Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt jeg minner om en menneskelig barbiedukke (nei, det er ikke positivt), Kan også kanskje virke litt overlegen (men dette stemmer aboslutt ikke, bare jeg som er for dårlig til å bruke briller og derfor ikke ser noe eller noen) :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok lettere å virke skrytete på et nettforum. Det er nok ikke noe hun pleier å vektlegge når hun treffer nye mennesker. Ser for meg at hun hilser på folk og ramser opp dette :) Lite sannsynlig.

Skrevet

Jeg virker nok veldig rolig og føler at jeg går litt i ett med omgivelsene. Ansiktstrekk og kroppsform er nok ganske gjennomsnittlig. Har ganske uvanlige farger; rødt hår, hvit hud uten fregner og mørkebrune, nesten svarte øyne.

Skrevet

Som et vandrende circus! Tror folk blir helt matt av meg og guttene mine! Men det er nok ikke like kaotisk som det kan se ut.. ;)

Jeg ser nok ganske kjedelig ut i klærne. Dongeri og cardigan. Ser nok normalt pen ut, men med en litt for fyldig kropp. Tiltrekker meg nok mest oppmerksomhet pga personligheten, ikke utseendet.

Skrevet

Ser nok overfladisk ut, blond/bimbo. Men ingen som kjenner meg godt har det inntrykket, og de jeg snakker med blir nok positivt overrasket. Er nok den jenta som jenter "hater" når de ser henne, men som de elsker etter å ha blitt kjent med henne ;)

Er selvsikker, hadde toppkarakterer på skolen så er langt ifra en dum bimbo :) Har i dag en bachelor og svært god økonomi. Mann, snart barn, hus, 2 biler, mangler bare bikkja :P

Bryr meg ikke om hvilket inntrykk folk har av meg, det er min egen menig som teller ;) Så lenge jeg har det bra med meg selv så får bare folk tro jeg er en dum blondine :P Er slank/veltrent med blondt hår. Har hatt sort hår uten at jeg tror førsteinntrykket var noe annet :P

Du høres jo litt overfladisk ut når du føler du MÅ ramse opp både at du har mann, barn, høy utdannelse, veltrent osv...

Mitt inntrykk er at de som ikke behøver og alltid skryte er de som oftest har det best og gjerne er flott både inside out!

Anonym poster: 5aef079f6f05c2696a542cea5fc89042

Ja det er fryktelig overfladisk å ha mann, utdannelse osv, tenk hvor mange overfladiske mennesker det finnes der ute ;) Jeg er stolt av alt jeg har oppnådd, og er såpass sikker på meg selv at jeg tørr å innrømme at jeg er stolt. Er ikke den som gjemmer meg bak anonymknappen fordi jeg ikke tørr å vise hvem jeg er når jeg er misunnelig på ukjente jenter på bim :)

Skrevet

Er nok lettere å virke skrytete på et nettforum. Det er nok ikke noe hun pleier å vektlegge når hun treffer nye mennesker. Ser for meg at hun hilser på folk og ramser opp dette :) Lite sannsynlig.

Hehe ;)

Skrevet

Har jo bilde, da :) Stort sett blid med ekstremt lav terskel for tull, elsker å pynte meg og går gjerne med kjole ... også har jeg en skikkelig flott kul på magen for tiden.

Skrevet

Kroppen ser ut som jeg har fått 3 barn på 3,5 år :P Noe de får bekreftet siden jeg alltid har med meg iallefall 1 barn, som oftest babyen :)

Ellers har jeg langt mørkt hår, grønne øyne og bruker både mascara og pudder daglig :) Er 1.76 høy.

Har fått høre jeg ser rolig, snill og blid ut - ikke noe å klage over det :)

Skrevet

Tror nok folk blir overrasket når de blir kjent med meg, for jeg ser veeeldig uskyldig ut, mens jeg personlighetsmessig er... Langt unna akkurat det.

Lav, blondt hår, store blå øyne, barnslige trekk. Slenger meg på Live+Spires beskrivelse, "ulv i fåreklær". :P

Klesstilen er litt "alternativ", så folk dømmer meg kanskje litt til tider?

Hører stadig at jeg ser veldig intelligent ut. At jeg har pene, intelligente øyne. Glad jeg ikke har øyne som sier at lyset er på, men ingen er hjemme iallefall, så jeg er fornøyd med den.

Skrevet

Vet ikke selv hva jeg skal si.

Men tidligere så folk på meg som bimbo, hadde blondt hår og store bryst, normale bryst, ikke silikon!

Har nå mørkt hår og operert til litt mindre bryst, er vel ganske alminnelig nå :) Men liker å se bra ut, klær og sminke. Ikke for mye sminke.

Anonym poster: db01a79a2344aa7bc2a87a3263613a03

Gjest Antarctica
Skrevet

Utseendet er ikke oppsiktsvekkende, jeg tror jeg ser hyggelig og morsom ut. Jeg ler i alle fall mye, og tøyser og hermer etter mange ulike stemmer og dialekter. Er fra naturens hånd uhøytidelig, og det gir seg utslag i ganske kjappe replikker. Men den festlige sida har en litt skarp tvilling som lynraskt kan analysere og ta situasjonen på kornet. Og det venter ikke folk fra en med et så ufarlig utseende: blondt hår til skuldrene, rundt ansikt og mye smil.

Tror ikke jeg er blendende vakker (nå lenger), men har merkelig nok veldig draget på menn. Det skyldes nok skrekkblandet fryd - de trekkes mot kvikkheten og smilet, men skremmes av den iskalde analytikeren. Som også kan være nådeløst ærlig.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er mørk og fyldig i formene ;) Som oftest blid, ler mye og får andre til å le, liker å kle meg i en romantisk stil og får ofte kompliment for stilen min.

Er lett å omgås, vennlig og filosofisk. Har en rask tankegang, med kvikke kommentarer, men kan også være stille og ettertenksom.

Ser nok ganske uskyldig og sjarmerende ut, men det bor en liten mindre koselig en i meg om jeg blir provosert og sint.

Bruker sminke, men er ikke så mye og er heller ikke redd for å gå uten en dag.

Jeg er den jeg er, på godt og vondt!

Skrevet

Hørt jeg ligner på Mona Grudt, Winona Ryder og Christy Turlington.

Ganske pen er jeg nok, men ikke like pen som Alexandra Joner ;)

Anonym poster: 8f630a5c9c5539645eae36c716c24322

Skrevet

Jeg er så grå og kjedelig at jeg kan myrde i full offentlig og det ville være ingen vitner som husket meg selv om alle så det.

Neida, ikke så ille, men jeg går nok litt i ett med tapeten. Musefarget hår satt opp med strikk, bruker ikke sminke, tykkfallen, går ofte i grå, beige eller sorte vide klær med klassisk snitt. Spasersko med fornuftige såler. Fremstår nok som stille og forsiktig, lytter mest. Jeg snakker ALDRI først til noen, men kan svare enstavelseshøflig og trykke frem et behersket smil. Føler meg utilpass og overflødig om det er flere enn to tilstede, men kan tø opp i tosomhet; etter en stund.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Som på profilbilde, synes det stemmer ganske bra med personlighete min, haha :P

Neida.. Ser vel vanlig ut, liten og snerten. Hvilket førsteinntrykk du ville fått spørs på om du hadde møtt meg ved levering i bhg. når jeg er hjemme eller på jobb.. På jobb er jeg mer stilfull, litt sånn kontorstil, sminket og velstelt :)

Har vel talegaven i orden, får høre jeg er hyggelig og morsom, men samtidig bestemt og uredd for å si hva jeg mener.

Tro det eller ei ;)

Utseende og personlighet passer vel sammen IRL tror jeg også ;)

Skrevet (endret)

Får ofte høre at jeg er pen/vakker (faktisk oftere nå enn når jeg var i 20-årene..) Har vanskelig å se det selv, men ser jo at jeg har store grønne øyne, mørke vipper og bryn, stor mun. Fått høre at jeg ligner Angeline Jolie eller en ung Sue Ellen. :D

Tror folk oppfatter meg som sosial, hvilket jeg også er. :) Har lett for å snakke med ulike type mennesker og liker det! Står ofte på scen og holder foredrag for store grupper, får da høre at jeg er bra på at nå frem til mennesker.

Har hørt at folk kan tro at jeg er overlegen, men det pleier å gå raskt over når vi blir kjent (håper jeg!).

Endret av Kanelbulle
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er så grå og kjedelig at jeg kan myrde i full offentlig og det ville være ingen vitner som husket meg selv om alle så det.

Neida, ikke så ille, men jeg går nok litt i ett med tapeten. Musefarget hår satt opp med strikk, bruker ikke sminke, tykkfallen, går ofte i grå, beige eller sorte vide klær med klassisk snitt. Spasersko med fornuftige såler. Fremstår nok som stille og forsiktig, lytter mest. Jeg snakker ALDRI først til noen, men kan svare enstavelseshøflig og trykke frem et behersket smil. Føler meg utilpass og overflødig om det er flere enn to tilstede, men kan tø opp i tosomhet; etter en stund.

Myrde i full offentlighet uten å bli bemerket...? Det kunne jo nesten vært en av egenskapene til en superhelt. Hemlismordersken!

Skrevet

Frekk, feit og snart førti... Jepp. Der har du meg! ;)

Skrevet

Første inntrykket er en rolig og snill pike. Jeg er nok mer voksen en flere på min alder, tar ting veldig seriøst og kan si at du alltid kan stole på meg..

Har hørt fra mange at de ikke kan forestille meg som sint.

Men de skulle bare visst.

Jeg er alltid velstelt, sminker meg hver dag og fikser håret.

Anonym poster: ef6122456b08ea495f555f1162997fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...