Jump to content
Nelli

Presentasjontråd for oss med termin i oktober :-)

Recommended Posts

bambi-88

Heihei! :)

24 år fra Møre og Romsdal. I følge terminkalkulatoren venter vi vårt første barn 28. oktober. Er bare 4+2 enda :)

Fortsetter under...

lulilu

Heisann!

Jeg er 29 år og vi venter vårt første barn 2. oktober (8+2) etter foreløpige beregninger. Vi bor i Oslo.

Gleder meg til sommeren i Oslo, da jeg kan gå i luftige kjoler. Buksene begynner allerede å bli trange, fordi jeg allerede har lagt på meg.. Hvordan skal dette gå? ;)

Jegerjent1

Jente på 25 som bor i Trondheim og venter første barn 15.10. sammen med min herlige samboer :-) De som bor i området må bare ta kontakt om man ønsker å få til ett treff etterhvert :)

Blå/Rosa?

Er 28 år og har ei på 5 år fra før av. Er opprinnelig fra Indre Østfold. Bor på Romerike. Barnefar 34år...blir vårt første barn sammen...vi er ikke sammen ennå, men går nok den veien...graviditeten var litt av ett sjokk for oss...

Skyen

Er 30 år og venter første barnet, har hatt en SA tidligere. Har samboer og bor i Bodø. Det var ikke planlagt at jeg skulle bli gravid. Har foreløbig termin den 25. okt :)

Blessedx2

Hei, alle sammen :)

Jeg er fra Lørenskog og har en nydelig gutt på snart 3 som er født i Danmark. Forventet termin er 22. Oktober. Siden jeg har uregelmessig mens er det ikke sikkert det er terminsdatoen. Er forresten 27 år. Gleder meg til å følge dere i laaaang tid ;)

Annonse

Guineapig

Er nettopp blitt 35 og venter mitt 3 barn. Har en gutt på 4 og jente på 7. Er fra rogaland;) termin 30 oktober.

Mammatil4jenter

Hei! Har foreløpig termin 11. oktober med tredjemann. Jeg er 27 år og gift med verdens beste mann!! ;-) Gleder oss til magen vokser og håper formen forblir bra utover svangerskapet. Lykke til alle sammen. :-)

hulderpusen

Hei igjen

Har vært hos legen og fikk ny termin 26 oktober.

strikkelura

Hei :)

Jeg er 25 år (blir 26 i sommer) og er gravid med første! Bor i Porsgrunn med samboeren min på samme alder. Foreløpig termin er 16.oktober :)

SENOT30

Hei

Har termin 5.oktober med nr to. Har en sønn på 15 mnd fra før. Bor i Oslo og er 30 år:)

<3 BAMBINO E>

Jeg venter vårt barn nr 2. Har en datter fra før som er født i oktober 2008.

Foreløpig termin er 18. oktober ( samme som jeg hadde med min datter).. Men har en misstanke om at denne kommer til å bli endret..

Bor i Lørenskog like utenfor Oslo :-)

mamma-T

Hei:)

Jeg er 33 år og gravid med foreløpig termin 30. oktober. Er altså bare 5+2 i dag, med er positiv til at denne spiren skal sitte:)

Vi bor i Troms og har ett barn fra før:)

Annonse

Therezia

Heihei, jeg er en kvinne på 32 år som sammen med min mann venter min/vår første barn 31 oktober!

YEy, lykke, kvalm, glede.. Og alt det der...

Mamma til tre?

Bor i Trondheim, er 34 år og venter vårt tredjemann. Har to fra før på 4 og snart 2. Vansklig å si hvor lang jeg er på vei, ca 7-9 uker. Ikke akkurat planlagt dette;) Det blir et oktoberbarn iallefall.

forventningsfulljuni07

Bor i Trøndelag, Snart 37 år, venter nr tre. Har gutt på snart 8 og jente på snart 6 fra før. Blir en liten attpåklatt dette.

*Litefrø*

Hei! Jeg er ei 30år gammel sørlandsjente som venter nr 2 rundt 27 oktober:)

Amalie87

Vi er begge 25, er fra Bergen og venter vårt første barn. Foreløpig termin mellom 10-12.oktober :)

Amalie87

Vi er begge 25, er fra Bergen og venter vårt første barn. Foreløpig termin mellom 10-12.oktober :)

Amalie87

Amalie87

Minu87

Hei :) jeg er 25 og venter vårt andre barn 8. Oktober :) har ei jente på 21 mnd fra før :) er fra Oppland..

Håp_2013

Termin 18. okt - 1. barn, 31 år og bor i Buskerud

Estrella84

28 år, venter mitt første barn og er i dag 7 uker :-) termin 26. oktober. Er fra Haugesund

_Løvemamma_

Heisan! Jeg er 29 år, har ei datter på 3 år fra før fra et tidligere forhold, og to bonusbarn på 6 og 8 år. Så her blir det liv! Første barn med min store kjærlighet, da, det blir nok en ganske annen opplevelse enn forrige gang. Er straks 7 uker på vei nå, og merker allerede at buksene strammer i livet. Har termin 30 oktober, føles som en evighet til!

Studerer ernæringsfysiologi og jobber på en omsorgsbolig. Er fra Trondheim, men bor like utenfor Røros, er det fler her fra fjellregionen?