seg om dine behov...

Anonym poster: 2a43feff17750f065966ba64b6bfde82

Skrevet

Herlighet, er det et liv? Han er på jobb og kjører lastebil, så kommer han hjem og sitter for det meste i en stol? Mannen lever jo ikke, han går glipp av så mye i livet. Det gjør du som lever med han også, du finner deg i alt for mye og går glipp av enda mer.

Skrevet

har vurdert og vere aleine ja..men blir so ensomt.. er snart 27 år.. vi har de jo veldig fint ilag på mange måter og :) men er begynt og bli lei av denne store ongen som sitter og får og får... eg gir og gir men får ingenting tilbake... eller ifølge han so er de jo han sin fortjeneste at vi har tak over hodet!!!!

HI

Skrevet

grunnen til at eg finner meg i masse er vel fordi eg sliter med dårlig sjølbilde og sjøltillit.. so eg vil på en måte gjøre de beste eg kan slik at han skal like meg bedre... min forrige ex mann var eg sammen med i 8 år... var mykje drittslenging og vold inni bildet :(

eg skal begynde og gå til psykolog no i midten av april for dette :) håper de hjelper og at eg får litt sjølrespekt :)

HI

Skrevet

hilsen HI...

Ante meg at sovinga bare var en del av problemet her, ja....;-)

Fatter ikke hva som gjør at enkelte mannfolk tror de går fra den ene mora til den andre, og faktisk LIKER å oppføre seg som ufordragelige, late tenåringer.......

Skal ikke si hvor "dum" du har vært/er som finner deg i det, for har vært der selv og vet hvor lett det er å umerkelig gli inn i rollen som "altarbeidende"..... Man sitter liksom i fella når man får barn, og disse tingene er ofte ikke et problem før man har det....

Men tro meg - du får nok en dag!

Husker ikke hvilket nr jeg var over her, men er jeg som er separert pga samme grunner..........

Nå FATTER jeg ikke at jeg holdt ut så lenge !

ja eg får vel nok en dag!! da frykter eg de blir stygt....har vert sammen i litt over 3 år no... so eg har rekorden av dei 3 damene han har hatt :P HI

Skrevet

har vurdert og vere aleine ja..men blir so ensomt.. er snart 27 år.. vi har de jo veldig fint ilag på mange måter og :) men er begynt og bli lei av denne store ongen som sitter og får og får... eg gir og gir men får ingenting tilbake... eller ifølge han so er de jo han sin fortjeneste at vi har tak over hodet!!!!

HI

Ja han hørtes ut som en herlig fyr! Han hadde ikke vært min mann mye lenger hvis han aaaaldri hadde hjelpt til i hjemmet, eller aldri hadde tatt seg av barna! Du må sette ned foten NÅ! Du er ikke moren hans.

Anonym poster: 82850c63bf9603f452e42da2b06d8136

Skrevet

Du får si til han at en dag får du nok, og hvem skal stå opp med babyen når dere skal dele barna 50/50?

Hehe, lurer på hvordan han skulle klart dagene sine som alenepappa når han ikke kan ta EN dag i påsken..

Hadde forresten blitt dritforbanna.

Anonym poster: cf3c48b3a50c5242241d8b4fc465508c

Skrevet

Du har vel venner eller annen familie?

Vil tro det er verre å være ensom i et forhold enn å være alene. Ensom og alene er to ulike ting!

Og som du sier så er du faktisk 27 år! Du klarer deg alene!

Og det er et veeeeeeeeeeeeeldig langt liv å mistrives om du ikke gjør noe iallefall, enten det blir sånn eller sånn.........

Vil tro han får det mye verre, siden han da må begynne å gjøre ting og tang:-)

Ikke at jeg oppfordrer til brudd altså, men slik jeg ser det så MÅ du gjøre NOE.

Min eks har faktisk blitt en mye bedre og mer tilstedeværende far etter at jeg gikk! Nå må han engasjere seg og være sammen med dem den tida de er hos han. Vi snakker også bedre sammen siden vi faktisk har noe felles å snakke om!

Han har unnskyldt seg og har også ytret ønske om å prøve igjen. Men for min del er det dessverre for sent, følelsene er helt borte etter å ha vært tatt for gitt så lenge. Og om de hadde vært der hadde jeg uansett ikke tatt sjansen på at ting kom til å bli bedre....

Brent barn............

Siden du tydeligvis har følelser fortsatt, bør du gjøre noe med forholdet nå! Ellers er det nok for sent!

Og du - vis han denne tråden :-)

Skrevet

Du har vel venner eller annen familie?

Vil tro det er verre å være ensom i et forhold enn å være alene. Ensom og alene er to ulike ting!

Og som du sier så er du faktisk 27 år! Du klarer deg alene!

Og det er et veeeeeeeeeeeeeldig langt liv å mistrives om du ikke gjør noe iallefall, enten det blir sånn eller sånn.........

Vil tro han får det mye verre, siden han da må begynne å gjøre ting og tang:-)

Ikke at jeg oppfordrer til brudd altså, men slik jeg ser det så MÅ du gjøre NOE.

Min eks har faktisk blitt en mye bedre og mer tilstedeværende far etter at jeg gikk! Nå må han engasjere seg og være sammen med dem den tida de er hos han. Vi snakker også bedre sammen siden vi faktisk har noe felles å snakke om!

Han har unnskyldt seg og har også ytret ønske om å prøve igjen. Men for min del er det dessverre for sent, følelsene er helt borte etter å ha vært tatt for gitt så lenge. Og om de hadde vært der hadde jeg uansett ikke tatt sjansen på at ting kom til å bli bedre....

Brent barn............

Siden du tydeligvis har følelser fortsatt, bør du gjøre noe med forholdet nå! Ellers er det nok for sent!

Og du - vis han denne tråden :-)

tørr ikkje og vise han tråden faktisk :( vi får ta en skikklig prat en dag... eg gjikk ifra han rett før jul i for fjor pga dette her... og pga at eg blei ufrivillig gravid på p-Pilla :( han sa eg måtte ta abort men eg ville beholde.. de endte med spontan abort i uke 7 desverre :( eg gjikk ifra han og han kom krypende tilbake og lovde meg gull og grøne skoga.. han ville til og med ha et barn med meg.. og de fikk vi :) begge er glad for de :) men no er de tilbake til same old shit !!!!!!!!!!!!! :( men han er god på bunnen :) og eg elsker han veldig høgt :)

HI

HI

Skrevet

Forholdet kommer ikke til å gå når det kun er en som gir..Man skal jo få noe tilbake..Jeg gav og gav med min tidligere kjæreste, fikk bare dritten tilbake..

Herregud hvor glad jeg er som gikk i fra han!

(og at jeg ikke fikk noen barn der!)

Det går ikke ann!Du må sette ned foten og være hard!

Si akkurat hva du mener!

Det er INGEN selvfølge at du skal ta baby hver eneste gang.Hvis det er så fælt for han å jobbe fordi han blir sliten, så får han si slutte og jobbe da..

Ta han et tak!

Skrevet

Herregud ... Det er helt uhørt oppførsel av han ! For en idiot

! En sånn mann hadde ikke fått levd sammen med meg ihvertfall .

Skrevet

Huff, for en kiip fyr:(

Skjønner at du er skuffet.

Skrevet

Say what? Er du ansatt hos han eller?

Dette blir ikke bedre før du tar tak i det. Virker som han trives godt med hvordan ting er.

Skrevet

Når de kommer til sex så er eg glad i sex og blir sur om eg ikke får den kosen.. så noe sex nekt her i huset tror eg blir verst for oss begge 2 desverre sad.png

eg gjir han og små oppmerksomheter av og til som et donanld blad eller pondus blad når eg har vert på butikken eller slik som nå til påske fikk han ett stoooort påske egg med masse godt oppi... er slike ting eg liker og gjøre baare for og vise at eg tenker på han og er glad i han... men eg får aldri slike ting sad.png

vet ikkje heilt ka eg skal gjøre lenger sad.png er glad i han og alt men virker for meg at han har meg som hushjelp og barnevakt og sexdukke sad.png

hilsen HI...

Huff, dette høres ut som min mann til tider. Sitter å tenker iblandt at den eneste måten for at dette skal bli "bra" er å gjøre det slutt, men så sitter jeg å overbeviser meg selv hele dagen om at han eeegentlig gjør masse - men som hva? Siden han kom hjem (pendler) har han sittet på den forbanna pc'n 75 % av den våkne tiden. Han har kommet ut for å spise middag eller måket snø ellers har han sittet på kontoret sitt. :( Hoff man blir så utrolig lei, men det er så skummelt å gjøre det slutt. Man er jo glad i dem og når man har barn sammen er det jo heller ikke lett. Elsker ham av hele mitt hjerte, men til tider lurer jeg på om han elsker meg lengre :(

*Sukk*

Anonym poster: 3bf72806568b8aa155b986eeba21fd94

Skrevet

Ja de skal ikkje være enkelt ditta her livet :( mannfolk som tar en for gitt :( kansje eg skal vurdere og bli lesbe ;) neida... men virka for at han sjønna at eg er sur for noke ivertfall for han driv og smiska litt her... og sa når han sto opp at eg kunne gå og legge meg... men da e jo heile vittsen vekk da når klokka e 11 likksom :(

HI

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt sur!

Du bør selvsagt snakke med han om problemene dere har. Og er han ikke villig til å høre på feks at han skal ta sin del av ansvar for barna ved å stå opp annenhverdag osv, så har jo du muligheten til å gi han noen konsekvenser av noen slag. Tenk litt på hva det kan være- trenger ikke være sexnekt. Kommer ikke på noen gode forslag, men du kan droppe å lage middag til han, rydd bort tingene hans, dropp å vask, reis bort så han MÅ ta seg av alt hjemme (forutsatt at ikke tror ungen blir skadelidende selvsagt- de fleste tar seg jo i nakken når de vet det ikke er noen andre til å gjøre det) selge noe av det dere eier i sammen som du ikke liker men som han liker osv osv intill han forstår alvoret.

Alternativt så har du to muligheter som kan gi deg ro i sjelen istedefor å gå å være frustrert og sint.

1. gå fra han

2. vær hos han men aksepter at han bare er slik, og at han ikke vil endre seg, men at det trossalt er bedre enn å gå ifra han.

Bare pass på å ikke gjør som alle andre sier, da kan du ende opp bitter. Det er et stort steg å gå ifra noen, og behøver ikke være eneste løsningen på problmemet... synes det er skummelt at så mange her sier at du skal gå ifra han pga dette. De kjenner jo verken deg eller hele historien. Dette er noe du må kjenne på selv.

Anonym poster: 0265a0a4a97b18f43d87e8eb80a16bed

Skrevet

Ja de skal ikkje være enkelt ditta her livet sad.png mannfolk som tar en for gitt sad.png kansje eg skal vurdere og bli lesbe wink.png neida... men virka for at han sjønna at eg er sur for noke ivertfall for han driv og smiska litt her... og sa når han sto opp at eg kunne gå og legge meg... men da e jo heile vittsen vekk da når klokka e 11 likksom sad.png

HI

Men da regner jeg med at du svarte at det er for sent for i dag, men han kan få lov å stå opp med babyen både på søndag og mandag siden du har tatt alle dagene til nå.

Hvis du spør om han seriøst mener at siden han jobber 100 % så skal han slippe unna alt husarbeid i tillegg til å ikke ta seg av sine egne barn? Hvilke far vil han være?

Skrevet

Det er ikke rett slik han holder på. Ikke godta det!

Skrevet

Du må skjerpe deg litt, HI, kvinn deg opp og krev!

Ikke slemt ment altså, men jeg blir forbanna på dine vegne. Si at dere var to om å få barn, derfor står dere opp annen hver dag i ferie og helger, FERDIG!

Og når det gjelder resten, hadde jeg streika. Ikke gidd å gjøre noe som helst for han. Og få han til å forstå at du ikke vil finne deg i å leve sånn, dermed får han "flotte" muligheter til å måtte stille opp, når han får halve ansvaret alene.

Og du, det nytter ikke å hinte og virke sur og lei, så han kaanskje merker at noe er galt, si det i klartekst!!!

Håper du finner fram den ryggraden som du garantert har der inne et sted :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...