Gå til innhold

ditt eget bilde som profilbilde, tør du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren!! Nei, tror jeg er eldre. Er 27 år jeg :-)

Grenseløst irriterende å ikke finne ut av det :-P

Tror nok bare jeg plutselig må finne det ut en dag, denne grublingen er håpløs :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komisk at en anonym oppfordrer til det :D haha

 

Anonym poster: a3a00a5f488f98652b3788c3d012cb5d

Skrevet

Søren!! Nei, tror jeg er eldre. Er 27 år jeg :-)

Grenseløst irriterende å ikke finne ut av det :-P

Tror nok bare jeg plutselig må finne det ut en dag, denne grublingen er håpløs :-D

 

Eldre du ;) Jeg fyller 31 i år ;) Du får sende meg en pm om du plutselig finner ut av det! Eller har lyst til å fortelle meg hvem du er ;)

Skrevet

Aldri i verden! Har vær utsatt for litt av hvert pga et galt kvinnemenneske som gjenkjente meg, så her inne er jeg kun anonym ved å bruke an.knappen, eller ved å bruke mitt eget nick! -hun lot det til og med gå ut over jenta mi som da var 3-4 år..

Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli litt paranoid nå ... :P

 

Legger til litt Haisommer musikk; "dah da dah da dah da"

Skrevet
<-- moa for noen år siden :P (pluss litt redigering) ;)

 

Jeg vet hvem du er :)

Tuft

Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli litt paranoid nå ... tongue.png

 

 

Ja jeg står å kikker på deg bak bokhylla der..

Neimen, der er du jo :) Så hyggelig! Vil du ha kaffe eller te?
Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli litt paranoid nå ... :P

 

Legger til litt Haisommer musikk; "dah da dah da dah da"

Vet ikke helt om jeg har like lyst til å invitere "Jaws" på kaffe, men la gå :)

Gjest meg mamma?
Skrevet

Skal vi se hvor mange det er som tør å ha sitt eget bilde på profilen.

Kom ikke med: Jeg tør men gidder ikke.

 

 

Anonym poster: b5b4353c577d6fa2953981925bda5a8b

 

Hvorfor er du selv anonym og uten bilde?

Skrevet

Syns det er litt for pinlig å bli gjenkjent. Det inngår ikke helt i image mitt å henge på dib :P

Skrevet

Tør ja, men har ikke noe ønske om det.

 

Anonym poster: 4d4281cf66925724f7f5d9451bf2b817

Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli litt paranoid nå ... :P

Er du fra Drammen?

 

Anonym poster: 8a67754c6d167f5511dadd3d5ed79ca9

Skrevet

Ikke fra Drammen.

 

Sørlandet?

 

Anonym poster: 7d73064fed06ef768dd3aea1e3063411

Skrevet

Ikke fra Drammen.

 

Sørlandet?

 

Anonym poster: 7d73064fed06ef768dd3aea1e3063411

Også så nysgjerrig, da :) Nå er det nok. Er vel ikke så farlig det, vel.
Skrevet

Ikke fra Drammen.

 

Sørlandet?

 

Anonym poster: 7d73064fed06ef768dd3aea1e3063411

Også så nysgjerrig, da :) Nå er det nok. Er vel ikke så farlig det, vel.

 

Jeg liker deg, mammaentilnurket, men jeg tenker at du ikke gjør så veldig lurt i å benytte bilde av deg selv her inne. Du er litt som Juliea, svarer likebent og ærlig og fremstår som vellykket og tilfreds. Ingen ting som provoserer gærne, misfornøyde dib-damer mer.

Pass på hva du deler om deg selv, ihvertfall:)

 

Anonym poster: 196f21f2e6136fb686b4d5f14647755c

Skrevet

Ikke fra Drammen.

 

Sørlandet?

 

Anonym poster: 7d73064fed06ef768dd3aea1e3063411

Også så nysgjerrig, da smile.png Nå er det nok. Er vel ikke så farlig det, vel.

 

Jeg liker deg, mammaentilnurket, men jeg tenker at du ikke gjør så veldig lurt i å benytte bilde av deg selv her inne. Du er litt som Juliea, svarer likebent og ærlig og fremstår som vellykket og tilfreds. Ingen ting som provoserer gærne, misfornøyde dib-damer mer.

Pass på hva du deler om deg selv, ihvertfall:)

 

Anonym poster: 196f21f2e6136fb686b4d5f14647755c

 

Ja, spesielt om ungen og familien din. Juliea brant seg på det.

 

Enda så søt og hyggelig hun var, så endte hun opp med galninger etter seg. Det er tydeligvis kriteriet for å få stalkers, at man er vellykket, glad og lykkelig, og høyprofilert her inne.

 

Anonym poster: 827cf7804cc7160a7d6faa1513ca9c78

Skrevet

Ikke fra Drammen.

 

Sørlandet?

 

Anonym poster: 7d73064fed06ef768dd3aea1e3063411

Også så nysgjerrig, da smile.png Nå er det nok. Er vel ikke så farlig det, vel.

 

Jeg liker deg, mammaentilnurket, men jeg tenker at du ikke gjør så veldig lurt i å benytte bilde av deg selv her inne. Du er litt som Juliea, svarer likebent og ærlig og fremstår som vellykket og tilfreds. Ingen ting som provoserer gærne, misfornøyde dib-damer mer.

Pass på hva du deler om deg selv, ihvertfall:)

 

Anonym poster: 196f21f2e6136fb686b4d5f14647755c

 

Ja, spesielt om ungen og familien din. Juliea brant seg på det.

 

Enda så søt og hyggelig hun var, så endte hun opp med galninger etter seg. Det er tydeligvis kriteriet for å få stalkers, at man er vellykket, glad og lykkelig, og høyprofilert her inne.

 

Anonym poster: 827cf7804cc7160a7d6faa1513ca9c78

Takk for gode råd :) Jeg kjenner ikke saken om Juliea i større grad da jeg kom inn her i etterkant. Jeg har imidletid forstått at det hele var ganske dramatisk. Ellers blir jeg smigret (og skikkelig satt ut) hvis jeg fremstår som veldig "vellykket", men tusen takk ;) Jeg er helt vanlig! Er absolutt tilfreds med å ikke bli stalket av gærninger - profilbildet er nå skiftet selvom jeg tviler sterkt på at noen vil kjenne meg igjen på gaten :)
Skrevet

Ikke fra Drammen.

 

Sørlandet?

 

Anonym poster: 7d73064fed06ef768dd3aea1e3063411

Også så nysgjerrig, da :) Nå er det nok. Er vel ikke så farlig det, vel.

 

Jeg liker deg, mammaentilnurket, men jeg tenker at du ikke gjør så veldig lurt i å benytte bilde av deg selv her inne. Du er litt som Juliea, svarer likebent og ærlig og fremstår som vellykket og tilfreds. Ingen ting som provoserer gærne, misfornøyde dib-damer mer.

Pass på hva du deler om deg selv, ihvertfall:)

 

Anonym poster: 196f21f2e6136fb686b4d5f14647755c

 

Ja, spesielt om ungen og familien din. Juliea brant seg på det.

 

Enda så søt og hyggelig hun var, så endte hun opp med galninger etter seg. Det er tydeligvis kriteriet for å få stalkers, at man er vellykket, glad og lykkelig, og høyprofilert her inne.

 

Anonym poster: 827cf7804cc7160a7d6faa1513ca9c78

Takk for gode råd smile.png Jeg kjenner ikke saken om Juliea i større grad da jeg kom inn her i etterkant. Jeg har imidletid forstått at det hele var ganske dramatisk. Ellers blir jeg smigret (og skikkelig satt ut) hvis jeg fremstår som veldig "vellykket", men tusen takk wink.png Jeg er helt vanlig! Er absolutt tilfreds med å ikke bli stalket av gærninger - profilbildet er nå skiftet selvom jeg tviler sterkt på at noen vil kjenne meg igjen på gaten smile.png

 

Det var visst ganske alvorlig, med trusselbrev i posten der de truet med å kidnappe ungen hennes. De har visst funnet dem som har gjort det, var 2 stk såvidt jeg forsto, den ene bodde i nærheten. Skummelt.

Men så la hun jo ut link til leiligheten sin, skrev hvor hun bodde og hadde profilbilde, så hun var dessverre lett å finne.

 

Anonym poster: 827cf7804cc7160a7d6faa1513ca9c78

Skrevet

Ikke fra Drammen.

 

Sørlandet?

 

Anonym poster: 7d73064fed06ef768dd3aea1e3063411

Også så nysgjerrig, da :) Nå er det nok. Er vel ikke så farlig det, vel.

 

Jeg liker deg, mammaentilnurket, men jeg tenker at du ikke gjør så veldig lurt i å benytte bilde av deg selv her inne. Du er litt som Juliea, svarer likebent og ærlig og fremstår som vellykket og tilfreds. Ingen ting som provoserer gærne, misfornøyde dib-damer mer.

Pass på hva du deler om deg selv, ihvertfall:)

 

Anonym poster: 196f21f2e6136fb686b4d5f14647755c

 

Ja, spesielt om ungen og familien din. Juliea brant seg på det.

 

Enda så søt og hyggelig hun var, så endte hun opp med galninger etter seg. Det er tydeligvis kriteriet for å få stalkers, at man er vellykket, glad og lykkelig, og høyprofilert her inne.

 

Anonym poster: 827cf7804cc7160a7d6faa1513ca9c78

Takk for gode råd smile.png Jeg kjenner ikke saken om Juliea i større grad da jeg kom inn her i etterkant. Jeg har imidletid forstått at det hele var ganske dramatisk. Ellers blir jeg smigret (og skikkelig satt ut) hvis jeg fremstår som veldig "vellykket", men tusen takk wink.png Jeg er helt vanlig! Er absolutt tilfreds med å ikke bli stalket av gærninger - profilbildet er nå skiftet selvom jeg tviler sterkt på at noen vil kjenne meg igjen på gaten smile.png

 

Det var visst ganske alvorlig, med trusselbrev i posten der de truet med å kidnappe ungen hennes. De har visst funnet dem som har gjort det, var 2 stk såvidt jeg forsto, den ene bodde i nærheten. Skummelt.

Men så la hun jo ut link til leiligheten sin, skrev hvor hun bodde og hadde profilbilde, så hun var dessverre lett å finne.

 

Anonym poster: 827cf7804cc7160a7d6faa1513ca9c78

Du godeste! Skumle saker :( Det er så leit når mennesker er så fæle mot hverandre - jeg forstår ikke poenget med å være sjalu på andre. Det er jo bare en vond følelse - kjennes mye bedre å glede seg på andres vegne :)
Skrevet

Nope. Ikke på dette syke forumet!

 

Vil heller ikke at noen skal vite at jeg er her...

 

Hæ? Ser du ikke slik ut altså? :P

 

Haha, nei heldigvis for det! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...