Gjest Vicky Pollard Skrevet 29. januar 2013 #51 Skrevet 29. januar 2013 Det er helt greit å si at man er uenig ang omskjæring. Det er helt greit å synes at det er en forferdelig ting å gjøre, men det er IKKE ok å gå til personangrep fordi et menneske har tatt et annet valg/har andre synspunkter enn deg! Man kan diskutere sak, ikke person! Enig i at sak, ikke person, skal diskuteres. Jeg må si jeg er imponert over ærligheten til Skautrollet, at hun så åpent prater om det når hun vet hvor omstridt dette er (til tider) her inne. Jeg er ikke enig i hennes grunner til å gjøre det, og jeg kan dessverre ikke si at jeg skjønner det eller "godtar" det. Det er ikke mitt å godta, men for meg er det en stor urett å gjøre mot et barn. Jeg er enig med deg. Men jeg mener også at det ikke er ok å snakke sånn til et annet menneske. Man kan holde seg til saken uten å gå til personangrep. Du MÅTTE JO SE DET KOMME! Klart det blir personangrep, dette er dib! Er du ny her eller? Stikk eller bli eller skift nick... Who cares?? Er det meg du svarer? I såfall så er jeg hverken ny eller noe annet. Jeg har hengt her lenge nok til å vite at hønene går til angrep, men jeg mener allikevel at det ikke er ok. Got it? Da måtte du i allefall vite at du stakk hånda i vepsebolet... Ps. Nå er det jo strengt tatt du som er høna her Ehm... Nå er det ikke jeg som er hovedinnlegger her, så jeg vet ikke hva du mener? Jeg bare fortsetter å påpeke at jeg ikke synes det er ok med personangrep.. Siden jeg ikke er hovedinnlegger, så lurer jeg på hva nøyaktig jeg burde ha sett komme? Haha, ja der ser du... Trodde du var hi... HI: Innleggene mine var til deg
SmåSpurven Skrevet 29. januar 2013 #52 Skrevet 29. januar 2013 Da måtte du i allefall vite at du stakk hånda i vepsebolet... Kremt, hønsehuset. Et hønsehus fullt av veldig, veldig aggressive høns Hehe... Ja du vet, bedre med ei høne i hånda enn 10 på dib Nå må du slutte å koste alle hønene med samme kammen da!
Beklager - Dysleksi Skrevet 29. januar 2013 #53 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har ikke lest dette innlegget som dere snakker om. Det er ikke noe galt i å omsjere en gutt, de får ikke noe problemer med det senere. Men jenter... Det er rett og slett forferdelig. Jeg er ikke ute etter å ta deg, men det er ikke bra. Hvor har du DET? fra? Vet du hvor mange som dør hver år grunnet omskjøring (gutter) Og jeg kjenner personlig flere menn som sliter i voksen alder fordi de ble omskjært som barn. Både fysisk og psykisk. Anonym poster: 3b74728d51ee7afc46862ffb0278396e OK... Kanskje jeg tar feil. Men jeg var sammen med en gutt som var omsjert. Det var ikke noe problem for han. Og det å omsjere gutter er jo veldig veldig vanlig i store deler av verden. Det jeg her hørt er det mere reinslig, og akuratt det må jeg si jeg er enig i. Og jeg kjenner folk som har lekt på motorveien uten å blitt påkjørt, som har falt gjennom isen uten å drukne, som har brukt narkotika uten å bli hekta, som har fått kreft uten å dø. Skjønner du hvor jeg vil? Jaja... Men halve verden går ikke å leker på motorveien. Hvis ikke dere har kjenskap til at omsjering av gutter er veldig vanlig, da har dere virkelig ingen kunskap om islam. Eller Jødedommen. Jeg tror ikke dere er litt klar over hvor vanlig dette er.
Skautrollet Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #54 Skrevet 29. januar 2013 jepp skjønner pointet ditt vicky pollard, men jeg velger heller å heve meg over det hele og utvikle tykkere hud
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #55 Skrevet 29. januar 2013 Legger du ut noe her på forumet må du tåle og få kritik. Tror du at alle har like meininger her i verden. Tåplikt av HI og vere så sårbar og ynkelig. Du ba om detta sjølv. Du kunne spart deg med og ikkje skrive om omskjering vist det er det du er smålig for. Anonym poster: f6e1a9490f573d9c3d5caf9d5c64f91a
Gjest Yzma Skrevet 29. januar 2013 #56 Skrevet 29. januar 2013 jepp skjønner pointet ditt vicky pollard, men jeg velger heller å heve meg over det hele og utvikle tykkere hud Er like greit å gjøre det først som sist her inne. Burde nesten bli sendt ut en "velkommen til DIB/BIM"-mail når en melder seg inn, med advarsler og lignende
Gjest Yzma Skrevet 29. januar 2013 #57 Skrevet 29. januar 2013 Legger du ut noe her på forumet må du tåle og få kritik. Tror du at alle har like meininger her i verden. Tåplikt av HI og vere så sårbar og ynkelig. Du ba om detta sjølv. Du kunne spart deg med og ikkje skrive om omskjering vist det er det du er smålig for. Anonym poster: f6e1a9490f573d9c3d5caf9d5c64f91a Ynkelig? Synes ikke HI er ynkelig. Jeg på en måte beundrer åpenheten hennes om dette, på tross av pepperet hun har fått, et krydder jeg synes hun skulle fått vært foruten selv om jeg er uenig i hennes syn og meninger.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #58 Skrevet 29. januar 2013 Dibbere er så dobbeltmoralsk at det er ekkelt!! Barnemishandling å omskjære sin sønn, men å drepe sitt ufødte barn fordi det ikke akkurat passer å få barn nå, er heeeeel greit! Da tenker man kun på seg selv, driter i babyen i magen! Anonym poster: 2b7d5d827e56d2096c6c24c582a1c31d
SmåSpurven Skrevet 29. januar 2013 #59 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har ikke lest dette innlegget som dere snakker om. Det er ikke noe galt i å omsjere en gutt, de får ikke noe problemer med det senere. Men jenter... Det er rett og slett forferdelig. Jeg er ikke ute etter å ta deg, men det er ikke bra. Hvor har du DET? fra? Vet du hvor mange som dør hver år grunnet omskjøring (gutter) Og jeg kjenner personlig flere menn som sliter i voksen alder fordi de ble omskjært som barn. Både fysisk og psykisk. Anonym poster: 3b74728d51ee7afc46862ffb0278396e OK... Kanskje jeg tar feil. Men jeg var sammen med en gutt som var omsjert. Det var ikke noe problem for han. Og det å omsjere gutter er jo veldig veldig vanlig i store deler av verden. Det jeg her hørt er det mere reinslig, og akuratt det må jeg si jeg er enig i. Og jeg kjenner folk som har lekt på motorveien uten å blitt påkjørt, som har falt gjennom isen uten å drukne, som har brukt narkotika uten å bli hekta, som har fått kreft uten å dø. Skjønner du hvor jeg vil? Jaja... Men halve verden går ikke å leker på motorveien. Hvis ikke dere har kjenskap til at omsjering av gutter er veldig vanlig, da har dere virkelig ingen kunskap om islam. Eller Jødedommen. Jeg tror ikke dere er litt klar over hvor vanlig dette er. Ok. Du forsto tydeligvis ikke hvor jeg ville...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #60 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har ikke lest dette innlegget som dere snakker om. Det er ikke noe galt i å omsjere en gutt, de får ikke noe problemer med det senere. Men jenter... Det er rett og slett forferdelig. Jeg er ikke ute etter å ta deg, men det er ikke bra. Hvor har du DET? fra? Vet du hvor mange som dør hver år grunnet omskjøring (gutter) Og jeg kjenner personlig flere menn som sliter i voksen alder fordi de ble omskjært som barn. Både fysisk og psykisk. Anonym poster: 3b74728d51ee7afc46862ffb0278396e OK... Kanskje jeg tar feil. Men jeg var sammen med en gutt som var omsjert. Det var ikke noe problem for han. Og det å omsjere gutter er jo veldig veldig vanlig i store deler av verden. Det jeg her hørt er det mere reinslig, og akuratt det må jeg si jeg er enig i. Og jeg kjenner folk som har lekt på motorveien uten å blitt påkjørt, som har falt gjennom isen uten å drukne, som har brukt narkotika uten å bli hekta, som har fått kreft uten å dø. Skjønner du hvor jeg vil? Jaja... Men halve verden går ikke å leker på motorveien. Hvis ikke dere har kjenskap til at omsjering av gutter er veldig vanlig, da har dere virkelig ingen kunskap om islam. Eller Jødedommen. Jeg tror ikke dere er litt klar over hvor vanlig dette er. Ok. Du forsto tydeligvis ikke hvor jeg ville... På motorveien? Anonym poster: f14b0767eb1e08d8699ca0705600351c
Beklager - Dysleksi Skrevet 29. januar 2013 #61 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har ikke lest dette innlegget som dere snakker om. Det er ikke noe galt i å omsjere en gutt, de får ikke noe problemer med det senere. Men jenter... Det er rett og slett forferdelig. Jeg er ikke ute etter å ta deg, men det er ikke bra. Hvor har du DET? fra? Vet du hvor mange som dør hver år grunnet omskjøring (gutter) Og jeg kjenner personlig flere menn som sliter i voksen alder fordi de ble omskjært som barn. Både fysisk og psykisk. Anonym poster: 3b74728d51ee7afc46862ffb0278396e OK... Kanskje jeg tar feil. Men jeg var sammen med en gutt som var omsjert. Det var ikke noe problem for han. Og det å omsjere gutter er jo veldig veldig vanlig i store deler av verden. Det jeg her hørt er det mere reinslig, og akuratt det må jeg si jeg er enig i. Og jeg kjenner folk som har lekt på motorveien uten å blitt påkjørt, som har falt gjennom isen uten å drukne, som har brukt narkotika uten å bli hekta, som har fått kreft uten å dø. Skjønner du hvor jeg vil? Jaja... Men halve verden går ikke å leker på motorveien. Hvis ikke dere har kjenskap til at omsjering av gutter er veldig vanlig, da har dere virkelig ingen kunskap om islam. Eller Jødedommen. Jeg tror ikke dere er litt klar over hvor vanlig dette er. Ok. Du forsto tydeligvis ikke hvor jeg ville... De fleste muslimer spytter i bakken når de ser en jente med korte sjørter. Og de har ikke respekt for at vi driker alkohol eller har sex før ekteskap. Og vi ser på dem og synes det gjør barna sine stor urett ved å omsjere barna sine. Hvilken verden er det vi lever i.... Respekt!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #62 Skrevet 29. januar 2013 Legger du ut noe her på forumet må du tåle og få kritik. Tror du at alle har like meininger her i verden. Tåplikt av HI og vere så sårbar og ynkelig. Du ba om detta sjølv. Du kunne spart deg med og ikkje skrive om omskjering vist det er det du er smålig for. Anonym poster: f6e1a9490f573d9c3d5caf9d5c64f91a Ynkelig? Synes ikke HI er ynkelig. Jeg på en måte beundrer åpenheten hennes om dette, på tross av pepperet hun har fått, et krydder jeg synes hun skulle fått vært foruten selv om jeg er uenig i hennes syn og meninger. Uansett kor du vrir på detta. HO BA OM DET. Anonym poster: f6e1a9490f573d9c3d5caf9d5c64f91a
Gjest Yzma Skrevet 29. januar 2013 #63 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Uansett kor du vrir på detta. HO BA OM DET. Anonym poster: f6e1a9490f573d9c3d5caf9d5c64f91a Do explain. Hva har jeg vridd på? Er min mening det samme som å "vri på det", hva enn du mener jeg har vridd på? Og ja, selvsagt er det noen alltid noen her uten sosiale antenner eller begrensinger som sier sine meninger på en måte som får meg til å tro de er premenstruelle fjortenåringer. Red. skrivefeil. Endret 29. januar 2013 av Yzma
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2013 #64 Skrevet 29. januar 2013 Drittlei av patetiske farvelinnlegg. For en jævla gjeng. Hull i ørene på småjenter er nærmest barnemishandling men å skjære i penisen til nyfødte gutter er helt greit! Anonym poster: 0e52b9f3354cce18192a00599e7262fa
Sint naken biltyv Skrevet 29. januar 2013 #65 Skrevet 29. januar 2013 Drittlei av patetiske farvelinnlegg. For en jævla gjeng. Hull i ørene på småjenter er nærmest barnemishandling men å skjære i penisen til nyfødte gutter er helt greit! Anonym poster: 0e52b9f3354cce18192a00599e7262fa Må si meg enig i dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå