Gå til innhold

Noen rydder i leiligheten min! *Hjelp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å laste opp videoen via tlf. Den heter " Bevegende fingermerke på kamera " har bare klippet bort slutten fordi der er det kjedelig. Legg merke til forskjellen fra begynnelsen og slutten. Varer ca 6 min.

Ææææ D:

Ansikt jo!

Anonym poster: 62999c2183b3dc0035f233b1ec41482f

jupp, og ett øye som blunker før det forsvinner.

Ser forresten mange ansikter D: Guri, så ekkelt! Hvorfor filmet dere rommet? Var det noe "aktivitet" der? :S

Fordi jeg har sett mye der (live og ufofklarig). Mange forsjellige ånder. Helt jævlig der inne, godt at jeg snart skal få hjelp, de er vanskelige å få vekk...jeg har bare ikke lært nok hvordan jeg selv skal lykkes for å få de vekk. Filmet for å finne noe pluss vise det til en i familien som driver med sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke å laste opp videoen via tlf. Den heter " Bevegende fingermerke på kamera " har bare klippet bort slutten fordi der er det kjedelig. Legg merke til forskjellen fra begynnelsen og slutten. Varer ca 6 min.

Ææææ D:

Ansikt jo!

Fra ca 3 min og ut så ser man jo ansiktet hans klart og tydelig!

Ung blond og kjekk mann med "seilerstil"... Og sjekk alle orbene!

Anonym poster: c234f441d0fddb8b9fc60bcdd6d09ddd

Skrevet

Jeg får tårer i øynene var "spøkelseshistorier", hvorfor aner jeg ikke?

Gåsehud, og øyene blir fult av tårer, er ikke trist eller veldig redd, skjønner bare ikke hvorfor?

(Jeg er livredd for å SE eller OPPLEVE spøkelse, hadde nok svimt av da, men blir ikke livredd for å lese om det?)

Skrevet

Kan du ikke legge ut videoen hi? Youtube også kopiere lenken? Har så lyst å se. Jeg har selv en video der fingermerket mitt flytter seg og blir noe helt annet til slutt:s og en masse orber.

Kan ikke du legge ut din og?

Anonym poster: 11f2f997f1a4e500070176d51fad25a0

Skrevet

Kan du ikke legge ut videoen hi? Youtube også kopiere lenken? Har så lyst å se. Jeg har selv en video der fingermerket mitt flytter seg og blir noe helt annet til slutt:s og en masse orber.

Kan ikke du legge ut din og?

Anonym poster: 11f2f997f1a4e500070176d51fad25a0

Har ikke mulighet til å laste opp nå. Skal laste den opp når jeg drar hjem.

HI

Anonym poster: bdf5e688de5a4afecddc24311592a27d

Skrevet (endret)

Gåsehud, og øyene blir fult av tårer, er ikke trist eller veldig redd, skjønner bare ikke hvorfor?

(Jeg er livredd for å SE eller OPPLEVE spøkelse, hadde nok svimt av da, men blir ikke livredd for å lese om det?)

Samme gjør jeg!

Så en film på kino engang som var så skummel at tårene bare rant og rant

Men jeg oppsøker det da, elsker å bli skremt!

Den videoen var ekkel, ser masse ansikter jeg også, men ingen kjekk mann i seilerklær, bare en som gliser bredt :S

Endret av CaptainHindsight
Skrevet

Kjenner til den følelsen der. Første gang jeg så, var en ung gutt med mørkt hår som satt på gulvet inntil ett kledskap å så på meg mens han smilte. Jeg snudde meg bare også begynte jeg å tenke, hvem f er det som kommer inn for å bare å sitte å se? perverse? jeg snudde meg tilbake igjen å så, å han satt der.jeg freaket ut med ett hyl å bare rygget tilbake oppover i senga. Samboeren våknet å lurte på hva som skjedde å skrudde på lyset. Og gutten var vekk.. blir en vanesak til slutt, har sluttet å få panikk.

Skrevet

Føkk! Jeg så ansikter!

Det er vel bare ett ansikt, men det flytter på seg, forsvinner litt ut av kameraet osv. Jeg ser han ihvertfall klart som dagen.. Hvor i filmen ser dere flere ansikter? Etter 3 min ser jeg ihvertfall bare en ung mann som smiler hele tiden. Ser han så klart at jeg kunne pekt han ut i en line-up :)

Stilig!! :)

Skrevet

Det er meget mulig jeg blir gal i øynene av å se på samme punkt for lenge. Jeg har aldri sett sånn før...Ekkelt. Noen med flere klipp?

Skrevet

Føkk! Jeg så ansikter!

Det er vel bare ett ansikt, men det flytter på seg, forsvinner litt ut av kameraet osv. Jeg ser han ihvertfall klart som dagen.. Hvor i filmen ser dere flere ansikter? Etter 3 min ser jeg ihvertfall bare en ung mann som smiler hele tiden. Ser han så klart at jeg kunne pekt han ut i en line-up :)

Kan du ta et screenshot av ansiktet og peke ut? Jeg ser bare masse utydelige ansikter.

Skrevet

Jeg ser ingen ting jeg :( Hvor i bilde er mannen? Har nistirret gjennom filmen 2 ganger og ser ikke noe annet enn at det er mørkere på venstre side enn på høyre.

Skrevet

Du må pusse brilleglassene dine

Skrevet

Jeg ser ingen ting jeg :( Hvor i bilde er mannen? Har nistirret gjennom filmen 2 ganger og ser ikke noe annet enn at det er mørkere på venstre side enn på høyre.

merket former seg etter han, han sitter nært.

Skrevet (endret)

Får prøve en gang til :) Jeg ser merket på høyre side, men ikke at det er formet som et ansikt. Men fokuserte på hele skjermen. Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Føkk! Jeg så ansikter!

Jeg tror jeg vet hvem du snakker om. Han har hvit genser på seg med snor...blond og rund i ansiktet. Han døde for over 30 år siden i ei trafikk ulykke. Han er i familie med meg. Vitser mye, masse humor, skremmer meg også ler han :) han liker jeg kjempe godt...!

Skrevet

Og det er kun ansiktet og ned til brystet. Innimellom forsvinner han ut av kameraet fra øynene og opp. Husker jeg rett har han blå og hvit jakke med litt dyp v-cut..

Skrevet

Og det er kun ansiktet og ned til brystet. Innimellom forsvinner han ut av kameraet fra øynene og opp. Husker jeg rett har han blå og hvit jakke med litt dyp v-cut..

Sorry, grå jakke med sort t-skjorte/singlet med dyp utringing, ser ut som han har hette på jakka

Skrevet

Jeg blir jo paranoid av å se den filmen! Kommer aldri til å få sove inatt!!! Det verste er jo at dette ikke er noen endringer i filmen som jeg kan lage noen logiske forklaringer til :o

Grøss, skulle ALDRI satt på denne nå rett før jeg skal legge meg helt alene! Kommer garantert til å få mareritt i natt :(

Anonym poster: 49ad3fd57887d6023cd1e8a319c04f1b

Skrevet

Hvor klarer dere å se dette?

Skrevet

Herregud, gikk det noe gjennom rommet på 4.32???? :o :o :o

Skrevet

Sorry, grå jakke med sort t-skjorte/singlet med dyp utringing, ser ut som han har hette på jakka

den er mørk den jakka, han du er ganske nær. Det var han gutten med mørkt hår,har noe hvitt på jakka. Han lyse har snor på...og blod bak. Ikke vakkert..

Skrevet

Herregud, gikk det noe gjennom rommet på 4.32???? :o :o :o

På en måte.. De viser seg som lyskuler, på en måte..

Og til deg over, helt til høyre, øverst i bildet, der ser du et smilende ansikt.

Skrevet

Jeg gir opp! Ser ingen ting. Får gå å legge meg å prøve igjen i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...