Plutselig_gravid Skrevet 23. februar 2013 #126 Skrevet 23. februar 2013 Jeg ser ingen ting i dag heller.
Gjest sussie77 Skrevet 23. februar 2013 #127 Skrevet 23. februar 2013 Jeg er så pysete at jeg ikke tror jeg tør å se den videoen selv om jeg har veldig lyst. Tror på sånt og syntes det er spennende men er så utrolig lettskremt..
Nettie+jentungen Skrevet 23. februar 2013 #128 Skrevet 23. februar 2013 Jeg er så pysete at jeg ikke tror jeg tør å se den videoen selv om jeg har veldig lyst. Tror på sånt og syntes det er spennende men er så utrolig lettskremt.. Samme her! Jeg får mareritt av den minste ting.. Så lar være å se videoen, tror det er lurest!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #129 Skrevet 23. februar 2013 Åhh. Et ryddespøkelse hadde vært noe. Hjertelig velkommen til oss iallefall.. Synes det hadde vært betryggende og fått filmet det jeg,- slik at jeg hadde vært garantert at det ikke var uvedkommende som kom innom og rydda. Hadde dog bedt de om og prøve og være litt stille så vi ikke blir vekt,- jeg er ganske varsovd.. kanskje satt vaskebøtte mopp og div rekvisita lett tilgjenglie slik at de slapp og lete i skuffer og skap.... Anonym poster: 14bac92b60d7c627c6eafd342be9ffc2
Ophiophagus Hannah Skrevet 23. februar 2013 #130 Skrevet 23. februar 2013 Hm jeg klarer ikke se noe annnet et "ting" som flyr i bakgrunnen der altså. Noe kjekk sjømann ser jeg imidlertid ikke.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #131 Skrevet 23. februar 2013 Hm jeg klarer ikke se noe annnet et "ting" som flyr i bakgrunnen der altså. Noe kjekk sjømann ser jeg imidlertid ikke. Kjekk sjømann? Det er det sikkert bare hun sprø Jarlefanatikeren som ser. Anonym poster: 358a1fd8e084b3d11da5e1b4e7b476cf
Countess Skrevet 23. februar 2013 #132 Skrevet 23. februar 2013 Pokker å! Nå må jeg stå opp, bare for å gå å se denne filmen!!! *grugleder*
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #133 Skrevet 23. februar 2013 Jeg synes det første gutten ser mer ut som en ape.. Ellers ser jeg en siluett fra panne til midje, jeg ser ingen seilervest.. Scary nok dette! Til deg som var livredd for å se slike ting, da du tror du kommer til å dø: Du slipper å se, det fikk jeg selv vite under en spiritisme-seanse Anonym poster: 42a18227c7124d992fe846e235df8751
Mikkemafian Skrevet 23. februar 2013 #134 Skrevet 23. februar 2013 Jeg er nok ikke åpen nok.. Jeg ser bare damp og noen dråper...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #135 Skrevet 23. februar 2013 Og- toocute, døde de i ulykker? Det er som regel dem som dør brått og uventet som søker kontakt har jeg forstått gjennom spiritisme Anonym poster: 42a18227c7124d992fe846e235df8751
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 23. februar 2013 #136 Skrevet 23. februar 2013 Åååh jeg er så nysgjerrig!!!! Men jeg vet ikke om jeg tør å se den, blir så pisseredd i månedsvis etterpå! Men samtidig, hvis jeg ikke ser den, lager jeg meg bare masse skremmende scenarioer i hodet...uuuh...
Countess Skrevet 23. februar 2013 #138 Skrevet 23. februar 2013 Jeg ser absolutt ingenting. Ser bevegelser, men klarer ikke gjøre noe av dem. Datteren min på 3 sier det er en person der. Person? Spurte jeg. Ja, sa hun.. Det er en person der sammen med mannen! WTF! Ser ingenting! Skal prøve å se den på pc'n.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #139 Skrevet 23. februar 2013 Hvem er det som har lagt ut filmen? HI eller noen andre?? Jeg mistet troen på HI da hun sa at spøkelset hadde tegnet SMILEFJES i melet som hun hadde strødd ut på kjøkkenbenken!!! Anonym poster: de33226435d890f6dcd6c549bba0e85f
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. februar 2013 #140 Skrevet 23. februar 2013 Så kjekt at du har gjenferd som faktisk rydder da!! Bodde i et hus tidligere hvor det vsr to stykker som gikk igjen. En eldre dame som hadde storrengjøring i 2 etg. Til stadighet. Hørte møbler ble flyttet og et par ganger så vi henne. Men fysisk sett så ryddet og vadket hun ikke, var like rotete etterpå og det synes jeg var dårlig gjort :-) Mannen var en ondskapsfull idiot som sto på utsiden av dusjen når vi vasket oss (utrolig hvor mye man kan føle, når ikke man ser noe). Og så dyttet han meg ned trappa, den djevelen!! Trodde ikke på så mye av slike ting før jeg bodde der selv!! Mannen vsr det verken jeg eller samboer som kunne se, men uavhengig av hverandre så visste vi hvor han befant seg og hvordan han så ut!!!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #141 Skrevet 23. februar 2013 Hvem er det som har lagt ut filmen? HI eller noen andre?? Jeg mistet troen på HI da hun sa at spøkelset hadde tegnet SMILEFJES i melet som hun hadde strødd ut på kjøkkenbenken!!! Anonym poster: de33226435d890f6dcd6c549bba0e85f Nå har hun riktignok gått ut i denne tråden og sagt det ikke var henne da. Hun har derimot en film fra natten som viser en pute bli rettet ut, men hun har enda ikke lastet den opp. Anonym poster: 2a8827a17ac01849251fa464578d640d
3smaa Skrevet 23. februar 2013 #142 Skrevet 23. februar 2013 Kan jeg spørre om du har ett vindu bak kamera?
Gjest sussie77 Skrevet 23. februar 2013 #143 Skrevet 23. februar 2013 Jeg måtte bare se videoen siden jeg hadde bilder oppe i hodet mitt som jeg ikke fikk bort ... Så ikke noe ansikter da, men helt tydelig at det var aktivitet der. Og det lyset som fløy gjennom rommet nesten helt i begynnelsen. Skummelt. Og til HI:Kanskje det er en slektning som faktisk vil passe på deg og hjelpe deg litt. Eller rett og slett noen som har bodd der før og syntes du roter..
Toocute Skrevet 23. februar 2013 #144 Skrevet 23. februar 2013 Det er rart at enkelte påstår at de ikke ser noe, ja jeg vet selv at det er en mann der og 2, men flere er det å. Men det som er MEST synlig er jo den bevegelsen på den "skyen", den flytter seg og forandrer seg til noe helt annet. Sett på filmen fra begynnelsen og HOPP til slutten, eller omvendt. Da er det ingen som kan påstå at de ikke har sett forandringen Det er det synlige bevegelsene som er det skumle soms agt. Rommet er ofte iskaldt. Håper HI kan legge ut sin video også ut snart
Countess Skrevet 23. februar 2013 #145 Skrevet 23. februar 2013 Det er rart at enkelte påstår at de ikke ser noe, ja jeg vet selv at det er en mann der og 2, men flere er det å. Men det som er MEST synlig er jo den bevegelsen på den "skyen", den flytter seg og forandrer seg til noe helt annet. Sett på filmen fra begynnelsen og HOPP til slutten, eller omvendt. Da er det ingen som kan påstå at de ikke har sett forandringen Det er det synlige bevegelsene som er det skumle soms agt. Rommet er ofte iskaldt. Håper HI kan legge ut sin video også ut snart Å, det er helt klart noe som skjer. Og store endringer på høyresiden! Jeg klarer bare ikke å se folkene! Kanskje dette beviser at de som ikke er klar for å se/oppleve ting, ikke gjør det
Gjest sussie77 Skrevet 23. februar 2013 #146 Skrevet 23. februar 2013 Det er rart at enkelte påstår at de ikke ser noe, ja jeg vet selv at det er en mann der og 2, men flere er det å. Men det som er MEST synlig er jo den bevegelsen på den "skyen", den flytter seg og forandrer seg til noe helt annet. Sett på filmen fra begynnelsen og HOPP til slutten, eller omvendt. Da er det ingen som kan påstå at de ikke har sett forandringen Det er det synlige bevegelsene som er det skumle soms agt. Rommet er ofte iskaldt. Håper HI kan legge ut sin video også ut snart Kan tenkes at jeg hadde sett ansikter, men det var veldig lyst her i rommet. og jeg turte ikke sitte helt inntil. Men helt tydelig at det var noe der...
Gjest Frøken Pripp & Røverne Skrevet 23. februar 2013 #147 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har prøvd å vise det jeg ser, men vet ikke om det er det rette? Jeg vet ikke om dette er spøkelse, men det er det jeg så i filmen! Hva sier du Toocute? Er det dette du mener?
3smaa Skrevet 23. februar 2013 #148 Skrevet 23. februar 2013 Jeg synes det lyset var støv som fløy rundt og var tydelig på grunn av lyset fra kamera. Ansiktet var klare og eg klarte å se det med en gang! Skummelt!!!
Sikkertforgammel Skrevet 23. februar 2013 #149 Skrevet 23. februar 2013 Får ikke åpna filmen på youtube. Bare laster og laster... :/
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2013 #150 Skrevet 23. februar 2013 Hm jeg klarer ikke se noe annnet et "ting" som flyr i bakgrunnen der altså. Noe kjekk sjømann ser jeg imidlertid ikke. Kjekk sjømann? Det er det sikkert bare hun sprø Jarlefanatikeren som ser. Anonym poster: 358a1fd8e084b3d11da5e1b4e7b476cf Jeg skrev aldri at det var en sjømann. Men gutten har den seilerstilen ala "hankø-stilen" som unggutta hadde i fjor. Litt maritim stil om det beskriver det bedre. Og nei, jeg er ikke Jarle-fanatikeren, men jeg SER han, er derfor jeg er så påståelig. Når det kommer til det paranormale så er det masse vill gjetting, men enkelte av oss ser åndene klart som dagen. Andre tror/ later som de ser.. Jeg kjenner evnene mine, men nettopp pga skepsisen som viser seg, så velger jeg å ikke rope ut om dette. Dere hadde blitt overrasket over hvilket nick jeg har, men jeg vil ikke signere for da tror dere bare jeg er gal. Anonym poster: c234f441d0fddb8b9fc60bcdd6d09ddd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå