Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 HVER DAG så mener han at jeg elsker datra mi som jeg har fra tidligere forhold mer enn vår sønn. Vår sønn er bare noen mnder og griner da veldig naturlig nok om han må ligge for seg selv og jeg må på do. Jeg gidder ikke ha han på armen BARE fordi han griner når han ligger for seg selv de 2 minuttene det tar og tisse altså. Men DA, DA SKAL jenta mi også grine da har han funnet ut. ÅÅåååå, jeg er rasende. Jenta mi er 5 år og hun klær på seg på morgenen som regel og har null grunn for og grine bare fordi lillebror gjør det.... Men mannen mener og at jeg er mer glad i henne enn han. Det er NATURLIG at babyer gråter når de må ligge litt for seg selv. Jeg får jo faen ikke gjort noe her i huset siden jeg må gå og bære på han heeeeeele tiden bare sånn at mannen ikke skal få jenta mi til og gråte. Herregud. GALE mann! HATER han når han holder på sånn som dette! Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d
Hybelkanina Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Øh... Han har funnet ut at datteren din skal gråte også? Gjør hun det da? Eller får han henne til å gråte? I såfall er han jo virkelig gal. Hvis han bekymrer seg for at babyen gråter så får han da vel bære på ham selv...?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Stakkars datteren, som pga. sin mor må bo i samme huset som babyens far. Våkn opp!!! Anonym poster: 57f2534c8670a567f5dcb5364b499d4d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Han slenger hun inn på rommet hennes, brøler til henne og ber henne om og gråte. TOTALT unormalt i mine øyne. Hadde ikke forventet dette fra han da han er den eneste far hun noengang har hatt og han har vært det fra hun var under året. Men ja, han vil at hun også skal gråte hver gang lillebror gråter og han mener det er min feil. F.eks under maten, at det ikke går fort nok - så gråter lillebror. Når vi skifter bleie, klær, etc - da gråter han. Når han må ligge for seg selv - da gråter han. Så nå vil han at hun også skal gråte og "ha det jævlig" etter hans mening. Siden lillebror da har det jævlig, for ellers ville ikke han grått. Herregud. Det er jo så latterlig! Jeg forskjellsbehandler ingen, men det er det han som gjør! Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Vi er i skillmisse prosess og huset skal legges ut for salgs, så kom ikke her med den! Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d
Hybelkanina Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Han ER virkelig syk. Kom deg unna, jo fortere jo bedre.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Oi! Han har virkelig et stort problem!! Har ikke hørt maken.. Stakkars jenta di og stakkars deg. Jeg hadde iallefall ikke tolerert slik oppførsel om det var min mann! Anonym poster: f019cb33326d931078f28a994d450e8c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Vi er i skillmisse prosess og huset skal legges ut for salgs, så kom ikke her med den! Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d Det ar godt! Kom deg vekk fra en psykopaten! Anonym poster: 8eb0ff4a95eedeeb526fbd462c587cf4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Er han alvorlig tilbakestående? Gud bedre...! Han trenger terapi. Og stakkars datteren din, dette må du få sagt høyt at ikke er greit mens hun hører på. Anonym poster: 9496b54022ce5d1d05ffebfcf3beec75
Kyllingbein Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Herregud! Kom deg nå ut av huset! Bedre å bo på et lite rom et eller annet sted enn det der!
Wopi Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Han slenger hun inn på rommet hennes, brøler til henne og ber henne om og gråte. TOTALT unormalt i mine øyne. Hadde ikke forventet dette fra han da han er den eneste far hun noengang har hatt og han har vært det fra hun var under året. Men ja, han vil at hun også skal gråte hver gang lillebror gråter og han mener det er min feil. F.eks under maten, at det ikke går fort nok - så gråter lillebror. Når vi skifter bleie, klær, etc - da gråter han. Når han må ligge for seg selv - da gråter han. Så nå vil han at hun også skal gråte og "ha det jævlig" etter hans mening. Siden lillebror da har det jævlig, for ellers ville ikke han grått. Herregud. Det er jo så latterlig! Jeg forskjellsbehandler ingen, men det er det han som gjør! Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d Du må våkne opp: Dette er ikke snakk om forskjellsbehandling fra hans side, men barnemishandling. Hvis han som en voksen omsorgsperson i hennes verden, slenger henne inn på rommet og brøler til henne. Dersom du ikke klarer å skjerme henne fra oppførselen hans, må du fjerne henne (og dermed deg og baby) fra situasjonen og dermed han. Du kan ikke legge skylda på han dersom du står og ser at dette skjer. Og når det er sagt, så vil nok de fleste si seg enige om at en baby kan gråte mens mor er på do. Be han med på neste time på helsestasjon, der kan de forklare for han at det går helt fint.
Musemorbr / Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Løp! Løp før minste får mageknip og gærningen begynner å bokse jenta i magen for at hun skal ha like store smerter. Løp før det er forsent. Tenk på barna. Det finnes krisesenter som kan hjelpe deg nå. Bruk hjelpen som er der. Kanskje ser du det ikke, men denne mannen mishandler både deg og barna dine. Mishandling er mye mer enn slag og spark. Hvis du elsker barna dine, så drar du ved første mulighet. Pakk det aller viktigste og send noen andre etter resten. Denne mannen står helt på vippen til å lage førstesideoppslagi alle landets aviser. Ikke la det skje. Redd deg selv og barna før det går så langt.
Wopi Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Vi er i skillmisse prosess og huset skal legges ut for salgs, så kom ikke her med den! Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d Leste denne nå. Synes du skal flytte ut NÅ. Kan du ikke "mellomlande" hos foreldre, annen familie eller venner frem til du får ordnet permanent bosted? Evnt at 5 åringen kan bo hos faren sin frem til du har flyttet, hvis du ikke klarer å skjerme henne?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #15 Skrevet 4. februar 2013 Det er ikke ALLE som har familie med store hus og overnattingsmuligheter! Jeg har ingen familie i nærheten. Er snakk om timer med fly! Har ikke råd til og flytte, har hørt med alle mulige muligheter, men nei. Så må pent vente til huset blir solgt. Takstmann og verdivurdering er bestilt. Men jeg fatter ingenting, for jeg er "snill" med sønnen vår og bærer han hele dagen, dersom han altså ikke gråter, så er han gullegod med jenta. Han leker, tar hun med på ski, tar oppkast og i det hele tatt. Verdens beste far. MEN så fort lillebror gråter. DA snur han HELT om. Jo, selvfølgelig sier jeg klart ifra forran henne at det ikke er greit. Og spør rett ut hva HAN får ut av at HUN gråter fordi lillebror gråter pga bleieskift??!!!? Han slutter jo og gråte så fort klærne er på og han kommer opp. Det er jo vanlig at babyer gråter ved bleieskift, klesskift osv. Han burde jo vite det. Var jo akkurat sånn jenta mi har holdt på. Og dette har jo han vært med på. Som sagt har jo han bodd med henne i over 4 år, så han vet jo alt dette. Er så sint!!! Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #16 Skrevet 4. februar 2013 Fra et annet land du? Timer med fly i Norge? Da bor du i Oslo og kommer fra østfinnmark... Eller noe i den dur. Og enda tar det vare et par timer. Forresten, det passer jo ypperlig å dra dit da. Jo lengre bort fra han du kommer, jo bedre. Anonym poster: 717520a38b253d2dd3059ec533bd5acd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #17 Skrevet 4. februar 2013 Stemmer det. Kommer fra Alta, og bor i Kristiansand. Så timer med fly. Jeg har eget soverom og han har lovet at han skal dra bort ei uke. Håper virkelig han drar i kveld, noe han sa han skulle. Han har veldig høy status, alle liker han og ser på han som den ultimate mann. Jeg er så "heldig" som har han sier alle. Han sier og at om jeg går fra han skal han gjøre alt for og knuse meg, og fremstille meg som psykisk syk. Og gjøre alt han kan for og ta ungene. Dette bekymrer meg, men jeg kan ikke leve i dette lengre.. Gruer meg til mndene framover. Men har kontaktet advokat og fått time om 1,5 uke. Sitter og vurderer og bestille billetter oppover om han ikke drar bort ikveld, men vet ikke om jeg tør. Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #18 Skrevet 4. februar 2013 Fra et annet land du? Timer med fly i Norge? Da bor du i Oslo og kommer fra østfinnmark... Eller noe i den dur. Og enda tar det vare et par timer. Forresten, det passer jo ypperlig å dra dit da. Jo lengre bort fra han du kommer, jo bedre. Anonym poster: 717520a38b253d2dd3059ec533bd5acd Nei så eplekjekke noen er og sitter på sin høye hest. Jeg har vært i situasjonen selv,og jeg ER fra annet land og har null familie eller nettverk i Norge. Jeg hadde heldigvis akkurat fått meg godt betalt jobb og leiligheten jeg og eksen leide stod i mitt navn slik at jeg enkelt kunne hive ham ut. Men jeg forstår veldig godt at enkelte har null nettverk og ingen steder å dra. Har man jobb, så kan man ikke bare "flytte" på dagen heller langt av gårde. Anonym poster: 481caeef4b8ae43274eef29ec8e44db3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. februar 2013 #19 Skrevet 4. februar 2013 Du må prioritere barna dine, kom deg vekk, selv om det er mange timer med fly. Denne mannen er jo splitte pine gal! Han mishandler datteren din, du skjønner det? Og så håper jeg du ikke lar sønnen gråte mens du er på do o.l bare for å være prinsippfast i forhold til mannen din, selv om jeg er helt enig i at man i normale familier må tåle litt barnegråt. Men i ditt tilfelle bor du sammen med en gal, gal person, som bevisst skremmer og mishandler datteren din for å få henne til å gråte. Du må beskytte henne nå. Og hvorfor skifter han ikke bleie selv, så han ser hvor «enkelt» det er? Jeg er så rystet! Kjenner jeg vil gråte på vegne av datteren din!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. februar 2013 #20 Skrevet 4. februar 2013 Fra et annet land du? Timer med fly i Norge? Da bor du i Oslo og kommer fra østfinnmark... Eller noe i den dur. Og enda tar det vare et par timer. Forresten, det passer jo ypperlig å dra dit da. Jo lengre bort fra han du kommer, jo bedre. Anonym poster: 717520a38b253d2dd3059ec533bd5acd Nei så eplekjekke noen er og sitter på sin høye hest. Jeg har vært i situasjonen selv,og jeg ER fra annet land og har null familie eller nettverk i Norge. Jeg hadde heldigvis akkurat fått meg godt betalt jobb og leiligheten jeg og eksen leide stod i mitt navn slik at jeg enkelt kunne hive ham ut. Men jeg forstår veldig godt at enkelte har null nettverk og ingen steder å dra. Har man jobb, så kan man ikke bare "flytte" på dagen heller langt av gårde. Anonym poster: 481caeef4b8ae43274eef29ec8e44db3 Jo det kan man, så lenge jobben ikke er viktigere enn barna dine. Man kan be om sykemelding fra lege, eller bare stikke av, barna er.vel viktigere enn en hvilen som helst jobb! I hvertfall i slike ekstreme tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #21 Skrevet 4. februar 2013 Fra et annet land du? Timer med fly i Norge? Da bor du i Oslo og kommer fra østfinnmark... Eller noe i den dur. Og enda tar det vare et par timer. Forresten, det passer jo ypperlig å dra dit da. Jo lengre bort fra han du kommer, jo bedre. Anonym poster: 717520a38b253d2dd3059ec533bd5acd Nei så eplekjekke noen er og sitter på sin høye hest. Jeg har vært i situasjonen selv,og jeg ER fra annet land og har null familie eller nettverk i Norge. Jeg hadde heldigvis akkurat fått meg godt betalt jobb og leiligheten jeg og eksen leide stod i mitt navn slik at jeg enkelt kunne hive ham ut. Men jeg forstår veldig godt at enkelte har null nettverk og ingen steder å dra. Har man jobb, så kan man ikke bare "flytte" på dagen heller langt av gårde. Anonym poster: 481caeef4b8ae43274eef29ec8e44db3 Jo det kan man, så lenge jobben ikke er viktigere enn barna dine. Man kan be om sykemelding fra lege, eller bare stikke av, barna er.vel viktigere enn en hvilen som helst jobb! I hvertfall i slike ekstreme tilfeller. Og hva skal man spise og fore barna med når man har avsluttet arbeidsforholdet sitt? Hvem skal betale husleia di, maten din, klær til barna osv? Når du ikke har NOEN å hjelpe til? "Krisehjelp" fra sosialen i løpet av 2 dager er en vits, særlig hvis du har flyttet til en annen kommune. Synes enkelte legger situasjonen frem som veldig enkel - det er bare å flytte og så får alle det bedre. Hadde penger vokst på trærne så... Anonym poster: 481caeef4b8ae43274eef29ec8e44db3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #22 Skrevet 4. februar 2013 Sett opp skjult kamera slik at du har bevis mot psykopaten, for er det noe de er flinke til så er det og vise hvor perfekte de er, og det kan ta lang tid å gjennomskue dem. Anonym poster: aac7ba4ff94dab67180b453d19db691c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #23 Skrevet 4. februar 2013 Nå er det slik at jeg ikke har jobb, ergo ikke egen inntekt. Satte min egen utdanning på vent da jeg ble gravid, og er ikke ferdig med den enda. Har sparekonto, og han har en godt betalt jobb. MEN han har full oversikt over kontoene da vi har felles økonomi. Hadde jeg KUNNET, hadde jeg dratt. Jeg har prøvd og bestille billetter før, men da fant jeg ut at han har sånn greie som sender HAN sms hver gang det blir trukket penger fra kontoene. Så det er ikke så jævla enkelt. Ja, selvfølgelig gjør jeg alt jeg kan for at han ikke skal gråte. Bærer på han overalt, gjør alt jeg kan så det ikke kommer ett pip fra han. MEN når mannen skifter bleie, så kan lillegutt fint gråte UTEN at det går utover jenta. Når HAN gjør ting så går ingenting utover henne. Kun når det er jeg som gjør det. For da forskjellsbehandler jeg de. Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #24 Skrevet 4. februar 2013 Ja, jeg har sett sånn penn med kamera. Men så er det dette og kjøpe den da. Har ønsket meg penger av familie til jul og bursdag, men han var kjapp med og si at de kunne sette dem på kontoen vår så vi kan kjøpe boblebad ute.. For vi "sparer" til det. Er ikke noe problem og dra og kjøpe det, men det er jo for og hindre at jeg skal ha cash. Han er ekstremt utspekulert og manipulerende, og jeg vet rett og slett ikke om jeg kan "vinne" over han. Han får alle over på sin side, alle tror på han og hva om han får alle til og tro det er jeg som er gal? Anonym poster: 943f6b742e44849ad4d4e0c7359c810d
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 4. februar 2013 #25 Skrevet 4. februar 2013 Det er for tilfeller som dette krisesenterene finnes! Om du lar dette fortsette en eneste dag til er du like skyldig i mishandlingen som mannen din! Kom deg bort i dag, salg av hus og andre problemer må bare vike når det er barnet din sin psykiske helse som står på spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå