Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #176 Skrevet 16. mai 2015 Dette er ikke bra HI. Fikk en guffen følelse, og jeg er ikke redd av meg. Ondskap. Ser tydelig et lite barn ligge i senga....så kommer denne gamle skjeggete mannen og "overtar" bildet. Han er sint. Gutten på siden er nok samme som det lille barnet. Snor....hang han seg? Vet du noe forhistorie her? Anonymous poster hash: 69f05...29a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #177 Skrevet 16. mai 2015 Hvis du finner ut hvem det er ! Spørr om dem kommer til fredrikstad !! Jeg liker å ha det ryddig og rent. Men er sliten til tider og må gjøre det!! Anonymous poster hash: 749e9...0d5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #178 Skrevet 16. mai 2015 Dette er ikke bra HI. Fikk en guffen følelse, og jeg er ikke redd av meg. Ondskap. Ser tydelig et lite barn ligge i senga....så kommer denne gamle skjeggete mannen og "overtar" bildet. Han er sint. Gutten på siden er nok samme som det lille barnet. Snor....hang han seg? Vet du noe forhistorie her? Anonymous poster hash: 69f05...29a Det er "Toocute" som har lagt ut filmen på youtube. Hi har ikke lagt ut noen film, tviler på at hun kommer til å gjøre det nå, det er ca 2 år siden trådstart. Spennende at du så et barn, "alle" andre har sett to menn/gutter Anonymous poster hash: 18ac4...f6a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #179 Skrevet 16. mai 2015 Si jeg kjenner leide et lite og gammelt hus, fra første morgen der så var frokosten dekket på kjøkkenbordet, hver dag. Hun fant aldri ut av det Jeg har opplevd å finne gjenstander (oftest gafler) på merkelige plasser, garantert ikke jeg som la de der. Det gikk over når jeg flytta. Men opplevde mye rart i en annen leilighet og. Hadde vært koseligere med noen som rydda eller lagde mat til meg Anonymous poster hash: 13b4e...996
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #180 Skrevet 16. mai 2015 Dette er ikke bra HI. Fikk en guffen følelse, og jeg er ikke redd av meg. Ondskap. Ser tydelig et lite barn ligge i senga....så kommer denne gamle skjeggete mannen og "overtar" bildet. Han er sint. Gutten på siden er nok samme som det lille barnet. Snor....hang han seg? Vet du noe forhistorie her? Anonymous poster hash: 69f05...29a Det er "Toocute" som har lagt ut filmen på youtube. Hi har ikke lagt ut noen film, tviler på at hun kommer til å gjøre det nå, det er ca 2 år siden trådstart. Spennende at du så et barn, "alle" andre har sett to menn/gutter Anonymous poster hash: 18ac4...f6a Ingen som ser barnet? Liten gutt i senga si..dyna godt rundt seg...er jo helt tydelig. Anonymous poster hash: 69f05...29a
Stridsmøy Skrevet 16. mai 2015 #181 Skrevet 16. mai 2015 Dette er ikke bra HI. Fikk en guffen følelse, og jeg er ikke redd av meg. Ondskap. Ser tydelig et lite barn ligge i senga....så kommer denne gamle skjeggete mannen og "overtar" bildet. Han er sint. Gutten på siden er nok samme som det lille barnet. Snor....hang han seg? Vet du noe forhistorie her? Anonymous poster hash: 69f05...29a Det er "Toocute" som har lagt ut filmen på youtube. Hi har ikke lagt ut noen film, tviler på at hun kommer til å gjøre det nå, det er ca 2 år siden trådstart. Spennende at du så et barn, "alle" andre har sett to menn/gutter Anonymous poster hash: 18ac4...f6a Ingen som ser barnet? Liten gutt i senga si..dyna godt rundt seg...er jo helt tydelig. Anonymous poster hash: 69f05...29a Ikke si sånt da! Mann ser jeg helt tydelig på høyre side. Jef skvatt da sikkelsen lea seg!
Stridsmøy Skrevet 16. mai 2015 #183 Skrevet 16. mai 2015 Jeg så også et barn😮 Hvor? Jeg så på mobilen, så må kanskje se på pcpc'en...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #184 Skrevet 17. mai 2015 Barnet ser du før den gamle mannen. Samme bildet på en måte. Virker som det lille barnet og gutten med snor er samme person. Den gamle er ikke en snill person. Anonymous poster hash: 69f05...29a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #185 Skrevet 17. mai 2015 Barnet ser du før den gamle mannen. Samme bildet på en måte. Virker som det lille barnet og gutten med snor er samme person. Den gamle er ikke en snill person. Anonymous poster hash: 69f05...29a Jeg så også på mobil. Anonymous poster hash: 69f05...29a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. mai 2015 #186 Skrevet 17. mai 2015 Hm jeg klarer ikke se noe annnet et "ting" som flyr i bakgrunnen der altså. Noe kjekk sjømann ser jeg imidlertid ikke. Kjekk sjømann? Det er det sikkert bare hun sprø Jarlefanatikeren som ser. Anonym poster: 358a1fd8e084b3d11da5e1b4e7b476cf Jeg skrev aldri at det var en sjømann. Men gutten har den seilerstilen ala "hankø-stilen" som unggutta hadde i fjor. Litt maritim stil om det beskriver det bedre. Og nei, jeg er ikke Jarle-fanatikeren, men jeg SER han, er derfor jeg er så påståelig. Når det kommer til det paranormale så er det masse vill gjetting, men enkelte av oss ser åndene klart som dagen. Andre tror/ later som de ser.. Jeg kjenner evnene mine, men nettopp pga skepsisen som viser seg, så velger jeg å ikke rope ut om dette. Dere hadde blitt overrasket over hvilket nick jeg har, men jeg vil ikke signere for da tror dere bare jeg er gal. Anonym poster: c234f441d0fddb8b9fc60bcdd6d09ddd LillaGorilla? Anonym poster: 499bc170505c5c10b49feb9daf747fac Haha, nei, for jeg ser ikkeno, annet enn at fingermerket forandrer seg. Men det er jo ikke så rart ettersom det er "fett" og linsen sikkert blir varm mens kameraet går. Jeg ser hverken mann eller gutt, og orbene ser jeg kun som støvkorn.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #187 Skrevet 17. mai 2015 Hm jeg klarer ikke se noe annnet et "ting" som flyr i bakgrunnen der altså. Noe kjekk sjømann ser jeg imidlertid ikke.Kjekk sjømann? Det er det sikkert bare hun sprø Jarlefanatikeren som ser. Anonym poster: 358a1fd8e084b3d11da5e1b4e7b476cf Jeg skrev aldri at det var en sjømann. Men gutten har den seilerstilen ala "hankø-stilen" som unggutta hadde i fjor. Litt maritim stil om det beskriver det bedre. Og nei, jeg er ikke Jarle-fanatikeren, men jeg SER han, er derfor jeg er så påståelig. Når det kommer til det paranormale så er det masse vill gjetting, men enkelte av oss ser åndene klart som dagen. Andre tror/ later som de ser.. Jeg kjenner evnene mine, men nettopp pga skepsisen som viser seg, så velger jeg å ikke rope ut om dette. Dere hadde blitt overrasket over hvilket nick jeg har, men jeg vil ikke signere for da tror dere bare jeg er gal. Anonym poster: c234f441d0fddb8b9fc60bcdd6d09ddd LillaGorilla? Anonym poster: 499bc170505c5c10b49feb9daf747fac Haha, nei, for jeg ser ikkeno, annet enn at fingermerket forandrer seg. Men det er jo ikke så rart ettersom det er "fett" og linsen sikkert blir varm mens kameraet går. Jeg ser hverken mann eller gutt, og orbene ser jeg kun som støvkorn. Noen er mer mottakelig enn andre.. Anonymous poster hash: 69f05...29a
Syngensang Skrevet 17. mai 2015 #188 Skrevet 17. mai 2015 Kan jeg spørre om du har ett vindu bak kamera? Det lurte eg på og;-)
Hjertefru Skrevet 17. mai 2015 #189 Skrevet 17. mai 2015 Giddet ikke å se hele, men er det et slags skyggeaktig barneansikt til høyre i filmen? Som liksom flyter ut/forandrer seg sånn at det ser ut som det er forskjellige "personer"? Det var ganske ekkelt ja.... Tenker at det må være manipulert eller noe, men uansett, takker for et godt grøss på tampen av nasjonaldagen.. Deilig å bli skremt ja!
ærlig talt Skrevet 17. mai 2015 #190 Skrevet 17. mai 2015 I dag kvinnet jeg meg skikkelig opp til å se videoen som er lagt ut her. Jeg grugledet meg, og forventet å se ting jeg egentlig ikke ville se. Vel, jeg så ikke annet enn støvkorn, lysglimt og fett fra linsen (som antagelig ble varmt og sånn sett "vandret). Skuffet!!!!
Hjertefru Skrevet 17. mai 2015 #191 Skrevet 17. mai 2015 Kan det være en teknisk forklaring? Har lest tråden, og ser i et av svarene at noen nevner noe om det. Kan det ha noe å gjøre med at kameraet har ansiktsgjenkjenning, og at det derfor leter etter ansikter og at det på en måte er forklaringen på at disse skiftende ansiktene dukker opp? Kommer nå på at en kollega for litt siden viste meg stillbilder tatt med mobilkamera, på de bildene dukket det opp ansiktslignende former på steder det absolutt ikke burde være det. Så litt ut som ansiktene på videoen.
valnøtta Skrevet 17. mai 2015 #192 Skrevet 17. mai 2015 I dag kvinnet jeg meg skikkelig opp til å se videoen som er lagt ut her. Jeg grugledet meg, og forventet å se ting jeg egentlig ikke ville se. Vel, jeg så ikke annet enn støvkorn, lysglimt og fett fra linsen (som antagelig ble varmt og sånn sett "vandret). Skuffet!!!! Jeg og, ser absolutt ingenting bortsett fra lysglimt
Hjertefru Skrevet 17. mai 2015 #193 Skrevet 17. mai 2015 I dag kvinnet jeg meg skikkelig opp til å se videoen som er lagt ut her. Jeg grugledet meg, og forventet å se ting jeg egentlig ikke ville se. Vel, jeg så ikke annet enn støvkorn, lysglimt og fett fra linsen (som antagelig ble varmt og sånn sett "vandret). Skuffet!!!! Jeg og, ser absolutt ingenting bortsett fra lysglimtHvis du fokuserer på høyre side, ser du en lysere, ansiktslignende skygge som endrer form hele tida. Har bare sett første halvdel av filmen.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #194 Skrevet 17. mai 2015 I dag kvinnet jeg meg skikkelig opp til å se videoen som er lagt ut her. Jeg grugledet meg, og forventet å se ting jeg egentlig ikke ville se. Vel, jeg så ikke annet enn støvkorn, lysglimt og fett fra linsen (som antagelig ble varmt og sånn sett "vandret). Skuffet!!!! Jeg og, ser absolutt ingenting bortsett fra lysglimtHvis du fokuserer på høyre side, ser du en lysere, ansiktslignende skygge som endrer form hele tida. Har bare sett første halvdel av filmen. Jeg ser at det er noe endinger i bildet, men for meg ser det ut som dårlig kvalitet på filmen og litt urolig bilde. Jeg ser ingen ansiktslignende skygge i det hele tatt:( Anonymous poster hash: ea40c...e36
Stridsmøy Skrevet 17. mai 2015 #195 Skrevet 17. mai 2015 Dette er ikke bra HI. Fikk en guffen følelse, og jeg er ikke redd av meg. Ondskap. Ser tydelig et lite barn ligge i senga....så kommer denne gamle skjeggete mannen og "overtar" bildet. Han er sint. Gutten på siden er nok samme som det lille barnet. Snor....hang han seg? Vet du noe forhistorie her? Anonymous poster hash: 69f05...29a Ser ingenting på senga, derfor jeg spurte. Barnet ser du før den gamle mannen. Samme bildet på en måte. Virker som det lille barnet og gutten med snor er samme person. Den gamle er ikke en snill person. Anonymous poster hash: 69f05...29a Da er den på samme sted som mannsikkelsene.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #196 Skrevet 17. mai 2015 Jeg er en rotekopp uten like! Det har bestandig sett sånn halveis bomba ut, kopper og fat som står litt sånn hulter til bulter. Jeg skal også innrømme at jeg ikke er den som vasker gulv oftest heller. MEN for noen dager siden sto jeg opp til vanlig tid, går på kjøkkenet for å bruke koppen som jeg brukte sist kveld, men den står ikke på kjøkkenbenken. Jeg tenker for meg selv; "hm, det var jo rart, ja-ja.." Går ut på stua og til min forferdelse er det plettfritt! HELT PLETTFRITT! Ja, nå kan dere sikkert tro at det var "Jarle" som var her å rydda, men det var det ikke! Jeg bor alene med min sønn på 6 år som forøvrig er på besøk hos pappa`en sin! Og hver morgen jeg står opp nå er det ryddig?! WTF?! Jeg er flink til å låse ytterdøra (vi bor i 4 etasje så det kan ikke komme noen inn via vinduene). Dette er så ekkelt, motbydelig ekkelt! Anonym poster: bdf5e688de5a4afecddc24311592a27d Litt ekkelt. Selv har jeg gått i søvne å spist sjokolade før. Dagen etter, så kunne jeg ikke skjønne hvorfor det nesten var tomt. Anonymous poster hash: a744b...e27
Theaen Skrevet 17. mai 2015 #197 Skrevet 17. mai 2015 Lysene ser ut som biler, som kjører forbi utenfor. Akkurat slik det ser ut her. Ellers så ser jeg siluett av et barn, som sitter å holder på med noe. Og etterpå en dame. Om det kan være gjenspeil fra tv eller skygger vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå