Gå til innhold

Presentasjontråd for oss med termin i oktober :-)


Nelli

Anbefalte innlegg

hei :) :)

 

Jeg er 30 år og bor i Trondheim.

Har en gutt på snart 9 mnd og venter et barn til i starten av oktober.Dette var ikke planlagt og kom som et sjokk-blir to tette med 15 mnd mellom...Noen flere fra Trondheim som vente barn i samma tidsrom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Presenterer meg her også jeg..Termin er 31.okt eller 2.nov;)

Bor rett utenfor Oslo og gravid med nr 2, har ei lita jente på 16 mnd.

Jeg er 29, han er 30.

Det blir nok heller oktober enn novemberbaby her med tanke på historikken fra sist uansett. Men håper jo at denne lille får det bedre i magen enn førstemann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :)

Er gravid i 9.uke (8+2), med termin 29.oktober. Hadde en SA i august i fjor, så det er ekstra spennende nå frem mot tidlig UL. Har ei datter på 4,5 år, som har et høyt ønske om å bli storesøster...ikke fortalt henne enda...

Jeg er 32 år og bor på Tiller i Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter gledelig, men uventet en baby 2 oktober 2013. Jeg er opprinnelig fra Bergen og er 24 år, og min samboer er fra Telemark og er 25 år. Dette er vårt første barn og vi bor i Oslo. Kjenner ingen som venter barn, så hyggelig om noen fra Oslo, Bergen eller Telemark har lyst å bli bedre kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venter vårt førstefødte 31 oktober:) er fra Haugesund og mor og far har begge bursdag i oktober så det hadde vært kjempekjekt om lillegull også kom i oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 38år og har ei voksen datter og venter baby 3. oktober. Gift på 7. året og det blir hans første barn. Gleder oss veldig mye og babyen er etterlengtet. Bor i Trøndelag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er 24 og mannen er 28 og vi venter vårt første barn rundt om 15oktober:) Er fra Bergen! Noen flere fra Bergen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi venter vår første 21.10.13. Jeg er nå 12+2 :) 32 år gammel (så litt sent ute) Bor i Røyken, og blir gjerne med på en kaffe en dag om noen er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mitt andre barn 08. Oktober :) så jeg er straks 15 uker. Er 25 år og kommer fra Stjørdal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 29 oktober,er 11 uker på vei. Bor i vest-finnmark. Andre gang gravid,gikk galt sist i uke 21, med alvorlig svangerskapsforgiftning og kromosomfeil uforenelig med liv. Vært rolig fram til nå,men vil nok bli ganske nervøs begynner og nærme seg uke 20. Alt må bare gå bra!

Endret av Gemini83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Venter en liten gutt og har termin 7. oktober :) Dette er andremann og et mye tyngre svangerskap enn med førstemannen. Vår første er en jente på 2 år og vi bor i Ski, Akershus.

 

Noen som vet om det er opprettet noen Facebook gruppe for oss med termin i oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble jeg flyttet til 31.oktober, så kommer til å være litt innom her også :) Her gjemmer det seg en liten gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter en liten gutt og har termin 7. oktober :) Dette er andremann og et mye tyngre svangerskap enn med førstemannen. Vår første er en jente på 2 år og vi bor i Ski, Akershus.

 

Noen som vet om det er opprettet noen Facebook gruppe for oss med termin i oktober?

 

Bor i oppegård og har ei på 19 mnd. Nesten "naboer":) Lillebror i magen her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg sniker meg inn på denne gruppen jeg :) Jeg er nå 20+3 uker på vei, termin 28.10.13 :) 

Jeg er 23 år gammel, og bor sammen med min kjære som også er 23 år. Vi har snart vært sammen i 3 år og venter vårt første barn. Vi bor i Lillehammer nå, men kommer begge fra Akershus.

Har vært på OUL, og alt stod bra til med lillegull<3 Ingen tvil om at vi venter en liten gutt:) Håper jeg kan bli litt kjent med dere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg venter mitt første, har termin rundt 6 oktober, Bor for tiden i oslo men kommer til og flytte snart er 26 år :)

jeg har også termin 6 oktober jeg bor i stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er 28 år og bor i stavanger. 12+3 idag og har termin 22 oktober. Dette er vårt første:-)

jeg er 26 år venter min gutt 6 oktober er alene bor i stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en gutt 6 oktober, jeg er 26 år gammel og er alene om dette og bor i stavanger min aller første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei!

Jeg sniker meg inn her jeg :) 

Jeg er 29 år, bor i Oslo og vi venter vårt første barn 26.10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...