Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 eller er de eg som er hårsår.... Eg har 2 barn fra tidligere forhold, mannen har 1...dei er med oss annakvar veke vi har ilag et barn som er 6 mnder han jobber som langtransport sjåfør og har en litt skeiv døgnrytme :/ eg står opp kvar dag med barna og kjører dei på skule og barnehage, de er og eg som har tatt bebyen på natta heilt fra ho blei født... mammen sover og koser seg... men no i påsken har han hatt fri fra jobb fra tirsdag til og med imårrakveld... eg spurte han om han kunne stå opp med bebyen en dag i påsken so eg kunne sove lenge for en gangs skyld...( dei andre barna er ikke her og eg ammer ikke) men nei de kunne eg berre glømme ??? fan for en d....sekk... dei helgane vi ikke har dei andre barna so sover han og lenge... fårstå meg rett, eg har ingenting imot å stå opp med beby... men hadde vert deilig og sove lenge og bare ligge i senga og døse EN morgen argumentet hans var at han sover ikke så godt og har en oppstykka søvn når han er på jobb... og at eg kunne legge meg kl 8 kvar kveld om eg ville... blei litt rotete dette her Anonym poster: 4cf1e4d05ed3fc0a2caff3b475bd772d
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Ja, hadde blitt dritsur faktisk.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 For en dust. Anonym poster: 3158202dd979606bcfbd60b105abd7e8
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Da hadde jeg blitt sur Anonym poster: bdc7c0d1bf6860c13926cba1b40be199
Tired mama Skrevet 30. mars 2013 #8 Skrevet 30. mars 2013 Hadde blitt dritforbanna! Her står vi opp en dag hver i helgen og annenhver dag i ferier.
santhe Skrevet 30. mars 2013 #10 Skrevet 30. mars 2013 Hadde og blitt kjempe sur! Rett og slett dritt forbanna.
Elina Skrevet 30. mars 2013 #11 Skrevet 30. mars 2013 Hadde blitt veldig sur. Når de andre barna kommer så hadde jeg latt mannen ta de og sove med baby inne hos meg. Men jeg har en sovebaby da, som sover til 8-9 tia
Gjest Skrevet 30. mars 2013 #12 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Hadde den idioten der vært mannen min, så hadde han fått signert seperasjonspapirene på tirsdag den dag!! Ja så lite skal det til . Og alikevel så forventer kanskje mannen din at du stiller med ho Laura når han er våken & kåt?? Kjekt med litt overskudd på den fronten også Endret 30. mars 2013 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #13 Skrevet 30. mars 2013 Dritforbanna! Er ganske sikker på at han ikke er så overivrig på andre ting heller, f.eks husarbeid? Sånt henger gjerne sammen...... Min var også sånn... Oppdaga det litt for seint - dvs etter vi fikk barn.. Er separert nå, orker ikke ha en "tenåring" ekstra resten av livet..... Ta affære nå, ellers tror jeg løpet er kjørt når han allerede nå svarer deg slik................. Lykke til :-) Anonym poster: e002f402775230202158d8be78a18671
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #14 Skrevet 30. mars 2013 Hadde blitt dritsur! Er han sånn på andre områder når det gjelder barn og hus også? Visste du ikke dette før dere fikk barn sammen? Sett foten ned med en gang, desto lenger du lar det skure og gå, desto vanskeligere blir det å endre! Anonym poster: 4c6bfc76953a10f88a8e21832f0312c4
Gjest Skofantomet Skrevet 30. mars 2013 #15 Skrevet 30. mars 2013 Hadde den idioten der vært mannen min, så hadde han fått signert seperasjonspapirene på tirsdag den dag!! Ja så lite skal det til . Og alikevel så forventer kanskje mannen din at du stiller med ho Laura når han er våken & kåt?? Kjekt med litt overskudd på den fronten også Laura? haha.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #16 Skrevet 30. mars 2013 Hadde blitt forbanna! Her er det en dag hver i helgen og annenhver dag i ferier. Det er å tråkke på deg, drittfyr! No sex for him;) Anonym poster: 2cb37740e6922efd5965a4b0030d0c21
Gjest Skofantomet Skrevet 30. mars 2013 #17 Skrevet 30. mars 2013 Hadde blitt forbanna ja. For en egomann!
hit og dit Skrevet 30. mars 2013 #18 Skrevet 30. mars 2013 Det der hadde provosert meg. JEg driver ikke noe spahotell for mannfolk, og jeg tror heller ikke jeg oppholder meg på et. Her bidrar alle voksne likt, og vi er alle opptatt av at den andre har det bra. Det er noe usympatisk med den som er mer opptatt av egen søvn enn kjæresten sin.
Fomle84 Skrevet 30. mars 2013 #19 Skrevet 30. mars 2013 Hadde blitt forbanna jeg og, og spent han ut av senga hver dag...
Håper<3 Skrevet 30. mars 2013 #20 Skrevet 30. mars 2013 Dere er to som har fått barn, har han glemt det?
Gjest yrild Skrevet 30. mars 2013 #21 Skrevet 30. mars 2013 Jeg hadde sagt fra lenge før dette, men ja helt klart blitt sint om en tyrk for at han ikke kan stå opp en dag i påsken!
Gidder ikke! Skrevet 30. mars 2013 #22 Skrevet 30. mars 2013 Det virker som om om du har latt han tro at det er sånn det skal være, siden han tar det som en selvfølge. Jeg hadde ikke orket å ha det sånn!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #23 Skrevet 30. mars 2013 Om jeg forstår det riktig så tar du deg rimelig mye av hans sønn/datter når h*n er hos dere? Ellers kunne vel ikke mannen jobbet som han gjør? Tar han det som en selvfølge også? Anonym poster: e002f402775230202158d8be78a18671
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 30. mars 2013 #24 Skrevet 30. mars 2013 Sur er ikke på langt nær dekkende. Men du, ikke spør, men fortell han at resten av påsken skal han få lov til å stå opp med baby og kose seg, tenk så heldig!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2013 #25 Skrevet 30. mars 2013 Du får innføre en ny regel: heretter skal dere stå opp annenhver dag i ALLE ferier. Det er ikke noe som er oppe til diskusjon eller forhandling. Sånn er det bare. Og ikke gi deg hvis han prøver seg! Spark ham ut av senga hvis du må. Du må ikke la ham behandle deg som en dørmatte. Anonym poster: 4c6bfc76953a10f88a8e21832f0312c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå