Gå til innhold

*NICKFREDAG* ( bare 1 spørsmål)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel og Hav, Sylihe, Sug Lut og Scania tror jeg :).

Anonym poster: e81f849546cbea18af550263b05d45e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FebruarPrins 2013 for å se med egne øyne at hun skal sette et barn til verden.

Gi henne en navnebok.

Og forhåpentligvis få bekreftet at hun bare spiller dum her inn for å provosere.

Anonym poster: b4c938e9069b4193d5a502e04a71a3a8

Så slem du er.

Gjest Anybody
Skrevet

Alle sammen. Men måtte nok shottet med en del av dere for å bli full og tolerant fort som fy.

Skrevet

Ja, også Pregosaurus Kverulantus og Den perfekte mor! :)

Anonym poster: e81f849546cbea18af550263b05d45e2

Skrevet

Alle sammen, ja også du Papegøyeblomst :-)

Liker ikke å utelukke noen med mindre de viser seg å såre andre mennesker med vilje.

Skrevet

Kunne se for meg å delt ei pakke tobakk med Scania.

Anonym poster: 249e896d33ac0343f91e8053efc6d2cb

Ikke så glad i tobakk jeg da men, mest sigaretter..... Men har nettopp slutta igjen da. :) Men heller det enn vin da. :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg har dessverre teflonhjerne, og husker knapt mitt eget nick til tider...derfor svarer jeg veldig sjelden på disse trådene, da jeg.liksom ikke får med meg alle de jeg liker uansett. Men jeg kan med hånda på hjerter.si at det ville vært meg en glede å drikke både vin og øl og en vodkashot (i ikke-befruktet tilstand) med alle og enhver som har svart på denne tråden! Tror det kunne blitt en særdeles trivelig og minnerik kveld! :D

Skrevet

Det dumme med nytt nick er at man ikke lenger er "seg selv".... ;)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Tror jeg tar med 5 stykker jeg :-)

Yzma

Musemorbr

Kira bjeffer

Bikkjebisk

Stearin

Jeg er med :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å lese disse trådene, men jeg har alltid et lite håp om å bli nevnt. Men blir det aldri! Hvorfor ikke? Er det ingen som husker meg, eller virker jeg kjip???

(syte syte, alene og kjeder meg)

Hehe lurer på det samme. Tror rett og slett vi er usynlige og for snille.

Kanskje vi rett og slett må bli frekke sinna-dibbere?? Hihi

Ja nå ER dere jo invitert på bedehyspartayet, da.... ;)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å lese disse trådene, men jeg har alltid et lite håp om å bli nevnt. Men blir det aldri! Hvorfor ikke? Er det ingen som husker meg, eller virker jeg kjip???

Hehe, tenkte faktisk på deg, men kom ikke på hele nicket. "Hmmmm, det var noe med papegøye..." ;)

Anonym poster: 7e7069a0e125c23822bdc74463e3de8f

Skrevet

Haha, da er vi to! Er kanskje ikke den mest aktive her, og provoserer omtrent aldri...

Vi får samle oss alle vi som er i samme situasjon og ta en heidundrende fest og snakke stygt om alle de som alltid blir nevnt i slike tråder!! :-)

Skrevet (endret)
Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å lese disse trådene, men jeg har alltid et lite håp om å bli nevnt. Men blir det aldri! Hvorfor ikke? Er det ingen som husker meg, eller virker jeg kjip??? (syte syte, alene og kjeder meg)
Trenger ikke nevne en selvskreven gjest. Undrende ullteppe er også inkludert i de selvskrevne gjestene. Endret av Elsker livet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...