Gå til innhold

Hvordan ser du ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser yngre ut enn jeg er.

Andre ser nok på meg som litt sjenert og usikker. Kan være det når jeg er med fremmede.

søt. Fikk faktisk høre det i bhg, ene vikare som var i 40-årene så min datter var så nydelig, akkurat som moren sin. En av de andre ansatte nikket og sa, ja det er jeg enig i. Så får vel tro på de;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser nok overfladisk ut, blond/bimbo. Men ingen som kjenner meg godt har det inntrykket, og de jeg snakker med blir nok positivt overrasket. Er nok den jenta som jenter "hater" når de ser henne, men som de elsker etter å ha blitt kjent med henne ;)

Ja, der har du meg også :) Liker jeg å tro i alle fall.

;) Har svigerinner som lurte på hva broren deres tenkte på første gangen de så meg, men når vi dro derfra var vi så og si bestevenninner hele gjengen :P

Skrevet

Jeg ser veldig ung ut, og snill og uskyldig. Liten og nett, langt naturlig blondt hår, "unge" ansiktstrekk. Folk tror oftest jeg må beskyttes og tas vare på. Og har vel utnyttet det litt til tider i min ungdom...

Jadda, skinnet kan bedra ;)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Med meg så får du hva du ser, tror jeg.

Får høre at jeg virker åpen og positiv og det føler jeg stemmer ganske godt. Men blir jeg sint er det ingen som er i tvil, og jeg kan være ganske skarp om jeg tenner.

Sånn stilmessig sliter jeg nok litt med å finne min greie - jeg er for tykk til å ha den stilen jeg helst vil ha, og føler at jeg lever litt "på vent" til jeg får somlet meg til å ta av litt sånn at jeg kan få uttrykke meg mer gjennom klesstil.

Skrevet

Ltt rund og søt, ser nok 5-8 år yngre ut enn jeg er.

Er heller ikke spesielt utadvent, men veldig blid om noen først prater til meg.

Er alltid velkledd og velstelt, og har funnet min stil.

Skulle ønske jeg så litt mer myndig, elegant og intellektuell ut (i ansiktet), synes selv jeg er dritsmart og er egentlig litt nerd ;)

Skrevet

Pleier å se ut av et vindu jeg som regel... å eg ser på deg å du ser ikkje ut. ! :-)

Anonym poster: 73b6c5a8987b8719660d1ceb26bd7e16

Skrevet
Ltt rund og søt, ser nok 5-8 år yngre ut enn jeg er. Er heller ikke spesielt utadvent, men veldig blid om noen først prater til meg. Er alltid velkledd og velstelt, og har funnet min stil. Skulle ønske jeg så litt mer myndig, elegant og intellektuell ut (i ansiktet), synes selv jeg er dritsmart og er egentlig litt nerd ;)

Haha, ja når du sier det så er det myndighet jeg mangler i utseende mitt. Ser ikke så veldig kvass og farlig ut akkurat. Men jeg har lett for å komme med noen kjappe replikker om jeg først er i gang. Ikke alltid like populært her i heimen når det er av det ufine slaget.

Skrevet
Ltt rund og søt, ser nok 5-8 år yngre ut enn jeg er. Er heller ikke spesielt utadvent, men veldig blid om noen først prater til meg. Er alltid velkledd og velstelt, og har funnet min stil. Skulle ønske jeg så litt mer myndig, elegant og intellektuell ut (i ansiktet), synes selv jeg er dritsmart og er egentlig litt nerd ;)

Haha, ja når du sier det så er det myndighet jeg mangler i utseende mitt. Ser ikke så veldig kvass og farlig ut akkurat. Men jeg har lett for å komme med noen kjappe replikker om jeg først er i gang. Ikke alltid like populært her i heimen når det er av det ufine slaget.

Uff ja, sånn er jeg også. I heimen er de jo godt vant til det, det er verre med kollegaer, medstudenter og nye bekjentskaper, jeg er har tydeligvis ikke ansiktsmimikk som signaliserer når jeg er ironisk eller fleiper, hender folk blir litt lange i maska.

Eller så merker jeg jo her inne at man helst vil ta alt opp i verste mening, så kanskje det ikke er ansiktsmimikken min som er problemet likevel ;)

Skrevet
Uff ja, sånn er jeg også. I heimen er de jo godt vant til det, det er verre med kollegaer, medstudenter og nye bekjentskaper, jeg er har tydeligvis ikke ansiktsmimikk som signaliserer når jeg er ironisk eller fleiper, hender folk blir litt lange i maska. Eller så merker jeg jo her inne at man helst vil ta alt opp i verste mening, så kanskje det ikke er ansiktsmimikken min som er problemet likevel ;)

Jeg har funnet ut at det faktisk ikke er alle som tar ironi og sarkasme, men de har lært å vise en forventet reaksjon om de har mistanke om at noen spøker.

Her i huset er det nesten for mye av det gode når det kommer til å spøke med hverandre. Andre kan gjerne oppfatte det som om vi er uenige. Dessverre går jeg ofte litt for langt om jeg er irritert. Men det går kun utover mannen. Andres slipper unna.

Skrevet

Jeg ser nok fryktelig kjedelig ut :P Langt, bruntrødt hår, kjedelige, posete klær og lite sminke.

Skrevet
Jeg ser nok fryktelig kjedelig ut :P Langt, bruntrødt hår, kjedelige, posete klær og lite sminke.

Men er du det?

Skrevet

Vet faktisk ikke.

Jeg ser veldig ung ut for alderen, og ble i en alder av 23 spurt om jeg skulle ha barnebillett på bussen.

Så jeg vet ikke, jeg ser vel litt barnslig ut?! :(

Skrevet

Nokså normal vil jeg tro bare 20 kilo for mye.

Skrevet (endret)

Jeg ser snill ut (ulv i fåreklær). Har lyse striper, blå øyne og smiler masse. Kan virke litt stille og sjenert i starten, men folk får bekreftet når de blir kjent med meg at jeg er skravlesjuk, har masse humor og sterke meninger. Temperament har jeg også, me det er det kun de nærmeste og familien som får oppleve. Om jeg sier på jobb f.eks at jeg hissa meg opp på samboer dagen før så ler de bare av meg og kan ikke helt se det for seg :P

Folk tror lltid jeg er yngre enn jeg er. Da jeg var 25 trodde de fleste jeg var 20- .. Nå sim jeg er 32, tipper folk ofte 25-27. Sier meg forbøyd med det.

Endret av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Skrevet

Ja, og da vanker det ris på ræva!

Anonym poster: 3e68a0c3cd6154b0da34e86af5732b8b

Skrevet

Sånn! Neida;)

Men varierer veldig altså.. Om jeg er trøtt og lei på vei fra jobb eller om jeg skal ut på byen.

For folk som ikke kjenner meg kan jeg nok virke veldig rolig. Men de som kjenner meg syns nok je er veldig høylytt og ler masse:p vet selv at jeg kan være høylytt hehe.. Og "nylige" bekjentskap har sagt at de hadde aldri trodd jeg er sånn jeg er første gang de traff meg. For eksempel en på jobb som sa jeg virket så kjedelig og rolig i begynnelsen.. ;)

Skrevet

Jeg ser visstnok ut som jeg er født i -87! :P

Skrevet

Men er du det?

Ja! :) Sikkert for de fleste. Er alltid avholds, røyker ikke, fester ikke, liker best å sitte hjemme og sy eller slappe av, er ikke særlig sosial av meg, driver ikke med noen spennende aktiviteter som f. eks fjellklatring elle seiling ;)
Skrevet
Ja, og da vanker det ris på ræva! Anonym poster: 3e68a0c3cd6154b0da34e86af5732b8b

Ja, selvsagt :) Men la oss ikke gå inn på det temaet igjen, det begynner å bli kjedelig.

Skrevet

Jeg har langt mørkeblondt hår med lyse striper. Eller håret når nedenfor skuldrene nå, oppklippet fordi jeg mistet så mye hår noen mnd etter fødsel. 173 høy, 75 kg, jeg skal ned 5 kg til. Går i ganske ordinære klær, ved levering i bhg om morgenen ser jeg ikke ut, med håret til alle kanter, minimalt med sminke, åpne sko/jakke og sliten altfor stor joggis. Til vanlig blir det stretchjeans i ulike varianter, pene topper og øredobber. Sminker meg, men er aldri oversminket. Jeg kan se alt fra ustelt til elegant ut, men er fornøyd med eget utseende.

Skrevet

Jeg framstår som åpen og veldig tilstede tror jeg, og kan smalltalke med de aller fleste.. Veldig "vanlig" i stil og klær. :)

Skrevet

Jeg framstår som åpen og veldig tilstede tror jeg, og kan smalltalke med de aller fleste.. Veldig "vanlig" i stil og klær. smile.png

Men jeg tenkte på før du åpner kjeften. Jeg føler også jeg vinner folk mer når jeg prater med dem, men de har allerede dannet seg et negativt førsteinnytrkk.

Skrevet

Får ofte høre at folk tror jeg er smart, at de synes jeg er pen/flott og at de tror jeg har brukt mye tid på utseendet, til tross for at jeg kun sveiper over vipper og bryn og drar på meg det som faller meg inn av klær.

Skrevet

Jeg tror jeg framstår som helt A4, verken intelligent eller uintelligent, men jeg er veldig smilende og imøtekommende, også før jeg åpner kjeften. Har fått tilbakemelding på at vesenet mitt gjør at jeg åpner opp for prat på et vis.. Vanskelig å beskrive dette..

Skrevet

Ser nok overfladisk ut, blond/bimbo. Men ingen som kjenner meg godt har det inntrykket, og de jeg snakker med blir nok positivt overrasket. Er nok den jenta som jenter "hater" når de ser henne, men som de elsker etter å ha blitt kjent med henne ;)

Er selvsikker, hadde toppkarakterer på skolen så er langt ifra en dum bimbo :) Har i dag en bachelor og svært god økonomi. Mann, snart barn, hus, 2 biler, mangler bare bikkja :P

Bryr meg ikke om hvilket inntrykk folk har av meg, det er min egen menig som teller ;) Så lenge jeg har det bra med meg selv så får bare folk tro jeg er en dum blondine :P Er slank/veltrent med blondt hår. Har hatt sort hår uten at jeg tror førsteinntrykket var noe annet :P

Du høres jo litt overfladisk ut når du føler du MÅ ramse opp både at du har mann, barn, høy utdannelse, veltrent osv...

Mitt inntrykk er at de som ikke behøver og alltid skryte er de som oftest har det best og gjerne er flott både inside out!

Anonym poster: 5aef079f6f05c2696a542cea5fc89042

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...