Gå til innhold

ditt eget bilde som profilbilde, tør du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi se hvor mange det er som tør å ha sitt eget bilde på profilen.

Kom ikke med: Jeg tør men gidder ikke.

 

 

Anonym poster: b5b4353c577d6fa2953981925bda5a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke etter at en bruker her fikk trusselbrev i postkassa og det har vært tråder om hvilke nick som er styggest osv.

Ingen vits å invitere galningene med på leken.

Skrevet

DET gidder jeg ikke gitt. Har ikke noe med å tørre i gjøre.

Skrevet

Nei, jeg er alt for pen. Vil ikke at andre skal bli lei seg av å se at de ikke er like sexy som meg. Respekt kalles det!

Skrevet

Nei. Eg synes det er greit at ikkje alle veit kven eg er:)

Skrevet

Det har ikke med å tørre å gjøre, men galskap!,

 

Greit, noen kan sikkert finne ut hvem jeg er dersom de noterer ned alle detaljer jeg skriver..... Syke menneske isåfall...

 

En annen ting er å legge ut bilde så det er nok for noen å se meg på gata for å finne ut hvem jeg er!,

 

Signerer med nick, men er jo likevel anonym for de aller fleste :-)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Nei. Eg synes det er greit at ikkje alle veit kven eg er:)

 

Er ikke dette ditt eget bilde?

Skrevet

Litt av poenget er vel å være litt halvanonym her inne? Ikke alle har behov for å utbrodere hele livet sitt og legge ut alt av opplysninger slik at naboen, mora og kusina kan sitte og lese hva man tenner på seksuelt og konsistensen på avføringen ens.

 

Anonym poster: 827cf7804cc7160a7d6faa1513ca9c78

Skrevet
Nei. Eg synes det er greit at ikkje alle veit kven eg er:)

 

Er ikke dette ditt eget bilde?

 

HOHO! Buuuuurn ;)

Skrevet

<-- moa for noen år siden :P (pluss litt redigering) ;)

Skrevet

Nei, vil ikke eksponere meg mer enn jeg allerede gjør.

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

<-- moa for noen år siden :P (pluss litt redigering) ;)

 

Dette er ikke for å være slem, men jeg skjønner nesten ikke at du tør å ha ditt eget bilde med tanke på situasjonen dere har med bf! Skjønner jo det hvis du er VELDIG forsiktig med hva du skriver her, og har forsåvidt heller ikke fått med meg at du oppgir opplysninger som kan være farlige for han å sitte på, men tror personlig jeg ville vært mer anonym enn deg.

Skrevet

Nei, jeg tør faktisk ikke.

Skrevet

Jeg er ikke interessert i at folk skal vite hvem jeg egentlig er, nei. Så du kan godt si at jeg ikke tør..

Skrevet

Jeg tør, men vil ikke. Har lyst å ha muligheten til å være anonym

Skrevet

Nei, det tør jeg ikke. Pinlig nok å være her om ikke halve bygda skulle visst det også ;)

 

Anonym poster: 7bd5cd6bd8820902ae6455b6cce050fa

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Skal vi se hvor mange det er som tør å ha sitt eget bilde på profilen.

Kom ikke med: Jeg tør men gidder ikke.

 

 

Anonym poster: b5b4353c577d6fa2953981925bda5a8b

 

Siden du ikke poster med nick engang tviler jeg på at du ville tort, men nei jeg tør ikke

Skrevet

<-- moa for noen år siden :P (pluss litt redigering) ;)

 

Dette er ikke for å være slem, men jeg skjønner nesten ikke at du tør å ha ditt eget bilde med tanke på situasjonen dere har med bf! Skjønner jo det hvis du er VELDIG forsiktig med hva du skriver her, og har forsåvidt heller ikke fått med meg at du oppgir opplysninger som kan være farlige for han å sitte på, men tror personlig jeg ville vært mer anonym enn deg.

 

Med tanke på at bildet er såppas gammelt og manipulert og ligger kun her, så er jeg ikke så bekymret (selv da det var "nytt" lignet det ikke på meg). Han finner ut mer info om meg på de andre måtene han holder på ;)

 

Er mer bekymret over Facebook-profilen min, så vet at jeg må være forsiktig.

Skrevet

Om jeg vil "prate" med folk som vet hvem jeg er på nett går jeg på facebook, og om jeg vil snakke med ukjente går jeg på dib.

 

Så på facebook har jeg et profilbilde av meg selv, mens her på dib har jeg det ikke.

 

Anonym poster: df2e84d88c25b2a7ec30be24511732b5

Skrevet

Nope. Ikke på dette syke forumet!

 

Vil heller ikke at noen skal vite at jeg er her...

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg har da det...

 

Ja,jeg også... ?

Skrevet
<-- moa for noen år siden :P (pluss litt redigering) ;)

 

Jeg vet hvem du er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...