Gå til innhold

ditt eget bilde som profilbilde, tør du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Njet! Innrømmer lett at jeg er for "feig" til slikt.

Men i morgen kommer det halshogd nakenbilde, just you wait;)

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn!

Skrevet

Med solbriller på ser ingen hvem jeg er!

Skrevet

No way! Ingen skal vite at jeg fins her inne.

Eller gubben vet det i og med at jeg ofte ler høyt og rått:-P

Skrevet

Ja det er vel åpenbart, til noens store ergelse .

Skrevet

Jeg har :D

Satser på at jeg fremstår som ganske grei her inne og at ingen tropper opp på døren min med balltre. Bildet er jo tatt med mobiltelefon og ikke av beste kvalitet, så jeg tror det skal litt til å kjenne meg igjen på gaten. Ellers liker jeg akkurat det bilde - ser ganske blid ut og er litt brun ;)

Skrevet

<-------------- er meg smile.png

 

duuu, ikke for å være slem eller noe, men den vorta....du vet at det går an å fjerne den slags ikke sant? :)

Skrevet

Jeg har rett og slett ikke noe behov for å vise trynet mitt her,hvorfor skulle jeg det?

Skrevet

This is me!

 

Jeg har ingen problemer med å ha bilde av meg selv her. Jeg har kanskje litt mye info om meg selv liggende fremme men alikevel så deler jeg svært lite av privat karakter og utmerker meg ikke spesielt på noen måte. Er ofte anonym.

 

Jeg er hverken gal eller ekstrem og jeg tror de fleste her inne anser meg som en av veldig mange brukere som de knapt legger merke til.

Skrevet

This is me!

 

Jeg har ingen problemer med å ha bilde av meg selv her. Jeg har kanskje litt mye info om meg selv liggende fremme men alikevel så deler jeg svært lite av privat karakter og utmerker meg ikke spesielt på noen måte. Er ofte anonym.

 

Jeg er hverken gal eller ekstrem og jeg tror de fleste her inne anser meg som en av veldig mange brukere som de knapt legger merke til.

 

Jo, jeg har lagt merke til deg, men det er fordi jeg er helt sikker på at jeg har sett deg før, men finner søren ikke ut hvem du er!! Er også fra telemark :-)

Skrevet (endret)
This is me! Jeg har ingen problemer med å ha bilde av meg selv her. Jeg har kanskje litt mye info om meg selv liggende fremme men alikevel så deler jeg svært lite av privat karakter og utmerker meg ikke spesielt på noen måte. Er ofte anonym. Jeg er hverken gal eller ekstrem og jeg tror de fleste her inne anser meg som en av veldig mange brukere som de knapt legger merke til.
Jo, jeg har lagt merke til deg, men det er fordi jeg er helt sikker på at jeg har sett deg før, men finner søren ikke ut hvem du er!! Er også fra telemark :-)
aha;) Festlig;) Endret av MamaLadyBug
Skrevet

Er det så farlig da? Har da gjort mange skummlere ting før jeg ;)

Skrevet

Nei, jeg er alt for pen. Vil ikke at andre skal bli lei seg av å se at de ikke er like sexy som meg. Respekt kalles det!

 

Hihi, me too :P

Skrevet (endret)

Kunne ikke ramla meg inn! Og ikke fordi jeg ikke "gidder", men fordi jeg ser på dette som et forum hvor jeg ikke ønsker å være _for_ privat. Dette er stedet hvor man kan spørre om merkelige ting eller øse ut frustrasjoner, og da passer det i hvert fall meg dårlig å gå ut med bilde - kan jo snart droppe nick også da, og heller bare bruke fullt navn...?! Synes dette forumet her har blitt veeeldig personfiksert i det siste... Kanskje greit å huske på at vi ikke er en stor vennegjeng her inne...? ;)

Endret av Nikamo
Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli litt paranoid nå ... :P

Skrevet

Kjenner at jeg begynner å bli litt paranoid nå ... :P

 

 

Ja jeg står å kikker på deg bak bokhylla der..

Skrevet (endret)

This is me!

 

Jeg har ingen problemer med å ha bilde av meg selv her. Jeg har kanskje litt mye info om meg selv liggende fremme men alikevel så deler jeg svært lite av privat karakter og utmerker meg ikke spesielt på noen måte. Er ofte anonym.

 

Jeg er hverken gal eller ekstrem og jeg tror de fleste her inne anser meg som en av veldig mange brukere som de knapt legger merke til.

 

Jo, jeg har lagt merke til deg, men det er fordi jeg er helt sikker på at jeg har sett deg før, men finner søren ikke ut hvem du er!! Er også fra telemark :-)

 

aha;) Festlig;) Jeg utmerker meg ikke spesielt i virkeligheten heller da jeg ikke gjør stort ut av meg. Hadde jeg sett fjeset ditt hadde jeg muligens kunnet fortelle deg hvor du har sett meg.

 

Nå skal jeg være litt gal her og fortelle at jeg er født og oppvokst i samme by som Henrik Ibsen;)

 

Vågalt :-) hehe, vet jeg har sett deg altså! Bor også i grenland, men ikke skien da, er nok bygdetulling :-D

Endret av Madam_mim
Gjest Skofantomet
Skrevet

Nope. Ikke på dette syke forumet!

 

Vil heller ikke at noen skal vite at jeg er her...

 

Hæ? Ser du ikke slik ut altså? :P

Skrevet

synes bildet mitt er mye finere enn om jeg skulle brukt mitt eget.

Skrevet

Nei, det kunne ikke falt meg inn!

 

Skrevet

This is me!

 

Jeg har ingen problemer med å ha bilde av meg selv her. Jeg har kanskje litt mye info om meg selv liggende fremme men alikevel så deler jeg svært lite av privat karakter og utmerker meg ikke spesielt på noen måte. Er ofte anonym.

 

Jeg er hverken gal eller ekstrem og jeg tror de fleste her inne anser meg som en av veldig mange brukere som de knapt legger merke til.

 

Jo, jeg har lagt merke til deg, men det er fordi jeg er helt sikker på at jeg har sett deg før, men finner søren ikke ut hvem du er!! Er også fra telemark :-)

 

aha;) Festlig;) Jeg utmerker meg ikke spesielt i virkeligheten heller da jeg ikke gjør stort ut av meg. Hadde jeg sett fjeset ditt hadde jeg muligens kunnet fortelle deg hvor du har sett meg.

 

Nå skal jeg være litt gal her og fortelle at jeg er født og oppvokst i samme by som Henrik Ibsen;)

 

Vågalt :-) hehe, vet jeg har sett deg altså! Bor også i grenland, men ikke skien da, er nok bygdetulling :-D

 

Bygdetullig du;) Ja du får si ifra om du kommer på hvor du har sett meg for navn og adresse legger jeg ikke ut;) Er halvt bygdetulling selv btw.

Skrevet

Haha, nei så gal er til og med ikke jeg heller! Får ikke håpe jeg har stalker, for har nok egentlig sagt for mye allerede :-D

Skrevet

Haha, nei så gal er til og med ikke jeg heller! Får ikke håpe jeg har stalker, for har nok egentlig sagt for mye allerede :-D

 

Jeg har ikke den villeste anelse om hvem du er selv om du sier at du er fra bygda. Er flere plasser som anses som bøgd i Grenland ;) Tror ikke noen skal klare å finne ut hvem du er. Er bare jeg som er dum og legger ut bilde av meg selv og antar at INGEN kommer til å kjenne meg igjen;) Jeg trodde først du kunne være ei nær venninne, (pga profilinfo, samme termindato) som tøyset med meg ;)

Skrevet

Misstenker du er ei på facen min, men da må du vente førstemann nå? Hvis ikke er jeg fremdeles blank :-)

Skrevet

Jeg er ikke gravid;) Er du like gammel som meg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...