Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Vi ønsker å skjerme barna våre fra det stygge dopmonsteret i oppveksten. Men har vi ren samvittig selv? Har du prøvd dop? Hva er dine holdninger til dop i dag? Anonym poster: 8c9d511cbb97a40e5cae20e7355457bd
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Prøvde dessverre hasj, noe jeg HATER meg selv for i dag, for jeg hater narkotika mer enn noe annet. Er totalt avholds, og har vært det i nesten ti år, siden jeg drakk for mye i tenårene. Anonym poster: e9dfede1f4e8d94b1f1506c6fd5f8300
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2013 #3 Skrevet 18. mars 2013 Hater ikke meg selv for det, men må bekjent å ha forsøkt å røyke hasj. Opplevde aldri noen "rusfølelse" eller nytelse av det heller, så det er ikke nødvendigvis sånn at man blir fanga av rusmonsteret heller, selv om man prøver ut noe småtteri i ungdommen. Gjennom tidene har jeg jo drukket alkohol uten å bli fyllik, og det går altså også an å prøve cannabis uten å bli narkoman.
Gilette Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Har bodd 3 år i Amsterdam så ja. Er for legalisering av lettere stoffer etter samme regler som i Nederland/Holland.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Kokain, amfetamin og hasj. Samt en hel del piller på narkotikalisten. Anonym poster: d9f195b2cb84e4d81119fca81f45edf2
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #6 Skrevet 18. mars 2013 Har aldri prøvd noen ting.. Har hatt litt lyst til å prøve noe, men ikke nå etter at jeg har fått unger.. Så slipper å tenke på det. Men jeg hadde mine fyllekuler da jeg var yngre da.. Bra nok for meg. Anonym poster: 2314f2cacc069bd25c062193008d7d78
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Prøvde hasj noen ganger. Det var ikke det store for meg. Ble skikkelig stein den siste gangen jeg prøvde det og satt så sinnsykt lenge i. Ble helt sprø i hodet. Sikkert fordi jeg spiste det. Også prøvde jeg amfetamin. Det var skummelt. Hadde så bra fest at jeg var ute etter å prøve det flere ganger. Hadde en langer venninne som skulle hjelpe meg å ordne litt, men hun ordna ikke opp for meg. Tenk så bra! Herregud, så galt det kunne gått. Tenåra..... Anonym poster: 6e293f04aabe424a61865b01e0996e8a
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Aldri prøvd og aldri hatt lyst til å prøve. Kan vel takke min mor for det, hun skremte livskiten av meg
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Å ja da. Har prøvd hasj og kokain én gang hver, men det gav meg ingen verdens ting.. Akkurat det samme som alkohol egentlig. Har ikke tatt noe på maaange år, og drikker ikke heller. Anonym poster: 5cf93d905ef4f59f3d6febd5ed383ace
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mars 2013 #10 Skrevet 18. mars 2013 Nei! Ikke det jeg vet i alle fall. Har heller ikke prøvd å røyke. Har ikke noe til overs for dop og forstår ikke hvorfor vanlige folk vil prøve dette fordi det virker kult når vi vet hva det kan føre til. Jeg klarer ikke å forstå hva de tenker på når de bare skal.. Tenker at de bør vite bedre. Har alltid tatt avstand fra det. Har ikke helt samme tankene om alkohol og har vel drukket mitt opp gjennom årene. Nå tåler jeg det knapt og drikker meg helst ikke full.
Kortslutning Skrevet 18. mars 2013 #11 Skrevet 18. mars 2013 Nei, det kan jeg STOLT si at jeg ikke har prøvd!! Og heller ikke samboeren:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #13 Skrevet 18. mars 2013 Har prøvd hasj/weed en og annen gang da jeg var ung og fryktelig nysgjerrig, og innrømmer glatt at de fleste opplevelsene mine i påvirket tilstand var hypermorsomme! Hadde det kjempegøy, men den tiden er jeg ferdig med for lenge siden, og kommer aldri til å gjøre det igjen. Anonym poster: 22f072095562537b624cfe13a292d2b5
Cat.68 Skrevet 18. mars 2013 #14 Skrevet 18. mars 2013 Har bodd 3 år i Amsterdam så ja. Er for legalisering av lettere stoffer etter samme regler som i Nederland/Holland. Definer lettere stoffer??
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #15 Skrevet 18. mars 2013 Ja, har prøvd det meste utenom heroin. Brukte stoff hver dag i to år frem til jeg ble gravid. Var 17 år og deprimert da jeg begynte. Jeg er så utrolig glad det gikk bra. Anonym poster: 573ca84b64061103a9dc2cbe9adfa514
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #16 Skrevet 18. mars 2013 Nei, aldri. Drakk en del alkohol i min ungdom da, men etter at jeg fikk barn for 12 år siden har jeg ikke vært full heller. Kan ta et glass vin eller to i selskap, men er ikke mange gangene i året det skjer heller. Anonym poster: cc79fc8371fc78200ca93afb1b5e3fa6
Cat.68 Skrevet 18. mars 2013 #17 Skrevet 18. mars 2013 Jeg har prøvd hasj/cannabis noen ganger da jeg var ung,men fikk ikke ut noe annet av det en hjertebank, kaldsvetting og generelt ubehag. Idag er jeg STERK motstander mot illegale rusmidler og er takknemmelig for at dem er illegale. Ønsker ingen legalisering velkommen da jeg sett på nært hold hva dritten kan lede til.
Gilette Skrevet 18. mars 2013 #20 Skrevet 18. mars 2013 Har bodd 3 år i Amsterdam så ja. Er for legalisering av lettere stoffer etter samme regler som i Nederland/Holland. Definer lettere stoffer?? Hasj,cannabis og marihuana (from the top of my head) Vil ha type coffey shops hvor det er klare regler for bruk. I Amsterdam er nå reglene at du må kunne bestille på flamsk for å kjøpe siden endel turister reiste ene og alene for å ruse seg) Er og for medisinsk marihuana, det er bevist at det hjelper endel mennesker medisinsk (stagnering av sykdoms utvikling/kur/lindring)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #21 Skrevet 18. mars 2013 Har bodd 3 år i Amsterdam så ja. Er for legalisering av lettere stoffer etter samme regler som i Nederland/Holland. Definer lettere stoffer?? Hasj,cannabis og marihuana (from the top of my head) Vil ha type coffey shops hvor det er klare regler for bruk. I Amsterdam er nå reglene at du må kunne bestille på flamsk for å kjøpe siden endel turister reiste ene og alene for å ruse seg) Er og for medisinsk marihuana, det er bevist at det hjelper endel mennesker medisinsk (stagnering av sykdoms utvikling/kur/lindring) Jeg bestilte på engelsk for noen uker siden.. Så vet ikke om de reglene blir overholdt. Jeg har forøvrig bare prøvd denne ene gangen. Siden jeg var ung har jeg vært bestemt på å prøve det èn eneste gang. Siden jeg er en svært lovlydig borger ventet jeg til jeg var i Amsterdam. Det ga meg ingenting og jeg kommer ikke til å prøve det igjen. Men nå vet jeg hvordand et var Anonym poster: 4685dac174167ecfcd1f1f746299a2b3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #22 Skrevet 18. mars 2013 Hadde en intens partyperiode over noen år mens jeg studerte. Tok alt som var tilgjengelig, så har prøvd det meste bortsett fra (og heldigvis) heroin. Er ikke stolt av det, men skammer meg heller ikke. Anonym poster: 81e347a26f75523736bab7ba8e7853c5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #23 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er stolt over meg selv. Jeg har ALDRI prøvd dop. Jeg har vært i et miljø hvor det ble brukt dop, hadde venner som brukte det. Men jeg prøvde aldri. Jeg har også nulltolleranse for dop. Anonym poster: 3a5033cd807bf087518c3203139fc37f
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #24 Skrevet 18. mars 2013 Har bodd 3 år i Amsterdam så ja. Er for legalisering av lettere stoffer etter samme regler som i Nederland/Holland. Definer lettere stoffer?? Hasj,cannabis og marihuana (from the top of my head) Vil ha type coffey shops hvor det er klare regler for bruk. I Amsterdam er nå reglene at du må kunne bestille på flamsk for å kjøpe siden endel turister reiste ene og alene for å ruse seg) Er og for medisinsk marihuana, det er bevist at det hjelper endel mennesker medisinsk (stagnering av sykdoms utvikling/kur/lindring) Fakta er da engang så at ved legalisering så synker gjennomsnittsalderen for bruk, og siden tenåringshjerner er såpass sensitive så kan man trigge noen temmelige seriøse psykiske lidelser (Som schizofreni) Anonym poster: e9dfede1f4e8d94b1f1506c6fd5f8300
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #25 Skrevet 18. mars 2013 Prøvd hasj i et par år. Ikke store greiene. Min mann har vært rusnarkoman i 18 år så han har prøvd alt. Er glad vi begge har den erfaringen for da veit vi hva som skal til for å holde barna unna det og hva vi kan se etter når de kommer i den alderen. Selv om ikke vår unge begynner med noe, er det stor sjans for at andre rundt gjør det. Anonym poster: b2a4097e912aeedaf3e733fec83f3787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå