camaro37 Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #51 Skrevet 29. mars 2013 (endret) Silikon-kommentaren over her var unødvendig, men jeg synes også at det er viktig å stille spørsmål ang.utdanning. Jeg tror ikke meningen er å være "slem". Jeg er også klar over at det ikke er for alle å ta høyere utdanning og det er greit. Dersom HI har en yrkesrettet utdanning fra gymnaset er det vel og bra, men vi må også huske på at dette ofte (ikke alltid) er lavtlønnede yrker. Nå vei ikke jeg hva HIs mann driver med, men jeg tenker at det er kjempeviktig for en kvinne å kunne stå på egne ben, ha jobb, utdanning og egenkapital dersom man, Gud forby, skulle oppleve et samlivsbrudd. Er du seriøs??? Hvorfor synes du det er viktig og stille spørsmål om utdanning, hvilken rett har du til det? Og hva så om hun har et lavtlønnsyrke. Skal ikke de som har de yrkene få lov til og få barn. Noen må faktisk ha de jobbene og. Hun har ikke bedt om deres mening i forhold til yrkesvalg eller valg om og stifte familie. Anonym poster: be1182ed16f65965f90f76cc310355bd Takker for støtten Men jeg har alldeles ikke lav lønn i mine øyne. Ligger lett på 25-35k i mnd Endret 29. mars 2013 av camaro37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå