Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #51 Skrevet 19. mars 2013 Har aldri prøvd, men har blitt tilbydd flere ganger. Kjenner dessverre for mangen som takket ja noen ganger. Og løpet er kjørt for de.. Er så utrolig trist å se at et dårlig valg i ungdomstiden kan ødelegge hele fremtiden Anonym poster: 69a3d23b33e201f974b33bb4952c5634
Gilette Skrevet 19. mars 2013 #52 Skrevet 19. mars 2013 prøvde cannabis for noen uker siden. ble skikkelig"full" av det. det var bare oss og et vennepar som prøvde det og vi hadde det bare gøy. hadde barnefri helg :-D men gjørvdet neppe igjen. Så utrolig kvalmende. Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg meldt deg til barnevernet. Anonym poster: b1be66c2c83d61e1e15766d62305c374 Hvorfor i all verden? Det er flere her som skriver at de har prøvd det. en skriver tilogmed at hun var i Amsterdam forrige uke å kjøpte der, regner med hun har barn ettersom hun henger her. gravid er hun vel ikke siden hun tar slike ting. å prøve en gang er vel ikke et problem. bedre å prøve når man er 30 enn når man er ung og dum. å så lenge barna ikke er til stedet så har vel ikke de vondt av at man prøver det. det er ikke værre enn å være beruset på alkohol! Anonym poster: a7a99b975a680df2c1d8da4f282fa623 All narkobruk er av relevanse for barnevernet så at folk faktisk skriver her at de driver med det eller har prøvd det er temmelig grovt. Anonym poster: e9dfede1f4e8d94b1f1506c6fd5f8300 Så det du sier at alle som en eller annen gang bør bli meldt til bv?? Om barna har det trygt når mor/far/annen forelder er ute og ruser seg på lettere stoffer (der det er lovlig) eller alkohol, og så ser jeg ikke problemet. Om en røyker seg høy eller er full når en har sine barn så anser jeg det relevant for bv da en da ofte er ute av stand til å ta vare på sine barn om noe skulle skje. Det å ta seg ett glass vin/øl/ en drink imenst barna er med en ser jeg derimot på som greit, da de færrest bli ruset nok på ett glass og kanskje tilogmed to.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #53 Skrevet 19. mars 2013 prøvde cannabis for noen uker siden. ble skikkelig"full" av det. det var bare oss og et vennepar som prøvde det og vi hadde det bare gøy. hadde barnefri helg :-D men gjørvdet neppe igjen. Så utrolig kvalmende. Hadde jeg visst hvem du var hadde jeg meldt deg til barnevernet. Anonym poster: b1be66c2c83d61e1e15766d62305c374 Hvorfor i all verden? Det er flere her som skriver at de har prøvd det. en skriver tilogmed at hun var i Amsterdam forrige uke å kjøpte der, regner med hun har barn ettersom hun henger her. gravid er hun vel ikke siden hun tar slike ting. å prøve en gang er vel ikke et problem. bedre å prøve når man er 30 enn når man er ung og dum. å så lenge barna ikke er til stedet så har vel ikke de vondt av at man prøver det. det er ikke værre enn å være beruset på alkohol! Anonym poster: a7a99b975a680df2c1d8da4f282fa623 All narkobruk er av relevanse for barnevernet så at folk faktisk skriver her at de driver med det eller har prøvd det er temmelig grovt. Anonym poster: e9dfede1f4e8d94b1f1506c6fd5f8300 Så det du sier at alle som en eller annen gang bør bli meldt til bv?? Om barna har det trygt når mor/far/annen forelder er ute og ruser seg på lettere stoffer (der det er lovlig) eller alkohol, og så ser jeg ikke problemet. Om en røyker seg høy eller er full når en har sine barn så anser jeg det relevant for bv da en da ofte er ute av stand til å ta vare på sine barn om noe skulle skje. Det å ta seg ett glass vin/øl/ en drink imenst barna er med en ser jeg derimot på som greit, da de færrest bli ruset nok på ett glass og kanskje tilogmed to. Jeg sier hva loven sier. Om politiet tar noen på fersken med en joint så blir de meldt til barnevernet. På et personlig plan syns jeg det er helt berettiget, siden foreldrene viser grov forakt for loven, er dårlige forbilder for barna sine og er generelt uansvarlige. Det samme går selvfølgelig for fyll. Anonym poster: e9dfede1f4e8d94b1f1506c6fd5f8300
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2013 #54 Skrevet 20. mars 2013 Ja desverre har jeg røyka hasj flere ganger i tenårene. Samt prøvd kokain og amfetamin noen ganger. Alt dette var i tenårene. Drakk alkohol fra jeg bar 13 år. Ikke bra foreldrene mine var super kristne og var mer opptatt av Gud enn å skjønne mitt dobbeltliv. Heldigvis sluttet jeg da jeg flyttet hjemmefra og begynte å studere. Kom i et annent sunnere miljø i hovedstaden enn i det miljøet jeg var i den lille byen jeg vokste opp i. Aldri rørt det siden. Anonym poster: 1a96e315d5aa0d4282d0d7d444a241a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå