chiqita Skrevet 2. mars 2013 #51 Skrevet 2. mars 2013 Jeg var livredd nordlyset! Hadde hørt at de i gamle dager sa det kunne komme ned og ta barn. Og om vi vinket med noe hvitt beveget det seg. Da trodde jeg iallfall det kom ned. Forøvrig trodde jeg også at man fikk tvillinger av å ha sex to ganger osv... Anonym poster: ffe0add89552732ed51fbb92fc187836 Haha jeg trodde også det om nordlyset. Var livredd når jeg var ute. Ble overbevist det året jeg hadde hvit jakke. (lurt å ha...) Løp inn da nordlyset kom og skiftet jakke, da jeg kom ut forsvant det.. Jeg trodde i maaaange år at fly som fløy over oss på kvelden var UFO'er
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2013 #52 Skrevet 2. mars 2013 Før jeg pusset tennene,måtte jeg alltid skylle munnen først og passe på å svelge ALLE brødsmulene. For hvis jeg spyttet ut en smule og den forsvant ned i kloakken,så kom den (pga gjæra man bruker når man baker brød) til og ese seg så stor at den ødela hele verdens. For ingen kunne jo da stoppe hevinga! Brukte også å lese et blad som het En gal,gal verden. Der var det et bilde av et do-troll! Kjempeskummelt! Brukte fort 3-4 år på å komme over skrekken. Jeg satt aldri lengre enn hva jeg absolutt måtte på do. Og så aldri ned i der. Bare tørket meg,la på lokket,skylte ned, "vasket" fingrene og løøøp ut fra do! Anonym poster: edc3fffa6537a45d2228654e49fea9a0
Ulldott Skrevet 2. mars 2013 #53 Skrevet 2. mars 2013 Jeg sang for full hals "tut tut sier onkel Spil" i stedet for "tut tut sier onkels bil", og "jeg er en liten undulat, som får så dårlig med mat, fordi en bordost, fordi en bordsost den er så gjerrig". Egentlig fremdeles ikke sikker på hvordan den siste går, men kan ikke innbille meg at det er rett. Ja, også trodde jeg at verden var i svart/hvitt i gamledager. Jeg har fremdeles problemer med å tro at de kunne se like klåre farger som vi kan. Eller at de kunne se i det hele tatt. FOR EN STIL! ...For de jeg bor hos, for de jeg bor hos de er så gjerrige så... Hihihi
CaptainHindsight Skrevet 3. mars 2013 #54 Skrevet 3. mars 2013 Moren min overbeviste meg om at om jeg svelget tyggegummi så ville rumpa mi blåse bobler helt uten at jeg visste om det. Var kjempeflau og innbilte meg at alle kunne se boblerumpa mi
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #55 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har en venninne som heter Mai. Hun sang aldri med på "kom mai du skjønne milde". Hun satt å rødmet og smilte i stedet. Hun trodde nemlig at sangen handlet om henne. Anonym poster: 7a8cf4e7ff72e4c12ebbabab891295f0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #56 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har en venninne som heter Mai. Hun sang aldri med på "kom mai du skjønne milde". Hun satt å rødmet og smilte i stedet. Hun trodde nemlig at sangen handlet om henne. Anonym poster: 7a8cf4e7ff72e4c12ebbabab891295f0 Hahaha, så søtt Anonym poster: c1bbeb79061c960d3fac84f498705930
IceNose Skrevet 3. mars 2013 #57 Skrevet 3. mars 2013 Jeg trodde at verden var bare i svart-hvitt før..Tenkte på hvor kjedelig det måtte være og bare ha grå klær!! Og grå hud??? Uforståelig for meg. Også lurte jeg fælt på hvordan dette hadde gått over til farger..Men jeg trodde de bare fikk farger og kunne kjøpe det i butikken.
Naturell Skrevet 3. mars 2013 #58 Skrevet 3. mars 2013 Min far heter Oddvar så jeg trodde faren min var Oddvar Brå for jeg skjønte ikke at noen kunne ha samme navn. Det var ganske forvirrende.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #59 Skrevet 3. mars 2013 Barnevakten min fortalte meg at dersom jeg svelget tyggegummi, så kom den til å legge seg i en klump rundt hjertet, og til slutt, når det ble mange tyggegummier rundt hjertet, så ville jeg DØ. Så jeg fikk jo omtrent sammenbrudd hver gang jeg svelget tyggis ved et uhell. Trodde det var sant! Anonym poster: b924ff6107212e6bd0d27b4bc849c004
lykkelig x3 <3 Skrevet 3. mars 2013 #60 Skrevet 3. mars 2013 Jeg trodde at om man brakk benet eller armen så knakk den helt av!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2013 #61 Skrevet 3. mars 2013 Jeg trodde, helt seriøst, at ingen i verden forsto så mye som meg. Anonym poster: e8b179a9dddeabaa540d7e221a207b6f
Catlady Skrevet 4. mars 2013 #62 Skrevet 4. mars 2013 Moren min overbeviste meg om at om jeg svelget tyggegummi så ville rumpa mi blåse bobler helt uten at jeg visste om det. Var kjempeflau og innbilte meg at alle kunne se boblerumpa mi Hohohoho !!
Catlady Skrevet 4. mars 2013 #63 Skrevet 4. mars 2013 Jeg synes det virket så fryktelig kjedelig å leve i gamle dager siden alt var i sort hvitt ...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #64 Skrevet 4. januar 2016 Da jeg var liten trodde jeg at Oddasat var egne nyheter fra Odda, og ikke nyheter på samisk 🙈 Trodde også Sri Lanka het Siri Lanka Anonymous poster hash: e852b...ad2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #65 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde i fullt alvor at babyer ble til ved at man lå oppi senga og klinte skikkelig lenge. Men man MÅTTE være voksen og man MÅTTE kline kjempelemge!! Da kom det e lite frø fra innsiden av pappaens magesekk, og så kom det fører opp gjennom halsen, inn i mammaen munn og ned i magesekken til mammaen. Og så ble man gravid. Babyen kom forøvrig ut av navlen👍😂😂😂 Anonymous poster hash: 804f8...ece
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #66 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde at tærne vokste sammen..,, Anonymous poster hash: b3466...0ba
Gjest Darwinia:-) Skrevet 4. januar 2016 #67 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde kyr kunne hoppe.Det er nok som voksen du har misforstått litt:-) Kyr kan så absolutt hoppe. Elefanter, derimot...😏
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #68 Skrevet 4. januar 2016 Eg turte ikkje ta hol i øyrene mine då eg var liten, fordi eg hadde haurt at dei skaut hola Eg trudde difor at frisøren stod eit stykke borte, og sikta på øyra mine med ein "pikstol" (som eg òg sa), og skaut. Eg var redd dei skulle skyte meg i hovudet i staden. DET trodde jeg og! Tenkte de måtte være helt rå på å sikte! Anonymous poster hash: ae14b...9aa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #69 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde på Gud og Jesus http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.png Haha, jeg og! Og varulver. Anonymous poster hash: ae14b...9aa
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #70 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde det var "Sai anna vå" Men det er visst "Seier'n er vår" 😂😂😂😂😂 Anonymous poster hash: ebf02...129
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #71 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde at symaskinen til mamma var magisk. For den startet hver gang hun sa sim sala bim. Den hadde stang ned til kneet og ikke sånn fotpedal. Trodde også at det satt mennesker under bakken i bomringen og når man kastet mynter nedi ble de først talt og så ble bommen åpnet. Hihi Anonymous poster hash: 34242...ae3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #72 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde det var kun ost man kunne ha på knekkebrød. Fikk helt sjokk da jeg så noen hadde noe annet på knekkebrød. Jeg var også livredd mafia. Broren min skremte livskiten av med med mafia. Anonymous poster hash: d9903...60b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #73 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde at de som jobbet i barnehagen bodde der. Jeg trodde at de som jobbet i butikken kunne ta hva de ville å spise fra butikken siden de jobbet der. Jeg trodde at tyver hadde nøkkel til alle hus at det var sånn de kom seg inn når de gjorde innbrudd. Anonymous poster hash: 39bb1...0a3
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2016 #75 Skrevet 4. januar 2016 Jeg trodde bordbønnen var slik: Å du sa metta liten ful.. Anonymous poster hash: 34f58...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå