Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg hvilket førsteinntrykk du gir før du åpner kjeften, og ikke bokstavelig beskrivelse av utseende ditt. Jeg ser dessverre litt blond ut. Vet ikke om det er så mye jeg kan gjøre med det uten å endre hårfarge og lengde. Men prøver å tone ned sminke og klær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke ut! :P Neida, tror jeg ser ganske vanlig ut egentlig. Selv er jeg stort sett ganske fornøyd med utseende mitt. Bruker sjelden mer sminke enn bare maskara. :)

Skrevet

Som en gutt / guttejente

Anonym poster: 44ab3c4cd97e88d7c98958ad55a3e879

Skrevet

Hm.. jeg ser kanskje litt dyster ut, mørk med mørke klær. Går i kjoler og skjørt, men det kan fort bli mye svart.

Var til psykiater ved en feiltakelse i høst. I epikrisen sto det at jeg var veltalende og hadde positiv framtoning. Jeg får holde meg fast i det, og håpe det er slik jeg fremstår ovenfor andre!

Anonym poster: 97123f7dd1e29e1443762e38cc9b613a

Skrevet

Det varierer veldig. Treffer du meg på en god dag, ser jeg elegant, selvsikker og glad ut, kledt pent og med voksen fremtoning. På en dårlig dag kan jeg se sint ut, da jeg har det med å rynke pannen når jeg har store smerter. Treffer du meg lokalt, på trilletur, eller i hagen, kan du sikkert lure på om jeg er mor, eller storesøster, siden jeg er leken og tøysete, kler meg i vinterdress og strikkelue, og ikke bryr meg med hår og sminke. :)

Skrevet

ja si det, har fått inntrykk av at folk synes jeg ser søt og uskyldig ut. og ung fikk jeg høre mye før, men nå begynner jeg kanskje endelig å se litt eldre ut ;) engel har også blitt brukt om både utside og innside. så det er jo ikke så værst det :) selv synes jeg jo at jeg ser ut som en kjedelig "grå mus"

Skrevet

Etter at en flott ung mann ga meg plassen sin på t banen i London nylig, mistenker jeg at jeg ser noe gammel ut:/

Skrevet

eg er som ett kinderegg.. blond inni og mørk utenpå.. :P men liker å sjå "bra" ut so må ha sminke på meg før eg går ut av huset kvar dag :P mannen min kaller meg ei jåle, nåke eg egentlig langt ifra er, bortsett fra sminken :P folk seie eg er positiv og arti so er vel de da :)

Skrevet

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1358929045' post='144968523]

eg er som ett kinderegg.. blond inni og mørk utenpå.. :P men liker å sjå "bra" ut so må ha sminke på meg før eg går ut av huset kvar dag :P mannen min kaller meg ei jåle, nåke eg egentlig langt ifra er, bortsett fra sminken :P folk seie eg er positiv og arti so er vel de da :)

sminker meg naturlig also.. for å understreke de..

Skrevet

En grå mus som er litt beskjeden og introvert. Voksen og alvorlig.

Men uten klær ser jeg veldig bra ut altså!

Anonym poster: df259ff84af8fa1da3d160ef87c5dda2

Skrevet

Jeg er tynn og ansiktet mitt er dratt noe som gjør at jeg ser gammel og gusten ut..

Hvis du møter meg på gata og jeg itillegg ikke smiler kommer du til å være sikker på to ting, at jeg minst er 10 år eldre enn det jeg egentlig er og at jeg er skikkelig sint. (Ja, når jeg ikke smiler ser jeg sint ut faktisk)

Anonym poster: 464b94eeed0e2b4dac2f67e5af4192ca

Skrevet

Er det slik dere vil bli oppfattet også. Jeg vil nemlig ikke bli oppfattet som litt enkel og overfladisk. Heldigvis kompenserer talegavene mine for utseende. Er ikke slik at jeg blir snakket til med babystemme så lenge. I og med at jeg har det slik prøver jeg å ikke la utseende danne for mye inntrykk av hvilke egenskaper og personlighet folk har. Men ofte stemmer det.

Skrevet

På en dårlig dag kan jeg se ut som en regelrett bitch.. Hehe!

På en morsom dag med unga ser jeg morsom ut og tenker ikke særlig på utseendet, da jeg mer enn gjerne kan grise med maten sammen med eldstemann :P

Ellers så har vel folk som førsteinntrykk at jeg er utadvent og grei :) håper jeg....

Skrevet

Jeg ser ung ut, de fleste tipper meg 10 år yngre enn det jeg er (er 30). Og jeg får høre fra noen at jeg ser snill ut og at jeg har snille øyne.

Men treffer du meg på rette dagen, så kan jeg skremme fanden på flatmark :D

Anonym poster: 817d9ca9cb67af063624f35beabe52d3

Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ser sur ut. Er ikke det, men ser visstnok sånn ut. Er høy, feit og har lyst hår.

Anonym poster: 9d23fc1458c57077a5700e1425887d11

Skrevet

Tjukk og blid :)

Nei altså når jeg fikser meg for å se "ordentlig ut" på jobb så ser jeg nok helt grei ut, enkel ryddig frisyre og klassisk stil. Generelt tror jeg at jeg ser ut som jeg er "lett å holde ren" :) Da jeg var yngre så nok jeg også litt blond ut, tror det bare er til min fordel at jeg har fått dratt på meg noen år.

Derimot nå når jeg er i permisjon og leverer storebror i bhg i joggis og boblejakke... Hmmm... Da ser jeg nok neppe særlig fresh ut.

Skrevet

Jeg ser yngre ut enn mine noen-og-tredve, blir stadig tatt for å være en god del yngre, både i jobbsituasjon og ellers. Ser nok også ganske "ordentlig" ut, har en tidløs klesstil. Ser nok ikke på langt nær så morsom ut som jeg egentlig er :P

Skrevet

På en god dag ser jeg pen og velkledd ut. Hvis jeg har hatt god tid om morgenen har jeg kanskje pynta meg før jobb, og kan da se riktig bra ut. Andre dager blir det jeans og joggesko. Men alltid rouge og mascara, går aldri ut uten. Håret ser ofte litt kjedelig ut, alltid rent, men sjelden jeg gidder gjøre noe med det. Sparer dessuten til langt, så det har en litt uformelig og kjedelig fasong nå.

Har fått høre at jeg fremstår som arrogant, men det er egentlig at jeg er beskjeden og ikke snakker uten at jeg må, med folk jeg ikke kjenner så godt.

Også blir jeg fremdeles spurt om legitimasjon på polet, selv om jeg har bikka 30 :-) Tar det som et godt tegn!

Skrevet

Ser nok overfladisk ut, blond/bimbo. Men ingen som kjenner meg godt har det inntrykket, og de jeg snakker med blir nok positivt overrasket. Er nok den jenta som jenter "hater" når de ser henne, men som de elsker etter å ha blitt kjent med henne ;)

Er selvsikker, hadde toppkarakterer på skolen så er langt ifra en dum bimbo :) Har i dag en bachelor og svært god økonomi. Mann, snart barn, hus, 2 biler, mangler bare bikkja :P

Bryr meg ikke om hvilket inntrykk folk har av meg, det er min egen menig som teller ;) Så lenge jeg har det bra med meg selv så får bare folk tro jeg er en dum blondine :P Er slank/veltrent med blondt hår. Har hatt sort hår uten at jeg tror førsteinntrykket var noe annet :P

Skrevet
Ser nok overfladisk ut, blond/bimbo. Men ingen som kjenner meg godt har det inntrykket, og de jeg snakker med blir nok positivt overrasket. Er nok den jenta som jenter "hater" når de ser henne, men som de elsker etter å ha blitt kjent med henne ;)

Ja, der har du meg også :) Liker jeg å tro i alle fall.

Skrevet

Jeg ser søt og uskyldig ut. I tillegg er jeg veldig dårlig på å skjule følelser, er jeg sur så ser alle det.

Skrevet

Kort og rund, rødhåret, bob, oppfattet som blid. ( er blid altså!) bruker klær som passer fasongen. Nå i permisjon blir det mye joggis og tights her også!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Vakker og kjølig. Noen synes jeg er skremmende, noen arrogant. Alle har trolig litt rett.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Desverre (for meg) tror andre at jeg er en helt annen person en det jeg er. Alle som jeg har blitt kjent med har sagt at de trodde jeg var en overlegen bitch (takk for den liksom). Men de sier det vel fordi de har tatt så feil (håper jeg da :P). Er ofte litt usikker blandt nye folk, og har vel en tendens til å se sur ut (noe jeg overhodet ikke er :) )

Skrevet

Jeg ser tydeligvis yngre ut enn jeg er, ettersom de fleste tipper 6-7 år under min reelle alder ;)

Ser nok ganske alvorlig ut hvis du treffer meg for første gang. Har fått høre at jeg ser selvsikker ut, og at det ser ut som jeg vet hva jeg vil. Jeg slipper ikke folk lett innpå meg, så noen mener nok jeg virker arrogant....Noe jeg absolutt ikke er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...