Gå til innhold

Hvilke rare ting trodde du da du var liten?

Anbefalte innlegg

Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg trodde, helt seriøst, at ingen i verden forsto så mye som meg. Anonym poster: e8b179a9dddeabaa540d7e221a207b6f

Vet du, det trodde jeg også! Pleide å ligge i gresset, se opp på skyene og fundere mye på dette. Hvorfor akkurat JEG forsto mye mer enn alle de andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde at alle menn røkte rullings og hadde sukker i kaffen.

At mødrene røkte Winnertip og hadde melk i kaffen.

Født på 70 tallet og da var det vanlig og røyke inne i stua med barna lekende rund :(

Anonymous poster hash: 258e3...5bd

Skrevet

At om du svelger tyggi kommer den inn i blindtarmen og gir deg blindtarmbetennelse, at morsdag/farsdag og bryllupsdag var det samme, for når en giftet seg ble en jo automatisk foreldre, at den vernede bedriften for folk med Downs i området jeg vokste opp fanget unger og torturerte dem ( de laget dørhåndtak, stakkars, og det gikk sport i hvem som turde å gå nærmest)

Anonymous poster hash: 5f19d...3ab

Skrevet

Vi hadde så liten bil at jeg var redd trailerne ikke så oss på veien da vi var på tur. Jeg fikk hysterisk anfall en gang vi havnet mellom to trailere på veien, og jeg husker jeg gjemte meg i dørken med pledd over hodet og gråt og ba.

Mamma måtte stoppe og slippe forbi den bak 😄

Dette var tidlig på 80-tallet, og vi hadde en knallgul kanaribil med svarte striper. Plass til omtrent to voksne og ett halvt barn i baksetet 😊

Anonymous poster hash: 94f06...535

Skrevet

Eg turte ikkje ta hol i øyrene mine då eg var liten, fordi eg hadde haurt at dei skaut hola

Eg trudde difor at frisøren stod eit stykke borte, og sikta på øyra mine med ein "pikstol" (som eg òg sa), og skaut.

Eg var redd dei skulle skyte meg i hovudet i staden.

DET trodde jeg og! Tenkte de måtte være helt rå på å sikte!

Anonymous poster hash: ae14b...9aa

Det trodde jeg også. Men ville ha hull i ørene likevel, så jeg hadde vel troa på ferdighetene deres til å sikte ;) Ble ganske overrasket da de ikke sto i andre enden av rommet for å skyte!

Ellers trodde jeg det var ulv i skogen rett ved huset vårt. Kan ikke huske at noen har fortalt meg det, men jeg var livredd når jeg måtte gå forbi.

Jeg hadde også en kristen periode da jeg var rundt 7 år. Men jeg skjønte ikke helt hvordan dette med å be virket, så jeg avtalte med ei venninne hvem som skulle be til Gud og hvem til Jesus. De kunne jo ikke høre på flere på en gang. Gav fort opp da bønnene ikke ble hørt (ville bare ha fred på jord).

Skrevet

Jeg trodde, helt seriøst, at ingen i verden forsto så mye som meg.

Anonym poster: e8b179a9dddeabaa540d7e221a207b6f

Det tror jeg ennå..

Anonymous poster hash: 12134...b3c

Skrevet

Jeg trodde at far kunne trylle frem ting fra ørene mine. og han kunne trykke i taket på bilen så tutet det.

Trodde de sang "sei_anna_vååååååå" når det igrunn var "Seier`n er vår"

Anonym poster: ebf022c61512fd7bcc0b110f6dd16129

Sprøtt, har vi samme far??? 😜

Anonymous poster hash: ebf02...129

Skrevet

Jeg trodde også at gamle dager var uten farger.

Jeg var en gang på lekplassen med noen venner når det var usedvanlig sterkt nordlys. Vi trodde at himmelen holdt på å falle ned. Det endte med at vi gjemte oss i lekehuset.😆

Anonymous poster hash: 7ec84...8bc

Skrevet

Jeg trodde at far kunne trylle frem ting fra ørene mine. og han kunne trykke i taket på bilen så tutet det.

Trodde de sang "sei_anna_vååååååå" når det igrunn var "Seier`n er vår"

Anonym poster: ebf022c61512fd7bcc0b110f6dd16129

Ha ha, jeg har også sittet i gymtimene og sunget Sei Anna Vå! (Fra Vestlandet, så lurte på hvem Anna Vå var, og hvorfor vi skulle si det 😂)

Anonymous poster hash: e4b28...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...