Gå til innhold

Ble oppringt nå av sinna forelder;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne jeg fint gjort... men nå vet jeg ikke hvem video det er snakk om... trygg trafikk video er vel ikke full av blod og gørr vil jeg tro.. ungene kan godt få vite hvor farlig det er uten sete synes jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da noe helt vanvittig med angrep på hi her! Blir jo nesten så en tror at ingen av dere sikrer barna deres... Syns det var helt på sin plass at du svarte på det de lurte på og ga dem bevis, barna tåler da vel både å se og høre sannheten. Ikke bry deg om alle de negative kommentarene hi.

Anonym poster: 193dd9af5f0092e0c90eb9be96719a38

En slik påstand er det ingen logikk i. Det er helt sikkert mange her inne som er enda mer opptatt av bilsikring enn det HI er. Hvorvidt HI har rett eller ikke vedrørende sikring er uansett helt uvesentlig, det er fremgangsmåten hennes det reageres på. Dette blir omtrent som om vi skulle diskutere hvorvidt det er greit å presse brokkoli ned i halsen til barn med makt, og så består forsvaret til HI av det argument at brokkoli er sunt....

Skrevet

Synes du gjorde det rette,og etter det jeg leser ble mor surfor at du forklarte :Hvorfor det er viktig å sitte sikret,ikke pga filmen du viste.

Om hun fortsetter å syte,og du ser hun ikke sikrer barnet sitt,så ring politistasjonen,og be de foreta feks belte kontroll på strekning du vet hun kjører,kjører og henter hun gutten på ettermiddag el kjører til sfo,så er trafikk kontroll ved skolen en fin ting.

Mange gidder ikke ta belte på barna,el sikre de riktig,og jeg mener at som med menneske skal mann bry seg,er tross alt barn det gjelder.

ett barn drept i trafikken pga dårlig sikring er ett for mye.

Anonym poster: c0078f3c659932c5ea2eb36145210ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...