Gå til innhold

Hadde dere blitt sur pga dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er de eg som er hårsår....

 

Eg har 2 barn fra tidligere forhold, mannen har 1...dei er med oss annakvar veke :) vi har ilag et barn som er 6 mnder :) han jobber som langtransport sjåfør og har en litt skeiv døgnrytme :/ eg står opp kvar dag med barna og kjører dei på skule og barnehage, de er og eg som har tatt bebyen på natta heilt fra ho blei født... mammen sover og koser seg... men no i påsken har han hatt fri fra jobb fra tirsdag til og med imårrakveld... eg spurte han om han kunne stå opp med bebyen en dag i påsken so eg kunne sove lenge for en gangs skyld...( dei andre barna er ikke her og eg ammer ikke) men nei de kunne eg berre glømme ??? fan for en d....sekk... dei helgane vi ikke har dei andre barna so sover han og lenge...

 

fårstå meg rett, eg har ingenting imot å stå opp med beby... men hadde vert deilig og sove lenge og bare ligge i senga og døse EN morgen :)

 

argumentet hans var at han sover ikke så godt og har en oppstykka søvn når han er på jobb... og at eg kunne legge meg kl 8 kvar kveld om eg ville...

 

blei litt rotete dette her :P

 

Anonym poster: 4cf1e4d05ed3fc0a2caff3b475bd772d

Videoannonse
Annonse
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Ja, hadde blitt dritsur faktisk.

Skrevet

For en dust.

 

Anonym poster: 3158202dd979606bcfbd60b105abd7e8

Skrevet

Da hadde jeg blitt sur

 

Anonym poster: bdc7c0d1bf6860c13926cba1b40be199

Skrevet

Jeg hadde også blitt skikkelig sur og sint

Skrevet

Hadde blitt dritforbanna! Her står vi opp en dag hver i helgen og annenhver dag i ferier.

Skrevet

Hadde og blitt kjempe sur! Rett og slett dritt forbanna.

Skrevet

Hadde blitt veldig sur. Når de andre barna kommer så hadde jeg latt mannen ta de og sove med baby inne hos meg. Men jeg har en sovebaby da, som sover til 8-9 tia ;)

Skrevet (endret)

Hadde den idioten der vært mannen min, så hadde han fått signert seperasjonspapirene på tirsdag den dag!!

 

Ja så lite skal det til . Og alikevel så forventer kanskje mannen din at du stiller med ho Laura når han er våken & kåt??

 

Kjekt med litt overskudd på den fronten også :P

Endret av Gjest
Skrevet

Dritforbanna!

Er ganske sikker på at han ikke er så overivrig på andre ting heller, f.eks husarbeid? Sånt henger gjerne sammen......

Min var også sånn... Oppdaga det litt for seint - dvs etter vi fikk barn.. Er separert nå, orker ikke ha en "tenåring" ekstra resten av livet.....

Ta affære nå, ellers tror jeg løpet er kjørt når han allerede nå svarer deg slik.................

Lykke til :-)

 

 

Anonym poster: e002f402775230202158d8be78a18671

Skrevet

Hadde blitt dritsur! Er han sånn på andre områder når det gjelder barn og hus også? Visste du ikke dette før dere fikk barn sammen? Sett foten ned med en gang, desto lenger du lar det skure og gå, desto vanskeligere blir det å endre!

 

Anonym poster: 4c6bfc76953a10f88a8e21832f0312c4

Gjest Skofantomet
Skrevet

Hadde den idioten der vært mannen min, så hadde han fått signert seperasjonspapirene på tirsdag den dag!!

 

Ja så lite skal det til . Og alikevel så forventer kanskje mannen din at du stiller med ho Laura når han er våken & kåt??

 

 

Kjekt med litt overskudd på den fronten også :P

 

Laura? :D haha.

Skrevet

Hadde blitt forbanna! Her er det en dag hver i helgen og annenhver dag i ferier. Det er å tråkke på deg, drittfyr! No sex for him;)

 

Anonym poster: 2cb37740e6922efd5965a4b0030d0c21

Gjest Skofantomet
Skrevet

Hadde blitt forbanna ja. For en egomann!

Skrevet

Det der hadde provosert meg. JEg driver ikke noe spahotell for mannfolk, og jeg tror heller ikke jeg oppholder meg på et. Her bidrar alle voksne likt, og vi er alle opptatt av at den andre har det bra. Det er noe usympatisk med den som er mer opptatt av egen søvn enn kjæresten sin.

Skrevet

Hadde blitt forbanna jeg og, og spent han ut av senga hver dag...

Skrevet

Dere er to som har fått barn, har han glemt det?

Gjest yrild
Skrevet

Jeg hadde sagt fra lenge før dette, men ja helt klart blitt sint om en tyrk for at han ikke kan stå opp en dag i påsken!

Skrevet

Det virker som om om du har latt han tro at det er sånn det skal være, siden han tar det som en selvfølge.

 

Jeg hadde ikke orket å ha det sånn!

Skrevet

Om jeg forstår det riktig så tar du deg rimelig mye av hans sønn/datter når h*n er hos dere? Ellers kunne vel ikke mannen jobbet som han gjør?

Tar han det som en selvfølge også?

 

Anonym poster: e002f402775230202158d8be78a18671

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Sur er ikke på langt nær dekkende.

 

Men du, ikke spør, men fortell han at resten av påsken skal han få lov til å stå opp med baby og kose seg, tenk så heldig!

Skrevet

Du får innføre en ny regel: heretter skal dere stå opp annenhver dag i ALLE ferier. Det er ikke noe som er oppe til diskusjon eller forhandling. Sånn er det bare. Og ikke gi deg hvis han prøver seg! Spark ham ut av senga hvis du må.

 

Du må ikke la ham behandle deg som en dørmatte.

 

Anonym poster: 4c6bfc76953a10f88a8e21832f0312c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...