Gå til innhold

vurderer å melde meg ut av hele greia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av dib mener du? Hvis det er pga innlegget om at du har omskjært barna dine så drit i det. Enkelte her inne er så patetiske at det skulle ikke vært lov!!

Prøv å hev deg over de.!

Skrevet

Du må rett og slett prøve å heve deg over enkelte brukere her inne. Du har ikke gjort noe ulovlig, og sett fra ditt og din familie sitt ståsted, så var det riktig for dere.

Ikke bry deg om bedritne damer som slenger med leppa! :-)

Skrevet

Ja, gjør det. Føler vi trenger beskyttelse for slike som deg.

Anonym poster: 0077f11eb227563606ed38c81b0f4e7a

Skrevet

du kan melde deg ut,som er så FEIG at du gjemmer deg bak Anonym

Skrevet

Hva i all verden er det som feiler deg?

Skrevet

Av dib mener du? Hvis det er pga innlegget om at du har omskjært barna dine så drit i det. Enkelte her inne er så patetiske at det skulle ikke vært lov!!

Prøv å hev deg over de.!

Eh, er man patetisk fordi man ikke er enig at det er helt greit å omskjære? Eller misforstår jeg noe her?

Skrevet

Hva har skjedd?

Skrevet

Om du virkelig hadde trodd at det var helt greit å kutte opp ungene dine så hadde du ikke tatt deg så nær av dette.

Meld deg gjerne ut!

Anonym poster: 8e7e827a227be3c4b1848a0a7728e793

Skrevet

Det er bare å innse at om man ikke følger saueflokken eller er politisk korrekt så får man gjennomgå. Men det tåler du!

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva det dreier seg om. Men om du har valgt å omskjære barna dine, så må du nesten tåle at mange mener du har gjort dem urett?

Anonym poster: 3b74728d51ee7afc46862ffb0278396e

Skrevet

Nå er det sånn på et diskusjonsforum at det alltid vil være folk som er uenige i ens levemåte og valg. Sånn er det bare, tåler man ikke det, bør man nesten la være å være her for å beskytte seg selv.

Det vil også være idioter som hun over her som skriver piss og uttrykker sin uenighet på en krass, ekkel og teit måte. Det kan du rapportere.

Eller man kan stå for den man er, for sine valg og gro litt tykkere hud slik at man ellers lever greit med at ikke alle er enige med en og at noen mennesker bare er frekke og ekle.

Anonym poster: 151413ba6c2c269b2c134aeccbd73ad0

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja, det er jo så in å melde seg ut, så....

Skrevet

Hun tar valg for sine barn, vi andre tar for våre. En ting er å være uenig med andre mennesker sine valg. Det er en helt annen ting når man begynner å være direkte ufin! Det er ikke greit!

Skrevet

Du må dessverre bare godta at snakker du om noe så komplisert, provoserende og sårt som omskjæring så får du reaksjoner. Dette er mer enn å bare være politisk ukorrekt eller å "ikke følge saueflokken", det er valg som i verste fall kan ødelegge for barna dine.

Jeg sa at jeg ikke forsto deg, og det står jeg for.

Skrevet

Jeg har ikke lest dette innlegget som dere snakker om.

Det er ikke noe galt i å omsjere en gutt, de får ikke noe problemer med det senere.

Men jenter... Det er rett og slett forferdelig.

Jeg er ikke ute etter å ta deg, men det er ikke bra.

Skrevet

Det er bare å innse at om man ikke følger saueflokken eller er politisk korrekt så får man gjennomgå. Men det tåler du!

Så det å skjære i ungene sine er kort og godt bare en som er tøff og velger annerledes enn saueflokken?

Seriøst?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Du må dessverre bare godta at snakker du om noe så komplisert, provoserende og sårt som omskjæring så får du reaksjoner. Dette er mer enn å bare være politisk ukorrekt eller å "ikke følge saueflokken", det er valg som i verste fall kan ødelegge for barna dine.

Jeg sa at jeg ikke forsto deg, og det står jeg for.

Jeg må faktisk si meg enig, og når du valgte å ære åpen om det så måtte du jo se det komme... Dette er dib for svingende!

Skrevet

Ja, det er jo så in å melde seg ut, så....

...ba dum tss..? Ante jeg et lite ordspill eller var det bare tilfeldig..?

Skrevet

Hun tar valg for sine barn, vi andre tar for våre. En ting er å være uenig med andre mennesker sine valg. Det er en helt annen ting når man begynner å være direkte ufin! Det er ikke greit!

For meg er omskjring av barn en fanesak. Og jeg mener det er på sin plass å være litt ufin. Men siden valget allerede er tatt, så skal jeg la være med det.

Skrevet

OOOO, draaaama...

Legegr man ut innlegg som man vet kommer til å skape kontrovers, for så å legge ut innlegg om at man skal melde seg ut, så er man rett og slett medlem i en veldig stor klubb her på DiB. Det skjer ca en gang i uka og har gjort det siden 2005. Ingen gråter over det, ingen bryr seg egentlig nevneverdig, fordi man gjerne ser at vedkommende bare tar en pause og dukker opp igjen når "stormen har stilnet"

Gidder man virkelig ta seg nær av ting på dette forumet bør man for egen del ikke oppholde seg på det. Kort og greit.

Skrevet

Det er ikke noe galt i å omsjere en gutt, de får ikke noe problemer med det senere.

Åh, de får ikke? Så merkelig at det finnes egne sider for menn som har fått ødelagt underlivet av omskjæring da.

Skrevet

Det er helt greit å si at man er uenig ang omskjæring. Det er helt greit å synes at det er en forferdelig ting å gjøre, men det er IKKE ok å gå til personangrep fordi et menneske har tatt et annet valg/har andre synspunkter enn deg! Man kan diskutere sak, ikke person!

Skrevet

Hvor har du DET? fra? Vet du hvor mange som dør hver år grunnet omskjøring (gutter)

Og jeg kjenner personlig flere menn som sliter i voksen alder fordi de ble omskjært som barn. Både fysisk og psykisk.

Skrevet

Omskjæring av gutter er ikke så ille, det kan faktisk bli bedre for dem,men omskjæring av Jenter er helt Forferdelig,for de får så vondt og mye plager,men jeg ville aldri gjort det med mitt barn,men respektere de som gjør det, kjenner ei som er gift med en fra Irak, og guttene der er også Omskjært,de har ikke hatt plager,men jenta deres skal det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...