Gå til innhold

Flere med termin tidlig i april?


baremay

Anbefalte innlegg

Skulle ha marsbebis med termin 24 mars... men her skjer jo ikke noe...så dette blir aprilbebis i løpet av uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei FrøkenEli. Så du går fortsatt og venter. Hvordan er formen din da? Jeg gikk også 12 dager over med førstemann og han kom ikke før jeg ble igangsatt og de til slutt tok vannet. Ble du satt i gang første gangene eller?

 

Jeg hadde håper det skulle gå litt fortere denne gangen. Har termin i dag da, så det er jo enda tid, men for hver dag mister jeg liksom litt troen på at det vil skje av seg selv denne gangen.

 

Har du time til overtidskontroll eller?

 

Lykke til og håper det skjer noe snart!!

 

 

Heisann! Nei, eg blei ikkje satt i gang sist, men liker å tru at vi satte det i gang sjølv med masse sex, og ein laaang tur. Så det spørs om det ikkje blir det denne gangen og, Har ikje så lyst til å bli satt i gang, Kva syns du om det? Gjekk det greit med deg? Er litt redd for at det blir det denne gongen.

 

Skal på overtidskontroll i morgen, så det kan jo hende at alle undersøkelsane gjer at det skjer noko. Håper eg er moden!

 

Gratulera så masse med termindagen i dag forresten! Håper det skjer snart! Det er verre å vente når ein har ein liten frå før.. Kor gammel er gutten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha marsbebis med termin 24 mars... men her skjer jo ikke noe...så dette blir aprilbebis i løpet av uka...

 

Hei! Det var nesten godt å lese at vi var fleire. Har du vært på din første overtidskontroll? Merker du noko framgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei FrøkenEli. Så du går fortsatt og venter. Hvordan er formen din da? Jeg gikk også 12 dager over med førstemann og han kom ikke før jeg ble igangsatt og de til slutt tok vannet. Ble du satt i gang første gangene eller?

 

Jeg hadde håper det skulle gå litt fortere denne gangen. Har termin i dag da, så det er jo enda tid, men for hver dag mister jeg liksom litt troen på at det vil skje av seg selv denne gangen.

 

Har du time til overtidskontroll eller?

 

Lykke til og håper det skjer noe snart!!

 

 

Heisann! Nei, eg blei ikkje satt i gang sist, men liker å tru at vi satte det i gang sjølv med masse sex, og ein laaang tur. Så det spørs om det ikkje blir det denne gangen og, Har ikje så lyst til å bli satt i gang, Kva syns du om det? Gjekk det greit med deg? Er litt redd for at det blir det denne gongen.

 

Skal på overtidskontroll i morgen, så det kan jo hende at alle undersøkelsane gjer at det skjer noko. Håper eg er moden!

 

Gratulera så masse med termindagen i dag forresten! Håper det skjer snart! Det er verre å vente når ein har ein liten frå før.. Kor gammel er gutten din?

 

Hei igjen!

 

Takk for det, men det skjer lite her dessverre. Har også prøvd oss på litt igangsettelses-sex, hehe, får se om det hjelper. Har en sønn på snart tre.

 

Med han begynte de å sette i gang etter syv dager over, men det tok sin tid. Det går jo bra det også, men jeg tror jo at det aller beste er om ting skjedde på egenhånd. Jeg fikk først ballongkateter, så piller og til slutt tok de vannet etter fire dager med igangsettelse, så jeg var jo ikke akkurat kjempe moden og klar. De er jo veldig flinke på sykehuset, så det går uansett bra.

 

Bra at du skal på kontroll i morgen da, hvilket sykehus skal du føde på? Jeg var på riksen sist og skal dit nå også.

 

Krysser fingerne for at du er moden og fin og at det starter av seg selv veldig snart! Hvor gammel er deres barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi vi flere som venter, og noen har jo ventet lenge allerede. Kjenner dere noen tegn på at noe er på gang? Her kjennes ikke stort må jeg si. Har kraftige kynnere som er mer eller mindre regelmessige på kveldene, men det har de jo vært i en uke nå, og de er ikke særlig vonde. Litt stikkinger og babyen presser jo alle veier, men ellers kjenner jeg lite.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står alt bra til:-) blitt frisk igjen og fått mer energi.i går vasket jeg tom behge bilene våre og gikk tur mef mann og datter:-) har mye kynnere, spess på kvelden, men ikke tegn på fødsel med det første:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står alt bra til:-) blitt frisk igjen og fått mer energi.i går vasket jeg tom behge bilene våre og gikk tur mef mann og datter:-) har mye kynnere, spess på kvelden, men ikke tegn på fødsel med det første:-)

 

Hei Charlotte!

 

Hyggelig å høre fra deg, trodde nesten det kunne være noe på gang hos deg nå;-)

 

Her er det stille og rolig på tross av termindag. Mannen er på kino med noen kompiser så jeg slapper av hjemme.

 

Godt å høre at du er frisk igjen! Her har det også vært bilvask i dag, men det var gutta som stod for den mens jeg stod for solingen. Synes den arbeidsdelingen var bedre, rett og slett ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha marsbebis med termin 24 mars... men her skjer jo ikke noe...så dette blir aprilbebis i løpet av uka...

 

Hei! Det var nesten godt å lese at vi var fleire. Har du vært på din første overtidskontroll? Merker du noko framgang?

 

Jeg var på kontroll på søndag, da var jeg 41+3. Jeg merker ikke noe fremgang. Blir satt igang på torsdag hvis det ikke skjer noe før da... så han har ikke så lang tid på seg hvis han har tenkt å bidra ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med de siste dagene for deg, Audix! Får håpe det går fort når de får satt deg i gang.

 

Håper det går bra med overtidskontrollen din i dag, Eli! Kanskje er du moden og fin allerede. Jeg skal til legen for sjekk senere i dag, men regner med at jeg går en stund til før det evt blir snakk om å sette i gang. Vil jo helst klare det selv denen gangen, men kroppen min er visst ikke helt laget for å få i gang fødsel:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt står bra til her også :) Formen er fortsatt fin og går bare å venter på at noe skal skje. Skal til legen for sjekk i dag. Noen som vet om legen sjekker modning? Har termin i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag. Det begynner å bli kjedelig for ho er så fornøyd med alt mulig. Urinen er bra, liten vektoppgang , bra med liv i magen , fint blodtrykk og alt er bare fryd og gammen.eneste morsomme var at jodet hsdde festet seg.jippi. så da er det bare å vente igjen.

 

Hvordan går d med dere andre? Ingen tegn på nært forestående fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også hos legen idag :) Alt bra med alt :)

De har vært redde for svangerskapsforgiftning men det er ikke å se noe tegn til :D

Jeg har fått overtidskontroll til mandagen igjen.

Jeg håper det skjer noe snart!Vil såååå mye hilse på gutten vår nå :) Håper på at det skal starte av seg selv.

Jeg har ingen tegn, tror jeg da.Har nedpress hver kveld og mens smerter innimellom og løper på do et par ganger om dagen.

Kroppen gjør seg nok klar :)

Jeg er veldig spent på hvordan det evt starter :)

Bra med dere andre som venter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen også, og alt sto bra til med både meg og babyen :) Nå hadde værtfall hodet festet seg, så ett steg nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at hodet er festet, Bentix. Tror ikke legen pleier å sjekke modning før man er en stund over, eller i alle fall ikke gjort det på meg. Var i legen i stad jeg også. Alt ser bra ut, bortsett fra at det ikke er noen fødsel på gang da:-)

 

Prøver å gå en stund til, men om det ikke skjed noe blir det nok overtidskontroll på riksen til uken. Satser på at det skjer noe før det. Har kjøpt slike bringebærbladkapsler nå, vet ikke om det har noen effekt, men lov å prøve.

 

Ha det fint alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ihvertfall fremover med oss høres det ut til;-) hehe. Så blir d spennende å se når disse små som trives så godt i magene våre kommer.

 

Akkurat nå (og de siste 3 timene) spiller Caja tennis med eggstokkene mine kjennes d ut til.ikke akkurat veeeeldig behagelig, så skal prøve meg på litt støvtørking og vasking av bad for å se om d får ho til å falle til ro:-) god kveld til dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei du satt i gang berre sju dagar Baremay? Var ikkje det litt tidlig, eller var det noko spesielt kanskje? Eg føder på Haukeland i Bergen, og jenta vår er to år.

 

Kontrollen i dag gjekk veldig fint. Er jo elleve dagar over i dag, og alt var supert. Var ikkje så moden som eg hadde håpa då :/ Så me fekk egentlig velge om me ville bli sett i gang i dag eller ikkje. Valgte å komma tilbake på torsdag og bli sett i gang då.. Håper det skjer noko før den tid! Samme dag som deg Audix78! Då er me 13 dagar over, og sist så født eg 12 dagar over.

 

Det høres jo ut som det skjer litt her då! Om eg hadde hatt sånne tegn som deg Icenose så hadde eg trudd han kom heile tida, eg kjenner ingenting. Akkurat som sist. Ikkje nedpress, ikkje smerter, ikkje kynnerar, berre bevegelse.. Skulle gjerne hatt noken tegn på at det går framover...

 

Lykke til alle sammen. Spennande tider dette, og for ei fin årstid å få et lite vidunder!!

 

Ps: Om noken av dei som får jente har lyst å dele guttenavn med meg så er dei velkomne til det! Vi er stuck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere!

Ja, det er bra vi holder motet oppe!

 

Guttenavn ja, Eli. Denne gangen hadde vi bare ett: Daniel. På jentenevnfronten er vi derimot ikke helt enige, så vi får se hva det blir:-)

 

Jo, det er kanskje ikke så vanlig at de begynner å sette i gang etter syv dager, men jeg fikk overtidstime etter en uke fordi jeg kjente så mye mindre liv, og de besteme da at de skulle begynne å sette i gang. For min del betydde jo dette at de satt inn ballongkateter også dro vi hjem igjen og slik forsatte det. Vi dro på sykehust på morgenen og hjem igjen når de hadde gitt meg behandling. Dette varte i fem dager før de til slutt tok vannet og da gikk det ganske fort. Tror vel kanskje de begynte å sette i gang siden jeg var så lite moden , og fordi jeg selv begynte å bli bekymret fordi jeg kjente så lite liv. Sønnen vår var også ganske tynn og tok ikke så godt til seg næring på slutten, så jeg tror det var lurt.

 

Denne gangen skal jeg prøve å være litt roligere. Det er nok veldig lurt av deg å prøve å gå litt til, men nå er det jo uansett ikke lenge til. Tvi tvi til dere to som blir satt i gang i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Her skjer det ingenting. Skal til jordmor nå snart, så spent på om hun sjekker modning. Det trenger jo ikke ha så mye å si, men greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avslappningsdag idag etter å ha farta rundt de to siste dagene. Så bruker tida til å rydde litt, bake skillingsboller, sove og svare familie og kjente på meldinger om hvordan det går og om det ikke skjer noe:/

Ingen tegn til noe som helst her.

 

Lurer på hvordan d går med Audix78 og FrøkenEli jeg:-) spent på deres vegne:-)

Hvordan går det med resten av aprilmagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er blitt satt i gang. Modningen var fremdeles liten, så eg har ballong no. Er ikkje akkurat behaglig, eg har masse "menssmerter", men det er vel det som er meininga. Eg trudde berre at det kom til¨å gjera mindre vondt, og at eg kunne fungera bortimot normalt.. Men eg ligg egentlig på sofaen, og no har me ordna barnevakt for natten (i tilfelle), så det blir nok mykje tid på sofaen i kveld..

 

Håper eg slepp hormonane og at det begynner i natt.

 

Koreis gjekk det baremay? Sjekka ho modning?Blei du strippa?

 

Også er eg spent på korleis det går med Audix78?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg føler med deg, Eli! Den ballongen er ikke akkurat behagelig. Jeg fikk også det forrige gang. Først satt de inn en på morgenen, så gikk jeg med den til dagen etter, da fylte de på mer vann i den. Det hjalp litt på modningen, men så fikk jeg modningspiller før de som sagt til slutt tok vannet.

 

Det skal jo hjelpe, men føler virkelig med deg nå. Du har ventet lenge!! Får håpe det skjer noe utpå kvelden eller i natt!!

 

Det gikk greit hos jordmor. Har fått overtidstime til tirsdag. Håper jo at det skjer noe av seg selv før det. Hun sjekket ikke modning og strippet ikke. Snakket om det, men hun sa at hun ikke trodde det hadde så stor effekt. Synes det er like greit å la det gå sin gang, så får vi heller prøve oss på litt sex igjen i kveld, haha. Det er så sjarmerende med den store magen, men men, whatever it takes!

 

Ble du strippet på kontrollen? Husker jeg ble det på sykehuset forrige gang og at det var noe inni h... vondt!

 

Veldig spent på å høre fra Audix også... hun skulle også settes i gang i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende FrøkenEli :) Håper det skjer noe snart.

 

Her skjer det fint lite, hadde noen tak i magen i går kveld. Men det ble med de to, så ingen baby i natt heller ;) hehe...

 

Er det på sykehuset du skal på overtidskontroll baremay?

Jeg skal til legen igjen på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er på sykehuset. Min menstermin var 28.mars så i følge den er jeg jo da nesten to uker på overtid på tirsdag, om jeg kommer så langt. Håper jo ikke det.

 

Hvordan kjennes det ut når man har slike tak i magen? Kanskje dumt spm, men jeg kjenner liksom ikke noe, bortsett fra skikkelig sterke kynnere, men det er jo ikke akkurat vonde, bare ubehagelige.

 

Får håpe det skjer noe i natt! Håper jo på det hver kveld, men våkner like skuffet hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde menstermin 29.mars, så har ikke så veldig lyst å gå maks overtid for å si det sånn. synes det er litt skummelt.

Magen ble helt stram og det var vondt i tillegg. Vondt om jeg tok på magen, som om alt bare var alt for trangt. Litt vanskelig å forklare...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...