Jump to content
Nelli

Presentasjontråd for oss med termin i oktober :-)

Recommended Posts

Nelli

Jeg venter nr 3 ( mine andre er 9 og 11 år ) og har termin 1. oktober. Bor i Haugesund, 34 år og gleder meg. Er nå i uke 6 :-)

Fortsetter under...

Millamint

Jeg venter mitt første, har termin rundt 6 oktober, Bor for tiden i oslo men kommer til og flytte snart er 26 år :)

lillespiree

Jeg og samboeren venter vårt første barn i 2. okt :)

Vi er begge 25 år, bor i Akershus..

Torunpia

Termin 7. okt. her! Første barn, 26 år, bor i Trondheim, student.

Hurra!

Miamaria

Vi har termin 6. oktober. Har to barn fra før. en jente på 5 og en gutt på snart 3. Dette er stas:)

frkspent2013

Hei :)

Terminkalkulatoren sier 4. oktober ca. Første barn, og er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå :) Bor i Kristiansund.

Annonse

mørketid

Vet ikke termin enda men beg av oktober tenker jeg, bor i Tromsø. Har et barn fra før, en SA og en Provosert abort pga kromosomfeil ufornelig med liv. Krysser fingrene.

Nr2PåVei<3

Barn nr 2 :) 22 år fra Ålesund. Termin 1 oktober etter kalkulatoren, regner med senere ;)

Emma27

Barn nr.2, 27 år fra Hønefoss. Termin 11 oktober. Student :)

med nr 3 i magen

termin 5 oktober her. venter mitt tredje barn , to gutter fra før på 3 å snart 5 år :) bor i trøndelag.

dette blir spennende!! grugleder meg ;)

Frigg84

Heisann. Har termin 10.oktober. Det er min første. Er 28 år og busett i Stavanger :-)

Ingrida78

Venter min første og har regnet meg fram til termin 9. oktober. Bor i Drammen. Er enda i en salg blanding av panikk, sjokk og ellevill glede,

Kokosbolla:)

Hei,jeg og samboeren min venter vår første den 9 oktober og er 6 uker på vei:) Bor i Oslo og vil gjerne ta en kaffe etter hvert med noen av dere andre som har termin i oktober:)

Annonse

juanita

Hei! Termin 17 oktober, så ikke så veldig langt på vei akkurat ;-) blir mitt 5 barn dette her, og vi gleder oss! Har hatt 3 spontanaborter (2 mellom de to første og de to siste) og en i 2011. Skjedde ikke før i uke 13, så nå blir dt bare å leve i spenning til de første 13 er ferdig..

SnartMamma?

4 oktober :D

22 år, Trondheim, student & første barn ^^

Somewhere over the rainbow...

Venter nr 5 ca 27. Oktober. Bor i Tromsø. :)

Edited by 5 små hjerter <3

theatuppa

Terminkalkulatoren viser meg 5. oktober. så er 7+0 i dag!

er 15 år og bor i Trondheim.

Lykke til med en liten spire alle sammen!:)))

July88

24 år, og vårt første barn i oktober <3 er bare 4 uker på vei, men vi gleder oss masse allerede:-)

hulderpusen

Hei

Sniker meg forsiktig inn her. Er bare 3+5, men har fått utslag på 3 tester + den digitale testen. Termin er 29 oktober. Er 38 år og har et barn fra før på snart 3 år. Hadde en MA i uke 12 juli 2012, så kjenner jeg er litt nervøs frem til uke 13 denne gangen. Håper jeg får en ekstra ultralyd rundt uke 11. Bor i Vestfold og gift med mann på 42.

bolla piggsvin

Hei sniker meg og inn her.termin 28 okt.4 uker i dag.2 barn på 3 og 6 år.26 år fra rogaland:)

Solsikkemor

Hei. :)

Jeg er en jente på 25, bor i Aust-Agder og er gift med verdens flotteste mann. Har termin ca 22 oktober med nummer to (menstermin). Har en go'gutt på 6 fra før. :)

Sikkertforgammel

Hei :) Termin 18 oktober, bor i Troms. Har barn fra før, men dette blir min manns førstefødte! Vi gleder oss kjempemasse :)) ♥

HH80

Heisann.. Jeg er 32 år. Har en gutt på 8 og en på 6 pluss en bonusgutt på 5. Termin 14.okt : ) bor i Porsgrunn , spør meg gjennom to svangerskap og er veldig spent på om jeg gjør det denne gangen og om alt e bra inne i magen. skal på ul om 3 uker!!

Frigg84

Eg skal på første kontroll på tirsdag, er då 7+0. Er det vanlig med hjertelyd så tidlig?

nerdybirdy

hei og hå ;)

Er 32 år, har en gutt på 11 fra før. Ny mann, så dette blir vår første sammen. Termin 23 oktober :) Er 4+6 i dag