Gå til innhold

Hadde dere blitt sur pga dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er de eg som er hårsår....

Eg har 2 barn fra tidligere forhold, mannen har 1...dei er med oss annakvar veke :) vi har ilag et barn som er 6 mnder :) han jobber som langtransport sjåfør og har en litt skeiv døgnrytme :/ eg står opp kvar dag med barna og kjører dei på skule og barnehage, de er og eg som har tatt bebyen på natta heilt fra ho blei født... mammen sover og koser seg... men no i påsken har han hatt fri fra jobb fra tirsdag til og med imårrakveld... eg spurte han om han kunne stå opp med bebyen en dag i påsken so eg kunne sove lenge for en gangs skyld...( dei andre barna er ikke her og eg ammer ikke) men nei de kunne eg berre glømme ??? fan for en d....sekk... dei helgane vi ikke har dei andre barna so sover han og lenge...

fårstå meg rett, eg har ingenting imot å stå opp med beby... men hadde vert deilig og sove lenge og bare ligge i senga og døse EN morgen :)

argumentet hans var at han sover ikke så godt og har en oppstykka søvn når han er på jobb... og at eg kunne legge meg kl 8 kvar kveld om eg ville...

blei litt rotete dette her :P

Anonym poster: 4cf1e4d05ed3fc0a2caff3b475bd772d

Videoannonse
Annonse
Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Ja, hadde blitt dritsur faktisk.

Skrevet

For en dust.

Anonym poster: 3158202dd979606bcfbd60b105abd7e8

Skrevet

Da hadde jeg blitt sur

Anonym poster: bdc7c0d1bf6860c13926cba1b40be199

Skrevet

Jeg hadde også blitt skikkelig sur og sint

Skrevet

Hadde blitt dritforbanna! Her står vi opp en dag hver i helgen og annenhver dag i ferier.

Skrevet

Hadde og blitt kjempe sur! Rett og slett dritt forbanna.

Skrevet

Hadde blitt veldig sur. Når de andre barna kommer så hadde jeg latt mannen ta de og sove med baby inne hos meg. Men jeg har en sovebaby da, som sover til 8-9 tia ;)

Skrevet (endret)

Hadde den idioten der vært mannen min, så hadde han fått signert seperasjonspapirene på tirsdag den dag!!