Gå til innhold

Dere satans foreldre som lar barna løpe inne........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle likt å vite hvilken barnehage HI jobber i. Mange som hadde gått til leder da og sagt at de ikke ville hatt henne i nærheten av sine barn.

Du virker veldig usabil.

Anonym poster: 180d890ca04b769a6f92f5fd2d85f76a

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Der høres ut som et jobbskifte kan være en god ide for deg?

Når man kaller barna for drittunger som man holder på å spy av er man på feil plass om man jobber i bhg.

Skrevet

Jeg er faktisk SÅ enig med deg HI! Jeg blir sjokkert over enkelte av vennene mine når jeg ser hva de lar ungene sine få lov til(hoppe i sengen feks.)

Enkelte er bare hull i hodet :/

Anonym poster: 9f5c86b1adde9ae83f70647731475adb

Skrevet

Selv om hun har lyst å spy av ungene viser jo hun det selvfølgelig ikke til dem. Hun er jo ikke dum.

Anonym poster: 9f5c86b1adde9ae83f70647731475adb

Skrevet

Har du barn selv?

Har tre barn og har jobbet i Bhg i mange mange år. Bhg lager bråkete barn, det er stor forskjell på halvtids barn og heltidsbarn.

Uansett hvordan barna har det hjemme lærer de å forholde seg til forskjellige regler.

Kanskje du som ikke kan kommunisere med de?

Anonym poster: 8d99a364407c48c62dbd050ddbcabd81

Skrevet

De får løpe inne og herje i sofaen i barnehagen til datteren min.

Skrevet

#29- nettop!!

Jeg er GODT likt, både av barna, foreldre og kollegaer.

Jeg har aldri sagt eller gjort noe stygt ovenfor noen av barna.

Jeg er glad i alle på hver sin måte, men ja, noen av dem er virkelig det jeg kaller drittunger!! Og selvom jeg ikke viser det til foreldrene dems, så er det likevel fakta. Jeg kan tenke og føle hva jeg vil, så lenge jeg gjør jobben min og behandler barna som skatter. Det er min oppgave- og ta godt vare på det viktigste en mamma og pappa har!!!!!!!!!!! Min oppgave er og få en hver foreldre til og føle at sitt lille barn er fantastisk. Og den følelsen tror jeg virkelig på at en hver av foreldrene får, når jeg prater om barna deres. Jeg forteller dem når de har oppført seg dårlig, men jeg sier jo ikke til dem at "egentlig syns jeg ungen din er nokså bastard". Hallo!!!!!!

Anonym poster: 05c1b93ed20775af80960171c2c66fd5

Skrevet

herregud så hissig......

Skrevet

Poenget til HI er vel at alt for mange barn ikke har grenser hjemme og det gjør jobben i barnehagen til tider ganske krevende...

Der jeg jobber har vi foreldre som faktisk ikke klarer få klær på sine egne barn! Barna får styre alt! dersom Jens ombestemmer seg og vil ha prim istede for syltetøy, ja da tar mor med seg matboksen hjem og finner ny skive selv om hun da vil komme for sent på jobb.... Hvis mari ikke vil ha lue og jakke på ja da får hun gå uten, selv om det er 20- ute...

det virker som om enkelte foreldre ikke tørr stå opp mot sine egne barn!

Det er faktisk et stort problem at enkelte barn ikke har grenser, og det tar ofte disse barna lang tid å forstå at de må følge barnehagens regler.

Men selvsagt finnes ingen av foreldrene til disse barna seg her inne.. ;)

Anonym poster: fdce973956033d787c610360cfc5f8e5

Skrevet

#34: takk...du ordlegger deg 1000 ganger bedre enn hissige lille meg....;p

HI

Skrevet

Får de også lov til og:

- hoppe i sofaen, hoppe i foreldresenga

- kaste leker i gulvet

- smelle med dørene

- skrike og herje så mye de vil

- forsyne seg med hva de vil, når de vil fra kjøleskapet

???????????????????????????????

Er dere klar over at drittungene deres er barna vi som jobber i barnehage har lyst til og spy av????

I barnehagen har vi regler, som ALLE barna må følge. Og nei, de får IKKE løpe inne!!! Løping og hyling hører til UTE.

Dette er ikke bare noe jeg og vi i vår barnehage praktiserer, men alle barnehager jeg har jobbet i og vært borti.

Beklager språket mitt, men jeg kjenner jeg koker..... Ikke rart at noen av dagens barn er umulige og oppdra, med slike tafatte foreldre som dere!

Du bør omskolere deg! Uten å ha videre greie på barn kan jeg uansett fortelle deg at selv de lærde hevder at barn kan lære seg minst to sett med regler, selv fra de er små. Eks: mor og far bor ikke sammen og har forskjellige regler... Barna skal forstå og følge dette uten større problemer. Selv bikkjer kan lære seg forskjellige regler på forskjellige steder. Du høres uegnet ut til jobben!

Anonym poster: 32849250f23641bcfa51c1be3b0537cf

Skrevet

Poenget til HI er vel at alt for mange barn ikke har grenser hjemme og det gjør jobben i barnehagen til tider ganske krevende...

Der jeg jobber har vi foreldre som faktisk ikke klarer få klær på sine egne barn! Barna får styre alt! dersom Jens ombestemmer seg og vil ha prim istede for syltetøy, ja da tar mor med seg matboksen hjem og finner ny skive selv om hun da vil komme for sent på jobb.... Hvis mari ikke vil ha lue og jakke på ja da får hun gå uten, selv om det er 20- ute...

Det er faktisk et stort problem at enkelte barn ikke har grenser, og det tar ofte disse barna lang tid å forstå at de må følge barnehagens regler.

Men det du skisserer her er jo et HELT annet problem, enn at noen barn får lov til å hoppe i voksensengen, eller har trim-matte innendørs der turning er lov. Eller?

Anonym poster: 277e9fff5e1b4051847056cfb78d6dd3

Skrevet

Til tross for HI's voldsomme og hissige formulering, så skjønner jeg godt hva hun mener. Er helt enig! Det er utrolig mange barn idag som ser ut som om de virkelig ikke vet hvordan man oppfører seg. Hyl og rop, løping, hopping og herjing når det ikke passer, frekke i munnen og sutrete og grinete hvis de ikke får viljen sin. Hvem har ansvar for å lære barn ordentlig oppførsel? Foreldrene såklart!! Jobber selv med barn, ikke i barnehage, men i skolen. Som lærer ser jeg mange barn som oppfører seg som såkalte "drittunger". Og det er bekymringsverdig. I tillegg er det mange foreldre som er fullstendig blåøyd og ikke ser sitt eget barns dårlige oppførsel. Til dere som måtte tro noe annet: Jeg ELSKER jobben min, og er gla i hver og en av elevene mine, til tross for at flere av dem til tider ikke klarer å oppføre seg...ser positive ting ved hver eneste en av dem. Men flere av dagens foreldre må jaggu ta seg selv i nakken og lære barna sine god oppførsel, innføre regler og være konsekvente!! Og ja, jeg har selv 3 barn, de klarer å oppføre seg...:) Som en annen sa i innlegg tidligere her, foreldrene til "drittungene" er kanskje ikke her inne? Og hvis noen blir støtt av ordet "drittunge", så bruker jeg bare det i mangel av noe bedre...

Anonym poster: 2cebfc89f1f95d24cbe6777593f34a23

Skrevet

Nei, hun får ikke gjøre det andre du har listet opp. Men løpe inne er greit her. I hennes bhg er det regler hun forholder seg til, selv om vi ikke har like regler hjemme. Regner med du som jobber i bhg vet at barn er utrolig tilpasningsdyktig og lærer ført hvilke regler som gjelder hvor.

Skremmende at du jobber i barnehage! Slik ordbruk og kalle barn drittunge fordi det får løpe inne, hører ikke hjemme noen plass.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

#29- nettop!!

Jeg er GODT likt, både av barna, foreldre og kollegaer.

Jeg har aldri sagt eller gjort noe stygt ovenfor noen av barna.

Jeg er glad i alle på hver sin måte, men ja, noen av dem er virkelig det jeg kaller drittunger!! Og selvom jeg ikke viser det til foreldrene dems, så er det likevel fakta. Jeg kan tenke og føle hva jeg vil, så lenge jeg gjør jobben min og behandler barna som skatter. Det er min oppgave- og ta godt vare på det viktigste en mamma og pappa har!!!!!!!!!!! Min oppgave er og få en hver foreldre til og føle at sitt lille barn er fantastisk. Og den følelsen tror jeg virkelig på at en hver av foreldrene får, når jeg prater om barna deres. Jeg forteller dem når de har oppført seg dårlig, men jeg sier jo ikke til dem at "egentlig syns jeg ungen din er nokså bastard". Hallo!!!!!!

Feil. Din oppgave er å ta vare på våre barn, på en pedagogisk, trygg og positiv måte. Mitt barn er fantastisk for meg helt uten din hjelp. Tenke seg til.

Sønnen min har blant annet lært å leke sittende på bordet og hyle som en gris i bhg. Vi gjør vårt beste for å plukke av ham disse unotene hjemme. Men det ville ikke falt meg inn å kalle bhgpersonalet for drittfolk for det.

Han løper også noen ganger, og åpner kjøleskapsdøra når han vil ha noe. Han er 2,5 år.

Og han får mer enn gjerne hoppe i sengen, når jeg er til stede, og tillater det. Ellers har han ikke adgang til soverommet. Han er et barn, det handler om livsglede.

Du derimot, skremmer meg.

Skrevet

Mange bortskjemte unger idag.

Eier ingen respekt for voksne-noe som er feil.

Det ender med masse EGOISTER i Norge! Desverre!

Anonym poster: 87f557e46b7313d767a44b33c284ce5d

Skrevet

Hvis du vil spy av de barna som hyler, hopper og løper rundt så burde du virkelig finne deg et annet yrke! Barn er barn uansett, og til opplysning er det ikke uvanlig at barn ofte opptrer litt mer "fri" når foreldrene ikke er i nærheten, det burde du vite om du har så enormt mye erfaring fra barnehager.

Skrevet

Du som "pedagog" skremmer meg.

Du jobber på feil plass desverre..

Skrevet

Men det du skisserer her er jo et HELT annet problem, enn at noen barn får lov til å hoppe i voksensengen, eller har trim-matte innendørs der turning er lov. Eller?

Anonym poster: 277e9fff5e1b4051847056cfb78d6dd3

- hoppe i sofaen, hoppe i foreldresenga - kaste leker i gulvet - smelle med dørene - skrike og herje så mye de vil - forsyne seg med hva de vil, når de vil fra kjøleskapet

Syns det går ut på det samme jeg. Barn som får gjøre som de vil når de vil. Barn som ikke lærer å behandle ting med respekt og ikke tar hensyn til andre (som ved å løpe inne)

Nå sier ikke jeg at det er en dødssynd å løpe inne, men at så mange foreldre godtar det er egentlig litt overraskende.

Når barna i barnehagen står oppå bordet og vi ber dem gå ned, så får vi alt for ofte til svar "vi får lov å stå oppå bordet hjemme!" Jeg tror faktisk at flere av disse barna snakker sant... Og det sier litt om hvor lite grenser foreldrene setter for barna.

Barn trenger klare, grensesettende og kjærlige foreldre! og jeg syns det er skremmende å se den utviklingen vi har.

Jeg var tilskuer i førsteklassen til min sønn i starten på året, og var helt sjokkert over oppførselen til enkelte av barna. Hyling, skriking, kasting på ting, null respekt for voksne autoritetspersoner! Når foreldre fikk tilbakemelding på noe av dette så fikk det null konsekvenser for barne/a, og de syns læreren bare hadde fokus på det negative!

Sett grenser for barna deres folkens! De trenger det for å kunne fungere i samfunnet vårt!

Skrevet

Opplever også mange bortskjemte dritt unger!

De roper, skriker, snur hodet til foreldre for å få oppmerksomheten, bestemmer hva og hvordan!

Hallo?

Hvem er foreldrene og hvem er barnet?

Nei slik skal ikke mine 2 bli. De vet hvem som bestemmer, og at inne bruker vi innestemme og vi går. Vi er ikke akkurat DYR!

Skrevet

Ja skremmende utvikling vi har.

Kommer til å skape mange mennesker som ikke er fornøyde med dem selv-fordi de hadde en barndom uten grenser-og livet er jo ikke slik!!

Sett grenser-slik at vi i barnehagen ikke trenger å sykemelde oss pågrunn av ditt barn!

Skrevet

Til tross for HI's voldsomme og hissige formulering, så skjønner jeg godt hva hun mener. Er helt enig! Det er utrolig mange barn idag som ser ut som om de virkelig ikke vet hvordan man oppfører seg. Hyl og rop, løping, hopping og herjing når det ikke passer, frekke i munnen og sutrete og grinete hvis de ikke får viljen sin. Hvem har ansvar for å lære barn ordentlig oppførsel? Foreldrene såklart!! Jobber selv med barn, ikke i barnehage, men i skolen. Som lærer ser jeg mange barn som oppfører seg som såkalte "drittunger". Og det er bekymringsverdig. I tillegg er det mange foreldre som er fullstendig blåøyd og ikke ser sitt eget barns dårlige oppførsel. Til dere som måtte tro noe annet: Jeg ELSKER jobben min, og er gla i hver og en av elevene mine, til tross for at flere av dem til tider ikke klarer å oppføre seg...ser positive ting ved hver eneste en av dem. Men flere av dagens foreldre må jaggu ta seg selv i nakken og lære barna sine god oppførsel, innføre regler og være konsekvente!! Og ja, jeg har selv 3 barn, de klarer å oppføre seg...:) Som en annen sa i innlegg tidligere her, foreldrene til "drittungene" er kanskje ikke her inne? Og hvis noen blir støtt av ordet "drittunge", så bruker jeg bare det i mangel av noe bedre...

Anonym poster: 2cebfc89f1f95d24cbe6777593f34a23

Veldig enig med deg! :)

Skrevet

Hvis du vil spy av de barna som hyler, hopper og løper rundt så burde du virkelig finne deg et annet yrke! Barn er barn uansett, og til opplysning er det ikke uvanlig at barn ofte opptrer litt mer "fri" når foreldrene ikke er i nærheten, det burde du vite om du har så enormt mye erfaring fra barnehager.

Dersom barn oppfører seg som om de ikke eier oppdragelse når de er ute blandt folk så mener jeg foreldrene har bommet kraftig med oppdragelsen!

Skrevet

Dersom barn oppfører seg som om de ikke eier oppdragelse når de er ute blandt folk så mener jeg foreldrene har bommet kraftig med oppdragelsen!

Helt enig!

Skrevet

Min lille gutt på 19 mnd har fått det de kaller barnehage skriket...prøver alt jeg kan å plukke det av han og sagt til bhg personalet at de må bare si ifra.

Han har akkurat begynt å løpe og alle barna løper i barnehagen. De har madrasser de hoppet på og herjer på med personalet. Kasting av leker er swlvsagt ikke lov og det gjør han heller ikke.

Han får hoppe i senga mi når vi er der sammen. Men syns du tar alle aldre oven en her...det er forskjell på hva en 1-3 åring får lov til og hva en 3-6 åring kan og hva man kan forventr

Anonym poster: fc17de27ae7936ce73c9cec4f7d7d027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...